Geen woord gelogen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:23 schreef Zorro het volgende:
"De toekomst zal uitwijzen hoe alles verder gaat"
Diepzinnige man die Koeman
Goede speler, dat welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Op de een of andere manier ziet Steven Bergwijn in dat Ajax shirt er een stuk achterlijker uit.
Ik vind het bij hem vooral apart dat zijn adamsappel door 2 getatoeëerde handjes omhoog gehouden wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Op de een of andere manier ziet Steven Bergwijn in dat Ajax shirt er een stuk achterlijker uit.
Dat kosten ze tegenwoordig ook al gauw natuurlijk. Die Gakpo zal niet voor minder gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor 32 miljoen moet je wel heel goed zijn ja.
De rest van die interviews is wel nuttigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Goals laten beschrijven door spelers vind ik altijd vrij nutteloos.
Zijn nog maar heel weinig spelers die wel aardig een wedstrijd kunnen analyserenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De rest van die interviews is wel nuttig
Oja die deed ook mee vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn nog maar heel weinig spelers die wel aardig een wedstrijd kunnen analyseren
Ik kom eigenlijk alleen tot Berghuis
Nee, manier van inkomen was veel te onbesuisd. Direct rood was terecht, helaas.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maar kom op mensen... dat was toch geen rood? Hij gaat duidelijk voor de bal maar hij is gewoon net te laat. Het is niet alsof de bal daar niet lag. Blunder van de VAR, geel was al de juiste beslissing.
Zijn dat niet de broers van Higler?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bestuur van de KNVB ook aanwezig zie ik
De bankzittersgodenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk vanavond de Johan Cruijff Schaal 🅻🅸🆅🅴 op YouTube ▶️ met Robbie, Frank & Milo! #JCS2022
Wie zijn dit? @:kingroland
Ik was helaas al weg, maar bedankt voor het gebaarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik je nog overtuigen want zonder jou kijk ik ook niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |