Kom.maar met echte tettequote:Op woensdag 27 juli 2022 01:27 schreef Maanvis het volgende:
kut hee nu is dit topique dood door de neptieten
quote:
Valt ook nog wel te doen. Heb je hem zelf niet meer nodig dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb die van mij meegegeven aan mijn broertje die ge-emigreerd is naar zweden. kostte iets van 50 euro
Het slechte slapen weer begonnen?quote:
Hoppa en je bent er al weerquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogge dotnee valt best mee, lag er vroeg in
Yesss, van die powernap.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoppa en je bent er al weer![]()
Morguh Ply
Als je maar uitgerust bent dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Yesss, van die powernap.
Maar lekker uitgerust wel hoorhoe is met jou?
Das minder dan, je moet echt een airco aanschaffen met jou gezondheid dot. Al is het maar een mobiele, haalt die vochtigheidsgraad naar benedenquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar uitgerust bent dat is het belangrijkste.
Gaat met mij iets beter, heel veel last van mijn longen gehad met die hitte.
Hopelijk was het dit voor dit jaar, maar zie het weekend de temperatuur al weer richting de 28 gr gaan
Vochtigheidsgraad hier in huis was wel goed. Maar die warme deken, geen frisse lucht kunnen inademen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Das minder dan, je moet echt een airco aanschaffen met jou gezondheid dot. Al is het maar een mobiele, haalt die vochtigheidsgraad naar beneden
Je heb tegenwoordig dat doek erbij met klittenband om het af te schermen de rest van de opening rond de slang uit het raam, mijn zoon heeft dat ook werkt topquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vochtigheidsgraad hier in huis was wel goed. Maar die warme deken, geen frisse lucht kunnen inademen.
Een airco is hier moeilijk wij mogen geen gaten in de puien maken. Dus moet hij via het raam. Ja dan staat het raam open en dan koel ik voor jan met de korte achternaam
Ik heb wel een hele goeie ventilator aangeschaft een rib uit mijn lijf.
En heb er een naast het bed staan die een koelbriesje geeft en zo goed als geen geluid.
Maar op een gegeven moment ben je die koele wind de hele dag op je lijf ook wel zat.
Ik merkte dat ik mij overal aan begon te irriteren en smaakte naar ffrisse lucht
En die hebben we nu![]()
11 graden en alles staat hier nu open.
![]()
Maar kost klauwen met geld aan stroom? Dan heb ik het nu lekker koel en zweet ik aan het eind van het jaar peentjes om de rekeningen te b etalenquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Je heb tegenwoordig dat doek erbij met klittenband om het af te schermen de rest van de opening rond de slang uit het raam, mijn zoon heeft dat ook werkt topzo een ding is beter dan een ventilator
Dat valt nog best mee hoor die van tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar kost klauwen met geld aan stroom? Dan heb ik het nu lekker koel en zweet ik aan het eind van het jaar peentjes om de rekeningen te b etalen
Ik heb er hier wel een staan b oven, maar dat is echt al een oudje, die maakt herrie voor 10 en geeft een muffe luchtquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee hoor die van tegenwoordig.
Die van 5j terug wel, die schijf van de electrameter leek wel een cd toennu beter
Ik snap dit niet demonstreren oke, maar dit slaat nergens opquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:48 schreef PLY het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1KX5mJRKPF7pHuJVGVl/ oeps
Ik kwam net een ander facebookbericht tegenquote:Op woensdag 27 juli 2022 06:48 schreef PLY het volgende:
Ik vind het naar dat ze andere mensen er mee lastig vallen. Ga het kabinet dwarszitten of zo die doet hun dit aan, niet de gewone burgerquote:Op woensdag 27 juli 2022 07:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam net een ander facebookbericht tegen
Verkeersoverlast door boerenprotesten
Heb er maar een artikeltje over getikt
ze strijden door 💪🏻quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:48 schreef PLY het volgende:
Je mag niet roken op het stationquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:14 schreef DJMO het volgende:
* DJMO vloekt
Sta op het station, te vroeg voor de trein, wil een peuk draaien, ligt m'n shag nog thuis
Maak ik zelf wel uit. Op het perron mag het niet, maar voor de uitgang kan het prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |