Hij zal wel veel te veel verdienen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Het baart me wel zorgen dat er zo weinig interesse in een transfervrije Diemers is
Op naar de coolsingel!quote:Op zondag 31 juli 2022 01:23 schreef De_Pel het volgende:
Verder: PSV heel matig, Ajax gênant. Feyenoord Kampioen 2022-2023
Slitiquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet eens het grootste talent.
Tja, had hem er graag bij gehad maar PSV wilde gewoon verder gaan dan wij. Het is wel netjes van Til hoor. Zal samen met de Jong ook een goede combinatie zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:58 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen scoort ‘onze’ Guus er gewoon 3 in de Arena.
Maar laten we vooral met z’n allen volhouden dat hij die 3-4 miljoen niet waard is, want hij voetbalt niet zo lekker mee
Missertje...
Als in spelers die je eigenlijk niet kan halen als Feyenoordquote:
Oh op een positieve manier. Ja, dan wel eens, al ben ik geen voorstander van teveel huurconstructies met optie tot koop. Die ga je nooit allemaal kunnen verzilveren en als je dat wel kan kom je geld tekort voor andere spelers.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als in spelers die je eigenlijk niet kan halen als Feyenoord
Die Pool was daarvan wel een goed voorbeeld. Echt op het juiste moment toegeslagen en van de situatie gebruik gemaakt, dat zou bij die Vina ook wel weer zo zijn
Nee, wellicht dat ze bij Vina hopen dat die Lopes na dit seizoen kan aanhaken en Hartman weer wat verder is zodat ze hem niet hoeven kopenquote:Op zondag 31 juli 2022 09:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh op een positieve manier. Ja, dan wel eens, al ben ik geen voorstander van teveel huurconstructies met optie tot koop. Die ga je nooit allemaal kunnen verzilveren en als je dat wel kan kom je geld tekort voor andere spelers.
Raar verhaal van Espanyol/Krasnodar, maar daar zou ik eigenlijk wel voorstander van zijn. Kent de club, prima back-up etc.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Misschien wel een optie bij vertrek Aursnes
Nog een linksbuiten zodat Idrissi meer een backup wordt en je hebt wel een aardige ploeg staan ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Idrissi - Gimenez - Dilrosun
Kökcü - Szymanski - Timber
Vina - Senesi - Trauner - Geertruida
Bijlow
Zou het dus moeten worden, als Vina komt en Aursnes vertrekt wat de verwachting is. Als Senesi nog vertrekt kan Pedersen spelen met Geert als RCV.
In potentie is dit eigenlijk een waanzinnige ploeg voor ons, zeker in vergelijking met eerdere seizoenen. Erg veel talent, als de puzzelstukjes samen vallen kan dit echt heerlijk gaan worden. Ik ben alleen over de voorhoede niet zo enthousiast, ook omdat de alternatieven wat tekort komen. Verdediging en middenveld is top. Zou op die posities niet eens willen ruilen met Ajax of PSV, eigenlijk.
Ze gaan ook nog een linksbuiten halen.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Zou het dus moeten worden, als Vina komt en Aursnes vertrekt wat de verwachting is. Als Senesi nog vertrekt kan Pedersen spelen met Geert als RCV.
In potentie is dit eigenlijk een waanzinnige ploeg voor ons, zeker in vergelijking met eerdere seizoenen. Erg veel talent, als de puzzelstukjes samen vallen kan dit echt heerlijk gaan worden. Ik ben alleen over de voorhoede niet zo enthousiast, ook omdat de alternatieven wat tekort komen. Verdediging en middenveld is top. Zou op die posities niet eens willen ruilen met Ajax of PSV, eigenlijk.
Rasmussen natuurlijk. Is weliswaar geen echte linksback, maar kan daar wel spelen volgens mij.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wie daar tegen Vitesse gaat spelen nu
Speelt Vitesse nog steeds 3-5-2 @Skedquote:Op zondag 31 juli 2022 09:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wie daar tegen Vitesse gaat spelen nu
Heeft er volgens mij niet eens zoveel mee te maken. Feyenoord wilde hem gewoon weer een seizoen huren.quote:Op zondag 31 juli 2022 05:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, had hem er graag bij gehad maar PSV wilde gewoon verder gaan dan wij.
Dus ze wilden verder gaan dan wijquote:Op zondag 31 juli 2022 10:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft er volgens mij niet eens zoveel mee te maken. Feyenoord wilde hem gewoon weer een seizoen huren.
Hier is op papier niet veel mis mee, al is het nog maar de vraag hoe het in de praktijk gaat werken en hoe snel Slot er een geheel van weet te maken.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
ANNOUNCE vilhenna @klaasweetallesquote:Op zondag 31 juli 2022 09:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Misschien wel een optie bij vertrek Aursnes
Precies. Het duurt even maar het ziet er alleraardigst uit nu. Ook geen matige spelers meer met belachelijk lange contracten. Zelfs als dit seizoen tegenvalt kom je niet snel in de problemen.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een linksbuiten zodat Idrissi meer een backup wordt en je hebt wel een aardige ploeg staan ja.
Vind het ook een fout om hem niet te kopen, meer nog dan Dessers.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:58 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen scoort ‘onze’ Guus er gewoon 3 in de Arena.
Maar laten we vooral met z’n allen volhouden dat hij die 3-4 miljoen niet waard is, want hij voetbalt niet zo lekker mee
Missertje...
Als de jeugd goed genoeg is, krijgen ze vast wel een kans. Als Slot er geen beroep op doet dan ziet hij kennelijk niet de potentie.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Enige jammere is wel dat de jeugd, buiten een gigantische blessuregolf, dus weer geen enkele kans gaat krijgen bij het eerste dit seizoen.
Een speler die er zoveel maakt moet je altijd proberen te behouden, al helemaal voor 3 miljoen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het ook een fout om hem niet te kopen, meer nog dan Dessers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |