tov Drommel wel snel een verbetering maar goed was hij inderdaad zaterdag nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Het werd een beetje overschaduwd door de keeper van Ajax, maar jullie keeper zag er bij 2 goals ook niet echt heel gelukkig uit.
Dat zou wel eens een totale mislukking kunnen worden.
Weet niet of je op mij reageerde maar ik ben voor Ajax. Ook vond ik de keeper van Psv juist sterk keepen. Schot van Bergwijn was onhoudbaar. Schot van Kudus was strak in de hoek en er stond 3 man voor zn neus. Al denk ik dat je doelde op het feit dat hij de bal had kunnen vangen ipv van wegboksen. Alleen heb ik alles al getypt en is het zonde om te deleten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Het werd een beetje overschaduwd door de keeper van Ajax, maar jullie keeper zag er bij 2 goals ook niet echt heel gelukkig uit.
Kan natuurlijk altijd, maar dat lijkt me echt heel stug.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Bron: https://www.ligue1.com/Ar(...)alkeeper-of-the-yearquote:Walter Benitez
Argentine 'keeper Walter Benitez is a veritable institution at OGC Nice. The 1.93m shot stopper, who arrived at the club in 2016, leads Ligue 1 Uber Eats for clean sheets (14 at a rate of 42.4%) and thus it's little surprise that Les Aiglons boast the best defensive record in the league, with just 29 goals conceded. Benitez notably had a blinder in the 3-0 win over Brest in Round 20, making no fewer than nine saves. He tops the league for save percentage, with 99 saves at 80.5%.
Die bal van Antony was ook houdbaar. (en ik reageerde niet op jou, maar leuk dat je erop inhaaktquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Weet niet of je op mij reageerde maar ik ben voor Ajax. Ook vond ik de keeper van Psv juist sterk keepen. Schot van Bergwijn was onhoudbaar. Schot van Kudus was strak in de hoek en er stond 3 man voor zn neus. Al denk ik dat je doelde op het feit dat hij de bal had kunnen vangen ipv van wegboksen. Alleen heb ik alles al getypt en is het zonde om te deleten.
Ik denk niet dat één van de beste keepers van de liek 1 een totale mislukking wordt. Maar het was geen best begin nee, ik hoop dat hij morgen scherper is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel een beetje, zit er toch aardig tussenin qua pigmentrijkheid.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat één van de beste keepers van de liek 1 een totale mislukking wordt. Maar het was geen best begin nee, ik hoop dat hij morgen scherper is.
Gewoon 2 fouten, die goal van Antony ging dwars door het midden. Vorig seizoen werd Marciano nog afgezeken omdat hij een vergelijkbaar schot van Antony in de klassieker (die perfect de hoek in ging) niet had, dan moet een beetje keeper dit slappe balletje al helemaal hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bal van Antony was ook houdbaar. (en ik reageerde niet op jou, maar leuk dat je erop inhaakt)
Liep hij daar niet net de andere kant op? Dan sta je als keeper op het verkeerde been en is het nogal lastig om weer de andere kant op te bewegen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bal van Antony was ook houdbaar. (en ik reageerde niet op jou, maar leuk dat je erop inhaakt)
Ja, dat wel. Maar ik vond dat hij deze nog wel mocht hebben. Ook niet heel sterk ingeschotenquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Liep hij daar niet net de andere kant op? Dan sta je als keeper op het verkeerde been en is het nogal lastig om weer de andere kant op te bewegen.
Je kan ook Union Saint-Guilloise of Rangers treffen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:11 schreef Ciscus het volgende:
Benitez > Gorter
Ik heb zo geen zin om tegen Benfica te moeten ballen als we de volgende ronde halen. Maar goed, eerst de monegasken maar even slachten.
Dat is ook zo, maar je zult zien dat we tegen Roger mogen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook Union Saint-Guilloise of Rangers treffen.
Ik zie het probleem niet, wat is er zo erg aan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:39 schreef RipCity het volgende:
Ajax grijpt in: fans mogen spelers niet meer met ‘bedelbordje’ om shirt vragen.
Hopelijk vanaf dit weekend ook bij psv.
Dat lijkt me beide een eenvoudigere tegenstander dan Monaco. Gaan ze die wedstrijden halen dan hebben zeeën serieuze kans.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:13 schreef Gutanoth het volgende:
Als we doorgaan tegen monaco spelen we de volgende ronde tegen de winnaar van Union Saint-Gilloise - Rangers
stond Rangers vorig jaar niet gewoon in de EL finale?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me beide een eenvoudigere tegenstander dan Monaco. Gaan ze die wedstrijden halen dan hebben zeeën serieuze kans.
Maar ja, eerst Monaco.
Hebben ook nog eens de beste verdediger verkocht (hahaha)quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond Rangers vorig jaar niet gewoon in de EL finale?
Hmmm. Het trackrecord van PSV tegen Schotse clubs is niet best. Bij zo een Rangers wordt zo verschrikkelijk veel energie in een wedstrijd gelegd. Tegenovergestelde van PSV eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me beide een eenvoudigere tegenstander dan Monaco. Gaan ze die wedstrijden halen dan hebben zeeën serieuze kans.
Maar ja, eerst Monaco.
Zou wel gewoon moeten kunnen. Niet te laf voorspellen, gewoon erop en erover. We hebben het grote Ajax ook overklast, en laat dat nu internationaal ook maar eens zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
Marseille is hoger geëindigd en die heb ik tegen Feyenoord gezien vorig jaar die konden er he-le-maal geen reet van.
Jullie winnen maar gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |