Iedereen op LinkedIn zou dit als profielfoto moeten instellen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als ik niet zo gehecht was aan mijn pannenkoek dan was dit mijn nieuwe usericon geworden.
Dit soort posts leest als de samenleesboeken waardoor voorlezen aan je peuter "leuker" wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:46 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6962037341469163520
Met die tsunami aan smileys erbij is het net een NWS-topic van Scjvb.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:46 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:😱 Het is weer zover: ik heb mijn leven radicaal omgegooid.
Zo heb ik:
![]()
✅ Rotterdam en Valencia ingeruild voor Zeeland;
✅ De stad ingeruild voor een dorp;
✅ Het geluid van voorbij razende auto’s ingeruild voor het getjilp van vogels;
✅ Uitlaatgassen ingeruild voor frisse schone lucht;
✅ Stapavonden ingeruild voor boeken lezen en de sportschool.
“Was dit nu allemaal echt nodig, Demi?”
Geen idee, maar ik heb de laatste maanden geleerd om te luisteren naar mijn gevoel. Als iets goed voelt, dan ga ik ervoor. Of het de beste keus is, dat zien we daarna wel weer.
Het is de menselijke natuur om de wet van de minste inspanning te volgen; oftewel de optie die de minste hoeveelheid werk vereist.
❌ Maar niet voor mij.
Ik train mezelf om het moeilijke pad te kiezen. Daarom maak ik het mezelf soms zo ingewikkeld en moeilijk waardoor velen niks begrijpen van mijn keuzes.
Of ik nu veel geld heb, of weinig. In een stad woon, of in een dorp. Ik geloof erin dat ik het overal naar mijn zin kan maken. Het vergt alleen aanpassingsvermogen, maar ik houd wel van een uitdaging.
🔍 Daarnaast merk ik dat veel mensen op zoek zijn naar wat ze willen in het leven. Maar dát is een moeilijkere en bredere vraag, dan de vraag: “Wat wil ik niet?”
Ik heb geleerd dat het beter is om dingen uit te proberen, zodat je ze van je lijstje kunt strepen, dan dat je je jaren blind blijft staren op de vraag: “Wat wil ik nu?”
👉🏻 Van nadenken ga je niet groeien. Van nadenken ga je twijfelen, stagneren en uiteindelijk blijf je op de plek waar je altijd al stond.
Overgaan tot actie is het ENIGE wat het verschil gaat maken, dus maak gewoon een keuze wat op dat moment het beste voelt en ga ervoor. Bijsturen kan altijd.
Vertel: welke keuze heeft voor jou een groot verschil gemaakt?
#kiezen #leven #ondernemen #seekdiscomfort #actie #doen #groei
quote:Overgaan tot actie is het ENIGE wat het verschil gaat maken, dus maak gewoon een keuze wat op dat moment het beste voelt en ga ervoor. Bijsturen kan altijd.
-V. Poetin-
5 bullet points nodig hebben om te zeggen dat je verhuisd bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:08 schreef Viv het volgende:
Waarom moet iedere levensgebeurtenis vergezeld gaan van een "inspirerende" post op LinkedIn.
[..]
[ afbeelding ]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6965215672377171969
Waar halen ze die flauwekul toch elke keer vandaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:08 schreef Viv het volgende:
Waarom moet iedere levensgebeurtenis vergezeld gaan van een "inspirerende" post op LinkedIn.
[..]
[ afbeelding ]
Nee deze plaatjes maken het topic juist net wat beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:16 schreef vipergts het volgende:
[..]
Waar halen ze die flauwekul toch elke keer vandaan.
PS als het blanke blondjes zijn kan het wat mij betreft wel zonder plaatjes 😁
Het is nog een verhuizing van max. een jaar ook. In de reacties zegt ze dat ze binnen een jaar weer terug gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:08 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maagzuur opwekkend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:08 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet nadenkenquote:Van nadenken ga je niet groeien. Van nadenken ga je twijfelen, stagneren en uiteindelijk blijf je op de plek waar je altijd al stond.
Ja, lekker hersenloos over de snelweg wandelen.quote:
#inspiratie *Mooi* *stil*quote:
#seekdiscomfort #actie #doen #groeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, lekker hersenloos over de snelweg wandelen.
Voor dit soort types is dus de proeftijd uitgevonden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:46 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet #coaching!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:31 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
#seekdiscomfort #actie #doen #groei
Wat ben je ook een goed mens! Zat echt een volledig uur op de plee om over je post na te denken. Veel mensen kunnen een voorbeeld aan je nemen. Vergeet mij niet te linken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:37 schreef Selenophilia het volgende:
Ik heb dus net een spinnetje buitengezet.
👉niet nadenken gewoon doen.
🙌ik had het ook gewoon dood kunnen meppen, maar het leven is zo mooi. Ik besef mij nu dat het zo over kan zijn, dankzij mij heeft het spinnetje nog een goed leven. Geniet mensen!!!
👉ik ben zo wijs. Dit moet ik met anderen delen. Ik gun jullie ook mijn wijsheid.
#durf#inspiratie
#nietzomaarspinnetjeskapotslaanachterlijkemongolen #hetlevenismooi
#warmebrilquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat ben je ook een goed mens! Zat echt een volledig uur op de plee om over je post na te denken. Veel mensen kunnen een voorbeeld aan je nemen. Vergeet mij niet te linken!
#warmhart #volledigmens #livingthegoodlife
Top, dan komt er vast weer zo'n inspirerende post.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Het is nog een verhuizing van max. een jaar ook. In de reacties zegt ze dat ze binnen een jaar weer terug gaat
YouTube-video's maken voor bedrijven of zo.quote:
De 100 meter slap lullen.quote:
Nou ja, een bepaald beroep zet het soms nog wel in een context. Met het linkje kom ik iig niet bij meer info uit.quote:
Kun je nagaan hoe nep het allemaal is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, een bepaald beroep zet het soms nog wel in een context. Met het linkje kom ik iig niet bij meer info uit.
Nee, zal zijn omdat ik zelf geen account heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe nep het allemaal is.
Met haar tieten zwaaien in YouTube video's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:37 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
YouTube-video's maken voor bedrijven of zo.
Godverdomme, dat is wel een toppunt van domheid hoor.quote:
Ja, haar grot laat ze niet zien natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Godverdomme, dat is wel een toppunt van domheid hoor.
Niet nadenken, dan blijf je stilstaanDaarom wonen we nog in grotten, of niet Demi? (Die naam alleen al, brrr)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat ben je ook een goed mens! Zat echt een volledig uur op de plee om over je post na te denken. Veel mensen kunnen een voorbeeld aan je nemen. Vergeet mij niet te linken!
#warmhart #volledigmens #livingthegoodlife
Even een kleine aanvulling.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:02 schreef Twiitch het volgende:
LinkedIn vroeger:
Persoon 1: Ik kan tellen en zoek werk
Persoon 2: Ik heb iemand nodig die kan tellen, interesse?
Persoon 1: Ik stuur je een mail
LinkedIn nu:
Persoon 1: Ik heb kanker
Persoon 2: Ik ben homo
Persoon 3: Ik kan niet lezen of schrijven
Persoon 4: Ik heb iemand nodig die kan tellen
Persoon 5: Mijn kind is hoogbegaafd
Persoon 6: *Insert zeikverhaal over Irak/Afghanistan/Syrië/Oekraïne*
Persoon 7: Ik ben binair
Persoon 8: Geslacht > In de war > woke\ wakker
Persoon 9: Geen vacc / booster
De ultieme triomf.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:01 schreef Selenophilia het volgende:
Je zal maar je eigen troep hier tegenkomen
Hopelijk is dat dan een wijze les om niet meer van dat Huishoudbeurs bagger te spuwen. Straks is het Curriculum Vitae een nieuwe dagboek waarde je al je keuveldiarree in pleurt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:01 schreef Selenophilia het volgende:
Je zal maar je eigen troep hier tegenkomen
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6965589448558301184quote:Ik vier geen kerst, geen verjaardag en doe niet aan weekenden.
Niet om hustle-mentaliteit en veel werken aan te sporen. Maar uit noodzaak.
Een overlevingsmechanisme.
Een familie situatie waar iedereen geld nodig heeft en iedereen werkt. Oma’s, opa’s, tantes, ooms. neefjes. Iedereen leeft onder de armoedegrens.
Ik neem de trekjes over van mijn Chinese ouders. 80 uur in de week werken. Het zijn robots. Pure wilskracht om familie omhoog te trekken.
Ik werk sinds mijn 12e al fulltime, burnout op mijn 22e en nu op mijn 27e leer ik nog steeds niet van mijn fouten.
Ik ben nu 12 maanden ondernemer. Ik heb van mijn passie mijn werk gemaakt. Ik heb de magische 10k per maand nummer behaald. Maar het is nooit genoeg. Altijd willen groeien. Beter willen worden. Hongerig naar meer.
Ik voel me schuldig als ik niet werk. Schuldig als ik tijd en rust voor mezelf neem. Ik neem zo veel verantwoordelijk op me voor mijn familie, voor mijn vrienden, voor mijn klanten.
Maar niet voor mezelf.
Dieptepunt: eind 2021. In bed janken omdat het allemaal net te veel is. Te weinig slaap, te veel nadenken over het verleden, de toekomst en obstakels. Mijn hoofd explodeert soms van alle ideeën die ik heb.
Hard werken en kansen zien. Het is mijn sterkte maar ook mijn zwakte.
Ik heb dit jaar mooie stappen gemaakt met mijn performance coach Jorn Kirkels. Verder ook flinke progressie gemaakt met mijn therapeut.
Perfectionisme en bewijsdrang. Mijn onzekerheid: ik ben nooit goed genoeg.
Vanaf september ga ik 3 maanden naar Bali om echt uit te rusten. Eerste keer in mijn leven dat ik écht vakantie neem.
2023 staat in het teken van FutureWhy.com en RevenueStructure.com uitbouwen.
Mijn missie: kansarme mensen de middelen geven om zichzelf omhoog te werken. Met de essentiële skillsets: Technologie en Geld.
PS. Denk aan jezelf. Je hebt maar 1 leven.
#technologie #ondernemerschap
Klinkt als de ideale relatie 10k per maand verdienen je hoeft niet mee naar de familiedingen en waarschijnlijk te druk om te mwrken dat je het opmaakt. En mocht er kritieknkomen zijn wr altijd nog de psychische klachten waar je je voordeel mee kunt doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:12 schreef Viv het volgende:
Nou, succes ermee.
[..]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6965589448558301184
#sukkelquote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:12 schreef Viv het volgende:
Nou, succes ermee.
[..]
https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6965589448558301184
Het is me niet eens duidelijk of hij 10k euro bedoelt, of 10k views op die halve gare websites van hem.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 18:21 schreef vipergts het volgende:
[..]
Klinkt als de ideale relatie 10k per maand verdienen je hoeft niet mee naar de familiedingen en waarschijnlijk te druk om te mwrken dat je het opmaakt. En mocht er kritieknkomen zijn wr altijd nog de psychische klachten waar je je voordeel mee kunt doen.
https://www.herinneringenrit.nl/actie/ton-in-t-veenquote:Kon ik nog maar samen met mijn Hester fietsen, maar er is géén medicijn voor Alzheimer. Voor haar kan ik mij niet meer inzetten maar wel voor alle andere Hesters in de wereld. En jij gaat mij daarbij helpen. ... ;-) Oeps moest natuurlijk een vraag zijn: Ga jij mij daarbij helpen?
Beetje brutaal, maar uiteraard met alleen maar één heel belangrijk doel.
Wat Alz het jouw vrouw is?
Schaamteloos gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:18 schreef Molo het volgende:
Nu Ton zijn Hester in een sjaaltje heeft begraven, doet hij een oproep op alle andere Hesters van Nederland de wereld
[..]
https://www.herinneringenrit.nl/actie/ton-in-t-veen
Volop op LinkedIn gedeeld en het verdienmodel voor Bon Ton gaat doorrrrrrrr
quote:Ik heb dit jaar mooie stappen gemaakt met mijn performance coach Jorn Kirkels.
Peak performance coach Jorn is op zijn beurt weer een klant van een andere business coach. Allemaal van die zwevers die elkaar aan het werk houden met hun geouwehoer.quote:Jorn is een peak performance coach voor top online ondernemers. Hij optimaliseert hun slaap, voeding, training en mindset, zodat ze zakelijk nog beter kunnen presteren. Dit houdt hij meetbaar bij met een Oura Ring, microbioom testen (Viome) en nog veel meer.
Dit moet echt illegaal worden. Doe je ook gelijk wat aan de personeelstekorten overal, ga maar een baan zoeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Peak performance coach Jorn is op zijn beurt weer een klant van een andere business coach. Allemaal van die zwevers die elkaar aan het werk houden met hun geouwehoer.
Dit jaquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:52 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dit moet echt illegaal worden. Doe je ook gelijk wat aan de personeelstekorten overal, ga maar een baan zoeken.
Wat een engnekken allebei.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Peak performance coach Jorn is op zijn beurt weer een klant van een andere business coach. Allemaal van die zwevers die elkaar aan het werk houden met hun geouwehoer.
Fake it until you make it.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:26 schreef LC01 het volgende:
Zijn dat niet gewoon fake profielen? Gast zelf heeft 'al' 2 jaar werkervaring, niets over opleidingen maar hij kan wel geweldig anderen vertellen hoe succesvol te worden.
Bovendien die 'geweldige recensies' die hij krijgt zijn ook van mensen die nauwelijks van school af zijn of aan het werk zijn.
Klopt toch van geen kanten, allemaal fake profielen of minimaal totale bij elkaar verzonnen onzin.
Een 6 figure business, die zou het toch wel waard zijn om te vermelden onder Experience? Maar daar staat alleen zijn huidige bedrijfje.quote:My name is Jorn Kirkels. Founder of Peakclub. A year or three ago, I had trouble waking up energised, felt tired during meetings and had low motivation for my 6 figure business.
Twee decimalen achter de komma.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Fake it until you make it.![]()
Dit stukje uit zijn About bijvoorbeeld:
[..]
Een 6 figure business, die zou het toch wel waard zijn om te vermelden onder Experience? Maar daar staat alleen zijn huidige bedrijfje.
https://www.linkedin.com/(...)m_medium=android_appquote:Zure Boomer
Toen ik vroeger (👵🏼) een week moest bollen pellen om een elpee van ‘Scritti Politti’ bij elkaar te verdienen, had die elpee waarde. Ieder krasje ging rechtstreeks m’n ziel in!
(Iedereen onder de 30 moet hier al minstens drie onderwerpen googelen! 😂)
In ieder geval, mijn punt is dit. Alles is zo makkelijk vandaag de dag. Aan de ene kant heerlijk, maar ook een beetje jammer. Als je nergens meer moeite voor hoeft te doen, is alles toch een beetje waardeloos en inwisselbaar…
Deze ouwe bollenpeller is toch maar even van haar fietsje afgestapt om die scooter overeind te hijsen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |