Dit argument vind ik echt veel te makkelijk. Alsof Slot onfeilbaar.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als de jeugd goed genoeg is, krijgen ze vast wel een kans. Als Slot er geen beroep op doet dan ziet hij kennelijk niet de potentie.
Welke jeugdspeler buiten Benita klopt dan volgens jou nadrukkelijk op de deur? Ik zie het ook niet echt eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2022 10:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit argument vind ik echt veel te makkelijk. Alsof Slot onfeilbaar.
Dermane heb ik weinig verkeerd zien doen deze voorbereiding.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke jeugdspeler buiten Benita klopt dan volgens jou nadrukkelijk op de deur? Ik zie het ook niet echt eigenlijk
De logica is bij Feyenoord soms wat zoek. 'We moeten ieder dubbeltje omdraaien' Vervolgens komt Timber voor een recordbedrag.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een speler die er zoveel maakt moet je altijd proberen te behouden, al helemaal voor 3 miljoen.
Benita en Dermane lijken me de twee grootste kandidaten, en je zou zelfs nog kunnen denken aan Hartman(beetje opportunistisch, maar goed). Als iedereen fit en blijft is zie ik die jongens eigenlijk amper een minuut speeltijd krijgen. En van zo'n nikszeggende -21 competitie wordt je ook niet beter.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke jeugdspeler buiten Benita klopt dan volgens jou nadrukkelijk op de deur? Ik zie het ook niet echt eigenlijk
Til kwam gisteren heel goed uit de verf omdat hij als een soort schaduwspits opereerde waarbij hij ten volle gebruik kon maken van zijn lengte en doelgerichtheid. Als PSV op de counter speelt tegen een aanvallende ploeg die alle risico van de wereld nemen (zoals Ajax) kunnen ze zeker nog veel plezier aan hem beleven, maar als PSV het spel zelf moet maken zal hij ook voetballend wat moeten gaan toevoegen. En daar liggen zijn kwaliteiten in principe gewoon niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:26 schreef CR7 het volgende:
Bij elke wedstrijd waarin Til dit seizoen gaat scoren gaan de jankerds tevoorschijn komen hoor. Leuk hoor dat die er in een wedstrijd 3 kan maken. In de tweede seizoenshelft scoorde die in 16 wedstrijden niet (en in 4 wel). Dus leuk dat je er in 20% van de wedstrijden 3 maakt, maar het aantal gewonnen punten blijft hetzelfde. Ik heb toch liever een speler die wat vaker nuttig is.
[..]
En dan stel je hem dus niet op, want je hebt meer dan genoeg alternatieven die wel kunnen voetballen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Til kwam gisteren heel goed uit de verf omdat hij als een soort schaduwspits opereerde waarbij hij ten volle gebruik kon maken van zijn lengte en doelgerichtheid. Als PSV op de counter speelt tegen een aanvallende ploeg die alle risico van de wereld nemen (zoals Ajax) kunnen ze zeker nog veel plezier aan hem beleven, maar als PSV het spel zelf moet maken zal hij ook voetballend wat moeten gaan toevoegen. En daar liggen zijn kwaliteiten in principe gewoon niet.
Eens. Is gewoon een mispeer, overigens wel veroorzaakt doordat er nog niemand verkocht was (Til werd een paar dagen voor de verkoop van Malacia weggekaapt door PSV) maar dan nog had je beter kunnen anticiperen. Dit zijn dingen die je aan had kunnen zien komen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De logica is bij Feyenoord soms wat zoek. 'We moeten ieder dubbeltje omdraaien' Vervolgens komt Timber voor een recordbedrag.
Ik weet wel dat transferinkomsten het wat makkelijker maken om een selectie in elkaar te knutselen, maar Til behouden was toch mogelijk geweest zou je denken.
Die Xavi Simons maakte ook een aardige entree, als je tussen hem en Til kan wisselen afhankelijk van de tegenstander heb je het goed voor elkaar.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan stel je hem dus niet op, want je hebt meer dan genoeg alternatieven die wel kunnen voetballen.
Alleen al dankzij gisteren ben ik van mening dat het een topaankoop is. Zelfs als hij verder niks meer goed doet. Prijs binnen dankzij Til.
Waarom zou je een speler alleen afrekenen op wat hij niet kan? Minimaal 20 goals per seizoen in alle competities, vaste waarde in de selectie van Van Gaal.. hij doet me denken aan Tomasson, ook een loper die vaak scoorde. Werd die ook zo kritisch benaderd?quote:Op zondag 31 juli 2022 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Til kwam gisteren heel goed uit de verf omdat hij als een soort schaduwspits opereerde waarbij hij ten volle gebruik kon maken van zijn lengte en doelgerichtheid. Als PSV op de counter speelt tegen een aanvallende ploeg die alle risico van de wereld nemen (zoals Ajax) kunnen ze zeker nog veel plezier aan hem beleven, maar als PSV het spel zelf moet maken zal hij ook voetballend wat moeten gaan toevoegen. En daar liggen zijn kwaliteiten in principe gewoon niet.
Haha, Tomasson kon wel iets beter voetballen hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je een speler alleen afrekenen op wat hij niet kan? Minimaal 20 goals per seizoen in alle competities, vaste waarde in de selectie van Van Gaal.. hij doet me denken aan Tomasson, ook een loper die vaak scoorde. Werd die ook zo kritisch benaderd?
Het nieuwe Feyenoord is voor mij één groot vraagteken, er is ook niet 1 nieuweling waarvan je denkt..die gaat er wel even 20 in leggen komend seizoen.
Simons moet nog even leren dat zijn nek ook kan bewegen zodat hij kan zien wat er naast hem gebeurt. Maar verder inderdaad een prima afwisseling. Middenveld is goed bezet met ook nog Gutiérrez als optie, dat is de enige reden waarom ik het niet jammer vindt dat we Timber niet hebben gekocht. Prima aankoop van Feyenoord als hij wat constanter wordt.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Xavi Simons maakte ook een aardige entree, als je tussen hem en Til kan wisselen afhankelijk van de tegenstander heb je het goed voor elkaar.
Het is een matige voetballer maar wel een ontzettend veel scorende voetballer. Dat is 3 miljoen natuurlijk altijd meer dan waard.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk wel van wat die Szymanski gaat doen maar zoals Til het laatste half jaar speelde ga je hem niet missen nee. Maar die eerste seizoenshelft was uitstekend.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, Tomasson kon wel iets beter voetballen hoor
Til is een goed ventje, maar was ook feitelijk een half jaar compleet onzichtbaar. Ben er nog steeds niet heel rouwig om dat hij weg is eigenlijk.
Je doet nu net of die elk jaar 20+ goals maakt. Dat deed die alleen vorig seizoen in zijn 8 jaar als profvoetballer. Dit seizoen wel goed op weg dat wel. Ja hij scoort veel, maar op zijn positie moet je gewoon vaker dan 20/30% van je wedstrijden aanwezig zijn. Je speelt te vaak gewoon met een man minder lijkt het wel.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou je een speler alleen afrekenen op wat hij niet kan? Minimaal 20 goals per seizoen in alle competities, vaste waarde in de selectie van Van Gaal.. hij doet me denken aan Tomasson, ook een loper die vaak scoorde. Werd die ook zo kritisch benaderd?
Het nieuwe Feyenoord is voor mij één groot vraagteken, er is ook niet 1 nieuweling waarvan je denkt..die gaat er wel even 20 in leggen komend seizoen.
Zeker in een roulatiesysteem. Het is ook best te verklaren dat hij bij Feyenoord zo'n verval liet zien gelet op hoe de speelstijl van Feyenoord evolueerde door het seizoen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is een matige voetballer maar wel een ontzettend veel scorende voetballer. Dat is 3 miljoen natuurlijk altijd meer dan waard.
Ik zou het niet weten, Tomasson was voor mijn tijd. Kritische benadering is er omdat het een manco kan zijn een speler te hebben die in voetballend opzicht niet veel toevoegt. PSV zal in het overgrote deel van de wedstrijden toch echt zelf het spel moeten gaan maken.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lastig op voorhand te zeggen. Van Szymanski en vooral Gimenez mag je toch wel doelpunten verwachten.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Precies en verder in het seizoen (vanaf november ofzo) waren het vaak niet de belangrijkste goals die hij maakte, alleen tegen Ajax ééntje en verder echt niks. Het was mooi om te zien hoe hij met zijn loopacties ruimte creëerde voor andere spelers (vooral Sinisterra) maar dat werkte alleen als ploegen niet de bus parkeerden.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, Tomasson kon wel iets beter voetballen hoor
Til is een goed ventje, maar was ook feitelijk een half jaar compleet onzichtbaar. Ben er nog steeds niet heel rouwig om dat hij weg is eigenlijk.
Dan kom je wel weer op het punt dat Til per definitie een speler is die wel wedstrijdritme nodig heeft, dus of dat dan echt gaat renderen in een roulatiesysteem.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker in een roulatiesysteem. Het is ook best te verklaren dat hij bij Feyenoord zo'n verval liet zien gelet op hoe de speelstijl van Feyenoord evolueerde door het seizoen.
Ik denk ook niet dat Til een vaste basisspeler gaat zijn, maar dat we hem vooral gaan zien in wedstrijden tegen Ajax en andere ploegen die we het spel moeten laten maken.
Kan goed dat hij na de winterstop zijn nut heeft gehad en vrijwel niet meer speelt als van Nistelrooy zijn spelsysteem er in kan slijpen.
De reden dat hij naar PSV wilde zal sportief en ik denk ook wel financieel geweest. Maar dat zal hij niet snel zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja als Til naar PSV wil dan is dat zo. Dat verhaal dat we eerst wat geld moesten creëeren en dat Guus daar niet op kon wachten is natuurlijk belachelijk. Dat had ook wel in overleg gekund maar daar had Guus al helemaal geen zin in joh.
Persoonlijk vind ik het wel een beetje ondankbaar naar de club die je weer in Oranje heeft gebracht maar goed, graag of niet. Succes en houdoe daar in Eindhoven.
Ik snap Til wel en ik snap Feyenoord ook wel dat ze niet tot het extreme wilden gaan om hem aan te trekkenquote:Op zondag 31 juli 2022 10:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja als Til naar PSV wil dan is dat zo. Dat verhaal dat we eerst wat geld moesten creëeren en dat Guus daar niet op kon wachten is natuurlijk belachelijk. Dat had ook wel in overleg gekund maar daar had Guus al helemaal geen zin in joh.
Persoonlijk vind ik het wel een beetje ondankbaar naar de club die je weer in Oranje heeft gebracht maar goed, graag of niet. Succes en houdoe daar in Eindhoven.
Wat Badder zegt, prima speler daar om erbij te hebben voor dat geld maar bij ons stond hij als eerste op het formulier (zoontje van de trainer!!!) en dan zit je je toch wel heel erg vaak kapot te ergeren aan zijn onkunde.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
Wat een gejank om Til
Over een heel seizoen kan je daar pas iets over zeggen. Bij ons was het ook een half seizoen leuk, en toen helemaal niets meer.
Aanvallend hebben ze een paar kanonnen. Maar met Rensch, Blind en Wijndal hebben ze wel een stel wijven achterin hoor. Voetballend prima, maar verdedigend toch wel op zijn minst dubieus.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
Wat een gejank om Til
Over een heel seizoen kan je daar pas iets over zeggen. Bij ons was het ook een half seizoen leuk, en toen helemaal niets meer.
Naja het plaatje wat PSV schetste was gewoon beter, plus hij was direct uit die onzekere positie in Rusland. Geef hem groot gelijk. PSV heeft wel de middelen om tot het ‘extreme’ te gaan voor een niet onbetwiste basisspeler en wij niet en dat is nu het verschil. Over een paar jaar is dat hopelijk anders.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vraag mij toch een beetje af hoeveel PSV nou te besteden heeft. Ze hebben kwa transfersommen bijna niks uitgegeven (buiten tekengeld waar toch geen inzicht in is). Alles wat is gekomen was gratis, gehuurd of kostte max een paar miljoen. Verdedigend schort er ook nog genoeg aan. Daarmee kan je in de CL echt niet aankomen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja het plaatje wat PSV schetste was gewoon beter, plus hij was direct uit die onzekere positie in Rusland. Geef hem groot gelijk. PSV heeft wel de middelen om tot het ‘extreme’ te gaan voor een niet onbetwiste basisspeler en wij niet en dat is nu het verschil. Over een paar jaar is dat hopelijk anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |