Die was toch wel teruggekomen. Als Mercxs viel demarreerden ze ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:49 schreef franklop het volgende:
Willen de andere rensters wel de Tour winnen, dat ze van Vleuten terug laten komen elke keer?
Heb ook het idee van niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:49 schreef franklop het volgende:
Willen de andere rensters wel de Tour winnen, dat ze van Vleuten terug laten komen elke keer?
Gisteren hadden ze haar een minuut of meer aan kunnen smeren als ze gewoon gingen doorrijden in de afdalingquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was toch wel teruggekomen. Als Mercxs viel demarreerden ze ook niet.
Roxanne zei in de analyse nog dat je geen 40 seconden goedmaakt in de afdaling. Laat staan uitlopen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze haar een minuut of meer aan kunnen smeren als ze gewoon gingen doorrijden in de afdaling
Als je langzaam gaat rijden kunnen rijders op achterstand makkelijk tijd goedmakenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roxanne zei in de analyse nog dat je geen 40 seconden goedmaakt in de afdaling. Laat staan uitlopen.
Nee, de rit van vandaag mag officieel niet, maar de ASO kan alles maken!quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik dacht dat 150km het langste was voor een vrouwenkoers in het UCI reglement.
Zie nu dat ze vandaag 175 op het programma hebben staan. Is dat aangepast?
Zo zag ik het dus ook ja. Alsof ze een beetje slaapwandelend naar rechts aan het zwalken was.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:44 schreef heywoodu het volgende:
een klein beetje scherper zijn als je een kant op stuurt waar mogelijk een auto rijdt mag wel
Het schijnt dat dit grind nog meer risico op lekrijden geeft dan in Roubaix of de Strade. Dat is dan een lastig punt voor in een etappewedstrijd. Sowieso lijkt me dit fantastisch voor een mooie eendagswedstrijdquote:Op donderdag 28 juli 2022 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu pas terug kunnen kijken.
Fantastische wegen, zo snel mogelijk in de Tour de France Hommes gooien. Die twee klimmetjes aan het eind heb je alleen geen reet aan, er is nog wat schaafwerk bij. Paar extra stroken kan geen kwaad, is lachen.
Mavi Garcia was de Frain van de dag, ze was continu een gevaar voor de rest van het peloton. Je merkt wel gewoon heel duidelijk dat heel veel vrouwen pas op latere leeftijd zijn gaan fietsen. Mavi kwam pas in het peloton terecht toen ze al 30+ was, die achterstand qua stuurvaardigheid haal je dan (klaarblijkelijk) niet meer in. In de toekomst wordt het waarschijnlijk wel beter als meer vrouwen van jongs af aan fietsen en niet de helft van het peloton bestaat uit zijinstromers. Bij de mannen zie je vaak ook dat de jongens die later zijn begonnen met fietsen de gevaarlijke klanten zijn (ik noem een Michael Woods), maar zij zijn in de minderheid. In het vrouwenpeloton heb je er echt heel veel. Winnares Reusser zelf ook, die is altijd op haar best als ze alleen mag fietsen, in het peloton zelf schijnt of scheen dat ook een verschrikking te zijn. Enfin, zodra het niveau omhoog gaat zal het ook minder vanzelfsprekend worden dat je binnen een paar maanden de Tour kunt halen.
SD Worx en Canyon, tja, gefeliciteerd met de zege en gefeliciteerd met de ereplaats, maar dit was tactisch weer helemaal niets natuurlijk. Een kwetsbare Van Vleuten moet je vloeren. Maar blijkbaar denken ze dat dit in de Vogezen alsnog gaat lukken. Of nouja, zouden ze denken? Ik betwijfel het inmiddels. De mannen kunnen nog een puntje zuigen aan het aantal BV's dat de vrouwen hebben ingeschreven bij de KvK.
Ja precies. Zo groot is het verschil tussen mannen en vrouwen ook niet. Mannen laten ze koersen van 260-300 km rijden, dan kan dit ook wel. (ja ja niet in een rittenkoers etc I know).quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:52 schreef Faraday01 het volgende:
De grens is alleen 160 km en niet 150 km. Het mag inderdaad niet maar dat ASO heeft daar schijt aan. Ik vind het niet zo'n probleem, het dameswielrennen wil voor vol aangezien worden en dan is 175k prima. Beetje dezelfde beweging als bij de cross waar de lengte van de dameswedstrijden ook langzaam richting het uur van de mannen geschoven wordt. Op eigen verzoek van de dames
Dat hebben ze in het verleden ook gewoon gedaan in etappewedstrijden hoorquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Zo groot is het verschil tussen mannen en vrouwen ook niet. Mannen laten ze koersen van 260-300 km rijden, dan kan dit ook wel. (ja ja niet in een rittenkoers etc I know).
Da's waar ook inderdaad, en heel vroegah had je ook etappes van 400 km en zoquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat hebben ze in het verleden ook gewoon gedaan in etappewedstrijden hoor![]()
Ook zoiets ja, ik hoor hier Rox steeds zeggen "Goed blijven drinken, want morgen weer een dag". Bij de mannen is het toch nooit zo dat ze daar onderweg al mee bezig zijn?quote:Dat is er wel wat uit en dat is maar goed ook zodat er iets meer ruimte voor herstel is.
Ja precies. Een raceincident, als het ware.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zag ik het dus ook ja. Alsof ze een beetje slaapwandelend naar rechts aan het zwalken was.
Maar die ploegleider moet er ook niet zo dicht achter rijden natuurlijk. Onoplettend van beide en dan krijg je dit.
Had ze het daarbij niet over Van Vleuten? Dat zij extra moeten eten en drinken, omdat ze ziek is geweest?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook zoiets ja, ik hoor hier Rox steeds zeggen "Goed blijven drinken, want morgen weer een dag". Bij de mannen is het toch nooit zo dat ze daar onderweg al mee bezig zijn?
Oh weet ik niet, zou kunnenquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:46 schreef JackieFrost het volgende:
[..]
Had ze het daarbij niet over Van Vleuten? Dat zij extra moeten eten en drinken, omdat ze ziek is geweest?
Ze zegt het vrij vaak, ook bij andere renstersquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:46 schreef JackieFrost het volgende:
[..]
Had ze het daarbij niet over Van Vleuten? Dat zij extra moeten eten en drinken, omdat ze ziek is geweest?
Gisteren was geweldig. Vandaag niet echt denk ik.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, de rit van vandaag mag officieel niet, maar de ASO kan alles maken!
(Al zal het wel overlegd zijn)
De Giro heeft in 2020 ook een rit van 160+ gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, de rit van vandaag mag officieel niet, maar de ASO kan alles maken!
(Al zal het wel overlegd zijn)
Ergens anders stond dat ze gewoon dispensatie hadden aangevraagd voor deze rit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik![]()
https://www.indeleiderstr(...)0-kilometer-getraind
Nooit eerder werd er met de huidige reglementen zo ver gereden, ook omdat er simpelweg regels voor zijn. Tourorganisatie ASO heeft die genegeerd.
Arm/sleutelbeen gebroken?quote:
of makenquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar kan een bepaalde Australische nog best een gaatje doorheen vinden
Even je postduifinternetstream verversenquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nu pas op internet. Loop maar 8 min uten achter ofzo
Het valt wel weer op dat er gewoon niemand lijkt op te letten in dat peloton. Dat is toch wel slecht.quote:
Die in het oranje in laatste positie doet ook weinig moeite om te remmenquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar kan een bepaalde Australische nog best een gaatje doorheen vinden
Kan zo op een tegeltje.quote:Als je ouder wordt, weet je dat er meer is dan in dat kleine gaatje te duiken
Is een nieuwigheid ja, bij de mannen was het er nog niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:09 schreef Revanches het volgende:
Ik kijk dit nu voor het eerst, heb het mannenwielrennen niet gevolgd, is die team radio nieuw in de sport?
Ze kunnen gewoon niet harder ...quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:51 schreef Madhouse11 het volgende:
Als je de vorm van het peloton steeds ziet snap je toch niet dat een kopgroep niet minuten ver wegloopt. Voorsprong loopt zelfs terug. Ziet er totaal niet uit dat er hard gekoerst wordt.
Pogacar lijkt wel wat op haar, met z'n jongenskopjequote:Op donderdag 28 juli 2022 16:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word helaas niet warm van Lorena Wiebes.
Snelste DSM sprinter of zou Bol Kaas haar nog met een velgdikte weten te kloppen?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Wiebes moeten ze bij de mannen laten meedoen.
Dat had idd heel fout kunnen gaanquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat Borghini niemand meeneemt is een wonder
Niet de mooiste sprintstijl. Wel razendsnel natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word helaas niet warm van Lorena Wiebes.
Ik vind ze stiekem ook wel een beetje ordinair overkomenquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Niet de mooiste sprintstijl. Wel razendsnel natuurlijk
Your legs were good today hequote:
Ik heb liever dat Tom helemaal niet meer op TV komt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:38 schreef Dutch_view het volgende:
Tom laat die balpen eens liggen, zenuwachtig getik ermee
Tom > Dionequote:Op donderdag 28 juli 2022 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Tom helemaal niet meer op TV komt.
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:45 schreef Pek het volgende:
Het leidt wel af van die ongelooflijke rotkop, dat dan weer wel.
Ach nee, gaven de tattoo's en naam het weg?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind ze stiekem ook wel een beetje ordinair overkomen
Nou zeg, dit is ook niet aardigquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:45 schreef Pek het volgende:
Valt toch goed mee?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:41 schreef Pek het volgende:
Is er dan niemand bij de NOS die tegen Roxane zegt:"Dit hesje kan echt niet"?
Met FTP van 300 moet dit wel lukken denk ik in zo'n etappe als vandaag.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou je als recreatieve wielrenman met de vrouwen mee kunnen rijden in het peloton?
Van Agt is vorig jaar begonnen met fietsen en rijdt nu in de Tour, dus ja.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou je als recreatieve wielrenman met de vrouwen mee kunnen rijden in het peloton?
Moet je wel bijna 40 gemiddeld kunnen fietsen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou nou nouquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:45 schreef Pek het volgende:
Dat ze meteen de Tour kan rijden, zegt vooral iets over de sport in de breedte bij de vrouwen inderdaad, maar op zich je wel in meer sporten dat iemand heel laat begint en daarna al vrij snel op profniveau mee kan, ook bij wielrennen bij de mannen welquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Agt is vorig jaar begonnen met fietsen en rijdt nu in de Tour, dus ja.
Das in een peloton niet zo moeilijk, mits niet teveel zware klimmen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet je wel bijna 40 gemiddeld kunnen fietsen.
Kan niet oordelen over vandaag, maar ze zat vorige week bij de podcast In het Wiel met de voorbeschouwing op deze Tour en daar was ze juist wel kritisch over allerlei zaken rondom het vrouwenwielrennen. Bijvoorbeeld dat de sport eigenlijk harder groeit dan het aan kan, dat het niveauverschil tussen de rensters op dit moment (veel) te groot is en dat de kalender op dit moment veel te vol zit als je dat afzet tegen het aantal competitieve renners. Ook vroeg ze zich af of ploegen zich überhaupt wel bezig houden met tactiek, ook de grote ploegen. Dus die "gebreken" ziet ze zelf ook wel.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:39 schreef Fretwork het volgende:
Roxane is wel iets teveel een ambassadeur van het vrouwenwielrennen om objectief en kritisch te zijn.
Longo Borghini kon er niks aan doen en die valpartijen zijn helemaal niet extreem, dat doen de mannen ook.
Heb er in die 21 dagen niet zoveel op elkaar zien liggen als net anders.
Jij wel denk ik, maar Benno de dikke buurman absoluut niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Een idee voor Bas Tietema.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Gisteren was Roxanne behoorlijk kritisch op SD Worx, ze lachte ze zelfs uit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:39 schreef Fretwork het volgende:
Roxane is wel iets teveel een ambassadeur van het vrouwenwielrennen om objectief en kritisch te zijn.
Longo Borghini kon er niks aan doen en die valpartijen zijn helemaal niet extreem, dat doen de mannen ook.
Heb er in die 21 dagen niet zoveel op elkaar zien liggen als net anders.
Wel vaker hele grote crashes, maar sinds de schijfremmen kan ik me niet meer herinneren dat men 3 lagen dik op elkaar lagquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er lijkt toch wel een serieus remprobleem te zijn bij de vrouwen gezien ook de pileup van gisteren of dat onoplettendheid is of misschien sturen die te veel voor mannelijke maten gemaakt zijn, te zware remmen (voor kleinere handen) in geval van nood weet ik niet, maar dat vindt ik opvallen. Zo'n pileup van 40 man heb ik echt nooit gezien bij de mannen.
Ja, ik zie op de beelden er echt 10-20 die genoeg tijd lijken te hebben om te remmen en dat is in principe wat je bij grote valpartijen bij de mannen ziet, dat er 10-20 vallen en de rest zich wel staande weet te houden of er achter vast staat omdat ze op tijd geremd hebben. Hier valt gewoon het hele peloton en zie ik echt niemand op tijd remmen, een paar die langs de kant het ontwijken, maar dat is het.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel vaker hele grote crashes, maar sinds de schijfremmen kan ik me niet meer herinneren dat men 3 lagen dik op elkaar lag
De Tour viel dit jaar best mee inderdaad. Maar tja, ook in het mannenpeloton zie je genoeg zware valpartijen natuurlijk. Vorig jaar in de eerste rit van de Tour nog, of dit jaar in Luik-Bastenaken-Luik bijvoorbeeld. Vallen hoort er helaas bij en hoewel het er wel op lijkt dat de vrouwen er iets makkelijker bij gaan liggen is het natuurlijk wel jammer dat dit wordt aangegrepen door allerlei incels die graag willen zien dat alle vrouwen weer terug naar de keuken worden gebracht. Zelfs als ze vaker vallen, om wat voor reden dan ook, wat dan nog? Die massale chute van gisteren levert één abandon op, in die zin was het ook weer niet zo schokkend. De meisjes moeten vooral niet luisteren naar twittertuig en gewoon hun ding blijven doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:16 schreef Fretwork het volgende:
Volgens mij geeft Majerus hier juist het verschil weer. En over veel meer dagen tijd.
Maar deze Tour viel best mee qua valpartijen bij de mannen
Uiteraard, denk dat wielrennen (samen met zwemmen, atletiek, etc) een sport is waarbij het kijkplezier tussen mannen en vrouwen niet kan verschillen. Wat kan het de kijker rotten of ze met 20 of 16km/u de berg oprijden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Tour viel dit jaar best mee inderdaad. Maar tja, ook in het mannenpeloton zie je genoeg zware valpartijen natuurlijk. Vorig jaar in de eerste rit van de Tour nog, of dit jaar in Luik-Bastenaken-Luik bijvoorbeeld. Vallen hoort er helaas bij en hoewel het er wel op lijkt dat de vrouwen er iets makkelijker bij gaan liggen is het natuurlijk wel jammer dat dit wordt aangegrepen door allerlei incels die graag willen zien dat alle vrouwen weer terug naar de keuken worden gebracht. Zelfs als ze vaker vallen, om wat voor reden dan ook, wat dan nog? Die massale chute van gisteren levert één abandon op, in die zin was het ook weer niet zo schokkend. De meisjes moeten vooral niet luisteren naar twittertuig en gewoon hun ding blijven doen.
Maar dat is een kwestie van tijd, lijkt me.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat wielrennen (samen met zwemmen, atletiek, etc) een sport is waarbij het kijkplezier tussen mannen en vrouwen niet kan verschillen. Wat kan het de kijker rotten of ze met 20 of 16km/u de berg oprijden.
Toch is er echt nog veel winst te halen hoor, en dat lijkt me in ieders belang. Ook niet gek als je sneller in het peloton terecht komt dan jarenlang pompen in trainingskoersjes met de club.
En dat is eigenlijk ook het punt dat Thijs probeerde te maken jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uiteraard, denk dat wielrennen (samen met zwemmen, atletiek, etc) een sport is waarbij het kijkplezier tussen mannen en vrouwen niet kan verschillen. Wat kan het de kijker rotten of ze met 20 of 16km/u de berg oprijden.
Toch is er echt nog veel winst te halen hoor, en dat lijkt me in ieders belang. Ook niet gek als je sneller in het peloton terecht komt dan jarenlang pompen in trainingskoersjes met de club.
Hiermee is 't Geloof wel uit de Tourquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:22 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Ribben gebroken, maar gisteren wel uitgereden.
Misschien moet Thijsje dat dan enigszins duidelijk maken in z'n tweet, in plaats van er met gestrekt been in terwijl je nuance alleen voor Premium AD leden te lezen is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk ook het punt dat Thijs probeerde te maken ja
Maar moeten we (of de vrouwen) dat willen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog zo'n 120 over hoor...quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar moeten we (of de vrouwen) dat willen.
Het is zo’n zware sport, vooral zo’n meerdaagse koers als TDF. Ik weet niet, alleen de halve mannen als Vos blijven over.
quote:Achterin het peloton gaan ondertussen zo'n vijftien rensters onderuit, onder wie Longo Borghini.
Fake news? Steef en Sporza melden alleen een mechanisch defect voor Longo Borghini.quote:
Geen idee, komt uit NOS liveblogquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fake news? Steef en Sporza melden alleen een mechanisch defect voor Longo Borghini.
Waarom niet? Bij de mannen blijven alleen de sprietjes over, daar zal je ook wel iets tegen hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar moeten we (of de vrouwen) dat willen.
Het is zo’n zware sport, vooral zo’n meerdaagse koers als TDF. Ik weet niet, alleen de halve mannen als Vos blijven over.
Ik vind het persoonlijk wel leuk om te kijken als er goede koers is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarom niet? Bij de mannen blijven alleen de sprietjes over, daar zal je ook wel iets tegen hebben
Waar ging dit over, ik schakel nu pas in?quote:
1 renster is DQQ vanwege een illigale fietswissel , terwijl Longo Borgieni door eigen domme fout 9 sec verliest, maar die gratis weer terug krijgtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar ging dit over, ik schakel nu pas in?
Dat iemand er gisteren uit gezet is vanwege een illegale fietswissel na die enorme valpartij terwijl Longo Borghini 9 seconden kreeg omdat ze verkeerd stuurde en dat die haar vervolgens weer kwijt gescholden werden. En dat was niet volgens de 3km regels.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar ging dit over, ik schakel nu pas in?
Ik vindt het niet kunnen dat je na zo'n valpartij fietsen gaat verkopen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat iemand er gisteren uit gezet is vanwege een illegale fietswinkel na die enorme valpartij terwijl Longo Borghini 9 seconden kreeg omdat ze verkeerd stuurde en dat die haar vervolgens weer kwijt gescholden werden. En dat was niet volgens de 3km regels.
Dus er wordt weer gemarchandeerd met de regels
fietsje kopuh? bijna nieuw, heb ik hier in een greppel gevondenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vindt het niet kunnen dat je na zo'n valpartij fietsen gaat verkopen.
Grappige autocorrectquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vindt het niet kunnen dat je na zo'n valpartij fietsen gaat verkopen.
Maar ze willen niet perse met mannen vergeleken worden. Dat doet het publiek. Daar vragen zij niet om. Misschien moeten wij dan ook ophouden met hun te willen vergelijken met de mannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel leuk om te kijken als er goede koers is.
Ik vraag me alleen af of de vrouwen het zelf wel zo leuk vinden, of zo gepusht moeten worden om steeds met de mannen vergeleken te worden.
De twee overgebleven rensters rijden inmiddels als laatste en een na laatste in de koers, op 8 en 10 minuten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Het was niet zo'n beste dag voor Stade Rochelais Charente-Maritieme.
2x DNF en 2x OTL
Misschien is Longo Borghini daarna gevallen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
1 renster is DQQ vanwege een illigale fietswissel , terwijl Longo Borgieni door eigen domme fout 9 sec verliest, maar die gratis weer terug krijgt
Stukje Puckquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
De twee overgebleven rensters rijden inmiddels als laatste en een na laatste in de koers, op 8 en 10 minuten.
Vooral Grangier rijdt wat in niemandsland, meer dan 5 minuten op het voorlaatste groepje.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
De twee overgebleven rensters rijden inmiddels als laatste en een na laatste in de koers, op 8 en 10 minuten.
Anders gaat die met Ruben ervandoor?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:49 schreef skysherrif het volgende:
Vlasic moet trouwens oppassen voor Ine Beyen, maar dat terzijde.
Als je die 2 soms hoort, en Rubens verledensquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders gaat die met Ruben ervandoor?
huh, juist nietquote:
De cooperation is bij de vrouwen veel beterquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:54 schreef Marcoss het volgende:
DSM en snel schakelen, dat zijn teksten die je niet zo vaak hoort
Nou Wiebes werd echt METEEN opgegevenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:54 schreef Marcoss het volgende:
DSM en snel schakelen, dat zijn teksten die je niet zo vaak hoort
Dat gaat Pauwels ook niet leuk vinden!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:49 schreef skysherrif het volgende:
Vlasic moet trouwens oppassen voor Ine Beyen, maar dat terzijde.
Trek heeft er nog wel trek in.quote:
Ja, einde tijdperk kansen voor SD Worx.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oma Miek is weer goed.
De rest heeft een heel groot probleem... Ze had al op minuten moeten staan
Ja slim gekoerst wel jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oma Miek is weer goed.
De rest heeft een heel groot probleem... Ze had al op minuten moeten staan
Ik heb wel zin om een klap op miek te geven, mag dat ook?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:04 schreef Faraday01 het volgende:
Miek nog zin om er een klap op te geven?
In de afdaling?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:09 schreef kilon het volgende:
Nou eens kijken of de klassementsvrouwen nog wat gaan doen.
Daarvoor is ze me iets te breekbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om een klap op miek te geven, mag dat ook?
zag er goed uit gisteren.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
Die ene rijdt weer met haar shirt tot onder opengeritst in het rond.
Balsamo zit er nogquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vos met 3 vingers zo. Kopecky hele tour al niet in vorm
Balsamo schijnt ook wel redelijk snel te zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vos met 3 vingers zo. Kopecky hele tour al niet in vorm
Tis een sympathiek meisje, maar wat voor een onzin er daar uitkomt..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:13 schreef franklop het volgende:
"Ze houdt wel goed stand Danny"
Ze verliest elke 5 seconden een seconde
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:17 schreef Fretwork het volgende:
Is het Niewiadoma die steeds oververhit is en wat luchtkoeling pakt?
Heb t idee dat heel veel rensters buiten paar Nederlandse rensters niet de allerbeste benen hebben deze Tourquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Netjes van Vos, Balsamo heeft niet de allerbeste benen deze Tour
Persico dit keer?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:21 schreef franklop het volgende:
En op het WK dan weer netjes tweede achter een willekeurige Italiaanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |