Preciesquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Laat die meid gewoon lekker doen wat ze wil en eventueel fouten maken en op haar bek gaan zonder dat we daar met z’n allen van alles van moeten vinden.
Dit ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Laat die meid gewoon lekker doen wat ze wil en eventueel fouten maken en op haar bek gaan zonder dat we daar met z’n allen van alles van moeten vinden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Petplayquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou haar wel doggy nemen in een modderpoel.
Dit is heel geilquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zekers, best geil. Krijgt ze ook zo'n krulstaartje *oink oink*.
Buttplug met zon krul neem ik aan zwagerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die mag wel van mij wel koningin wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:38 schreef FlauwKapsel het volgende:
Helemaal niks. Let maar gewoon op 'de hoer' Alexia.
Want?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Die mag wel van mij wel koningin worden
Ze is lekkerquote:
Eens, ware het niet dat zij leeft van onze belastingcenten en bij de gratie van het volk haar positie heeft.quote:
Nou ze wordt royaal vergoed door ons. Het minste wat ze kan doen is ons daar vanalles van te laten vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:46 schreef Raw85 het volgende:
Tja boeiend
Kan mij het verotten?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:32 schreef KREEFTx het volgende:
Voor schokkends gaat doen?
We hadden natuurlijk al Prins Pils die met zijn dronken harses de auto de gracht in reed.
Nu met dat instagram tijdperk zal Amalia ook geen privé leven hebben, en alles uitlekken.
Dingen door mijn hoofd gaan: blowjob filmpje, seks tape, helemaal van het padje van de xtc etc
Wat denken jullie voor gekkigheid?
Klacht: koningshuis met hun gekke fratsen
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef corehype het volgende:
Dat is die dikke toch?
Ik heb gehoord dat die goed kunnen pijpen en sperma emmers zijn
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zou haar wel doggy nemen in een modderpoel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:38 schreef FlauwKapsel het volgende:
Helemaal niks. Let maar gewoon op 'de hoer' Alexia.
quote:
Ondertussen vinden we zeker wel dat die Amsterdamse knulletjes helemaal fout bezig waren? Is dit wel normaal dan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 01:25 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook lekker
Misschien van haar wel seks video
Mijn reactie wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:49 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ondertussen vinden we zeker wel dat die Amsterdamse knulletjes helemaal fout bezig waren? Is dit wel normaal dan?
Ja want die dikke rooft een pand leeg midden in Amsterdamquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:49 schreef NoemHarry het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ondertussen vinden we zeker wel dat die Amsterdamse knulletjes helemaal fout bezig waren? Is dit wel normaal dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
Leave Amalia alone!quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:36 schreef KREEFTx het volgende:
Misschien krijgt ze een mental breakdown “Britney style” moment omdat de pers haar niet met rust laat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |