quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Ja ik denk dat dat ook wel een wedstrijdje of 4 gaat duren op z’n minst.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:09 schreef Tomatenboer het volgende:
De eerste 8 minuten zijn we eigenlijk nog niet aan ons eigen spel toegekomen.
Maar wel logisch dat spelers aan elkaar moeten wennen.
Nou ja, onze voorbereiding gaat gewoon nog 3 weken door.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:20 schreef Qarrad het volgende:
Pfff ik hou me er maar aan vast dat niemand het meer over de oefenpotjes heeft als de competitie eenmaal op gang is
quote:Op zondag 31 juli 2022 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou wel een uniek eigen doelpunt zijn geweest.
Te weinig gepresteerd over een langere periode om de hype waar te maken inderdaad. Hooguit een paar leuke piekjes gehad waarin hij 2 of 3 wedstrijden op rij goed was.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:32 schreef Pistolero het volgende:
Bijlow kan er écht niks van. Die hype mag ook wel eens klaar zijn.
Dat Dilrosun er niks van kan en een miskoop is kon je ook wel van mijlenver zien aankomen..quote:Op zondag 31 juli 2022 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Het liefst zou je nu nog drie weken voorbereiding hebben om alle nieuwe spelers in te spelen. Dilrosun laat tot nu toe bijzonder weinig zin in ieder geval.
Ik denk dat niemand hier een wedstrijd van hem heeft gezien de laatste twee jaar dus er viel weinig over te zeggen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Dilrosun er niks van kan en een miskoop is kon je ook wel van mijlenver zien aankomen..
Snap echt niet dat er mensen blij waren met zijn komst. In 2018 misschien, maar in 2022 is er helemaal niks meer van over.
quote:Op zondag 31 juli 2022 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Dilrosun er niks van kan en een miskoop is kon je ook wel van mijlenver zien aankomen..
Snap echt niet dat er mensen blij waren met zijn komst. In 2018 misschien, maar in 2022 is er helemaal niks meer van over.
Je weet op wie je reageert hè.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier een wedstrijd van hem heeft gezien de laatste twee jaar dus er viel weinig over te zeggen.
Alleen al zijn blessuregeschiedenis is een flinke red flag, maar goed.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier een wedstrijd van hem heeft gezien de laatste twee jaar dus er viel weinig over te zeggen.
Tja. Waarheid ligt ergens in het midden. Het spel is meer dan kut tot nu toe dus de pessimisten hebben wel enigszins recht van spreken.quote:
Rasmussen en Idrissi vallen postief op inderdaad Bijlow en Dilrosun negatief.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:36 schreef Caland het volgende:
Idrissi prima
Rasmussen ook wel
Komt wel goed volgende week
Jezus christus gast, we spelen met een heel nieuw elftal waarvan er 4 deze week zijn gearriveerdquote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Waarheid ligt ergens in het midden. Het spel is meer dan kut tot nu toe dus de pessimisten hebben wel enigszins recht van spreken.
Dat weet ik wel hoor, maar dat neemt niet weg dat je verder een lachwekkende voorbereiding aan het draaien bent. Dat zegt lang niet alles maar nu nog een maand wachten op een ingespeeld elftal heeft wel weer gevolgen voor de competitie.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Jezus christus gast, we spelen met een heel nieuw elftal waarvan er 4 deze week zijn gearriveerd
Dat moet je anders zien. Uit pure clubliefde probeert hij wanhopig de transfer af te laten ketsenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:43 schreef Pistolero het volgende:
Aursnes zit ook wel heel duidelijk al met zijn hoofd in Portugal zeg, mijn god.
Dat is het lot van Feyenoord wel een beetje. Vorig seizoen had je nog 3 (4?) extra Europese potjes in de benen voordat het begon te draaien.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, maar dat neemt niet weg dat je verder een lachwekkende voorbereiding aan het draaien bent. Dat zegt lang niet alles maar nu nog een maand wachten op een ingespeeld elftal heeft wel weer gevolgen voor de competitie.
Als de komende 3 potjes allemaal met 1-0 gewonnen worden vind ik het verder prima maar Slotball is ver te zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het lot van Feyenoord wel een beetje. Vorig seizoen had je nog 3 (4?) extra Europese potjes in de benen voordat het begon te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |