Gepard heeft een aardige radar naar ik vernam. Bovendien zal hij het prima doen tegen drones.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die MARS II en PzH 2000 blijven indrukwekkend.
Wat betreft die gepards, vraag ik me af of die tegenwoordig nog veel luchtdoelen raken.
Wel een triest filmpje eigenlijk. Arme mensen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:53 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Ze nemen 19e eeuws leger nog steeds heel letterlijk.
Niet veel veranderd sinds de anekdotes dat het Sovietleger in Berlijn aankwam en stomverbaasd over het fenomeen "waterkraan" was, en heel wat kranen in Duitsland gedemonteerd hebben in de hoop dat als ze hem thuis op de muur zetten er ook magisch water uitkomt.
Geef eens een Link naar officiele text van IMF dit zegt. Alsof russische economie veerkacht heeft, dit is allang gedunked als russische propaganda.quote:
Maar wanneer je stelt dat de Russische inval iets te maken heeft met de ontwikkeling van Oekrane dan word je hier door 'bepaalde' users voor gek versleten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel een triest filmpje eigenlijk. Arme mensen.
Wel apart dat er kennelijk een soort van 'klasse jaloezie' meespeelt bij de binnenvallende en slopende Russen. Zo van "Wij kunnen niet in luxe leven, dus jullie ook niet en daarom moet alles dood en kapot."
dit is telkens schokkend eigenlijk. Net als in begin van de oorlog, een van die jongens die hun moeder belt en vol verbazing zegt: dat er echt koeien Staan in de stallen, en dat de wegen echt verhard zijn. en die moeder dan zegt: je moet niet alle westerse propaganda gelovenquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:53 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Ze nemen 19e eeuws leger nog steeds heel letterlijk.
Niet veel veranderd sinds de anekdotes dat het Sovietleger in Berlijn aankwam en stomverbaasd over het fenomeen "waterkraan" was, en heel wat kranen in Duitsland gedemonteerd hebben in de hoop dat als ze hem thuis op de muur zetten er ook magisch water uitkomt.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had (voor dit gedoe) ieder jaar de officile Putin verjaardagskalender, voor op de plee.
[..]
Klopt ze zxien oekrainers als het mindere slavische volk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel een triest filmpje eigenlijk. Arme mensen.
Wel apart dat er kennelijk een soort van 'klasse jaloezie' meespeelt bij de binnenvallende en slopende Russen. Zo van "Wij kunnen niet in luxe leven, dus jullie ook niet en daarom moet alles dood en kapot."
Nog minder slim om daar afhankelijk van te blijven, zoals jij hier continu voorstelt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Niet slim dan om daar afhankelijk van te worden.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Geef eens een Link naar officiele text van IMF dit zegt. Alsof russische economie veerkacht heeft, dit is allang gedunked als russische propaganda.
HLN-BE, wat is dit voor een site?, zie vaak de prorussische nonsense via deze site komen.
HLN is De Telegraaf van Belgi.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]HLN.Be is 1 van de grootste nieuwssites in Belgi. Succes met zoeken op Google.
Zelden zoveel domheid gelezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:43 schreef Za het volgende:
[..]
Maar verwarmen via electriciteit is ongeveer 6x goedkoper, en ook heel rap of bv gerichter.
Omdat die op zijn bek ging toen hij over een soort mat schaatste als ik het me correct herinner.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ijshockey Poetin hebben we wel flink om kunnen lachen herinner ik me
Weet alleen niet meer waarom
Wat vreemd, lag het initiatief voor de sancties tegen Rusland bij Rusland zelf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |