Hester was een vrouw die op jonge leeftijd dement werd, zij is inmiddels overleden. Ton was haar partner, die in het partner-van-een-jong-iemand-met-dementie-schap een verdienmodel zag, en haar ellende en privacy volledig te grabbel gooide voor likes op LinkedIn. Hij heeft zijn baan opgezegd, is bezig met één of andere app, en peutert daar ongetwijfeld subsidies of investeringen voor los.quote:
Het originele fragment was:quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
quote:Het was Hester’s wens om begraven te worden in een lijkwade. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 250,- en 1000,- kost. Wat een onzin. Ik kocht voor 28,50 een Indiase Grand Foulard (letterlijk vertaald een grote sjaal).
Wat een krent.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Hester was een vrouw die op jonge leeftijd dement werd, zij is inmiddels overleden. Ton was haar partner, die in het partner-van-een-jong-iemand-met-dementie-schap een verdienmodel zag, en haar ellende en privacy volledig te grabbel gooide voor likes op LinkedIn. Hij heeft zijn baan opgezegd, is bezig met één of andere app, en peutert daar ongetwijfeld subsidies of investeringen voor los.
Zie onder andere:
leolinedance in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #7 - Met sneu stakkers
Thaddeus in KLB / Nepverhalen op LinkedIn #9 - #mooi #stil #doorzetter
Deze parodie geeft het tenenkrommende gehalte van zijn posts heel goed weer:
[..]
Het originele fragment was:
[..]
hahahahaquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Hester was een vrouw die op jonge leeftijd dement werd, zij is inmiddels overleden. Ton was haar partner, die in het partner-van-een-jong-iemand-met-dementie-schap een verdienmodel zag, en haar ellende en privacy volledig te grabbel gooide voor likes op LinkedIn. Hij heeft zijn baan opgezegd, is bezig met één of andere app, en peutert daar ongetwijfeld subsidies of investeringen voor los.
Zie onder andere:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 17:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh die gladjakker kende ik nog niet. Goudmijn wel!![]()
Het gaat hem niet om het geld:
[..]
[ afbeelding ]
Maar met 8 miljoen euro op de bank probeert hij nog altijd klanten binnen te halen. Pure liefdadigheid dit:
[..]
En Jia is ook de beroerdste niet om je wat motivatie en inspiratie mee te geven:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dat zou ik ook helemaal niet prettig vinden. En juist ook van een rouwcoach ongepast, lijkt me erg triggerend als je zoiets hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:49 schreef Revanches het volgende:
Vrij heftig, zag net een foto van een dode baby op LinkedIn. Vind dit echt niet gepast op het platform. Niet gek natuurlijk bij een rouwcoach, ene Leonie, maar ik schrok er eigenlijk van.
Je bent toch totaal debiel als je zoiets post...quote:Op donderdag 8 september 2022 18:49 schreef Revanches het volgende:
Vrij heftig, zag net een foto van een dode baby op LinkedIn. Vind dit echt niet gepast op het platform. Niet gek natuurlijk bij een rouwcoach, ene Leonie, maar ik schrok er eigenlijk van.
Ik verbaas me eigenlijk ook over de reacties eronder, de meerderheid lijkt er oke mee te zijn? Vind het echt heftig om foto's van overleden personen te posten op LinkedIn. Of doe het dan in een link ofzo, ik zag ineens de foto in mijn feed.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
Echt bizar, die vrouw realiseert zich niet dat dit wellicht triggerend werkt voor mensen. En dan ben je coach?
Vroeger was het in bepaalde kringen ook normaal om foto's te maken. Het is ook maar net wat de cultuur is.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:54 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik verbaas me eigenlijk ook over de reacties eronder, de meerderheid lijkt er oke mee te zijn? Vind het echt heftig om foto's van overleden personen te posten op LinkedIn. Of doe het dan in een link ofzo, ik zag ineens de foto in mijn feed.
Mooiste was dat hij ondertussen alweer een andere vriendin hadquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Zie onder andere:
[..]
[..]
*kuch* https://www.vpro.nl/speel~POMS_VPRO_368624~de-rouwclown~.htmlquote:Op donderdag 8 september 2022 23:03 schreef Selenophilia het volgende:
rouwcoachdat bestaat dus ook, ok.
Omdat madame aandacht nodig heeftquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:37 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
Waarom moeten mensen gaan aankondigen dat ze op vakantie gaan.
Ah, vroegah noemden ze het dus gewoon clownquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
*kuch* https://www.vpro.nl/speel~POMS_VPRO_368624~de-rouwclown~.html
Google maar eens op rouwclown.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:03 schreef Selenophilia het volgende:
rouwcoachdat bestaat dus ook, ok.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Google maar eens op rouwclown.
Nu wil jij ook stiekem een rouwclown op je eigen uitvaart eh?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:52 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
@:BE graag jouw professionele input over dit fenomeen.
Over mijn lijkquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu wil jij ook stiekem een rouwclown op je eigen uitvaart eh?
Zie reactie boven. Ik zag het iddquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gegoogeld. Gentle clowning klinkt als een of andere foute fetisjquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tsja... ik weet idd dat het bestaat. En vanuit 'mijn visie op het uitvaartvak' (quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:52 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
@:BE graag jouw professionele input over dit fenomeen.
Ik zag het. Maar verder niet geïnteresseerd?quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:20 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zie reactie boven. Ik zag het idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |