quote:Ajax en PSV nemen het tegen elkaar op in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal. Het is voor de nieuwe trainers van de landskampioen en de KNVB-bekerwinnaar een kans om meteen een prijs te pakken met hun nieuwe ploeg.
Begint Ruud van Nistelrooij zijn eerste klus als hoofdtrainer met een prijs of is er een vliegende start voor Alfred Schreuder bij Ajax? Voor de derde keer op rij spelen landskampioen Ajax en KNVB-bekerwinnaar PSV tegen elkaar om de Johan Cruijff schaal.
Ajax - PSV
Vorig jaar ging de prijs overtuigend (0-4) mee naar Eindhoven. PSV was toen al ingespeeld door de Europese voorrondes, terwijl Ajax net aan het seizoen begon.
Ruud van Nistelrooij
Dit jaar begint PSV een paar dagen na de wedstrijd tegen Ajax aan de Europese campagne. De ploeg van Ruud van Nistelrooij speelt direct twee cruciale wedstrijden in korte tijd. Het belooft spannend te worden. Hoe verhouden de twee vernieuwde ploegen zich tot elkaar tijdens deze eerste krachtmeting? Een week later start de competitie, op vrijdag 5 augustus.
30 juli, 2022:
ESPN/FOX: 19:00 (voorbeschouwing) aftrap: 20:00
Echt hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Gaat die mislukte travestiet nou lopen janken om provocerend gedrag?
Jeetje wat ontzettend veel woede.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Was tijdje terug nog sprake van dat ze hem weer wilden huren in Deventer, maar weet niet of ze dat nu nog willenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik had die Gorter nu al gewoon gewisseld en gelijk laten douchen.
Lekker terug naar kowet
Jeroen Verhoevenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:28 schreef Buitendam het volgende:
Welke keeper gaat Ajax nu voor 40 miljoen halen?
Zekerheidje jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Til weer in de fantasy teams dit jaar.
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
Bosvelt neemt sowieso niet op.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was tijdje terug nog sprake van dat ze hem weer wilden huren in Deventer, maar weet niet of ze dat nu nog willen
Zonder Gorter was de wedstrijd in de eerste helft al klaarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zonder Gorter zou Ajax nu op voorsprong staan.
Verlenging is juist leukquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik weet dat er geen verlenging is juich ik voor de 4-4
Zagen ze de fruitschaal dan in tweeën?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ik weet dat er geen verlenging is juich ik voor de 4-4
Leuk, Luuk de Jong doet net alsof hij ballen heeft.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zagen ze de fruitschaal dan in tweeën?
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Wie heeft een grotere jankmuile, L. de Jong of Jasper C.?
Is dat raar?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
verlening is toch enkel een half uur wachten en hopen tot de penals komen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Verlenging is juist leuk
Vroeger al helemaal met golden goals
Daar gaat ie wel op vooruitquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder Benitez weer achterquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zonder Gorter zou Ajax nu op voorsprong staan.
Dikke Spaanse ober in de kool bij PSV.quote:
Dit wordt 8-12quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alles ligt open. Zie het somber in.
Jij bent ook wel een bijzonder ventjequote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:38 schreef Zorro het volgende:
Die overtreding is net zo smerig als zijn haar.
Rood.
Dan komt PietjePuk2000 erg dichtbij. Ik hoop derhalve dat dit geen rood wordt danquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als dit geen rood wordt en Ajax wint ga ik hier de rest van het jaar over janken.
Zelfs deze incompetente VAR is het anders met me eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:39 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een bijzonder ventje
Heeft hij serieus een ban???quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan komt PietjePuk2000 erg dichtbij. Ik hoop derhalve dat dit geen rood wordt dan
Dag vriendjes en vriendinnetjes. Dat was het dan al weerquote:
Boeien,of je nou over 64 dingen of 65 dingen jankt maakt ons ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als dit geen rood wordt en Ajax wint ga ik hier de rest van het jaar over janken.
Kut, al besprokenquote:
Had idd een matig jaar afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef Kerftminister het volgende:
20 miljoen voor zo'n lompe houthakker
Als je het bot niet kan zien is dit max geelquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In Schotland wordt hier niet eens voor gefloten
Was het maar zo'n feest.quote:
Hansie Hansie heeft toch het recordquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bassie en rode kaart, Bassie en rode kaart.
Dat zijn de beste vrienden....
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:42 schreef trein2000 het volgende:
Direct rood, dus die doet de eerste paar wedstrijden in de competitie ook niet mee.
Hahaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef Montagui het volgende:
Hij gaat voor en raakt het eerst de bal. Onterecht rood.
Maar jij bent helemaal geen neutrale toeschouwer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
Erg jammer dat PSV het weer niet af kan zonder hulp van de scheidsrechter. Wat een minachting voor de neutrale toeschouwer is dit!
Is goed neutrale Jack van Gelder.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
Erg jammer dat PSV het weer niet af kan zonder hulp van de scheidsrechter. Wat een minachting voor de neutrale toeschouwer is dit!
Dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wotte het volgende:
Ik vind het geen rood maar dat zal wel aan mij liggen.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wotte het volgende:
Jawel joh, en die eerste ookquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wotte het volgende:
Als hij telkens moet kijken heeft hij weinig overzicht.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:45 schreef -XOR- het volgende:
Simons heeft prima overzicht, je zag hem ook continu kijken.
madquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voetbal is dood als dit echt rood is
Ik ben daarom ook voor een tussenoplossing in de vorm van een tijdstraf voor de speler bij dit soort overtredingen. Maak je in ieder geval niet een hele wedstrijd dood.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel jammer, want dit is nu gespeeld.
Loopt je stream achter?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En het is zeker pas rood als de voetballer dood is?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En ‘m dan vervolgens ook niet geven. Dan heb je er alsnog niks aan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij telkens moet kijken heeft hij weinig overzicht.
Er liep niemand.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij telkens moet kijken heeft hij weinig overzicht.
Jij spoort niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gewoon weer zo'n domme draver dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
En ‘m dan vervolgens ook niet geven. Dan heb je er alsnog niks aan.
Targetman.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Perr Schuurs
Dit is definitief gespeeld
Wellicht een Mike van der Hoorn scenario.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Perr Schuurs
Dit is definitief gespeeld
Hij gaat niet hart genoeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan blind dit dichtlopen dan moet hij wel snel zijn
Hij is in dit geval niet snel genoeg
Top commentaar
Daarom vraag ik hetquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat je moegestreden bent na al het wielrennen op tv maar dit is niet best, Mani
Het lijkt op een verwend kind dat zijn snoepje niet krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:49 schreef leolinedance het volgende:
Een weer een beuk van een Ajacied. Wat een frustratie zit er in die ploeg
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Ruud van Nistelrooij is de meest overschatte spits aller tijden niet? @:wimderon
Woest, mijn fragmenten van die lengte werden altijd gestriked door rtl en YouTubequote:
Was jij Superbeelden? Die smeekte om een groen duimpje?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woest, mijn fragmenten van die lengte werden altijd gestriked door rtl en YouTube
Gek inderdaad dat je van de concurrent wil winnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ze willen dit potje wel heel graag winnen bij Ajax hè? Wat een frustratie.
Heerlijk.
We zien de 'HeT iS MaAr dE fRuiTsChAal' comments zo wel komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ze willen dit potje wel heel graag winnen bij Ajax hè? Wat een frustratie.
Heerlijk.
Het is toch een prijsje van niks. Sneu gedoe.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Gek inderdaad dat je van de concurrent wil winnen.
Als je mij nog 1x Rens noemt kom ik je echt opzoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was jij Superbeelden? Die smeekte om een groen duimpje?
Vorig jaar stond PSV ook op de banken na dat prijsje. Als speler wil je dit gewoon winnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch een prijsje van niks. Sneu gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |