abonnement Unibet Coolblue
pi_205483243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mijn ouders hebben wel zo'n badje, misschien eens lenen :D
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mijn ouders hebben wel zo'n badje, misschien eens lenen :D
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:45 schreef fietsie het volgende:
Nom nom nom nom nom nom
Jij woont echt te ver weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_205483304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
[..]
[..]
Jij woont echt te ver weg
Ik haal je wel op.
Die oven is nog lang niet koud :D
pi_205483349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik haal je wel op.
Die oven is nog lang niet koud :D
En er is tijd genoeg om nog wat deeg te maken :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_205483431
Spannend @Kaatje1! Het klinkt wel goed. Zou zo fijn zijn voor je als dit lukt!
  donderdag 28 juli 2022 @ 19:30:10 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205483563
OK, en nog eentje voor mezelf om het af te leren.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 28 juli 2022 @ 19:33:27 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205483596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En er is tijd genoeg om nog wat deeg te maken :D
Ik vries wel wat bolletjes in :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 19:35:13 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205483613
Vanochtend om 5 uur begonnen met pannenkoeken bakken. Stevig ontbeten met de leiding, toen de deelnemers om 6 uur wakker gemaakt (verrassing :D ) en ze instructies gegeven. Vervolgens gingen ze vlotten bouwen, dat wilde wel vlotten want voor 10 uur lag de eerste vlot in het water.

Naar het eindpunt van de vlot, 45 fietsen gelost. Toen terug, verder helpen/keuren bij de vlotten. Tentjes, matjes en slaapzakken van zolder gehaald en samen met schoenen en bagage in de bus geladen. Toen naar het eindpunt, waar de vlotten uit elkaar zijn gehaald. Toen moesten alle palen, tonnen (4 tonnen en 8 palen voor elk van de 9 vlotten), touwen, reddingsvesten, peddels etc ingeladen worden. In tussentijd elk groepje een bestemming gegeven waar ze heen moesten fietsen vandaag en zadels versteld.
Vervolgens terug, alles uit de bus gehaald. Alle palen en tonnen weer op hun plek. De rest ligt nog buiten in de tent.

Om 17u zaten we voor het eerst. In tussentijd 3 liter water en een paar croissants gehad. Nu Chinees achter de knopen. Kapot 8)7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 28 juli 2022 @ 19:54:34 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205483773
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Vanochtend om 5 uur begonnen met pannenkoeken bakken. Stevig ontbeten met de leiding, toen de deelnemers om 6 uur wakker gemaakt (verrassing :D ) en ze instructies gegeven. Vervolgens gingen ze vlotten bouwen, dat wilde wel vlotten want voor 10 uur lag de eerste vlot in het water.

Naar het eindpunt van de vlot, 45 fietsen gelost. Toen terug, verder helpen/keuren bij de vlotten. Tentjes, matjes en slaapzakken van zolder gehaald en samen met schoenen en bagage in de bus geladen. Toen naar het eindpunt, waar de vlotten uit elkaar zijn gehaald. Toen moesten alle palen, tonnen (4 tonnen en 8 palen voor elk van de 9 vlotten), touwen, reddingsvesten, peddels etc ingeladen worden. In tussentijd elk groepje een bestemming gegeven waar ze heen moesten fietsen vandaag en zadels versteld.
Vervolgens terug, alles uit de bus gehaald. Alle palen en tonnen weer op hun plek. De rest ligt nog buiten in de tent.

Om 17u zaten we voor het eerst. In tussentijd 3 liter water en een paar croissants gehad. Nu Chinees achter de knopen. Kapot 8)7
Druk dagje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205483803
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Vanochtend om 5 uur begonnen met pannenkoeken bakken. Stevig ontbeten met de leiding, toen de deelnemers om 6 uur wakker gemaakt (verrassing :D ) en ze instructies gegeven. Vervolgens gingen ze vlotten bouwen, dat wilde wel vlotten want voor 10 uur lag de eerste vlot in het water.

Naar het eindpunt van de vlot, 45 fietsen gelost. Toen terug, verder helpen/keuren bij de vlotten. Tentjes, matjes en slaapzakken van zolder gehaald en samen met schoenen en bagage in de bus geladen. Toen naar het eindpunt, waar de vlotten uit elkaar zijn gehaald. Toen moesten alle palen, tonnen (4 tonnen en 8 palen voor elk van de 9 vlotten), touwen, reddingsvesten, peddels etc ingeladen worden. In tussentijd elk groepje een bestemming gegeven waar ze heen moesten fietsen vandaag en zadels versteld.
Vervolgens terug, alles uit de bus gehaald. Alle palen en tonnen weer op hun plek. De rest ligt nog buiten in de tent.

Om 17u zaten we voor het eerst. In tussentijd 3 liter water en een paar croissants gehad. Nu Chinees achter de knopen. Kapot 8)7
Poeh. Dat kan ik mij voorstellen. _O_
En dan zijn jullie hartstikke jong!
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 20:05:51 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205483866
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 19:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Druk dagje.
Ja en dan krijgen het nog een deelnemers uit hun mond "jullie sturen ons gewoon weg zodat jullie een paar dagen rust hebben" :D Op zich hebben we morgen wel een beetje een rustige dag maar verder ook niet :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 20:19:39 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205484003
Iemand anders had om 10u al 13.000 stappen volgens dr horloge :D Later op de dag was die dood dus geen idee hoeveel we uiteindelijk hebben gedaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205484027
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:19 schreef derLudolf het volgende:
Iemand anders had om 10u al 13.000 stappen volgens dr horloge :D Later op de dag was die dood dus geen idee hoeveel we uiteindelijk hebben gedaan.
Klinkt als mijn dienst op down the rabbit hole. :')
Vind het nog steeds jammer dat mijn horloge er mee op hield.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 28 juli 2022 @ 20:43:07 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_205484245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 16:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hier samen met een andere Held, Keith Floyd

Als tv chef vind ik Ainsley Harriott prachtig om te zien en horen. Heerlijke humor rond om het bereiden van simpele gerechten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 28 juli 2022 @ 20:52:27 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205484341
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:43 schreef z80 het volgende:

[..]
Als tv chef vind ik Ainsley Harriott prachtig om te zien en horen. Heerlijke humor rond om het bereiden van simpele gerechten.
Ainsley O+

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205484876
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Vanochtend om 5 uur begonnen met pannenkoeken bakken. Stevig ontbeten met de leiding, toen de deelnemers om 6 uur wakker gemaakt (verrassing :D ) en ze instructies gegeven. Vervolgens gingen ze vlotten bouwen, dat wilde wel vlotten want voor 10 uur lag de eerste vlot in het water.

Naar het eindpunt van de vlot, 45 fietsen gelost. Toen terug, verder helpen/keuren bij de vlotten. Tentjes, matjes en slaapzakken van zolder gehaald en samen met schoenen en bagage in de bus geladen. Toen naar het eindpunt, waar de vlotten uit elkaar zijn gehaald. Toen moesten alle palen, tonnen (4 tonnen en 8 palen voor elk van de 9 vlotten), touwen, reddingsvesten, peddels etc ingeladen worden. In tussentijd elk groepje een bestemming gegeven waar ze heen moesten fietsen vandaag en zadels versteld.
Vervolgens terug, alles uit de bus gehaald. Alle palen en tonnen weer op hun plek. De rest ligt nog buiten in de tent.

Om 17u zaten we voor het eerst. In tussentijd 3 liter water en een paar croissants gehad. Nu Chinees achter de knopen. Kapot 8)7
Drukke dag!
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:38:02 #292
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205484881
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:43 schreef z80 het volgende:

[..]
Als tv chef vind ik Ainsley Harriott prachtig om te zien en horen. Heerlijke humor rond om het bereiden van simpele gerechten.
Heb je Keith Floyd zijn programmas gezien?
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:43:07 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_205484942
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heb je Keith Floyd zijn programmas gezien?
Mogelijk. Maar de naam zegt me zo niets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205485477
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Vanochtend om 5 uur begonnen met pannenkoeken bakken. Stevig ontbeten met de leiding, toen de deelnemers om 6 uur wakker gemaakt (verrassing :D ) en ze instructies gegeven. Vervolgens gingen ze vlotten bouwen, dat wilde wel vlotten want voor 10 uur lag de eerste vlot in het water.

Naar het eindpunt van de vlot, 45 fietsen gelost. Toen terug, verder helpen/keuren bij de vlotten. Tentjes, matjes en slaapzakken van zolder gehaald en samen met schoenen en bagage in de bus geladen. Toen naar het eindpunt, waar de vlotten uit elkaar zijn gehaald. Toen moesten alle palen, tonnen (4 tonnen en 8 palen voor elk van de 9 vlotten), touwen, reddingsvesten, peddels etc ingeladen worden. In tussentijd elk groepje een bestemming gegeven waar ze heen moesten fietsen vandaag en zadels versteld.
Vervolgens terug, alles uit de bus gehaald. Alle palen en tonnen weer op hun plek. De rest ligt nog buiten in de tent.

Om 17u zaten we voor het eerst. In tussentijd 3 liter water en een paar croissants gehad. Nu Chinees achter de knopen. Kapot 8)7
Wauw hé _O_

Kunnen je deelnemers een beetje fietsen? Ze komen van heel Europa toch?
pi_205485549
Ik heb weer lekker gesport vanavond. Ik geef in de zomer nu elke week, soms zelfs 2x per week training waarbij ik zelf ook gewoon meetrain. Het is een leuk clubje mensen dat in de vakantie hier is en blijft sporten, goeie sfeer O+

Ik zit alleen wel een beetje met een van de meiden in de groep, M.
M is de meest naïeve, wazige persoon die ik ooit ontmoet heb. Ze weet van voren niet wat ze van achteren aan het doen is (kan niet plannen, raakt alles kwijt) en je kunt haar alles wijsmaken. (Zo had iemand haar verteld dat je onvruchtbaar wordt van lang fietsen, waarop ze niet meer op de fiets durfde :X )
Nou heeft ze een vriendje gevonden binnen de sportclub. Best aardige jongen, beetje een einzelgänger. Hij neemt haar vaak een beetje op sleeptouw waardoor ze voor het eerst ooit daadwerkelijk tot dingen komt. Sinds ze met hem is, komt ze op tijd op plaatsen _O_
Als ze samen op training zijn, neemt hij haar ook op sleeptouw. Maar ze is niet zo heel sterk en niet zo heel handig, en hij pusht haar enorm om lastige hindernissen te klimmen. Dan bezeert ze zich of hindernissen lukken niet, en daarna is hij superlief voor haar en troost hij haar helemaal. Ze blijven in die cirkel zitten van streng/pushen --> pijn/mislukken --> troosten/lief.
Als trainer probeer ik haar uit hindernissen te krijgen voor ze zich écht bezeert (als ik zie dat het niet veilig gaat). Maar ze neemt hem wel serieus en mij niet. En hij blijft maar pushen.
Ik heb haar vandaag nog een keer gezegd dat ze niet elk moment tot het gaatje zou moeten gaan, dat veiligheid belangrijker is en dat je niet elke training op de toppen van je kunnen presteert. Maar vervolgens haalt hij haar toch weer over om allerlei moeilijke enge dingen te doen.
Ik vind het heel frustrerend en ik snap het niet zo goed :@
Heb met de andere trainers overlegd, maar het enige wat daaruit kwam is dat je iemand van het terrein af kan sturen als diegene weigert om veilig te klimmen. Maar ze weigert nooit letterlijk om veilig te klimmen, ze wil zelf ook graag veilig klimmen, ze laat zichzelf alleen continu overhalen om gevaarlijke dingen te doen.
pi_205485550
Vandaag naar m'n moeder. Vertelt ze enthousiast over de katten kussentjes die ze heeft gekocht. :') :') :') :') :') :') Uiteraard de kussentjes waar het hier gisteren nog over ging.
pi_205485562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:51 schreef Myraela het volgende:
Vandaag naar m'n moeder. Vertelt ze enthousiast over de katten kussentjes die ze heeft gekocht. :') :') :') :') :') :') Uiteraard de kussentjes waar het hier gisteren nog over ging.
😂
pi_205485567
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:51 schreef Myraela het volgende:
Vandaag naar m'n moeder. Vertelt ze enthousiast over de katten kussentjes die ze heeft gekocht. :') :') :') :') :') :') Uiteraard de kussentjes waar het hier gisteren nog over ging.
Oh oh _O-
pi_205485676
Ik zou er met hem over praten @Tele6
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205485704
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou er met hem over praten @:Tele6
Was ook mijn gedachte. Al vind ik dat ergens ook weer stom.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')