Preciesquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Laat die meid gewoon lekker doen wat ze wil en eventueel fouten maken en op haar bek gaan zonder dat we daar met z’n allen van alles van moeten vinden.
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Laat die meid gewoon lekker doen wat ze wil en eventueel fouten maken en op haar bek gaan zonder dat we daar met z’n allen van alles van moeten vinden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Petplayquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou haar wel doggy nemen in een modderpoel.
Dit is heel geilquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zekers, best geil. Krijgt ze ook zo'n krulstaartje *oink oink*.
Buttplug met zon krul neem ik aan zwagerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die mag wel van mij wel koningin wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:38 schreef FlauwKapsel het volgende:
Helemaal niks. Let maar gewoon op 'de hoer' Alexia.
Want?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Die mag wel van mij wel koningin worden
Ze is lekkerquote:
Eens, ware het niet dat zij leeft van onze belastingcenten en bij de gratie van het volk haar positie heeft.quote:
Nou ze wordt royaal vergoed door ons. Het minste wat ze kan doen is ons daar vanalles van te laten vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Kan mij het verotten?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:32 schreef KREEFTx het volgende:
Voor schokkends gaat doen?
We hadden natuurlijk al Prins Pils die met zijn dronken harses de auto de gracht in reed.
Nu met dat instagram tijdperk zal Amalia ook geen privé leven hebben, en alles uitlekken.
Dingen door mijn hoofd gaan: blowjob filmpje, seks tape, helemaal van het padje van de xtc etc
Wat denken jullie voor gekkigheid?
Klacht: koningshuis met hun gekke fratsen
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef corehype het volgende:
Dat is die dikke toch?
Ik heb gehoord dat die goed kunnen pijpen en sperma emmers zijn
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou haar wel doggy nemen in een modderpoel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:38 schreef FlauwKapsel het volgende:
Helemaal niks. Let maar gewoon op 'de hoer' Alexia.
quote:
Ondertussen vinden we zeker wel dat die Amsterdamse knulletjes helemaal fout bezig waren? Is dit wel normaal dan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 01:25 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook lekker
Misschien van haar wel seks video
Mijn reactie wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:49 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ondertussen vinden we zeker wel dat die Amsterdamse knulletjes helemaal fout bezig waren? Is dit wel normaal dan?
Ja want die dikke rooft een pand leeg midden in Amsterdamquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:49 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ondertussen vinden we zeker wel dat die Amsterdamse knulletjes helemaal fout bezig waren? Is dit wel normaal dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
Leave Amalia alone!quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:36 schreef KREEFTx het volgende:
Misschien krijgt ze een mental breakdown “Britney style” moment omdat de pers haar niet met rust laat
die dikke ja niet die lekkere dat is dr zusjequote:
amalia die nudes plaatst op insta incl kaal hoofdquote:Op donderdag 28 juli 2022 00:36 schreef KREEFTx het volgende:
Misschien krijgt ze een mental breakdown “Britney style” moment omdat de pers haar niet met rust laat
Zal de monarchie in dit land goed doen zal eens tijd wordenquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
amalia die nudes plaatst op insta incl kaal hoofd
ik wacht er met smart op
Viezerik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:06 schreef corehype het volgende:
[..]
die dikke ja niet die lekkere dat is dr zusje
Er zal toch een troonopvolger moeten komen, dus oogjes dicht, beentjes open en hopen dat het in een keer raak is.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:02 schreef Atak het volgende:
Volgens mij is ze veel te netjes opgevoed voor seks. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ze seksualiteit heeft.
meer wordt er niet bekend jaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
Zoenen met een vriendin in de kroeg. Niet echt bijzonder, maar meer wordt het niet.
Dus?quote:
Gewoon een dikke negert erop en dan is het zo geregeldquote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Er zal toch een troonopvolger moeten komen, dus oogjes dicht, beentjes open en hopen dat het in een keer raak is.
Nee dan krijgen we een domme troonopvolger. Als ze het met een dikke negert doet gewoon een condoompje om.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Gewoon een dikke negert erop en dan is het zo geregeld
neequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:46 schreef corehype het volgende:
[ afbeelding ]
alsof dit geen sperma emmer is
Ik las dat ze haar rijbewijs heeft gehaald. Dat schept mogelijkheden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:32 schreef KREEFTx het volgende:
Voor schokkends gaat doen?
We hadden natuurlijk al Prins Pils die met zijn dronken harses de auto de gracht in reed.
Nu met dat instagram tijdperk zal Amalia ook geen privé leven hebben, en alles uitlekken.
Dingen door mijn hoofd gaan: blowjob filmpje, seks tape, helemaal van het padje van de xtc etc
Wat denken jullie voor gekkigheid?
Klacht: koningshuis met hun gekke fratsen
Heeft gekregen ipv heeft gehaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik las dat ze haar rijbewijs heeft gehaald. Dat schept mogelijkheden.
Ja, dat denk ik ook. Best sneu ook weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Heeft gekregen ipv heeft gehaald
wat is daar erg aanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:23 schreef jogy het volgende:
Ik hoop dat ze haar studenten tijd zonder al te veel kleerscheuren door komt. Gewoon een gezonde dosis domme dingen, op zijn ergst op de film met een jointje terwijl ze Frans Bauer karaoke zingt. Zoiets.
niks maar als toekomstige koningin met een voorbeeldfunctie zal er wel Ophef over komen. Maar beter dat dan een filmpje waar ze in een bukake terecht komt of zo.quote:
Dit is niet normaal.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:49 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat ze miljoenen krijgt op haar dikke reet enkel voor het kruipen uit de juiste kut?quote:
Ik bedoel dit:quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:54 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat ze miljoenen krijgt op haar dikke reet enkel voor het kruipen uit de juiste kut?
Mensen die bij karaoke kiezen voor Frans Bauer verdienen het om gegen die mauer gezet te worden maar als dat haar ergste vergrijp zal zijn zien we het een keertje door de vingers.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 14:01 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
"een jointje terwijl ze Frans Bauer karaoke zingt"
Nee dat deed kroonprinses Victoria van Zweden al.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:15 schreef herverwijderd het volgende:
Trouwen met een sportschoolhouder.
Zou wel heel inclusief zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:56 schreef VarkensHart het volgende:
Evt blacked als ze daarvan houdt
Blacked gangbang.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:56 schreef VarkensHart het volgende:
Evt blacked als ze daarvan houdt
'De prins is wel intelligent, doch beslist geen intellectueel'quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:35 schreef gers het volgende:
Een matige scriptie schrijven net zoals haar pa
En natuurlijk werd hij toch lid van Minerva, lichting ‘Prutsers’, jaarclub Letharg, motto: ‘12 koningen en één prins’. Naar verluidt werd hij overgoten met chocolademelk of -vla om zo, vrij naar de beroemde koeken, te worden gedoopt tot een echte Choco Prince. Leden die zich te opzichtig aan hem opdrongen, werden dan weer ‘hofnarren’ genoemd.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:24 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
'De prins is wel intelligent, doch beslist geen intellectueel'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |