Iedereen mag processen voeren tegen de staat.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee, het probleem is Brussel , die heeft deze ongein op de agenda gezet , om macht te krijgen
altijd heben ze zulke dubieuze ongein om ook maar iets naar zich toe te kunen trekken , indien mogelijk met een soort van belastingheffing erbij
De Nederlandse Brussel adepten bij de provincies werden helemaal geil toen ze dit hoorden en giingen als een speer kleine natuurgebiedjes maken
De Nedrlandse overheid stelden de normen vast en zo laag mogelijk om te voorkomen dat er woningen gebouwd worden en nu kunne ze de statushouders niet huisvesten , en zitten ze in de shit
Door deze idioot , die dol is op processen voeren tegen de staat
[ afbeelding ]
Nu dan maar met 25 miljard alle boeren de nek omdraaien
In nederland is slechts 3% bebouwd met woningen , de landbouw heeft 61% , dusquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:10 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds 120.000 te veel. En dat in slecht een half jaar. Hoe lang denk je dat we het volhouden om er jaarlijks complete steden bij te bouwen? En waarom zou de dit überhaupt willen?
Als het gaat om het oppervlak van Nederland, dan is het 7% woningen (van landhuis tot appartement) en 54% landbouw.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In nederland is slechts 3% bebouwd met woningen , de landbouw heeft 61% , dus
Ik dat echt even "wtf" en zag toen de auteur. Satire, goddank..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat nu toch niet vertellen dat zaken zoals nationaliteit, nationale of regionale cultuur, tradities, religie, normen en waarden hierbij een rol spelen? Laat staan dat je afgaat op je voorouders, die groeiden immers op in een tijd waarin bekrompenheid en kortzichtigheid de norm waren. Daar moet je je juist van losmaken.
Jouw identiteit is volledig opgemaakt uit jouw geslacht, huidskleur, seksuele oriëntatie en genderidentiteit. En het is tevens belangrijk te kijken waar hierin bepaalde privileges dan wel vormen van onderdrukking een rol spelen. Op deze manier kun je bewust worden van eigen 'implicit bias' en je beste beentje voorzetten om een duurzame, en inclusieve samenleving te creëren.
Met tegen de draad in is niks mis, alleen blijft het bij wat stompzinnig gekwetter. Op argumenten wordt niet gereageerd, en vragen worden consequent ontweken. Betreffende user blijkt keer op keer niet in staat om inhoudelijk een gesprek te voeren over welke onderwerp dan ook. Zou er vooral geen tijd in steken. Laat maar lekker wauwelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat laat jij je tot nu toe sowieso niet uitleggen. Je bent een ontkenner.
Je vraagt dat keer op keer om ons bezig te houden, de antwoorden interesseren je niet of je wuift ze weg.
Het is een patroon: of het nu gaat om Oekraïne, corona of om stikstof. Altijd tegen de draad in.
In BNW lukt het hem overigens wel maar daar rijdt iedereen tegen het verkeer in.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met tegen de draad in is niks mis, alleen blijft het bij wat stompzinnig gekwetter. Op argumenten wordt niet gereageerd, en vragen worden consequent ontweken. Betreffende user blijkt keer op keer niet in staat om inhoudelijk een gesprek te voeren over welke onderwerp dan ook. Zou er vooral geen tijd in steken. Laat maar lekker wauwelen.
Dus wat? Ik zelf zie trouwens 8% staan maar ik snap je punt ook niet. Je wil dus alles volbouwen? Maar je snapt toch wel dat des te meer mensen we binnen halen des te zwaarder we het milieu belasten?! Dat is toch gewoon logica? Die nieuwe mensen willen ook eten, douchen, goederen kopen, auto rijden enz. Wat er dus in principe gebeurt is dat we de milieuvervuiling van de boeren gaan stoppen zodat we weer nieuwe verse milieuvervuiling kunnen importeren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In nederland is slechts 3% bebouwd met woningen , de landbouw heeft 61% , dus
Als nu 7% is volgebouwd, kan je dus zo'n 9 miljoen woningen voor 17,5 miljoen mensen kwijt op 7% van het oppervlak van Nederland.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:40 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Dus wat? Ik zelf zie trouwens 8% staan maar ik snap je punt ook niet. Je wil dus alles volbouwen? Maar je snapt toch wel dat des te meer mensen we binnen halen des te zwaarder we het milieu belasten?! Dat is toch gewoon logica? Die nieuwe mensen willen ook eten, douchen, goederen kopen, auto rijden enz. Wat er dus in principe gebeurt is dat we de milieuvervuiling van de boeren gaan stoppen zodat we weer nieuwe verse milieuvervuiling kunnen importeren.
alles, ?? Neequote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:40 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Dus wat? Ik zelf zie trouwens 8% staan maar ik snap je punt ook niet. Je wil dus alles volbouwen? Maar je snapt toch wel dat des te meer mensen we binnen halen des te zwaarder we het milieu belasten?! Dat is toch gewoon logica? Die nieuwe mensen willen ook eten, douchen, goederen kopen, auto rijden enz. Wat er dus in principe gebeurt is dat we de milieuvervuiling van de boeren gaan stoppen zodat we weer nieuwe verse milieuvervuiling kunnen importeren.
quote:Ruim 8 miljoen woningen
Nederland telde op 1 januari 2022 ruim 8,0 miljoen woningen. Dat zijn er ruim 77 duizend meer dan een jaar eerder. In juni 2021 werd de 8 miljoenste woning aan de voorraad toegevoegd.
Sommige mensen zien een verband tussen boeren en migranten. Als men dat niet bespreken wil, dan hoeft men daarop niet te reageren, of men kan volstaan met de mededeling, sorry........ het ligt niet aan jou, maar ik wil dat onderwerp niet met jou bespreken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:10 schreef Makrelis het volgende:
Volgens mij gaat dit topic over boeren. Erg slap om in allerlei topics migranten erbij te slepen.
Ik bespreek het wel maar blijkbaar durft degene die "het verband ziet" niet in discussie te gaan over de cijfers en berekeningen die ik aandraag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:47 schreef torentje het volgende:
[..]
Sommige mensen zien een verband tussen boeren en migranten. Als men dat niet bespreken wil, dan hoeft men daarop niet te reageren, of men kan volstaan met de mededeling, sorry........ het ligt niet aan jou, maar ik wil dat onderwerp niet met jou bespreken.
Die migrantenkaart wordt niet genoeg getrokken meid. Met je 'ruim jezelf op'quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nou ruim jezelf op! Kan er weer een halve boer blijven. Zo sneu om overal de migranten kaart te trekken
Wat zijn 'boosusers'? Ik heb hier nog weinig users gezien die boos overkomen eigenlijk. Ik heb eerder het idee dat het juist sommigen boos maakt als het onderwerp migratie wordt aangesneden. Een onderwerp dat trouwens natuurlijk wel degelijk te maken heeft met de stikstofproblematiek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Standaard modus operandi van boosusers wanneer ze wel ergens tegen zijn maar niet in staat zijn om met steekhoudende argumenten te komen.
Inderdaad. Omdat er eigenlijk natuurlijk helemaal geen ruimte zou moeten zijn voor afwijkende meningen (ook al pretendeert men anders). Het hele idee dat is juist consensus moet zijn over de vermeende ernst van deze aangelegenheid.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet, en dat maakt het vermakelijk.
Het is geen joker die je kan inzetten om onder een inhoudelijke discussie uit te komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:51 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Die migrantenkaart wordt niet genoeg getrokken meid. Met je 'ruim jezelf op'
Alles is de schuld van migranten en niet te vergeten GL! Dat is veel eenvoudiger dan naar echte feiten en echte cijfers kijken. Dat vergt natuurlijk ook echt nadenken en wellicht het opgeven van wat luxequote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik bespreek het wel maar blijkbaar durft degene die "het verband ziet" niet in discussie te gaan over de cijfers en berekeningen die ik aandraag.
Lekker feitenloos wat roepen en dan snel weer het topic verlaten als het te ingewikkeld wordt, is een beetje de trend helaas.
Meningen zijn als kontgaten, iedereen heeft er 1.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Omdat er eigenlijk natuurlijk helemaal geen ruimte zou moeten zijn voor afwijkende meningen (ook al pretendeert men anders). Het hele idee dat is juist consensus moet zijn over de vermeende ernst van deze aangelegenheid.
Ja precies: het is de schuld van de migranten. En daarom zie je ook dat andere landen die naar rato van inwonertal een even groot of groter migratiesaldo hebben kampen met vergelijkbare problemen op hun woningmarkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zijn 'boosusers'? Ik heb hier nog weinig users gezien die boos overkomen eigenlijk. Ik heb eerder het idee dat het juist sommigen boos maakt als het onderwerp migratie wordt aangesneden. Een onderwerp dat trouwens natuurlijk wel degelijk te maken heeft met de stikstofproblematiek.
Opgekochte grond van de boeren kan worden gebruikt om het woningprobleem in Nederland te verlichten. En dat woningprobleem is mede het resultaat van de tienduizenden tot honderdduizenden kansenpareltjes die hier jaarlijks op de deur kloppen en worden toegelaten. Iets dat veel media niet durven te benoemen, dat zou immers in zulke journalistieke kringen niet 'politiek correct' zijn. Maar veel burgers zijn wat dit betreft echt niet gek, die snappen dat deze onophoudelijke toestroom het probleem erger maakt.
Waar het dus eigenlijk op neerkomt is dat je alle meningen die jij als zogenaamd 'feitenvrij' of 'desinformatie' interpreteert weggejorist wil zien worden. Dan heb je dus geen discussieforum meer, maar een echokamer. Onderdeel van een discussieforum is dat je ook geconfronteerd wordt met meningen en visies waar je het helemaal niet mee eens bent, onjuist vindt of zelfs verwerpelijk. Als je daar niet mee kunt dealen is een discussieforum zoals FOK! inderdaad niet de plek voor jou.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
En dan krijg je dus de volgende reacties van de usual suspects.
[..]
[..]
En dan resulteert dus een forum waarop users gezellig kunnen wauwelen in ieder subforum. Gezeur dat in BNW, ONZ of KLB thuishoort overwoekert het hele forum. Feitenvrij gelul, bewuste desinformatie, het kan allemaal. De enigen die daar iets tegen kunnen doen zijn de moderators en vooral FA's. Maar die hebben daar blijkbaar geen zin an, of vinden het te moeilijk om eens wat subforum bans uit te delen.
Het beneemt mij wel de lust nog iets te posten. Het heeft allemaal weinig zin wanneer dit soort shit de overhand heeft.
In mijn post staat nergens dat het allemaal de schuld is van migranten. Je verdraait nu mijn woorden. Ik heb enkel aangegeven dat de onophoudelijke toestroom van migranten bijdraagt aan het nijpende woningprobleem in Nederland.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja precies: het is de schuld van de migranten. En daarom zie je ook dat andere landen die naar rato van inwonertal een even groot of groter migratiesaldo hebben kampen met vergelijkbare problemen op hun woningmarkt.
Oh nee toch niet.
En hoe dragen die migranten dan precies bij aan het stikstofprobleem? Ze nemen allemaal hun koeien meequote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar het dus eigenlijk op neerkomt is dat je alle meningen die jij als zogenaamd 'feitenvrij' of 'desinformatie' interpreteert weggejorist wil zien worden. Dan heb je dus geen discussieforum meer, maar een echokamer. Onderdeel van een discussieforum is dat je ook geconfronteerd wordt met meningen en visies waar je het helemaal niet mee eens bent, onjuist vindt of zelfs verwerpelijk. Als je daar niet mee kunt dealen is een discussieforum zoals FOK! inderdaad niet de plek voor jou.
[..]
In mijn post staat nergens dat het allemaal de schuld is van migranten. Je verdraait nu mijn woorden. Ik heb enkel aangegeven dat de onophoudelijke toestroom van migranten bijdragen aan het nijpende woningprobleem in Nederland.
dit dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zie hierboven. Het is een discussie op zich maar geen onderdeel van de stikstofdiscussie.
Alleen gebruiken mensen iets meer ruimte dan het aantal vierkante meters waar hun bed staat dus neem de sportvelden, winkelcentra, wegen,energiecentrales etc etc ook even mee in je berekeningquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als nu 7% is volgebouwd, kan je dus zo'n 9 miljoen woningen voor 17,5 miljoen mensen kwijt op 7% van het oppervlak van Nederland.
Op slechts 13% van alle landbouwgrond zou je het aantal woningen kunnen verdubbelen, wat totaal niet aan de orde is.
Er is dus nooit enige sprake van "volbouwen". Is gewoon een fabeltje dat verspreid wordt en omdat mensen die niet kunnen rekenen het verder verspreiden, blijft dat stug rondgaan.
Nee, daar komt het niet op neer. Ik laat dat volledig over aan de moderatie. Het gaat niet over wat ik als feitenvrij gelul en desinformatie beschouw. Ik leg voor dat er gemodereerd zou moeten worden op die onderwerpen. Mods en FA's blijven de voorzitters in de discussie.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar het dus eigenlijk op neerkomt is dat je alle meningen die jij als zogenaamd 'feitenvrij' of 'desinformatie' interpreteert weggejorist wil zien worden. Dan heb je dus geen discussieforum meer, maar een echokamer. Onderdeel van een discussieforum is dat je ook geconfronteerd wordt met meningen en visies waar je het helemaal niet mee eens bent, onjuist vindt of zelfs verwerpelijk. Als je daar niet mee kunt dealen is een discussieforum zoals FOK! inderdaad niet de plek voor jou.
[..]
In mijn post staat nergens dat het allemaal de schuld is van migranten. Je verdraait nu mijn woorden. Ik heb enkel aangegeven dat de onophoudelijke toestroom van migranten bijdraagt aan het nijpende woningprobleem in Nederland.
Doe je nog een procentje of twee bij.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Alleen gebruiken mensen iets meer ruimte dan het aantal vierkante meters waar hun bed staat dus neem de sportvelden, winkelcentra, wegen,energiecentrales etc etc ook even mee in je berekening
54% is landbouwgrond dus de rest wordt door de mens gebruikt -> 46%quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe je nog een procentje of twee bij.
Nog steeds niet volgebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |