op mijn lijstje altijdquote:
eeuwige 3equote:
Morguhquote:
* DJMO pikt aloa's koffiequote:
Jawohl Fräuleinquote:
Zeker wel.quote:
Wij zitten in de buurt van Osnabrück op dit moment. Heerlijk onthaasten.quote:
Dan kun je ook naar Index grote discotheek 🤣quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij zitten in de buurt van Osnabrück op dit moment. Heerlijk onthaasten.
Nee dank je. Wij zoeken straks de natuur opquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kun je ook naar Index grote discotheek 🤣
Ik ben benieuwd of we nog F1 kunnen kijken vanmiddagquote:
Het kon gaan regenen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we nog F1 kunnen kijken vanmiddag
Ze hebben het al over uitstellen naar zondagquote:
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het al over uitstellen naar zondag
Mooi daar?quote:
Ik volg hem op fbook, rake woorden vaakquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
https://www.jndkgrf.nl/20(...)n-sjaak-van-der-tak/
Voor @:PLY![]()
Wonderschoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heks op het hexenpfadIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Go PSVquote:
We gaan het zien met de VARquote:
De slimste mens heeft mijn handelsmerk gejatquote:
is het antwoord soms in tegengestelde richting?quote:
@mandieallesweet kun jij helpenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:27 schreef Staatsgreepje het volgende:
Sorry mijn intellect is hier te laag voor, ik moet u mijn antwoord schuldig blijven.
Alleen als het antwoord koffie was geweest.quote:
hoiquote:
heeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
Maanvis!! Ouwe Paardenpijp Schimmelpimmel Donutbaffer
heeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 03:17 schreef pfefferkatze het volgende:
Ohnee het is "ome maanvis post z'n doorstuur emailtjes topic"
quote:
Morguhquote:
Ben je gestoken?quote:
Nee gelukkig niet, maar het scheelde niet veel of ik had 'm opgegeten. Tyfusbeest ging op m'n broodje zitten toen ik net een hap wilde nemenquote:
Lekker danquote:Op zondag 31 juli 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar het scheelde niet veel of ik had 'm opgegeten. Tyfusbeest ging op m'n broodje zitten toen ik net een hap wilde nemen
Heb jij even geluk. Het is echt een ramp met die beestjes momenteel.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar het scheelde niet veel of ik had 'm opgegeten. Tyfusbeest ging op m'n broodje zitten toen ik net een hap wilde nemen
Bijen en hommels doen niks, honderden hier achter mooi hoor. Voor wespen heb ik een watervernevelaar, gaan gelijk weg.. Denken dat het regent dan. Mogge dotquote:Op zondag 31 juli 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij even geluk. Het is echt een ramp met die beestjes momenteel.
Wij zaten laatst op een terras en daar stikte het ook van de bijen/wespen
Ajaxquote:Op zondag 31 juli 2022 10:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Bijen en hommels doen niks, honderden hier achter mooi hoor. Voor wespen heb ik een watervernevelaar, gaan gelijk weg.. Denken dat het regent dan. Mogge dot
Morguh Plyquote:Op zondag 31 juli 2022 10:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Bijen en hommels doen niks, honderden hier achter mooi hoor. Voor wespen heb ik een watervernevelaar, gaan gelijk weg.. Denken dat het regent dan. Mogge dot
Stof tot nadenkenquote:
Wespen vind ik ook niks hoor, maar daarintegen heb ik 3 balkjes liggen hier met ingeboorden graatjes voor de bijen, prachtbeestjesquote:Op zondag 31 juli 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ply![]()
Hier in de planten bak stikt het ook van die beestjes, prachtig om te zien als je buiten zit.
Maar op een terrasje als je zit te eten vind ik het wat minder
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op zondag 31 juli 2022 11:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Stof tot nadenken
[..]
Wespen vind ik ook niks hoor, maar daarintegen heb ik 3 balkjes liggen hier met ingeboorden graatjes voor de bijen, prachtbeestjesnatuur is best mooi
Hij doet het meestal goed in de regen.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:15 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
hungaroring nu, das goed nieuws voor max
Natuur is heel mooi. Hier stikt het momenteel van de jonge musjes, heb er soms wel 50 hier in de ligusterhaag zitten. Maken herrie voor 10 dat jongen spul. Maar leuk om te zien.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Stof tot nadenken
[..]
Wespen vind ik ook niks hoor, maar daarintegen heb ik 3 balkjes liggen hier met ingeboorden graatjes voor de bijen, prachtbeestjesnatuur is best mooi
Mmmm extra eiwittenquote:Op zondag 31 juli 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zag het, dacht werk aan de winkel voor Paulquote:
quote:
Veel of dat niet, hier pas sinds vanmiddag.. gisteren was t beter weerquote:
Veel idd. 18mm nu.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel of dat niet, hier pas sinds vanmiddag.. gisteren was t beter weer
Is te doenquote:Op zondag 31 juli 2022 16:11 schreef Maanvis het volgende:
Leuke race ja, zou mooi zijn als Max 1e kan worden nadat ie 10e gestart is
Laten we het hopen.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:16 schreef Maanvis het volgende:
Verstappen dus 1e, nu moet ie het maar zien te redden tot het eind
Ach, zolang het geen zeer doet?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:26 schreef Maanvis het volgende:
Ik laat overigens de hele dag al vieze uienscheten
nope., maar wellicht wordt het hier wel een biohazardquote:
en ze zeiden dat het lastig in te halen is hierquote:
amateurquote:Op zondag 31 juli 2022 16:26 schreef Maanvis het volgende:
Ik laat overigens de hele dag al vieze uienscheten
Voor Max nooitquote:Op zondag 31 juli 2022 16:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en ze zeiden dat het lastig in te halen is hier
Daarom een schotelmix nemen van rookworst, shoarma, bruine bonen en uienquote:Op zondag 31 juli 2022 16:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Rookworst scheten stinken erger, hoe vetter hoe harder de knal
Is mn uitzicht op dit momentquote:Op zondag 31 juli 2022 16:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Mooi hoor, nog veel plezier
[..]
Zit te genieten hier
Dan mag je je Drs in je reet wel opengooienquote:Op zondag 31 juli 2022 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom een schotelmix nemen van rookworst, shoarma, bruine bonen en uien
Foshquote:Op zondag 31 juli 2022 16:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is mn uitzicht op dit moment![]()
supermooi huisje aan het meer
PLY!quote:
Geen monsters gezien?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
PLY!![]()
![]()
eerder naar een hele mooie waterval gelopen , en heb pootje gebaad in de Loch
hemels echt 🖤
Ja ik voel me weer helemaal thuis, zou zo alles opgeven in Nederland en hier in de Highlands gaan wonenquote:Op zondag 31 juli 2022 16:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Geen monsters gezien?blij dat jullie genieten.
Fos de kleine highlander
Nu je bij bijna elk bedrijf remote kunt werken is het gewoon wel te doenquote:Op zondag 31 juli 2022 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik voel me weer helemaal thuis, zou zo alles opgeven in Nederland en hier in de Highlands gaan wonenen heb gelukkig nog geen monsters gezien
![]()
Lijkt mij ook erg mooi daar, denk ook rustig en geen drukte daar. Prachtige natuur ook met die heuvels.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik voel me weer helemaal thuis, zou zo alles opgeven in Nederland en hier in de Highlands gaan wonenen heb gelukkig nog geen monsters gezien
![]()
Precies datquote:Op zondag 31 juli 2022 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu je bij bijna elk bedrijf remote kunt werken is het gewoon wel te doen
en anders gewoon een onlyfans beginnen en 5000 per maand van kansloze fokkers trekkenquote:
Tip van de dag ditquote:Op zondag 31 juli 2022 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en anders gewoon een onlyfans beginnen en 5000 per maand van kansloze fokkers trekken
idd en Ferrari ... ik weet niet wat ze aan het doen waren. Belchinezen?quote:
Weten ze zelf ook niet bij ferrariquote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd en Ferrari ... ik weet niet wat ze aan het doen waren. Belchinezen?
m'n watte?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Dan mag je je Drs in je reet wel opengooien
Zo'n groot team en dan zulke rare foutenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik was daar ook voor benaderd op DTSquote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DTSquote:Op zondag 31 juli 2022 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was daar ook voor benaderd op DTS
Stja, het blijven in hun hart pasta pipo's die van georganiseerde chaos houdenquote:
Jammer wel. Als het zo doorgaat is Max al ver voor het einde kampioen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stja, het blijven in hun hart pasta pipo's die van georganiseerde chaos houden
Goed idee.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kan FOK! een fysieke DTS musuem openen, zorgt voor extra inkomsten en leuke herinneringen ophalen
Ik denk dat Ferrari het kampioenschap dit weekend officieel hebben weg gegooidquote:Op zondag 31 juli 2022 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer wel. Als het zo doorgaat is Max al ver voor het einde kampioen.
Ze mogen serieus gaan oppassen voor Mercedes...quote:Op zondag 31 juli 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrari het kampioenschap dit weekend officieel hebben weg gegooid
Wacht maar totdat Canta meedoetquote:Op zondag 31 juli 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze mogen serieus gaan oppassen voor Mercedes...
Zou heen gaanquote:Op zondag 31 juli 2022 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kan FOK! een fysieke DTS musuem openen, zorgt voor extra inkomsten en leuke herinneringen ophalen
Das de manta niet de cantaquote:Op zondag 31 juli 2022 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu al de beste fanclub![]()
[ afbeelding ]
De manta en de canta fan clubs zijn dusdanig verbroederd dat ze mekaar overal en altijd steunenquote:
zoek de verschillenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:28 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
En van Vleuten wil ff de laatste etappe winnen en de tour de france winnen
mooie koplampenquote:
ik blijf immer voorzichtigquote:
Iets met de beer en de huidquote:Op zondag 31 juli 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik blijf immer voorzichtig
je weet het namelijk nooit'
maar lekker is het wel
vooral niet verkopen voor hij geschoten isquote:
Heb echt zitten te genieten, deze race was wel heel bijzonderquote:Op zondag 31 juli 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral niet verkopen voor hij geschoten is
ja deze moet ff vol zodat ik DTS weer kan openenquote:
succes, ik ga naar dromenland en bij het ontwaken kan ik dus lekker dts'en? Primaquote:Op maandag 1 augustus 2022 02:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja deze moet ff vol zodat ik DTS weer kan openen
dan heb je niet genoten van je notenquote:Op maandag 1 augustus 2022 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
Noten eten terwijl je een kwart afgebroken ietwat gevoelige kies hebt, slecht idee
Als ik chocoladenoten had, had ik de chocolade eraf gelikt en dan de noten aan de buuf gegevenquote:Op maandag 1 augustus 2022 02:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan heb je niet genoten van je noten
Wel lame dat zij niet aan je noten mag likkenquote:Op maandag 1 augustus 2022 02:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik chocoladenoten had, had ik de chocolade eraf gelikt en dan de noten aan de buuf gegeven
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:
Morguh Plyquote:
Hoe is het met je pootje(s)?quote:
Niet gekliktquote:
flauw hoor, maar goedemorgenquote:
Hey Lieverd,quote:
Jij gooit er zoveel in dat klikken niet meer te doen is.quote:
Ja, alles zijn gangetje hier.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieverd,ja alles oke, hier. Bij jullie ook?
je kunt kiezen wat je klikt danquote:Op maandag 1 augustus 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij gooit er zoveel in dat klikken niet meer te doen is.Anders komt ik nergens anders meer aan toe.
Ook voor jou een goedemorgen
Mooi, hebben jullie al vakantie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |