Ik moet nog plannen maken wat ik ga doen.quote:
Je hebt nu ook vakantie?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog plannen maken wat ik ga doen.
Jep, was nogal vaag. Mijn bedrijf gaat 2 weken dicht maar we blijven wel doorwerken. Dus ik dacht dat ik ook ging doorwerken.quote:
Je gaat je wassen in een wigwam, je gaat per fiets over een pad, en je springt per parachute op een vieslolllie?quote:
Waar ik werk ook. Bedrijf is niet helemaal dicht, maar het overgrote deel is wel vrij.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, was nogal vaag. Mijn bedrijf gaat 2 weken dicht maar we blijven wel doorwerken. Dus ik dacht dat ik ook ging doorwerken.
De onduidelijkheid vond ik kut.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar ik werk ook. Bedrijf is niet helemaal dicht, maar het overgrote deel is wel vrij.
Hoeveel weken heb je?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De onduidelijkheid vond ik kut.
2 weken iig maar ik kan dus na het weekend gewoon naar mijn werk toegaan.quote:
Heel apart.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 weken iig maar ik kan dus na het weekend gewoon naar mijn werk toegaan.
Ook een beetje laat om MrsL mee te vragen om een vliegvakantie te vieren.quote:
Je mag wel een van de konijnlijke privé jets gebruikenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook een beetje laat om MrsL mee te vragen om een vliegvakantie te vieren.
Ik niet. Dat is jouw vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat je wassen in een wigwam, je gaat per fiets over een pad, en je springt per parachute op een vieslolllie?
De kans is zeker klein dat wij 2 weken het bed met elkaar duiken.quote:
Die kans is -1000000000quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kans is zeker klein dat wij 2 weken het bed met elkaar duiken.
Een paar 0's zou wel wat minder kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar 0's zou wel wat minder kunnen.
Mensen waarvan hun vakantie al bijna voorbij isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu pas vakantie hebben
Mijn vierde en laatste week is bijna ten einde.
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu pas vakantie hebben
Mijn vierde en laatste week is bijna ten einde.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebt
dat vind ik dus geen reet aan hequote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Genieten van het vele daglicht en zon nu het kan en dan ergens najaar of winter weg is ideaal
Zon pakken in de winter is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
dat vind ik dus geen reet aan he
Ik ga het liefst in juni op vakantie
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zon pakken in de winter is wel lekker
Heb je hem zo uitgeput vandaagquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zon pakken in de winter is wel lekker
Ga bijna nooit naar kantoor. Wel ga ik weleens op terras acclimatiseren met werklaptop. 4G simkaartquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
In de zomer lekker in de warmste uren op een gekoeld kantoor zitten waar het lekker rustig is en dan als het kantoor overvol is lekker paar weekjes pleiten![]()
Echt hèquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebt
O das balen. Heb je al vakantie?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, vergeten mijn wekker uit te zetten.![]()
Morge.
Het balen valt wel mee, jammer dat de supermarkt nog niet open is.quote:
O AH gaat hier wel om 7 uur openquote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het balen valt wel mee, jammer dat de supermarkt nog niet open is.
Vertel, wat voor heldendaad heb je verricht?quote:
Hier niet maar geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.quote:
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgordequote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, wat voor heldendaad heb je verricht?
Je volgende wordt ondersteboven?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgorde
Ja, het helpt niet als je nu voor de deur gaat staanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier niet maar geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.
En wat was de vorige?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgorde
Je bent de enige niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:59 schreef aloa het volgende:
Kan je uitslapen, ben je nog om 6 uur wakker
Koffie maken en kut naar de buuf roepen.quote:
Koffie is wel een goed ideequote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koffie maken en kut naar de buuf roepen.
Heel soms heb ik wel eens goede ideeën.quote:
Topperquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel soms heb ik wel eens goede ideeën.
Een gekookt eitje vind ik ook wel een goed idee.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een gekookt eitje vind ik ook wel een goed idee.
Die is nu al 3 uur aan de gang en ik verveel mij nu al.quote:
Ik heb een hele grote tuinquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is nu al 3 uur aan de gang en ik verveel mij nu al.
Jij hebt ook een zwembad en ik ben een badeendje.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote tuin
Waar nog veel
Onkruid weg moet
Je mag ook de vijver schoonmakenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwembad en ik ben een badeendje.
Mwah, ik heb mij net voorgenomen om bij elk huis aan te bellen net zolang tot MrsL open doet.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mij net voorgenomen om bij elk huis aan te bellen net zolang tot MrsL open doet.
Goed idee! Kan er ook nog wel eentje gebruikenquote:
Dan hoop ik niet dat je begint in jouw woonplaatsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mij net voorgenomen om bij elk huis aan te bellen net zolang tot MrsL open doet.
Proost Kaninchenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee! Kan er ook nog wel eentje gebruiken
Hij kan beter tot maandag wachten en dan even de RVD bellen voor meer informatiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je begint in jouw woonplaats
Ik ben niet eens oud.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk maar in OUD
Zoek en gij zult vinden
Wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Alleen vandaag een beetje, heb afschuwelijk geslapen
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
@:Nattekat
Hebben jullie als Mods wel eens gesprekken over users die op anoniem gaan?
Ik ga eerlijk zeggen; deze week vakantie had echt niet meer gehoeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel ja
Je hebt wel vaker ergens last van..
Komt misschien omdat je al weer aan het werk moet
En wij nu vakantie hebben
Het is te warm in je flat?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk zeggen; deze week vakantie had echt niet meer gehoeven.
Als je eenmaal helemaal uitgerust bent, is het vooral thuis zitten en je tijd verspillen. Beetje regelmaat in het leven is ook wel fijn.quote:
Ik denk dat jij nu nog niet helemaal uitgerust bentquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je eenmaal helemaal uitgerust bent, is het vooral thuis zitten en je tijd verspillen. Beetje regelmaat in het leven is ook wel fijn.
Wat denk jequote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je eenmaal helemaal uitgerust bent, is het vooral thuis zitten en je tijd verspillen. Beetje regelmaat in het leven is ook wel fijn.
Niets doen is ook niet bevorderlijk voor een goede nachtrustquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu nog niet helemaal uitgerust bent
Je hebt weer een troon geslooptquote:
Plakzak gegarandeerdquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker naar naaktstrand gaan dan
Frisse wind door je zak als je wijdbeens gaat liggenquote:
Geregeld goed laten schrobben!quote:
Wat een heldendaden voor de schrob mevrouwquote:
met dit weer wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een heldendaden voor de schrob mevrouw
Daar gaat de rust.quote:
Ga eens bier halen.quote:
heb je ook bijbitterballen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Moment, ik stel net de airfryer in voorbitterballen.
En gelijk mislukt.quote:
Jou lukt ook alles.quote:
Heb je geen koelbox bij je computerhoek staan? Alleen even naar rechts buigen om een heerlijk koel biertje te kunnen pakken?quote:
Waarom zou ik terwijl ik maily heb om dat te doen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je geen koelbox bij je computerhoek staan? Alleen even naar rechts buigen om een heerlijk koel biertje te kunnen pakken?![]()
O ja vergetenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou ik terwijl ik maily heb om dat te doen?
Daar zit wat in...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom zou ik terwijl ik maily heb om dat te doen?
Mijn parkiet is al wezen brengen.quote:
Nahquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is al wezen brengen.
Aan haar heb ik tenminste nog wat. En ik kan zeggen dat ik een vrouwtje in huis heb die van zaad houdt.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan haar heb ik tenminste nog wat. En ik kan zeggen dat ik een vrouwtje in huis heb die van zaad houdt.
Meestal gewoon eigen merk vd AH als ik haal.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat voor bier heb je dan SBE? Gewoon zo'n vertrouwd Grolsch, Heineken of een Amstel?
Of ben je meer van de exclusievere, minder bekende merken?
Niet al te kieskeurig dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal gewoon eigen merk vd AH als ik haal.
Die hebben ze niet op Vlielandquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht even dat dit grabs van kranen waren..
Idd, ik vond het vandaag nog wel frisjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet al te kieskeurig dus.
Nou, de komende dagen wordt het weer lekker warm dus dan komt het wel op.![]()
Het was heerlijk vandaag....quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik vond het vandaag nog wel frisjes.
Persoonlijke flitsbezorgerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is al wezen brengen.
Was fucking plakkerigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik vond het vandaag nog wel frisjes.
Hier niet maar ik woon maar een paar km vd kust af.quote:
Ik woon op kruipafstand van het strand en het was fucking plakkerigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier niet maar ik woon maar een paar km vd kust af.
Gister plakte alles, vandaag gelukkig niet meerquote:
Ik reageerde bijna per ongeluk hier omdat ik jou zag postenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik woon op kruipafstand van het strand en het was fucking plakkerig
Het is plakkerig dus blijf vooralquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik reageerde bijna per ongeluk hier omdat ik jou zag posten
Dus deze reactie is expres?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel leuk om je weer te zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt toch hangtetten?quote:
Had ik ook nooit lastvan totdat ik zag hoe sommige mensen op Fok posten. Soms heb ik een rollator nodig om mijn hangzak op te leggen als ik een stukje moet lopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ook geen hangzak maar een strakzak
Kruiwagen toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had ik ook nooit lastvan totdat ik zag hoe sommige mensen op Fok posten. Soms heb ik een rollator nodig om mijn hangzak op te leggen als ik een stukje moet lopen.
Dit doet me aan een aflevering van jeugdjournaal denken. Van een man met een of andere ballenziektequote:
Was het deze man?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit doet me aan een aflevering van jeugdjournaal denken. Van een man met een of andere ballenziekte
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had ik ook nooit lastvan totdat ik zag hoe sommige mensen op Fok posten. Soms heb ik een rollator nodig om mijn hangzak op te leggen als ik een stukje moet lopen.
Belasting ontduiking. Ben b enieuwd, ze zegt op dat moment ergens anders te hebben gewoond.quote:
Morguh GGquote:
Mogguh Dotteke, en anderen.quote:
Zij zegt dat ze geen belasting ontdoken heeft, ze woonde op dat moment heel ergens anders althans dat zegt ze.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke, en anderen.
Ja, belastingontduiking. Dan heb je al zoveel geld, en dan ga je dat ook nog doen. Geen malse straf.
Tjaquote:
Hey Greyquote:Op zondag 31 juli 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
In bepaalde landen weten ze wel van straffen
F1 kijkenquote:
Viel tegen idd.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1 kijken![]()
Hopen dat Max niet uitvalt
Niet ons weekend denk ik
Max met problemen
Ajax verliest
oop hetquote:Op zondag 31 juli 2022 10:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Viel tegen idd.
Maar goed in de F1 kan alles nog.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
Ik h
[..]
oop het
Maar zou me niet verbazen als hij uitvalt met een of andere issue
Het kampioenschap opzettelijk verliezenquote:
Gaan we daar op drinken?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kampioenschap opzettelijk verliezen
Ik ben mijn intense verdriet aan het verdrinkenquote:
Drink je niet teveelquote:Op zondag 31 juli 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn intense verdriet aan het verdrinken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog snel even 10 flessen vodka, 4 kratten bier, 2 flessen dropshot, 8 flessen goedkope wishkey en voor de zekerheid nog 5 grote 2,5 liter flessen jagermeister gehaald.quote:
Kan muis je niet troosten met een goede wiebelbeurt?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog snel even 10 flessen vodka, 4 kratten bier, 2 flessen dropshot, 8 flessen goedkope wishkey en voor de zekerheid nog 5 grote 2,5 liter flessen jagermeister gehaald.
Dit verdriet ga ik anders niet te boven komen![]()
quote:Op zondag 31 juli 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan muis je niet troosten met een goede wiebelbeurt?
Nou ik heb daar geen last van hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ferrari dat verliest is zo'n groot verlies, dat komt niemand te boven
Je bedoelt Timberlake?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ziet er uit als een liefdesbaby tussen die vent van nsync en Elijah wood
quote:Op zondag 31 juli 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn intense verdriet aan het verdrinken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken de ouders van de beste coureurs ter wereld persoonlijk natuurlijkquote:
Dat heb jij wel, ik kom er aan om je te troosten.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik heb daar geen last van hoor
Jeetje het zit diep he?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ferrari dat verliest is zo'n groot verlies, dat komt niemand te boven
jlaw.gifquote:Op zondag 31 juli 2022 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken de ouders van de beste coureurs ter wereld persoonlijk natuurlijk
3 weken nationale rouw in Italië vanaf vanmiddag diepquote:
Je mag ook wel zeggen dat je mij een knuffel wil gevenquote:Op zondag 31 juli 2022 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb jij wel, ik kom er aan om je te troosten.
Helaas niet, dan gaan ze hier roddelen over ons.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je mag ook wel zeggen dat je mij een knuffel wil geven
JIj wil onze lieflijke mevrouw geen knuffels meer geven?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, dan gaan ze hier roddelen over ons.
Welneequote:Op zondag 31 juli 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helaas niet, dan gaan ze hier roddelen over ons.
Het domme konijntje snapt er weer niets van.quote:
Ow jee.. dit wordt oorlogquote:Op zondag 31 juli 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het domme konijntje snapt er weer niets van.
Kan hem nu niet kwalijk nemenquote:Op zondag 31 juli 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het domme konijntje snapt er weer niets van.
Het is dat ik jou al op schoot heb.quote:
Als je ook getroost wil worden dan moet je in de rij gaan staan.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ook getroost wil worden dan moet je in de rij gaan staan.
Ik zal MrsL even in mijn bed bad leggen en ruimte maken.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal MrsL even in mijn bed bad leggen en ruimte maken.
Tegen een warme bad zeg ik geen neequote:Op zondag 31 juli 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal MrsL even in mijn bed bad leggen en ruimte maken.
Van mij mag je maar het is een beetje ver weg.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tegen een warme bad zeg ik geen nee
Beetje wel ja..quote:Op zondag 31 juli 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij mag je maar het is een beetje ver weg.
En een badeendje.quote:
Gewoon met je schultenbrau in je hand kut roepen.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Eén van mijn buren heeft ook een tokkievlag nu
Oh, ik dacht vlammenwerper. Maar dan zit het er wel dik in dat ik mijn eigen huis ook per ongeluk meeneemquote:Op zondag 31 juli 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon met je schultenbrau in je hand kut roepen.
Avond Lady, tijd niet gezien.quote:
How are you doinquote:
Ja ik was druk met werk, studie, stress en onverwachte zakenquote:
kijk je weer mee vanaf 5 september?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik was druk met werk, studie, stress en onverwachte zaken
Weer alles een beetje onder kontrole?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik was druk met werk, studie, stress en onverwachte zaken
nieuw seizoen Below Deck?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk je weer mee vanaf 5 september?
Probably yes!quote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk je weer mee vanaf 5 september?
Ja wel, nu ff vakantiequote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weer alles een beetje onder kontrole?
wel in KSC gezienquote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Probably yes!
[..]
Ja wel, nu ff vakantie
Net terug vanuit Tolmin, weekje metaldays was heerlijk en deed deugd.
Is @:dud0r al gesignaleerd vandaag?
hoi lieffiequote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Probably yes!
[..]
Ja wel, nu ff vakantie
Net terug vanuit Tolmin, weekje metaldays was heerlijk en deed deugd.
Is @:dud0r al gesignaleerd vandaag?
Ja ja. Drukke dag zekerquote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef dud0r het volgende:
Maar ik ben zo weer weg want ik moet zo de setup klaar gaan zetten voor spelltable en moxfield en obs enzo.
🤓
nee die nieuwequote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef dud0r het volgende:
Maar ik ben zo weer weg want ik moet zo de setup klaar gaan zetten voor spelltable en moxfield en obs enzo.
🤓
quote:
ik ben gesloopt. drie keer aangetreden in nog geen 18 uur tijd.quote:
iets wat de meeste mensen afschuwelijk vinden. maar waar ik me heerlijk bij kan vermakenquote:
Ze moeten wat nieuws verzinnen, een jaar van je leven met SBE. We beginnen met 12 vrouwen en elke maand gooit mijn parkiet er één uit het raam.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die nieuwe
beetje Utopia achtig
een jaar van je leven
Oh cool!quote:Op zondag 31 juli 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die nieuwe
beetje Utopia achtig
een jaar van je leven
hebbie genoikt?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gesloopt. drie keer aangetreden in nog geen 18 uur tijd.
below deck dusquote:Op zondag 31 juli 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets wat de meeste mensen afschuwelijk vinden. maar waar ik me heerlijk bij kan vermaken
een real life soap
100 personen die 1 miljoen kunnen winnenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze moeten wat nieuws verzinnen, een jaar van je leven met SBE. We beginnen met 12 vrouwen en elke maand gooit mijn parkiet er één uit het raam.
waarom denk je dat de nerd emoji er bij staat.quote:
dat soort intieme details deel ik nietquote:
onderdeksquote:Op zondag 31 juli 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gewoon slechte nederlandse zooi
Ik heb een miljoen zaadcellen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
100 personen die 1 miljoen kunnen winnen
en elke keer mogen ze iemand wegstemmen
je bent een moordenaar!!quote:Op zondag 31 juli 2022 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen zaadcellen.Zo nu jij weer.
Klachten graag schriftelijk in drievoud indienen, ondertekend met bloed.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gesloopt. drie keer aangetreden in nog geen 18 uur tijd.
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klachten graag schriftelijk in drievoud indienen, ondertekend met bloed.
Ik zal dan overwegen je nooit meer voor te stellen aan mijn ladies
100 personenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
100 personen die 1 miljoen kunnen winnen
en elke keer mogen ze iemand wegstemmen
Mickytjuh spills the beansquote:Op zondag 31 juli 2022 20:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klachten graag schriftelijk in drievoud indienen, ondertekend met bloed.
Ik zal dan overwegen je nooit meer voor te stellen aan mijn ladies
Ik keur dit goed!quote:
Mijn parkiet houdt van zaad.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een moordenaar!!
je vermoord ze elke keer weer!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |