SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Een van haar weinige pluspunten wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Denise loopt altijd in haar strakke legging
Scheveningen stylequote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Denise loopt altijd in haar strakke legging
Hij klinkt als een man die op de kinderopvang werkt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Licht het aan mij of klinkt Frank een beetje gay?
Vind hem nog steeds wel stukken beter dan sportschooldave.
Toch minder gay dan dat paarse broekje @3rr0rquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Licht het aan mij of klinkt Frank een beetje gay?
Vind hem nog steeds wel stukken beter dan sportschooldave.
Ik kijk Ajaxquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch minder gay dan dat paarse broekje @:3rr0r
Compatible heightquote:
Haha ja, lekker veel beton ookquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die plek is toch minder mooi als ik dacht.
West-Friesland accentquote:
Is dat West-Fries?quote:
Ja. Terwijl die ex tot nu toe veruit de leukere vrouw is ten opzichte van zijn dates tot nu toe.quote:
Zo vind ik het wel klinken, zelfde als Irene Schouten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat West-Fries?
Wat irritant zeikerig
Maar stemklank is gewoon van haarzelfquote:
Lijkt wel Amsterdamsquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat West-Fries?
Wat irritant zeikerig
* kijkt op klok *quote:
Ik gokte ook op die richting hoor. Dacht zelf noord-Hollands oidquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo vind ik het wel klinken, zelfde als Irene Schouten.
quote:
West-Friesland ligt in Noord-Hollandquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gokte ook op die richting hoor. Dacht zelf noord-Hollands oid
Prima leven.quote:
Ik ga maar niet zeggen wat ik dachtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
West-Friesland ligt in Noord-Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |