Ik moet nog plannen maken wat ik ga doen.quote:
Je hebt nu ook vakantie?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog plannen maken wat ik ga doen.
Jep, was nogal vaag. Mijn bedrijf gaat 2 weken dicht maar we blijven wel doorwerken. Dus ik dacht dat ik ook ging doorwerken.quote:
Je gaat je wassen in een wigwam, je gaat per fiets over een pad, en je springt per parachute op een vieslolllie?quote:
Waar ik werk ook. Bedrijf is niet helemaal dicht, maar het overgrote deel is wel vrij.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, was nogal vaag. Mijn bedrijf gaat 2 weken dicht maar we blijven wel doorwerken. Dus ik dacht dat ik ook ging doorwerken.
De onduidelijkheid vond ik kut.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar ik werk ook. Bedrijf is niet helemaal dicht, maar het overgrote deel is wel vrij.
Hoeveel weken heb je?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De onduidelijkheid vond ik kut.
2 weken iig maar ik kan dus na het weekend gewoon naar mijn werk toegaan.quote:
Heel apart.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 weken iig maar ik kan dus na het weekend gewoon naar mijn werk toegaan.
Ook een beetje laat om MrsL mee te vragen om een vliegvakantie te vieren.quote:
Je mag wel een van de konijnlijke privé jets gebruikenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook een beetje laat om MrsL mee te vragen om een vliegvakantie te vieren.
Ik niet. Dat is jouw vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat je wassen in een wigwam, je gaat per fiets over een pad, en je springt per parachute op een vieslolllie?
De kans is zeker klein dat wij 2 weken het bed met elkaar duiken.quote:
Die kans is -1000000000quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kans is zeker klein dat wij 2 weken het bed met elkaar duiken.
Een paar 0's zou wel wat minder kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar 0's zou wel wat minder kunnen.
Mensen waarvan hun vakantie al bijna voorbij isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu pas vakantie hebben
Mijn vierde en laatste week is bijna ten einde.
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu pas vakantie hebben
Mijn vierde en laatste week is bijna ten einde.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebt
dat vind ik dus geen reet aan hequote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Genieten van het vele daglicht en zon nu het kan en dan ergens najaar of winter weg is ideaal
Zon pakken in de winter is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
dat vind ik dus geen reet aan he
Ik ga het liefst in juni op vakantie
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zon pakken in de winter is wel lekker
Heb je hem zo uitgeput vandaagquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zon pakken in de winter is wel lekker
Ga bijna nooit naar kantoor. Wel ga ik weleens op terras acclimatiseren met werklaptop. 4G simkaartquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
In de zomer lekker in de warmste uren op een gekoeld kantoor zitten waar het lekker rustig is en dan als het kantoor overvol is lekker paar weekjes pleiten![]()
Echt hèquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze periode op vakantie gaan als je geen kinderen hebt
O das balen. Heb je al vakantie?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut, vergeten mijn wekker uit te zetten.![]()
Morge.
Het balen valt wel mee, jammer dat de supermarkt nog niet open is.quote:
O AH gaat hier wel om 7 uur openquote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het balen valt wel mee, jammer dat de supermarkt nog niet open is.
Vertel, wat voor heldendaad heb je verricht?quote:
Hier niet maar geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.quote:
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgordequote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, wat voor heldendaad heb je verricht?
Je volgende wordt ondersteboven?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgorde
Ja, het helpt niet als je nu voor de deur gaat staanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier niet maar geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.
En wat was de vorige?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dezelfde als de vorige maar in omgekeerde volgorde
Je bent de enige niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:59 schreef aloa het volgende:
Kan je uitslapen, ben je nog om 6 uur wakker
Koffie maken en kut naar de buuf roepen.quote:
Koffie is wel een goed ideequote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koffie maken en kut naar de buuf roepen.
Heel soms heb ik wel eens goede ideeën.quote:
Topperquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel soms heb ik wel eens goede ideeën.
Een gekookt eitje vind ik ook wel een goed idee.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een gekookt eitje vind ik ook wel een goed idee.
Die is nu al 3 uur aan de gang en ik verveel mij nu al.quote:
Ik heb een hele grote tuinquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is nu al 3 uur aan de gang en ik verveel mij nu al.
Jij hebt ook een zwembad en ik ben een badeendje.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote tuin
Waar nog veel
Onkruid weg moet
Je mag ook de vijver schoonmakenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwembad en ik ben een badeendje.
Mwah, ik heb mij net voorgenomen om bij elk huis aan te bellen net zolang tot MrsL open doet.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mij net voorgenomen om bij elk huis aan te bellen net zolang tot MrsL open doet.
Goed idee! Kan er ook nog wel eentje gebruikenquote:
Dan hoop ik niet dat je begint in jouw woonplaatsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mij net voorgenomen om bij elk huis aan te bellen net zolang tot MrsL open doet.
Proost Kaninchenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee! Kan er ook nog wel eentje gebruiken
Hij kan beter tot maandag wachten en dan even de RVD bellen voor meer informatiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je begint in jouw woonplaats
Ik ben niet eens oud.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk maar in OUD
Zoek en gij zult vinden
Wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Alleen vandaag een beetje, heb afschuwelijk geslapen
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
@:Nattekat
Hebben jullie als Mods wel eens gesprekken over users die op anoniem gaan?
Ik ga eerlijk zeggen; deze week vakantie had echt niet meer gehoeven.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel ja
Je hebt wel vaker ergens last van..
Komt misschien omdat je al weer aan het werk moet
En wij nu vakantie hebben
Het is te warm in je flat?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk zeggen; deze week vakantie had echt niet meer gehoeven.
Als je eenmaal helemaal uitgerust bent, is het vooral thuis zitten en je tijd verspillen. Beetje regelmaat in het leven is ook wel fijn.quote:
Ik denk dat jij nu nog niet helemaal uitgerust bentquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je eenmaal helemaal uitgerust bent, is het vooral thuis zitten en je tijd verspillen. Beetje regelmaat in het leven is ook wel fijn.
Wat denk jequote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je eenmaal helemaal uitgerust bent, is het vooral thuis zitten en je tijd verspillen. Beetje regelmaat in het leven is ook wel fijn.
Niets doen is ook niet bevorderlijk voor een goede nachtrustquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu nog niet helemaal uitgerust bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |