Ik kijk op mijn tv met een Firestick en tegelijk op mijn iPad naar Max' onboard cam.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:10 schreef Eagles89 het volgende:
Je kunt volgens mij op 4 schermen tegelijk kijken, MAAR de live race beelden kun je maar op 1 device kijken,
Ik raad je wel aan voor de zekerheid te controleren of je Chromecasts op 50 Hz staan ingesteld. Dat geeft net een wat vloeiender beeld dan 60 Hz.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Helder, die ik heb besteld heeft Google TV, wat jij zei, dus moet helemaal goed gaan komen nu
Domme vraag misschien maar de nieuwere TV’s hebben toch al 100 hz? Of zelfs 120 inmiddels..dan is een chromecast een behoorlijke achteruitgang tov het normale TV beeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:23 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik raad je wel aan voor de zekerheid te controleren of je Chromecasts op 50 Hz staan ingesteld. Dat geeft net een wat vloeiender beeld dan 60 Hz.
Dat is ook geen enkel probleem, je kunt tot 4 schermen openen. Het gaat om de live race beelden, dus de beelden die je vroeger op TV bij oa Ziggo zag, het “hoofdbeeld”. Hiervan zeggen ze dat je die maar op 1 account kunt bekijken. Alle on boards, live data etc kun je tot 4 tegelijk bekijken volgens de officiële F1 TV website.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn tv met een Firestick en tegelijk op mijn iPad naar Max' onboard cam.
Wat bedoel je dan met de live race beelden? Ik kan gewoon switchen van de onboard naar de gewone camerabeelden en dan zie ik op mijn tv en ipad hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is ook geen enkel probleem, je kunt tot 4 schermen openen. Het gaat om de live race beelden, dus de beelden die je vroeger op TV bij oa Ziggo zag, het “hoofdbeeld”. Hiervan zeggen ze dat je die maar op 1 account kunt bekijken. Alle on boards, live data etc kun je tot 4 tegelijk bekijken volgens de officiële F1 TV website.
De duurdere tv-modellen kunnen inderdaad vaak 120 Hz aan. Maar een framerate van 120 wordt eigenlijk alleen door bepaalde games aangetikt. Al het gewone tv-werk komt niet boven de 50 frames per seconde uit (of 60 in de VS). F1TV wordt doorgegeven in 1080p met 50 frames per seconde. Dus je Chromecast op 50 Hz instellen, levert de vloeiendste ervaring op. Je tv maakt daar zelf dan een goed plaatje van, ook al zou die eigenlijk meer aan kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:53 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar de nieuwere TV’s hebben toch al 100 hz? Of zelfs 120 inmiddels..dan is een chromecast een behoorlijke achteruitgang tov het normale TV beeld?
Dat lijkt vooral een 'voorwaarden'-dingetje te zijn. In de praktijk kun je echter al jarenlang ook het hoofdkanaal tegelijkertijd op verschillende apparaten openen. Ook als die apparaten zich op verschillende locaties bevinden. Dat geeft natuurlijk geen garanties voor het komende seizoen, maar ik verwacht dat het weer probleemloos zal werken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is ook geen enkel probleem, je kunt tot 4 schermen openen. Het gaat om de live race beelden, dus de beelden die je vroeger op TV bij oa Ziggo zag, het “hoofdbeeld”. Hiervan zeggen ze dat je die maar op 1 account kunt bekijken. Alle on boards, live data etc kun je tot 4 tegelijk bekijken volgens de officiële F1 TV website.
Ik bel wel eens benieuwd hoeveel mensen van dat trucje gebruik maken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:12 schreef Predator40 het volgende:
draait als een zonnetje hier dat F1TV.....en kost geen drol via turkije en met 3 man delen
Thanks voor de uitleg, zal het aanpassen naar 50 hz:) blijft wel apart dat ze overal in de winkels destijds zeiden dat ik echt een TV met 100 Hz moest nemen, en achteraf hoor je dan dat alles toch maar gewoon in 50 Hz wordt uitgezonden…quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:33 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De duurdere tv-modellen kunnen inderdaad vaak 120 Hz aan. Maar een framerate van 120 wordt eigenlijk alleen door bepaalde games aangetikt. Al het gewone tv-werk komt niet boven de 50 frames per seconde uit (of 60 in de VS). F1TV wordt doorgegeven in 1080p met 50 frames per seconde. Dus je Chromecast op 50 Hz instellen, levert de vloeiendste ervaring op. Je tv maakt daar zelf dan een goed plaatje van, ook al zou die eigenlijk meer aan kunnen.
En of het ook werkt als je geen Android hebt… Asking for a friendquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik bel wel eens benieuwd hoeveel mensen van dat trucje gebruik maken.
Je hebt wel zogeheten android emulators die je kan installeren in windows. Bluestack is de bekendste https://www.bluestacks.com/bluestacks-5.html en je hebt ook nog Noxplayer. Ze ondersteunen allebei de play store. Ik zal er eens induiken of de app store betalingen worden ondersteund.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
En of het ook werkt als je geen Android hebt… Asking for a friend
Op 6 schermen tegelijk - zegt de FAQ van f1tv.formula1.com zelf. {https://support.f1.tv/s/a(...)-time?language=en_US }quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:51 schreef exile79 het volgende:
Op hoeveel schermen kan je tegelijk kijken? Met andere woorden: kan je makkelijk je account delen, weet iemand dat?
Mooi met 2 vrienden van me delen en dan maar ¤18 voor jaar kwijtquote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
Morgen wellicht kortingscode (20%), indien de actie wereldwijd is en de medewerker uberhaupt juiste info geeft.
https://www.reddit.com/r/(...)ount_launches_20_feb
Je kan maar 1 live stream tegelijk kijken met F1 tv.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:42 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mooi met 2 vrienden van me delen en dan maar ¤18 voor jaar kwijt
Doe al jaren delen, geen probleemquote:Op maandag 20 februari 2023 10:47 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Je kan maar 1 live stream tegelijk kijken met F1 tv.
Wellicht is het sinds jaar nieuw? Lijkt me sterk dat ze dat toelaten. Hun website is er heel duidelijk over.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Doe al jaren delen, geen probleem
quote:20% off for 12 months Ts&Cs
Share
* This offer is valid from 11:00 GMT on 20 February 2023 to 23:59 GMT on 26 February 2023.
* This offer is available to new F1 TV users aged 16 or over who purchase Annual subscriptions through f1.com only. This offer is only available for new subscriptions.
* This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Brazil, Belgium, France, Guadeloupe, Martinique, Monaco and Sweden. Residence of users will be verified during sign up. For the full list of available F1 TV territories please click here. This offer may not be used in conjunction with any other offer or trial.
* Terms and conditions apply, including the F1 TV subscription terms at https://account.formula1.com/#/en/subscription-terms, which also include general eligibility requirements.
* Discounted subscriptions will auto-renew to full price unless cancelled prior to the date of renewal.
* Application for this offer constitutes acceptance of these terms and all other applicable terms.
* F1 reserves the right to modify or discontinue this offer, or to update these terms from time to time.
Het staat al jaren zo op de website en delen kan ook al jaren. Garanties heb je niet, maar ik verwacht niet dat dit komend seizoen opeens anders zal zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:44 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Wellicht is het sinds jaar nieuw? Lijkt me sterk dat ze dat toelaten. Hun website is er heel duidelijk over.
Cool, maar wel vreemd dat in de app nog gewoon de normale prijs staat.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
https://www.formula1.com/en-nl/subscribe-to-f1-tv 51,99
[ afbeelding ][ afbeelding ]
20% korting
De korting werkt alleen als je het via de website aanvraagt. Heeft waarschijnlijk te maken met de hoge afdracht aan Google of Apple als je het via de app aanschaft.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:26 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Cool, maar wel vreemd dat in de app nog gewoon de normale prijs staat.
Ditquote:Op maandag 20 februari 2023 12:54 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het staat al jaren zo op de website en delen kan ook al jaren. Garanties heb je niet, maar ik verwacht niet dat dit komend seizoen opeens anders zal zijn.
én alleen voor nieuwe leden.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De korting werkt alleen als je het via de website aanvraagt. Heeft waarschijnlijk te maken met de hoge afdracht aan Google of Apple als je het via de app aanschaft.
Even getest nu ik thuis ben: het lijkt te werkenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Mano_ het volgende:
Weet iemand trouwens of Race Control weer werkt? Vond dat een ideaal programma om F1tv mee te kijken, tot het niet meer werkte
Matchen ze dat dan niet aan de creditcard waarmee vorig jaar betaald is?quote:Op maandag 20 februari 2023 17:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
én alleen voor nieuwe leden.
maar goed, een nieuwe account is zo aangemaakt. vooral met gmail, gewoon even +2023 in je gmailadres en je kan er weer een jaartje goedkoper tegenaan.
Yein.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Even getest nu ik thuis ben: het lijkt te werken![]()
vorig jaar in ieder geval niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Matchen ze dat dan niet aan de creditcard waarmee vorig jaar betaald is?
Cool, thanks!quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Yein.
Het probleem was (en is nog steeds) dat de live uitzendingen smerige hoeren DRM gebruiken wat de gebruikte videoplayers niet ondersteunen. Op replays zit dat (nog) niet
Alternatief is F1MV , die gebruikt een browser als "videoplayer" en die slikt dus die widevine drm wel.
Waar F1TV mag uitzenden, daar kun je de races live zien en binnen de EUquote:Op maandag 20 februari 2023 18:08 schreef Sodemieters het volgende:
Weet iemand of F1 TV wereldwijd werkt? Met andere woorden, kan ik overal ter wereld inloggen op m'n account en dan de race kijken?
quote:
Verdomd, dat laatste werkt bij mij ook gewoon met mijn opgezegde bestaande account:quote:Op maandag 20 februari 2023 19:52 schreef exile79 het volgende:
Ik had mijn abo na het afgelopen seizoen opgezegd, en ik kon nu met mijn bestaande account gebruik maken van de aanbieding.
oh, nog beter zelfs.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Verdomd, dat laatste werkt bij mij ook gewoon met mijn opgezegde bestaande account:
• Product: F1 TV Pro
• Subscription type: Annual
• Amount paid: ¤51.99
• Renewal date: 20 February 2024
• Renewal amount: ¤64.99
The subscription will automatically be renewed if it is not cancelled prior to the renewal date. To cancel your subscription, visit the F1 TV website, log in to your account and click "My Subscription".
Thanks!quote:Op maandag 20 februari 2023 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waar F1TV mag uitzenden, daar kun je de races live zien en binnen de EU
https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html
Als je via 4G kijkt/luistert dan internet je volgens mij via Nederland.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Thanks!
Was even benieuwd of ik tijdens de race in Jeddah via F1 TV live het commentaar zou kunnen luisteren, maar dat gaat dus niet lukken. F1 TV Pro is daar niet beschikbaar.
Zelfs als ik mij fysiek in Saoedi-Arabië bevindt? Hmm, dat zou wel tof zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je via 4G kijkt/luistert dan internet je volgens mij via Nederland.
Nee, je maakt gebruik van de providers in hun land, hun regels.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je via 4G kijkt/luistert dan internet je volgens mij via Nederland.
Ik lees hier wat anders. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2147742quote:Op maandag 20 februari 2023 23:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, je maakt gebruik van de providers in hun land, hun regels.
Ik kwam er vorig jaar achter dat toen ik in Duitsland was, sites zijn geblokkeerd die in nl open zijn.
Zou dat niet aan de prijzige kant zijn, of heb je een goedkope wereldbundel voor jouw data via 4G?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:07 schreef Sodemieters het volgende:
Was even benieuwd of ik tijdens de race in Jeddah via F1 TV live het commentaar zou kunnen luisteren, maar dat gaat dus niet lukken. F1 TV Pro is daar niet beschikbaar.
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zou dat niet aan de prijzige kant zijn, of heb je een goedkope wereldbundel voor jouw data via 4G?
Als F1TV geblockt is zou je GPradio van Mol en de tandarts nog kunnen proberen
Ok, op de valreep toch nog 20% dus, da's mooi, kan die 13 euro naar extra pilsquote:Op zondag 29 januari 2023 00:39 schreef Fleischmeister het volgende:
Waar blijft die kortingsactie, ik wil weer 25% korting
Dus...quote:Op maandag 20 februari 2023 23:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik lees hier wat anders. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2147742
Met een VPN moet dat wel kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |