quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Ja ik denk dat dat ook wel een wedstrijdje of 4 gaat duren op z’n minst.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:09 schreef Tomatenboer het volgende:
De eerste 8 minuten zijn we eigenlijk nog niet aan ons eigen spel toegekomen.
Maar wel logisch dat spelers aan elkaar moeten wennen.
Nou ja, onze voorbereiding gaat gewoon nog 3 weken door.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:20 schreef Qarrad het volgende:
Pfff ik hou me er maar aan vast dat niemand het meer over de oefenpotjes heeft als de competitie eenmaal op gang is
quote:Op zondag 31 juli 2022 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou wel een uniek eigen doelpunt zijn geweest.
Te weinig gepresteerd over een langere periode om de hype waar te maken inderdaad. Hooguit een paar leuke piekjes gehad waarin hij 2 of 3 wedstrijden op rij goed was.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:32 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow kan er écht niks van. Die hype mag ook wel eens klaar zijn.
Dat Dilrosun er niks van kan en een miskoop is kon je ook wel van mijlenver zien aankomen..quote:Op zondag 31 juli 2022 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Het liefst zou je nu nog drie weken voorbereiding hebben om alle nieuwe spelers in te spelen. Dilrosun laat tot nu toe bijzonder weinig zin in ieder geval.
Ik denk dat niemand hier een wedstrijd van hem heeft gezien de laatste twee jaar dus er viel weinig over te zeggen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Dilrosun er niks van kan en een miskoop is kon je ook wel van mijlenver zien aankomen..
Snap echt niet dat er mensen blij waren met zijn komst. In 2018 misschien, maar in 2022 is er helemaal niks meer van over.
quote:Op zondag 31 juli 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Dilrosun er niks van kan en een miskoop is kon je ook wel van mijlenver zien aankomen..
Snap echt niet dat er mensen blij waren met zijn komst. In 2018 misschien, maar in 2022 is er helemaal niks meer van over.
Je weet op wie je reageert hè.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier een wedstrijd van hem heeft gezien de laatste twee jaar dus er viel weinig over te zeggen.
Alleen al zijn blessuregeschiedenis is een flinke red flag, maar goed.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier een wedstrijd van hem heeft gezien de laatste twee jaar dus er viel weinig over te zeggen.
Tja. Waarheid ligt ergens in het midden. Het spel is meer dan kut tot nu toe dus de pessimisten hebben wel enigszins recht van spreken.quote:
Rasmussen en Idrissi vallen postief op inderdaad Bijlow en Dilrosun negatief.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
Idrissi prima
Rasmussen ook wel
Komt wel goed volgende week
Jezus christus gast, we spelen met een heel nieuw elftal waarvan er 4 deze week zijn gearriveerdquote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Waarheid ligt ergens in het midden. Het spel is meer dan kut tot nu toe dus de pessimisten hebben wel enigszins recht van spreken.
Dat weet ik wel hoor, maar dat neemt niet weg dat je verder een lachwekkende voorbereiding aan het draaien bent. Dat zegt lang niet alles maar nu nog een maand wachten op een ingespeeld elftal heeft wel weer gevolgen voor de competitie.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Jezus christus gast, we spelen met een heel nieuw elftal waarvan er 4 deze week zijn gearriveerd
Dat moet je anders zien. Uit pure clubliefde probeert hij wanhopig de transfer af te laten ketsenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:43 schreef Pistolero het volgende:
Aursnes zit ook wel heel duidelijk al met zijn hoofd in Portugal zeg, mijn god.
Dat is het lot van Feyenoord wel een beetje. Vorig seizoen had je nog 3 (4?) extra Europese potjes in de benen voordat het begon te draaien.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, maar dat neemt niet weg dat je verder een lachwekkende voorbereiding aan het draaien bent. Dat zegt lang niet alles maar nu nog een maand wachten op een ingespeeld elftal heeft wel weer gevolgen voor de competitie.
Als de komende 3 potjes allemaal met 1-0 gewonnen worden vind ik het verder prima maar Slotball is ver te zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het lot van Feyenoord wel een beetje. Vorig seizoen had je nog 3 (4?) extra Europese potjes in de benen voordat het begon te draaien.
Dat is ook bijna onmogelijk zo snel met zo veel nieuwelingen. Vorig seizoen was al uitzonderlijk snel.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als de komende 3 potjes allemaal met 1-0 gewonnen worden vind ik het verder prima maar Slotball is ver te zoeken.
Alsof je op een knopje drukt en iedereen zo maar Slotball kan spelen inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2022 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook bijna onmogelijk zo snel met zo veel nieuwelingen. Vorig seizoen was al uitzonderlijk snel.
Tja. Hoop niet op een seizoensstart zoals AZ in 2020-2021.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook bijna onmogelijk zo snel met zo veel nieuwelingen. Vorig seizoen was al uitzonderlijk snel.
Verdient.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:54 schreef Pistolero het volgende:
Wanneer heeft Feyenoord eigenlijk voor het laatst zo'n walgelijk slechte voorbereiding gehad? Niet alleen qua uitslagen maar ook qua veldspel is het echt wedstrijd na wedstrijd een parodie op voetbal. Natuurlijk, het halve elftal is vertrokken dit dat, maar alsnog.
Als Slot het voor elkaar krijgt om op 1 september te halen zonder nederlagen verdiend ie een standbeeld.
Tja goede vraag. Denk 2008 en 2010 ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:54 schreef Pistolero het volgende:
Wanneer heeft Feyenoord eigenlijk voor het laatst zo'n walgelijk slechte voorbereiding gehad? Niet alleen qua uitslagen maar ook qua veldspel is het echt wedstrijd na wedstrijd een parodie op voetbal. Natuurlijk, het halve elftal is vertrokken dit dat, maar alsnog.
Als Slot het voor elkaar krijgt om op 1 september te halen zonder nederlagen verdiend ie een standbeeld.
Als we dan afspreken dat jij tot die tijd geen teringzure posts plaatst, hebben we dan een deal?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:54 schreef Pistolero het volgende:
Prima hoor, wat jij wil.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we dan afspreken dat jij tot die tijd geen teringzure posts plaatst, hebben we dan een deal?
Dat staat er niet heh, lezen blijft lastig.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga je serieus niet meer tot 1 september posten?
Ah ik waardeer die (terecht) kritische posts juist altijd wel.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat staat er niet heh, lezen blijft lastig.
Ja echt hè. Als je het tegenovergestelde van "de bal aan een touwtje hebben" googelt krijg je dit.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Die aannames van Danilo zijn echt dramatisch
Ik zie dat hij snel denkt en kan handelen. Komt goedquote:Op zondag 31 juli 2022 18:12 schreef chailatte het volgende:
Meningen, voor zover mogelijk, over Szymanski vandaag?
Ja, wat hadden we nou godverredomme net afgesproken?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:12 schreef Pistolero het volgende:
Het is te hopen dat Gimenez het hele seizoen fit blijft, want Danilo kan er heel weinig van.
Ik denk dat wij een andere definitie hebben van teringzure posts.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat hadden we nou godverredomme net afgesproken?
Ali in de spits volgende weekquote:Op zondag 31 juli 2022 18:27 schreef bbuddybb het volgende:
Ali met zowaar twee goede passes achter elkaar.
Heel bijzonder.
Eigenlijk valt, van wat we gezien hebben en dus wat opportuun, tot nu toe alleen Danilo tegen van de aankopen. Hoewel Dilrosun vandaag ook niet goed was. Maar goed, ik had daar zelf ook helemaal geen hoge verwachtingen van.quote:
Tabouni en Walemark ook.quote:
Die zou je wel echt willen verhuren eigenlijk. Komt duidelijk nog tekortquote:Op zondag 31 juli 2022 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Ik maak me zorgen om Walemark.
Alles gaat in een tempo.
Belangrijke speler maar proberen zoveel mogelijk eruit te halen. Winst pakken en dan weer verder investeren in je elftal. Wel fijn dat er dan nog een middenvelder bij gaat komen. Benieuwd wie op dat lijstje staan.quote:
Ik hoop dat Jimenez wat meer aanwezig is, want Danilo is vooralsnog veel te licht.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:43 schreef fetX het volgende:
Ali en Taabouni vallen uitstekend in. Timber en Rasmussen spelen ook prima. Tweede helft stemt hoopvol. Voorin is het gewoon wel nog te weinig, maar daar gaan nog mutaties plaatsvinden natuurlijk
Die heeft een stel stappen achteruit gezet zeg, teeeering. Pijnlijk om te zien, het is op.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:52 schreef fetX het volgende:
Toornstra gaat dit seizoen weinig minuten maken denk ik.
Onze voorbereiding duurt nog heel augustus hoor.quote:
Je weet dondersgoed wat ik bedoel!!!!!!!quote:Op zondag 31 juli 2022 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onze voorbereiding duurt nog heel augustus hoor.
Stabiliteit is belangrijk, heeft al een vrouw en een kind.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
Idrissi komt wel goed over in het interview nu.
Eerste helft was ook echt heel beroerd.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Arne vond het bij vlagen gênant
Die heb ik nog niet zo chagrijnig gehoord deze voorbereiding, doet ‘ie slim in aanloop naar volgende week.
Ik heb er ook zin in!quote:Op zondag 31 juli 2022 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb deze voorbereiding nog geen seconde gekeken, misschien ben ik dan een nepfan maar het beviel prima en ik zal dan ook wel de enige zijn die zin heeft in volgende week.
Wel erg hypothetisch, die staat uiteraard garant voor 17 gols.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
Als die Mexicaan tegenvalt heb je alleen wel echt een GROOT probleem.
Ik heb praktisch alleen die wedstrijd tegen NAC en een stukje van de wedstrijd tegen Salzburg gezien, ik heb nog meer zin in volgende week dan jijquote:Op zondag 31 juli 2022 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb deze voorbereiding nog geen seconde gekeken, misschien ben ik dan een nepfan maar het beviel prima en ik zal dan ook wel de enige zijn die zin heeft in volgende week.
Nouja Bozenik was maar een paar miljoen goedkoperquote:Op zondag 31 juli 2022 20:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wel erg hypothetisch, die staat uiteraard garant voor 17 gols.
Gemeente gaf geen toestemming.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:47 schreef RipCity het volgende:
Hoezo geen fans bij je oefenwedstrijd? Zijn osasuna hooligans gevaarlijk oid?
Het jaarlijkse steek- en schietfeest was gisteren en ook vandaag waren er wat evenementen.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:47 schreef RipCity het volgende:
Hoezo geen fans bij je oefenwedstrijd? Zijn osasuna hooligans gevaarlijk oid?
Er zijn denk ik 3 hoofdproblemen ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Je beste spelers zijn vertrokken. Sommigen gaan zelf ook liever vandaag dan morgen naar een andere club. Nauwelijks nog spelers die een goal kunnen maken. Spelen tegen niet-aansprekende clubs in de voorbereiding. Dan kan ik mij voorstellen dat het met de motivatie wat minder is gesteld.
Armchair PietjePuk hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er zijn denk ik 3 hoofdproblemen ja.
1. Scorend vermogen, ga ik vanwege de weerstand in het topic niet dieper op in.
2. Kern die weg is waardoor ook de mentaliteit een beetje uit de groep lijkt te zijn geslopen. Echte aanjagers zijn er niet.
3. Veel spelers die laat zijn gekomen waardoor het elftal nog niet is ingespeeld.
Punt 3 is met Slot wel op te lossen maar 1 en 2 blijven problematisch.
De mentaliteit lijkt uit de groep geslopen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Armchair PietjePuk hoorHeb je ook al een psychoanalyse van Gimenez, Rasmussen, Idrissi en Timber klaarstaan?
3 is uiteraard een valide punt.
Ja want een aanval met dildofun, debilo en Ali Reza is inderdaad al een hele vooruitgang gebleken. Om van al die geweldige LB’s nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:04 schreef alopio het volgende:
Ach…precies een jaar geleden speelden we met Leroy Fer nog in de basis (en bozenik en haps die invielen)(en zonder Aursnes, Trauner en Dessers) een walgelijk wedstrijd in de Kuip waarin Drita ons bijna uitschakelde in de voorronde UCL. De reacties waren, ook hier, toen terecht niet mals. Maar kijk gewoon eens wat er kan gebeuren met een complete selectie in een paar weken. En nu hebben we gewoon een betere selectie. Dus komt allemaal goed
Met alle respect, maar zowel Dessers en Linssen zijn absoluut geen garantie voor goals. Ja ze liepen afgelopen jaar tegen een bal aan die de goal inging, maar dit lukt Ali ook.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Gebrek aan scorend vermogen is natuurlijk ook gewoon wel een dingetje. Snap dan ook niet dat je én Til én Dessers én Linssen laat vertrekken.
Persoonlijk kan ik Dessers nog redelijk begrijpen, vind Til te grootste fout, maar als je die niet kunt of wilt vastleggen, houd dan in ieder geval De_Lins er nog effe bij...
Alledrie matige voetballers, met hier en daar nuances. Desalniettemin wel alledrie spelers die vuile meters maken en redelijk kunnen scoren, kunnen we van Danilo (en Ali) vooralsnog niet zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zowel Dessers en Linssen zijn absoluut geen garantie voor goals. Ja ze liepen afgelopen jaar tegen een bal aan die de goal inging, maar dit lukt Ali ook.
Tja, dezelfde Alireze die een jaar geleden ook gewoon basis starte? Een jaar geleden waar wij ook geen spits hadden? Je tweede alinea heb je gelijk in, maar een jaar geleden waren wij nog verder qua niveau dan nuquote:Op maandag 1 augustus 2022 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja want een aanval met dildofun, debilo en Ali Reza is inderdaad al een hele vooruitgang gebleken. Om van al die geweldige LB’s nog maar te zwijgen.
Laten we nou eerst maar eens een maandje ballen met een complete selectie, dan zien we wel weer verder waar we staan.
Je begint in de langspeelplaat te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Gebrek aan scorend vermogen is natuurlijk ook gewoon wel een dingetje. Snap dan ook niet dat je én Til én Dessers én Linssen laat vertrekken.
Persoonlijk kan ik Dessers nog redelijk begrijpen, vind Til te grootste fout, maar als je die niet kunt of wilt vastleggen, houd dan in ieder geval De_Lins er nog effe bij...
Prima voetballer maar Twente vraagt waarschijnlijk veel meer dan hij waard is. Ben wel benieuwd wat andere opties zijn. In de Eredivisie loopt niemand anders rond.quote:Op maandag 1 augustus 2022 05:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft Feyenoord zich nu officieel gemeld bij FC Twente voor Zerrouki.
Deze Algerijnse middenvelder zou de opvolger moeten worden van Aursnes.
Ik heb hem eerlijk gezegd niet zo goed gevolgd, maar is hij een goeie?
FC Twente zal wel de hoofdprijs vragen.
Zou me niets verbazen als FC Twente 12 miljoen verlangt voor Zerrouki. Aangezien ze al 6 miljoen durven vragen voor Hilgers.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Prima voetballer maar Twente vraagt waarschijnlijk veel meer dan hij waard is. Ben wel benieuwd wat andere opties zijn. In de Eredivisie loopt niemand anders rond.
Rond de 4 miljoen zouden ze vragen, dat valt nog mee. Maar alsnog moet je er niet beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als FC Twente 12 miljoen verlangt voor Zerrouki. Aangezien ze al 6 miljoen durven vragen voor Hilgers.
Dan doel je op Hilgers neem ik aan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Rond de 4 miljoen zouden ze vragen, dat valt nog mee. Maar alsnog moet je er niet beginnen.
Nee, dat is wat ze vragen voor Zerrouki als je de media moet geloven.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan doel je op Hilgers neem ik aan.
Dat zou wel erg weinig zijn. Als dat waar is moet Feyenoord meteen toeslaan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dat is wat ze vragen voor Zerrouki als je de media moet geloven.
Laten we maar gewoon afwachten of Slot de huidige voorhoede aan het scoren krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alledrie matige voetballers, met hier en daar nuances. Desalniettemin wel alledrie spelers die vuile meters maken en redelijk kunnen scoren, kunnen we van Danilo (en Ali) vooralsnog niet zeggen.
van Persie is er ook nog natuurlijk hé.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon afwachten of Slot de huidige voorhoede aan het scoren krijgt.
Spelertje zoals Bassett is wel een type Til. Maarja die gaat dan weer niet veel spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
van Persie is er ook nog natuurlijk hé.
Ik heb wel vertrouwen in de meevoetballende kwaliteiten van Giménez waardoor de overige aanvallers ook beter gaan spelen en we meer en betere kansen gaan creëren.
Als ik Slot goed begreep is Timber gehaald in de plaats van Til, dus misschien wil Slot in de toekomst spelen met Timber op de plek van Til. Al lijkt Szymanski mij een betere nummer 10.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Spelertje zoals Bassett is wel een type Til. Maarja die gaat dan weer niet veel spelen.
Dat betekent dat Szymanski vermoedelijk op de flanken komt te spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik Slot goed begreep is Timber gehaald in de plaats van Til, dus misschien wil Slot in de toekomst spelen met Timber op de plek van Til. Al lijkt Szymanski mij een betere nummer 10.
Timber is een goede speler maar die zie ik er niet ineens 10 tot 15 maken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik Slot goed begreep is Timber gehaald in de plaats van Til, dus misschien wil Slot in de toekomst spelen met Timber op de plek van Til. Al lijkt Szymanski mij een betere nummer 10.
Waarschijnlijk beter dan de vleugelaanvallers die we nu hebben. Idrissi en misschien Walemark uitgezonderd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent dat Szymanski vermoedelijk op de flanken komt te spelen.
Juist Idrissi is zo’n typische ‘haal hem er maar bij’-huurspeler, en denk zelfs niet dat Wålemark tot de kern van Slot gaat horen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan de vleugelaanvallers die we nu hebben. Idrissi en misschien Walemark uitgezonderd.
Ik heb ook al verteld dat we Linssen hadden moeten houden maar toen werd ik hier vierkant uitgelachen omdat het een "zeer beperkte spits" zou zijn en 1,3 miljoen een mooi bedrag.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Niet bepaald een type Aursnes inderdaad. Maar je hebt wel meer voetbal op het middenveld nu Til vervangen wordt door Szymanski/Timberquote:Op maandag 1 augustus 2022 07:57 schreef Caland het volgende:
Ik vind Zerrouki voetballend echt heel erg matig.
Don’t believe the hype
Ja dat klopt. Zerrouki heeft vorig jaar zijn contract verlengd maar dan wel door een clausule te eisen. (Beetje zoals Bergosso)quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:07 schreef Divje het volgende:
Las op twitter dat hij (Zerrouki) een verkoopclausule van 4,5 miljoen zou hebben.
Kan die tweet helaas niet terug vinden
Maar niet het aantal doelpunten dezelfde dreiging naar voren. Daar vrees ik wel een beetje voor. Met name de diepgang van Sinisterra gaan we enorm missen, die jongen zorgde er eigenhandig voor dat tegenstanders eigenlijk nooit diep konden spelen tegen ons.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet bepaald een type Aursnes inderdaad. Maar je hebt wel meer voetbal op het middenveld nu Til vervangen wordt door Szymanski/Timber
Eens, laat ze maar de boel flink bij elkaar houden en volgend jaar geen drol meer vangen voor die spelers die uit contract lopen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:20 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zit niet te wachten op al die Twente spelers.
Lijkt me wel een erg lage afkoopclausule dan. Lijkt me niet dat FC Twente akkoord gaat met zo'n lage afkoopclausule als zijn potentiële transferwaarde in de toekomst veel hoger ligt. Dan lijkt een afkoopclausule van een miljoen of 6 a 7 mijn realistischer voor FC Twente begrippen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Zerrouki heeft vorig jaar zijn contract verlengd maar dan wel door een clausule te eisen. (Beetje zoals Bergosso)
Het zal wel weer amateurpsychologie zijn maar zou hij te weinig slapen door die baby ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Blijft een briljant gifje inderdaad.
Bijlow heeft het ook nog niet echt sinds zijn terugkeer van zijn blessure.
Hopelijk komt hij gauw weer in topvorm anders eindigt hij net als Mulder (maar dat scenario is nog ver weg).
Gewoon een matig spelertje die af en toe een bal in de kruising schiet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zerrouki lijkt me echt zo'n buy high sell low speler. Is nu ff een hype maar Twente vraagt sowieso teveel.
Eens.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als Zerrouki voor 4,5 miljoen een clausule heeft zou ik hem altijd halen.
Ik snap die negativiteit ook niet. Prima speler, heb hem zelf al een paar keer genoemd in dit topic. Maar of het echt een vervanger van Aursnes is weet ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als Zerrouki voor 4,5 miljoen een clausule heeft zou ik hem altijd halen.
Nou ja als mensen zeggen dat hij matig kan voetballen hebben ze hem gewoon zelden zien spelen, had allang verwacht dat hij naar het buitenland zou gaan. Maar ik lees nu dat hij geen clausule heeft dus dan zal Twente wel hoog in de boom gaan zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit ook niet. Prima speler, heb hem zelf al een paar keer genoemd in dit topic. Maar of het echt een vervanger van Aursnes is weet ik niet.
Nee hoor, goede stofzuiger maar voetballend/passend echt niet op het niveau Aursnes.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja als mensen zeggen dat hij matig kan voetballen hebben ze hem gewoon zelden zien spelen
Er zit ook wel wat tussen een matige voetballer en het niveau Aursnes. Maar hij is voetballend helemaal niet matig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, goede stofzuiger maar voetballend/passend echt niet op het niveau Aursnes.
Ik vind het vooral een ander type en daarom niet echt geschikt als vervanger van Aursnes. En dus zou ik niet teveel voor hem neerleggen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit ook niet. Prima speler, heb hem zelf al een paar keer genoemd in dit topic. Maar of het echt een vervanger van Aursnes is weet ik niet.
Die zijn sowieso constant mad heb ik het idee. Denken ze er daar nog steeds bij te horen ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met die clausule zou ik het al doen omdat die twente fan mensjes dan boos worden.
Daar ken ik er wel een paar van daarom is het wel leuk.
Ken de speler verder alleen eigenlijk van naam.
Afgelopen seizoen wel vaak te horen gekregen dat ze er aan komen ofzo iets.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn sowieso constant mad heb ik het idee. Denken ze er daar nog steeds bij te horen ofzo?
Ze hebben de selectie bij elkaar gehouden, en een goede voorbereiding gedraaid, dus die denken komend seizoen daadwerkelijk de top 3 aan te vallen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn sowieso constant mad heb ik het idee. Denken ze er daar nog steeds bij te horen ofzo?
Leuke rubriek is dat toch.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hebben de selectie bij elkaar gehouden, en een goede voorbereiding gedraaid, dus die denken komend seizoen daadwerkelijk de top 3 aan te vallen.
Dat is traditie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:28 schreef fetX het volgende:
Die voorbereiding van Vitesse is trouwens ook beroerd zeg. Komt goed uit.
Ze zaten er vorig seizoen toch ook maar 3 punten vanaf?quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze hebben de selectie bij elkaar gehouden, en een goede voorbereiding gedraaid, dus die denken komend seizoen daadwerkelijk de top 3 aan te vallen.
quote:Matías Viña met de groeten.. De familie van de voetballer bevestigt dat hij zal vertrekken #ASRoma in deze transferperiode. De #Feyenoord die naar voren is gekomen wacht met kracht de speler af die erg geneigd lijkt het voorstel van de Nederlandse club te accepteren.
Ja, google translate, altijd leukquote:
Denk dat het potje tegen Twente wel anders was verlopen als we niet zo ver in de ECL waren gekomen en dan was het ineens 9 punten. Maar goed, dat is allemaal achteraf gelulquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zaten er vorig seizoen toch ook maar 3 punten vanaf?
Binnen Feyenoord zijn er een paar op tegen zijn komst omdat de zoon van Arnesen zijn zaakwaarnemer is ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef hhh38 het volgende:
Volgens de Gazetta is de vraagprijs voor Gnonto nu 8 miljoen, maar zijn Brugge en PSV ook geïnteresseerd.
Maar Gnonto wil echt alleen naar de Eredivisie!quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:35 schreef hhh38 het volgende:
Volgens de Gazetta is de vraagprijs voor Gnonto nu 8 miljoen, maar zijn Brugge en PSV ook geïnteresseerd.
Zoals Feyenoorders over de tweede plaats?quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen wel vaak te horen gekregen dat ze er aan komen ofzo iets.
Hahaha, dit kan nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:21 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ondanks dat ik ook denk dat mensen Zerrouki hier onderschatten, dit "artikel"
Sluit een keer volgende maand aan ofzo dan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:48 schreef Divje het volgende:
Er lijkt een principe-akkoord te zijn wb Marcos Lopéz.
Zou er dan eindelijk een linksback komen
Beter dan niksquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sluit een keer volgende maand aan ofzo dan.
Vliegt eind deze week naar Nederland voor de medische keuring en presentatie, visumaanvraag wordt gedaan, 2 weken wachten, speler is niet wedstrijdfit dus eerst 2 weken meetrainen, valt 1 wedstrijd in, tijd voor de interlandbreak! Vanaf begin oktober kunnen we hem eindelijk gebruikenquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sluit een keer volgende maand aan ofzo dan.
Tot die tijd Rasmussen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vliegt eind deze week naar Nederland voor de medische keuring en presentatie, visumaanvraag wordt gedaan, 2 weken wachten, speler is niet wedstrijdfit dus eerst 2 weken meetrainen, valt 1 wedstrijd in, tijd voor de interlandbreak! Vanaf begin oktober kunnen we hem eindelijk gebruiken
Aangezien er nu meer interesse lijkt in spelers uit de VS en Mexico speelt Te Kloese zeker een rol denk ik. Maar ik ga er vanuit dat deze spelers eerst goed worden bekeken, zowel qua beelden als data.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:14 schreef F.M.D. het volgende:
In hoeverre is deze speler op de radar gekomen na uitgebreid scoutingwerk of is het meer uit het netwerk van Te Kloese? Dat laatste zou ik geen goede zaak vinden. Arnesen heeft immers niet voor niks een prima scoutingsapparaat op poten gezet.
How times changequote:Op maandag 1 augustus 2022 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien er nu meer interesse lijkt in spelers uit de VS en Mexico speelt Te Kloese zeker een rol denk ik. Maar ik ga er vanuit dat deze spelers eerst goed worden bekeken, zowel qua beelden als data.
Te Kloesegod gok ik zo.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:14 schreef F.M.D. het volgende:
In hoeverre is deze speler op de radar gekomen na uitgebreid scoutingwerk of is het meer uit het netwerk van Te Kloese? Dat laatste zou ik geen goede zaak vinden. Arnesen heeft immers niet voor niks een prima scoutingsapparaat op poten gezet.
Hij kan ook invloed hebben zonder dat het rechtstreeks uit zijn eigen netwerk isquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:34 schreef Caland het volgende:
Zelfs het Mexicaantje kwam niet uit het netwerk van Te Kloese trouwens, dus dit soort posts
Welke andere grote talenten zijn er dan geweest de afgelopen jaren? Voor zo'n groot voetballand produceert Mexico maar erg weinig goede spelersquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:22 schreef Divje het volgende:
Als die geluiden uit Mexico kloppen dat Giménez het grootste talent is na Lozano gaan we er nog veel plezier aan beleven.
Ja nee die kan ik ook niet zo opnoemenquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke andere grote talenten zijn er dan geweest de afgelopen jaren? Voor zo'n groot voetballand produceert Mexico maar erg weinig goede spelers
Eens, dat bleef maar sluimeren. AZgodenquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
Bazoer gelukkig naar AZ
Was daar nog steeds bang voor
Zo’n debiel wil je inderdaad niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
Bazoer gelukkig naar AZ
Guardado?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja nee die kan ik ook niet zo opnoemendie nuance altijd...
Och die was er ook nog. Lainez sprong me ook net te binnen maar dan houdt het wel weer opquote:
We zijn het zowaar een keer eens. Die wil je niet in je selectie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
Bazoer gelukkig naar AZ
Gelukkig wordt deze jongen als back-up gehaald.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vliegt eind deze week naar Nederland voor de medische keuring en presentatie, visumaanvraag wordt gedaan, 2 weken wachten, speler is niet wedstrijdfit dus eerst 2 weken meetrainen, valt 1 wedstrijd in, tijd voor de interlandbreak! Vanaf begin oktober kunnen we hem eindelijk gebruiken
Wie zou dan de eerste linksback moeten worden? Die gast van Roma?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig wordt deze jongen als back-up gehaald.
Alsnog echt beroerd dat we nog steeds geen back hebben die er direct staat.
Jepquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie zou dan de eerste linksback moeten worden? Die gast van Roma?
De altijd betrouwbare Midstjo 'inruilen' voor Bazoer, daar worden ze niet beter van nee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
Denk dat AZ daar ook niet beter van wordt, Midstjo vind ik een goede voetballer.
Je zal zien dat ie het gewoon 2 jaar verdienstelijk gaat doen, en voor 6 miljoen doorverkocht gaat worden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
Bazoer gelukkig naar AZ
Aan Feyenoordquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je zal zien dat ie het gewoon 2 jaar verdienstelijk gaat doen, en voor 6 miljoen doorverkocht gaat worden.
En dat transfervrij en binnen het AZ salarishuis.
In de winter wilde Feyenoord hem nog erg graag. Brrr.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor AZ prima transfer maar Feyenoord mikt hoger natuurlijk. In Alkmaar blijven ze liever een provincieclubje
Volgens @ZKA heeft het management van Bazoer hem deze zomer ook nog bij Feyenoord aangebodenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
In de winter wilde Feyenoord hem nog erg graag. Brrr.
Blij dat hij niet is gekomen.
Zegt genoeg dat hij tot nu toe nog geen club had... Bij AZ gaat ie nu wel een basisplaats krijgen anders had je een hoop gejank gehoord van hem vanaf bankquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
In de winter wilde Feyenoord hem nog erg graag. Brrr.
Blij dat hij niet is gekomen.
Die gasten zijn echt helemaal gek. Voor die Hilgers wilden ze ook al een flink bedrag. Ze snijden zich er zelf ook alleen maar mee in de vingers.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente wil tien miljoen voor Zerrouki de groeten en tot ziens.
Waarom, 1 week voor de competitie wil je gewoon je selectie bij elkaar houden en als je budget al rond is kan je toch gewoon de hoofdprijs vragen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt helemaal gek. Voor die Hilgers wilden ze ook al een flink bedrag. Ze snijden zich er zelf ook alleen maar mee in de vingers.
Ja wat zullen die balen als die speler voor dat bedrag naar een andere club gaatquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt helemaal gek. Voor die Hilgers wilden ze ook al een flink bedrag. Ze snijden zich er zelf ook alleen maar mee in de vingers.
Klopt die Hilgers zegt ook op een slimme vriendelijke manier dat ze eigenlijk teveel voor hem vragen zo loopt straks iedereen transfervrij weg.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hun spelers moeten verkopen aan Feyenoord?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom, 1 week voor de competitie wil je gewoon je selectie bij elkaar houden en als je budget al rond is kan je toch gewoon de hoofdprijs vragen?
Dat snap ik ook en ik zeg ook nergens dat ze dat niet mogen doen (zie alweer wat verkeerde interpretaties hierboven), maar ik vind het gewoon verbazingwekkend dat ze denken dat bedrag er voor te krijgen. Zeker van een Feyenoord die net 8 miljoen heeft afgetikt voor een betere speler. En dat was al de hoofdprijs.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom, 1 week voor de competitie wil je gewoon je selectie bij elkaar houden en als je budget al rond is kan je toch gewoon de hoofdprijs vragen?
Ja, dat was echt mijn punt inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ja
Altijd die verontwaardiging bij Feyenoorders als andere clubs hun spelers niet voor een habbekrats wegdoen.
Ze zijn daar helemaal de weg kwijt in Enschede hequote:''Als Feyenoord serieus gaat worden dan moeten ze flink gaan betalen. Zerrouki heeft een contract voor twee jaar en Streuer gaat hoog in de boom zitten. Bij FC Twente hebben ze met verbazing gekeken naar de transfersom voor Timber. Hij is een jeugdinternational en Zerrouki is international bij Algerije en heeft zestien keer in de basis gestaan. Ik denk dat FC Twente begint met tien miljoen.''
Wie zegt dat ze dat denkenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik ook en ik zeg ook nergens dat ze dat niet mogen doen (zie alweer wat verkeerde interpretaties hierboven), maar ik vind het gewoon verbazingwekkend dat ze denken dat bedrag er voor te krijgen. Zeker van een Feyenoord die net 8 miljoen heeft afgetikt voor een betere speler. En dat was al de hoofdprijs.
Dat zegt hij bijna letterlijk in dat interview.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat denken
Misschien willen ze die speler een week voor de competitie gewoon niet kwijt.
Hahahaquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ja
Altijd die verontwaardiging bij Feyenoorders als andere clubs hun spelers niet voor een habbekrats wegdoen.
Hij weet ook wel dat dat niet realistisch is. Hij wil Zerrouki niet voor de voeten gaan lopen dus dan zegt ie maar 10 miljoen en onderbouwt hij dat daarmee. In zijn hoofd weet hij heus wel dat het een miljoentje of vijf is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zegt hij bijna letterlijk in dat interview.
Hoezo?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar nog een eenjarig contract. Speler zal, gezien interesse dit jaar al van grotere clubs, ook weg willen. Ga je er hoogstwaarschijnlijk minder uithalen qua transfersom.quote:
Aursnes draait per ongeluk een goed seizoen en hier roepen ze dat 20 miljoen nog te weinig is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ze zijn daar helemaal de weg kwijt in Enschede heDraaien een keer per ongeluk een goed seizoen.
Niet dat ik die Zerrouki wil overigens en uiteraard wil Feyenoord meer betalen voor Timber, want hij is jonger en beter.
Nee dit is 'em niet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:26 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Aursnes draait per ongeluk een goed seizoen en hier roepen ze dat 20 miljoen nog te weinig is.
Echt raar joh, gebeurt alleen bij Feyenoord!!!quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:04 schreef Pistolero het volgende:
10 miljoen vragen voor Zerrouki is helemaal niet heel gek gezien de omstandigheden.
Veel mensen liepen hier te roepen dat onze spelers voor te weinig verkocht werden en ik zag ook belachelijk hoge transfersommen voorbij komen die Feyenoord moest vragen. Maar als een andere club eens een keertje hoog in de boom gaat zitten(zie Zurich en Gnonto of Twente nu) zijn het opeens een stel gekken.
Flinke dubbele standaard wel.
Eens.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:04 schreef Pistolero het volgende:
10 miljoen vragen voor Zerrouki is helemaal niet heel gek gezien de omstandigheden.
Veel mensen liepen hier te roepen dat onze spelers voor te weinig verkocht werden en ik zag ook belachelijk hoge transfersommen voorbij komen die Feyenoord moest vragen. Maar als een andere club eens een keertje hoog in de boom gaat zitten(zie Zurich en Gnonto of Twente nu) zijn het opeens een stel gekken.
Flinke dubbele standaard wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |