Ik moet nog plannen maken wat ik ga doen.quote:
Je hebt nu ook vakantie?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog plannen maken wat ik ga doen.
Jep, was nogal vaag. Mijn bedrijf gaat 2 weken dicht maar we blijven wel doorwerken. Dus ik dacht dat ik ook ging doorwerken.quote:
Je gaat je wassen in een wigwam, je gaat per fiets over een pad, en je springt per parachute op een vieslolllie?quote:
Waar ik werk ook. Bedrijf is niet helemaal dicht, maar het overgrote deel is wel vrij.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, was nogal vaag. Mijn bedrijf gaat 2 weken dicht maar we blijven wel doorwerken. Dus ik dacht dat ik ook ging doorwerken.
De onduidelijkheid vond ik kut.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar ik werk ook. Bedrijf is niet helemaal dicht, maar het overgrote deel is wel vrij.
Hoeveel weken heb je?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De onduidelijkheid vond ik kut.
2 weken iig maar ik kan dus na het weekend gewoon naar mijn werk toegaan.quote:
Heel apart.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 weken iig maar ik kan dus na het weekend gewoon naar mijn werk toegaan.
Ook een beetje laat om MrsL mee te vragen om een vliegvakantie te vieren.quote:
Je mag wel een van de konijnlijke privé jets gebruikenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook een beetje laat om MrsL mee te vragen om een vliegvakantie te vieren.
Ik niet. Dat is jouw vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat je wassen in een wigwam, je gaat per fiets over een pad, en je springt per parachute op een vieslolllie?
De kans is zeker klein dat wij 2 weken het bed met elkaar duiken.quote:
Die kans is -1000000000quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kans is zeker klein dat wij 2 weken het bed met elkaar duiken.
Een paar 0's zou wel wat minder kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar 0's zou wel wat minder kunnen.
Mensen waarvan hun vakantie al bijna voorbij isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu pas vakantie hebben
Mijn vierde en laatste week is bijna ten einde.
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu pas vakantie hebben
Mijn vierde en laatste week is bijna ten einde.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebt
dat vind ik dus geen reet aan hequote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Genieten van het vele daglicht en zon nu het kan en dan ergens najaar of winter weg is ideaal
Zon pakken in de winter is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
dat vind ik dus geen reet aan he
Ik ga het liefst in juni op vakantie
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zon pakken in de winter is wel lekker
Heb je hem zo uitgeput vandaagquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zon pakken in de winter is wel lekker
Ga bijna nooit naar kantoor. Wel ga ik weleens op terras acclimatiseren met werklaptop. 4G simkaartquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
In de zomer lekker in de warmste uren op een gekoeld kantoor zitten waar het lekker rustig is en dan als het kantoor overvol is lekker paar weekjes pleiten![]()
Echt hèquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebt
O das balen. Heb je al vakantie?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, vergeten mijn wekker uit te zetten.![]()
Morge.
Het balen valt wel mee, jammer dat de supermarkt nog niet open is.quote:
O AH gaat hier wel om 7 uur openquote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het balen valt wel mee, jammer dat de supermarkt nog niet open is.
Vertel, wat voor heldendaad heb je verricht?quote:
Hier niet maar geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.quote:
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgordequote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, wat voor heldendaad heb je verricht?
Je volgende wordt ondersteboven?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |