SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Een van haar weinige pluspunten wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Denise loopt altijd in haar strakke legging
Scheveningen stylequote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Denise loopt altijd in haar strakke legging
Hij klinkt als een man die op de kinderopvang werkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Licht het aan mij of klinkt Frank een beetje gay?
Vind hem nog steeds wel stukken beter dan sportschooldave.
Toch minder gay dan dat paarse broekje @3rr0rquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Licht het aan mij of klinkt Frank een beetje gay?
Vind hem nog steeds wel stukken beter dan sportschooldave.
Ik kijk Ajaxquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch minder gay dan dat paarse broekje @:3rr0r
Compatible heightquote:
Haha ja, lekker veel beton ookquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die plek is toch minder mooi als ik dacht.
West-Friesland accentquote:
Is dat West-Fries?quote:
Ja. Terwijl die ex tot nu toe veruit de leukere vrouw is ten opzichte van zijn dates tot nu toe.quote:
Zo vind ik het wel klinken, zelfde als Irene Schouten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat West-Fries?
Wat irritant zeikerig
Maar stemklank is gewoon van haarzelfquote:
Lijkt wel Amsterdamsquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat West-Fries?
Wat irritant zeikerig
* kijkt op klok *quote:
Ik gokte ook op die richting hoor. Dacht zelf noord-Hollands oidquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo vind ik het wel klinken, zelfde als Irene Schouten.
quote:
West-Friesland ligt in Noord-Hollandquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gokte ook op die richting hoor. Dacht zelf noord-Hollands oid
Prima leven.quote:
Ik ga maar niet zeggen wat ik dachtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
West-Friesland ligt in Noord-Holland
Hoort toch ook wel bij het West-Fries dialect?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar stemklank is gewoon van haarzelf
Vind ik van nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoort toch ook wel bij het West-Fries dialect?
Het is ook wel verwarrend dat er een regio West-Friesland in Noord-Holland ligtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik dacht
Mijn topo kennis!
Als je daar intrapt ben je echt naïefquote:
@DKUp liked dit berichtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik dacht
Mijn topo kennis!
Hoe merk je dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft ze zelf kinderen?
Prototype 60+ vrouw zonder kinderen
quote:
Als de tegenpartij niet verder komt dan "Dit wordt jouw jaar" en andere Ratelbandesque zelfmanagementmeuk snap ik dat wel.quote:
Ja, kunnen we Desiree niet terug krijgen? Die vond ik toch leukerquote:
Beetje egocentrisch. Al 60 jaar draait je leven om jezelf. Praatjes voor tien. Lekker blasé.quote:
Stijlvol. Daar houdt ze van.quote:
In vergelijking met veel van de B&B heren waarbij ondanks het runnen van een B&B gastvrijheid er gelijk bij in schiet vind ik het wel meevallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje egocentrisch. Al 60 jaar draait je leven om jezelf. Praatjes voor tien. Lekker blasé.
Soms hè, niet elke vrouw uiteraard.
Of hij heeft ergens nog een trustfond.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef Fascination het volgende:
Lol, maanden rondreizen van de opbrengst in het hoogseizoen. Het is net rondkomen.
Ze verdienen elkaarquote:
Frank is te leuk voor Denisequote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het belachelijk sneu voor Frank. Ik snap wel dat hij dan ook een date kan voorstellen maar kom op
Ik vond het ook sneu.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het belachelijk sneu voor Frank. Ik snap wel dat hij dan ook een date kan voorstellen maar kom op
Vind haar meer een type van de schiettentquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vond het ook sneu.
En Hans vindt Sylvia onder zijn niveau? Ik vind haar vreselijk ordinair en nep 'chique'. Zoals ik al eerder zei, ze kan zo in de oliebollenkraam op de kermis.
Drank doet een hoopquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat doet Martijn ongemakkelijk hahahaj
Hij giechelt ineensquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat doet Martijn ongemakkelijk hahahaj
In de pompoensoep kan best een zoete aardappel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het was toch zoete aardappelsoep? Niet pompoen?
De oplettende kijkerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het was toch zoete aardappelsoep? Niet pompoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |