Hoort toch ook wel bij het West-Fries dialect?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar stemklank is gewoon van haarzelf
Vind ik van nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoort toch ook wel bij het West-Fries dialect?
Het is ook wel verwarrend dat er een regio West-Friesland in Noord-Holland ligtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik dacht
Mijn topo kennis!
Als je daar intrapt ben je echt naïefquote:
@DKUp liked dit berichtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik dacht
Mijn topo kennis!
Hoe merk je dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft ze zelf kinderen?
Prototype 60+ vrouw zonder kinderen
quote:
Als de tegenpartij niet verder komt dan "Dit wordt jouw jaar" en andere Ratelbandesque zelfmanagementmeuk snap ik dat wel.quote:
Ja, kunnen we Desiree niet terug krijgen? Die vond ik toch leukerquote:
Beetje egocentrisch. Al 60 jaar draait je leven om jezelf. Praatjes voor tien. Lekker blasé.quote:
Stijlvol. Daar houdt ze van.quote:
In vergelijking met veel van de B&B heren waarbij ondanks het runnen van een B&B gastvrijheid er gelijk bij in schiet vind ik het wel meevallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje egocentrisch. Al 60 jaar draait je leven om jezelf. Praatjes voor tien. Lekker blasé.
Soms hè, niet elke vrouw uiteraard.
Of hij heeft ergens nog een trustfond.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:10 schreef Fascination het volgende:
Lol, maanden rondreizen van de opbrengst in het hoogseizoen. Het is net rondkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |