Ze verdienen elkaarquote:
Frank is te leuk voor Denisequote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het belachelijk sneu voor Frank. Ik snap wel dat hij dan ook een date kan voorstellen maar kom op
Ik vond het ook sneu.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:25 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het belachelijk sneu voor Frank. Ik snap wel dat hij dan ook een date kan voorstellen maar kom op
Vind haar meer een type van de schiettentquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vond het ook sneu.
En Hans vindt Sylvia onder zijn niveau? Ik vind haar vreselijk ordinair en nep 'chique'. Zoals ik al eerder zei, ze kan zo in de oliebollenkraam op de kermis.
Drank doet een hoopquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat doet Martijn ongemakkelijk hahahaj
Hij giechelt ineensquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat doet Martijn ongemakkelijk hahahaj
In de pompoensoep kan best een zoete aardappel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het was toch zoete aardappelsoep? Niet pompoen?
De oplettende kijkerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het was toch zoete aardappelsoep? Niet pompoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |