Bedankt vriend.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:18 schreef Gutanoth het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die de posts van @:PietjePuk2000 niet kunnen waarderen.
Waar deze mensen het gore lef vandaan halen is nog onbekend
En een half lamme Schreuder die geen people manager lijkt te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:57 schreef Pedroso het volgende:
Bassey maar niet meer als vleugelverdediger opstellen, verbaasde me dat hij de plek van Wijndal overnam ipv Blind.
Lijkt me ook een typische centrumverdediger die er in moet kleunen, heeft er ook het postuur voor.
Wordt hoe dan ook een spannend seizoen waar het ook zomaar verkeerd kan aflopen voor Ajax door oa onrust bij spelers die buiten de boot gaan vallen.
Waarom denk je dat hij dat niet is? Vanwege zijn wat slappe en saaie uitstraling?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En een half lamme Schreuder die geen people manager lijkt te zijn.
En zijn te grote harses. Dat vooral.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij dat niet is? Vanwege zijn wat slappe en saaie uitstraling?
quote:Op zondag 31 juli 2022 14:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen goede aankoop? Guus Til maakt een hattrick, Simons was zeer dreigend in de laatste minuten en maakt een goede goal na een één-twee die hij zelf opzet. Hoever is beter dan beide onze backs bij elkaar. Luuk de Jong, geniale bliksemafleider die er voor zorgt dat andere aanvallers meer ruimte krijgen. PSV heeft prima ingekocht.
Ik geef nog niet opquote:Op zondag 31 juli 2022 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn hier inmiddels tot de conclusie gekomen dat het misschien niet alleen aan PSV lag, maar ook een beetje aan Mo zelf.
Dit zie ik vaker voorbij komen maar als dit waar was, was er vast wel een keer een foto van hem opgedokenquote:
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
SCHREUDER NEEM JE GORTER MEE
SCHREUDER NEEM JE GORTER MEEEEEE
Laten we hopen dat AS het beter doet dan Haggiequote:Op zondag 31 juli 2022 20:57 schreef over_hedge het volgende:
Dit topic begint een kopie te worden van de eerste paar maanden van ten hag
Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem al met een psycholoog heeft laten praten.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Hoe is het eindelijk met ons aller Mo? Leeft ie nog?
Als dit zo is, is het zwak dat zoiets gelekt wordt naar de media.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:28 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem al met een psycholoog heeft laten praten.
Conclusie: ernstig last van narcisme.
Vrijwel onmogelijk ook.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:47 schreef papert het volgende:
[..]
Als dit zo is, is het zwak dat zoiets gelekt wordt naar de media.
Praten met een psycholoog is toch verder niet zo schokkend ? Je doet net of dat zo uitzonderlijk is, zeker na een trauma (wat waarschijnlijk het overlijden van zijn vader was) lijkt het me niet meer dan normaal.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:28 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem al met een psycholoog heeft laten praten.
Conclusie: ernstig last van narcisme.
Rare reactie. Je hebt geen idee wat er precies aan de hand is. Maar je vind wel al dat hij gewoon zijn werk moet doen omdat er andere zijn die dit ook doenquote:Op zondag 31 juli 2022 22:05 schreef Wertha het volgende:
Het feit dat hij nog steeds niet meetraint geeft toch aan dat het helemaal mis is met die jongen?
Er worden zoveel bekende figuren met de dood bedreigt die ook 'gewoon' hun werk blijven doen.. kom op zeg.
We horen alleen maar geruchten. Ajax zegt niets hierover. Ihattaren zegt niets hierover. Hij schijnt op Marbella te zitten maar zoals Heeinz al zegt heb ik nog geen foto van gezien. Wat is dan waar?quote:Op zondag 31 juli 2022 22:05 schreef Wertha het volgende:
Het feit dat hij nog steeds niet meetraint geeft toch aan dat het helemaal mis is met die jongen?
Er worden zoveel bekende figuren met de dood bedreigt die ook 'gewoon' hun werk blijven doen.. kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |