Zijn uitslagen dit jaar zijn wel erg matig, maar daar zal vast een goede reden voor zijn.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Jumbo geeft INEOS nog maar eens een tik en strikt Thomas Gloag, een ontzettend getalenteerde klimmer van Trinity.
Meteen naar grote jongens of eerst naar development?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Jumbo geeft INEOS nog maar eens een tik en strikt Thomas Gloag, een ontzettend getalenteerde klimmer van Trinity.
Gloag is geen goed stuurman. Hij heeft dit jaar alleen maar op zijn rug gelegen, of op het asalt of ziek in bed. Zelfs in de Crystal Palace criteriums een maand geleden vloog hij het skoekeloen in. Dit weekend is hij ook niet ongeschonden uit een gravelwedstrijd in IJsland gekomen. Straks zal hij er wel staan in l'Avenir.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn uitslagen dit jaar zijn wel erg matig, maar daar zal vast een goede reden voor zijn.
Ah, een maatje voor Kelderman. Leuk.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gloag is geen goed stuurman. Hij heeft dit jaar alleen maar op zijn rug gelegen, of op het asalt of ziek in bed. Zelfs in de Crystal Palace criteriums een maand geleden vloog hij het skoekeloen in. Dit weekend is hij ook niet ongeschonden uit een gravelwedstrijd in IJsland gekomen. Straks zal hij er wel staan in l'Avenir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat me ook nog bij van vorig jaar. Kijk nou wat-ie doet, kijk nou wat-ie doet.Put these foolish ambitions to rest.
Eenkhoorn, Dekker, Teunissen en Roosen zouden veel beter bij Lotto of Wanty passen.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:48 schreef Mykonos het volgende:
Ze zitten al aardig vol dan bij Jumbo. 22 man hebben nog een contract en daar komen er dus 5 bij als Gloag gelijk naar de profs gaat.
Geen contract voor volgend jaar:
Dekker
Dumoulin
Eenkhoorn
Harper
Hofstede
Roosen
Teunissen
Benieuwd of we van deze namen nog iemand terug gaan zien volgend jaar. Dekker, Harper en Hofstsede zou ik afscheid van nemen. Voor het (letterlijke) vlaggetje mag Roossen misschien wel blijven.
Ze zullen Roosen wel houden omdat ze anders iemand missen voor de klassiekers. Dekker krijgt misschien nog een jaartje om zichzelf te bewijzen. De rest wordt uitgezwaaid of trekt zelf de deur dicht. Teunissen zullen ze vast graag houden, maar kreeg het gevoel dat hij wel aan een nieuwe uitdaging zit te denken.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:48 schreef Mykonos het volgende:
Ze zitten al aardig vol dan bij Jumbo. 22 man hebben nog een contract en daar komen er dus 5 bij als Gloag gelijk naar de profs gaat.
Dekker
Dumoulin
Eenkhoorn
Harper
Hofstede
Roosen
Teunissen
Benieuwd of we van deze namen nog iemand terug gaan zien volgend jaar. Dekker, Harper en Hofstsede zou ik afscheid van nemen.
Geruchten zijn Eenkhoorn naar Lotto-Soudal en Mike Teunissen naar BEX.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:48 schreef Mykonos het volgende:
Dekker
Dumoulin
Eenkhoorn
Harper
Hofstede
Roosen
Teunissen
Benieuwd of we van deze namen nog iemand terug gaan zien volgend jaar. Dekker, Harper en Hofstsede zou ik afscheid van nemen. Voor het (letterlijke) vlaggetje mag Roossen misschien wel blijven.
quote:Op maandag 25 juli 2022 11:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Op deze manier blijft de contract duur kort als hij zo'n val niet overleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat me ook nog bij van vorig jaar. Kijk nou wat-ie doet, kijk nou wat-ie doet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Het zou al heel wat schelen als ze nou gewoon eens wat meer kleinere koersen gaan rijden waar de talenten en renners uit de 2e lijn voor hun eigen kansen kunnen gaan. Want daar ontbreekt het al jaren een beetje aan bij die ploeg.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:15 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp de hoge standaard van Jumbo gezien het niveau waar ze naartoe zijn gegroeid, maar ze moeten wel oppassen dat er binnen de ploeg nog groeimogelijkheden blijven voor de talenten die ze uit de beloften over laten komen en dat er niet altijd renners zijn waarvoor ze moeten werken.
Je zag het wat het met Leemreize deed in de Giro om niet in een keurslijf te rijden en te mogen aanvallen. Zelfde geldt, in mindere mate want al veel meer ervaren, voor Bouwman.
Schaduwkopman is al beter dan een veredelde Tim Declercq zijn, en zo ver was hij inmiddels wel in de pikorde gezakt bij Jumbo, zeker met Van Baarle er ook nog bij.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Apart dat Teunissen dan een ploeg kiest waar hij in de meeste voorjaarsklassiekers alsnog mag gaan knechten..
Een iets ruimer programma kan dan al helpen ja. Al is dat een paar jaar geleden wel een hele bewuste keuze geweest, volgens mij. De kopmannen rijden minder koersen (maar waar ze koersen, gaan ze ook voor het maximale resultaat) en ook de rest van de renners rijdt minder koersen. Had verwacht dat ze met Laporte ook wel wat meer Franse koersen zouden rijden, maar dat is gebleven bij die 2 koersen in het openingsweekend, geloof ik.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou al heel wat schelen als ze nou gewoon eens wat meer kleinere koersen gaan rijden waar de talenten en renners uit de 2e lijn voor hun eigen kansen kunnen gaan. Want daar ontbreekt het al jaren een beetje aan bij die ploeg.
Dat klopt, maar BEX kwam ook voorbij als gerucht, daar zou hij dan weer alle vrijheid krijgen in de voorjaarskoersen.(tenzij ze daar nog iemand halen)quote:Op maandag 25 juli 2022 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schaduwkopman is al beter dan een veredelde Tim Declercq zijn, en zo ver was hij inmiddels wel in de pikorde gezakt bij Jumbo, zeker met Van Baarle er ook nog bij.
Mwah, Michael Matthews rijdt ook altijd een deel van dat programma natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar BEX kwam ook voorbij als gerucht, daar zou hij dan weer alle vrijheid krijgen in de voorjaarskoersen.(tenzij ze daar nog iemand halen)
Agh, Vingegaard in het Baskenland was ook Comedy Capers... Maakt het hun wat uit.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gloag is geen goed stuurman. Hij heeft dit jaar alleen maar op zijn rug gelegen, of op het asalt of ziek in bed. Zelfs in de Crystal Palace criteriums een maand geleden vloog hij het skoekeloen in. Dit weekend is hij ook niet ongeschonden uit een gravelwedstrijd in IJsland gekomen. Straks zal hij er wel staan in l'Avenir.
Geloof dat de relatie tussen Ineos en Trinity al een paar jaar vrij moeizaam is. Ze doen er wel zaken mee, maar liever niet inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Krijgen we een Movistar vs. Acquadro 2.0?
Als hij daar op z'n fiets blijft zitten, doet hij mee voor eindwinst, dat zag er wel heel onbeholpen uit verderquote:Op maandag 25 juli 2022 20:47 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Agh, Vingegaard in het Baskenland was ook Comedy Capers... Maakt het hun wat uit.
Is die beter dan de jumbot bonus? Dat is wel heel erg optimistischquote:Op maandag 25 juli 2022 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, Michael Matthews rijdt ook altijd een deel van dat programma natuurlijk.
En in het artikel staat dat hij geen zin had om af te wachten of BikeExchange wel/niet zou degraderen. Daarnaast kwam er bij Intermarche een extra potje geld vrij omdat Hermans vertrekt, ik snap het wel. Wie wil er nu geen Visbeekbonus?
Vrees dat Teunissen die na 2019 ergens is verlorenquote:Op maandag 25 juli 2022 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is die beter dan de jumbot bonus? Dat is wel heel erg optimistisch
Het is alvast beter dan de minus van BikeExchange.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of liggen haha.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Straks zal hij er wel staan in l'Avenir.
Dat hij daar weg wil begrijp ikquote:Op maandag 25 juli 2022 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is alvast beter dan de minus van BikeExchange.
Bovendien, wat heeft Mike aan de Jumbonus als hij onderaan de pikorde staat en zijn koersen niet mag rijden of als knecht?
Het is dat er geen beelden zijn, maar vorig jaar had hij nog een mooi duel met Leemreize op Port de Lers in de l'Isard. Gloag, een dag eerder in de geest van Vanendert heer en meester op Plateau de Beille, verliest de leiderstrui omdat hij in de afdaling tegen een stilstaande(!) auto knalt. Goed, het regende keihard, maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Ik denk dat er vooral goed aan zouden een degelijk programma 1.1/Pro programma in Belgiλ en Frankrijk te rijden. Voor iemand als Kooij zou dat ook heel mooi zijn.quote:Op maandag 25 juli 2022 20:15 schreef TheArt het volgende:
Ik begrijp de hoge standaard van Jumbo gezien het niveau waar ze naartoe zijn gegroeid, maar ze moeten wel oppassen dat er binnen de ploeg nog groeimogelijkheden blijven voor de talenten die ze uit de beloften over laten komen en dat er niet altijd renners zijn waarvoor ze moeten werken.
Je zag het wat het met Leemreize deed in de Giro om niet in een keurslijf te rijden en te mogen aanvallen. Zelfde geldt, in mindere mate want al veel meer ervaren, voor Bouwman.
Op dit moment 19 volgens PCS (eigenlijk 21 volgens PCS, maar Chris Hamilton en Kevin Vermaerke staan 2x genoemdquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:42 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel renners heeft DSM nog over voor volgend jaar?
Enige dat Visbeek zou hebben begaan volgens hemzelf is dat hij de wanty renners heeft laten ophouden met elkaar te concurreren om een tourselectie. Nou ja, Quinten zal het memo niet gelezen hebben danquote:Op maandag 25 juli 2022 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Naar QS dus eventueel, zie bericht hierboven, maar dat is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:17 schreef skysherrif het volgende:
Dacht dat Sinkeldam naar QS zou gaan, waar zou die nu heen gaan?
Ah las het als een of - of situatiequote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Naar QS dus eventueel, zie bericht hierboven, maar dat is nog niet zeker.
Lijkt me dat het Pedersen of Sinkeldam is voor QS ja. Maar als hij niet naar QS gaat, zal hij wel blijven, volgens mij is Demare wel tevreden voor hemquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah las het als een of - of situatie
En buiten zijn rant heeft hij het daar ook naar zijn zin.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me dat het Pedersen of Sinkeldam is voor QS ja. Maar als hij niet naar QS gaat, zal hij wel blijven, volgens mij is Demare wel tevreden voor hem
Lijkt me ook logisch en anders heel speculatief, volgens mij had het nieuwe B&B/carrefour wat sprinters op het oog, een goeie leadout erbij halen lijkt me dan ook wel een must.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me dat het Pedersen of Sinkeldam is voor QS ja. Maar als hij niet naar QS gaat, zal hij wel blijven, volgens mij is Demare wel tevreden voor hem
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Denk niet dat dit al eerder vertoond is, maar er zijn geluiden dat Andrea Piccolo het alweer gezien heeft bij Savio en binnenkort voor zijn vierde team in twaalf maanden(!) gaat uitkomen.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:29 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.gazzetta.it/C(...)-4401603945583.shtml
Verrassende move van Sinkeldam.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:22 schreef Zorro het volgende:
Sinkeldam en Bol naar wat nu nog B&B Hotels-KTM is.
https://www.ed.nl/wielren(...)epe-zakken~a2d21485/
Ze hebben geld, roer moet om, gaan voor successen.
En dan haal je Bol. En Sinkeldam.
Niet geheel verrassend !!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch en anders heel speculatief, volgens mij had het nieuwe B&B/carrefour wat sprinters op het oog, een goeie leadout erbij halen lijkt me dan ook wel een must.
Wel te hopen dat ze ook die goede sprinter halen dan, anders zit je daar met enkel een leadoutquote:
Ja bol rekende ik daar dan niet onder, mozzato is dan nog beterquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel te hopen dat ze ook die goede sprinter halen dan, anders zit je daar met enkel een leadout
Daarvan werd gezegd dat hij niet wil wachten tot er duidelijkheid is of ze WT blijven of niet. Die zou nu dan weer naar Wanty gaanquote:
Komt die over van Home Alone?quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:03 schreef H.Vviv het volgende:
Rainer Kepplinger voor 3 jaar naar Bahrain Victorious
Als Movistar hem terughaalt kun je me echt opvegen. Die jongen had gewoon nog een contract daar, maar Acquadro forceerde een overgang naar Ineos. Verklaar je de oorlog aan die hele Acquadro en flikker je al zijn resterende renners naar buiten, ben je een paar jaar later terug bij af, bij het oprapen van de kruimeltjes die de dikke banketbakker je nog gunt.quote:
Het complete failliet van Unzue.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Movistar hem terughaalt kun je me echt opvegen. Die jongen had gewoon nog een contract daar, maar Acquadro forceerde een overgang naar Ineos. Verklaar je de oorlog aan die hele Acquadro en flikker je al zijn resterende renners naar buiten, ben je een paar jaar later terug bij af, bij het oprapen van de kruimeltjes die de dikke banketbakker je nog gunt.
Schijnt zelfs om een tweejarig contract te gaan, je zou voor minder.
Stephen zal wel naar het locale ambulance team gaan.quote:
Vino heeft het helemaal gehad met alle Colombiaantjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:23 schreef H.Vviv het volgende:
Sebastiαn Henao van het teamrooster verdwenen bij Astana.
Nederlanders zijn de nieuwe Vlamingen bij Franse ploegen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
David 'BEAT' Dekker kan naar Arkea.
Heeft David een Belgisch paspoort?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
David 'BEAT' Dekker kan naar Arkea.
Roosen verlengt dus.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:11 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Deze rubriek bestaat ook nog.
Prima dat er wat plaatsten vrijkomen bij FDJ. Genoeg talenten in de opleidingsploeg om de gaten daar op te vullen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Mykonos het volgende:
Guarnieri mogelijk naar Lotto-Dstny. Sinkeldam misschien ook weg, Dιmare in shambles.
Misschien is het hun plan om de sprinttrein te verjongen? Guarnieri en Sinkeldam (en Konovalovas) worden er ook niet jonger op. Ze hebben er inderdaad de gasten voor met Plowright, Watson, Pithie, Penhoλt. Die zijn allemaal rap genoeg om voor eigen kans te sprinten, maar gaan misschien ook Dιmare helpen, geen idee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Prima dat er wat plaatsten vrijkomen bij FDJ. Genoeg talenten in de opleidingsploeg om de gaten daar op te vullen.
Vraag mij wel af hoe dat aan tafel aan toe ging laatste jaar. Sinkeldam liket allemaal FvD spul op twitter, en Guarnieri tweet pro-vaccin, anti facists, pro LGBTquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:43 schreef Mykonos het volgende:
Guarnieri mogelijk naar Lotto-Dstny. Sinkeldam misschien ook weg, Dιmare in shambles.
Welten wordt genoemd om in de sprinttrein te komen voor Dιmare. Dan heb je ook nog met Scotson een ervaren rijder en eventueel Askey en Stewart die een rol kunnen hebben. Genoeg potentieel om een goede sprinttrein te krijgen voor Dιmare. Sowieso een leuk team om te volgen de komende jaren.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:12 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Misschien is het hun plan om de sprinttrein te verjongen? Guarnieri en Sinkeldam (en Konovalovas) worden er ook niet jonger op. Ze hebben er inderdaad de gasten voor met Plowright, Watson, Pithie, Penhoλt. Die zijn allemaal rap genoeg om voor eigen kans te sprinten, maar gaan misschien ook Dιmare helpen, geen idee.
Want?quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Penhoet zou een prima kanshebber zijn om in de buurt van dat record van Wivco te komen.
Arend, Reichenbach en Jenthe Bierman. Je moet er maar opkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:11 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Tim Torn Teutenberg is wel een goede naam voor een wielrenner.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:11 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Of een strip van Suske en wiskequote:Op maandag 1 augustus 2022 16:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tim Torn Teutenberg is wel een goede naam voor een wielrenner.
Het was wel hoog spelquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De tactiek van Kung lijkt te hebben gewerkt, Madiot is met een gigantische stapel geld over de brug gekomen.
PAYWALLEDquote:
Doug zal wel weer opgelicht worden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel Zuid-Afrikaanse miljardairs zijn er niet nee
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_South_Africans_by_net_worthquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel Zuid-Afrikaanse miljardairs zijn er niet nee
NFT van elke rennerquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:44 schreef Momo het volgende:
Hopelijk niet weer een crypto constructie
Die Tesla’s van m staan waarschijnlijk de helft van de tijd aan de kant of de automatische piloot rijdt even wat renners aanquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie hem al uit de tesla hangen als een soort Oleg Tinkov
Geen slechte suggestie, aangezien Doug altijd heel erg druk met dat Laureus is. Ambassadeur zelfs. En deze man heeft connecties in Zwitserland, waar volgens tuttobici de sponsor vandaan zou komen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rupert is a former cricketer and founded the Laureus Sport for Good Foundation in 1990. Laureus funds 65 projects globally, with the goal of using sport to tackle social issues, having a particular emphasis on underprivileged children.
Of zou dit hem zijn?
Een waar gemisquote:Op maandag 1 augustus 2022 22:14 schreef TheArt het volgende:
Ach jee, Sam Bewley stopt ermee na dit seizoen.
Ik dacht ook al aan Oleg, maar die hield tenminste van de sportquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie hem al uit de tesla hangen als een soort Oleg Tinkov
Twee potentiele grootheden, ik had ze gelijk al voor 3 jaar vastgelegd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Is de World Tour klaar voor Gleb Syritsa? @:mani89
Baudin was wel een beetje het toptalent van Tudor toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De tijd van het jaar dat random Fransozen een profcontract krijgen aangeboden is begonnen, jawel!
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:23 schreef H.Vviv het volgende:
Sebastiαn Henao van het teamrooster verdwenen bij Astana.
Dat wordt dan erg leuk als ze een keer vooraan zitten met Rota en Zimmermannquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:13 schreef Mani89 het volgende:
Rui Costa van de BV. Rui Costa die wegkapitein wordt, what could go wrong?
Hopelijk met een profiterende Quinten Hermans tot gevolgquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat wordt dan erg leuk als ze een keer vooraan zitten met Rota en ZimmermannIets wat niet helemaal ondenkbaar is.
Haha.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hopelijk met een profiterende Quinten Hermans tot gevolg
quote:Robbe Ghys (25) op weg naar Team DSM
Robbe Ghys (25) verlaat naar alle waarschijnlijkheid Sport Vlaanderen - Baloise en is op weg naar Team DSM.
De wegrenner/pistier genoot ook interesse van Alpecin-Deceuninck en Israλl - Premier Tech maar de belangstelling van het Nederlandse team is het meest verregaand. Ghys zou met zijn piste-ervaring uitgespeeld worden als lead-out in dienst van de jonge spurters Sam Welsford en Alberto Dainese. De Limburger liet de voorbije seizoenen zien dat hij ook op de weg uit de voeten kan met vorig jaar nog ritwinst in de Baloise Belgium Tour en dit jaar onder meer een 15de plaats in Gent-Wevelgem.
Als geen enkele topper naar DSM wil komen, moet je toch iets anders verzinnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:07 schreef Szura het volgende:
Lead-out voor de achtste plekken van Dainese, je zou voor minder
Je zou toch denken als je ziet welke bonus Laporte bij Jumbo gekregen heeft, dat hij ook naar een serieus team zou willen gaan. Was een prima transfer voor QS geweest met hun bejaarde voorjaarskern.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Als alle geruchten kloppen gaat BikeExchange 100 renners halen.
[ twitter ]
Pechvogel Turgis blijft ondertussen zijn tijd verdoen in Frankrijk.
Dat had ik ook logisch gevonden. PatLef lijkt alleen όberhaupt niet echt op de markt te zijn voor vers bloed in zijn voorjaarskern, volgens de ontdekker van Roglic is er alleen interesse in Bjerg.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je zou toch denken als je ziet welke bonus Laporte bij Jumbo gekregen heeft, dat hij ook naar een serieus team zou willen gaan. Was een prima transfer voor QS geweest met hun bejaarde voorjaarskern.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had ik ook logisch gevonden. PatLef lijkt alleen όberhaupt niet echt op de markt te zijn voor vers bloed in zijn voorjaarskern, volgens de ontdekker van Roglic is er alleen interesse in Bjerg.
https://www.wielerflits.n(...)e-laatste-geruchten/
quote:Wel een zekerheidje bij de Spanjaarden: talent Ivαn Romeo komt over van Hagens Berman Axeon. Ze wilden niet opnieuw een talent van het kaliber Ayuso of Rodrνguez laten schieten.
Dit was vorig jaar natuurlijk het plan, maar ik kan me toch amper voorstellen dat ze Romeo nu al gaan halen. Heeft echt nog helemaal niets laten zien en mag de veters van Ayuso en Rodriguez inderdaad nog niet eens strikken. Wat overigens vorig jaar ook al duidelijk was, maar afijn.quote:
Ouderdom?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De familie Hey Now en health issues, dan begin je toch te denken.
Als de contiploeg mee zit te twitteren zal dat eerder te maken hebben met Gregoire, Lenny, Watson, Pithie, Reuben of Eddy, denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:20 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
FDJ komt ook met iets.
Zal Kung wel zijn dan?
7 Zelfs.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:51 schreef TheArt het volgende:
Ze zijn gestopt bij 5 lijkt het.
Gregoire
Martinez
Watson
Thompson
Pickering
Lijkt me althans. Pithie kan ook nog.
Edit: Oh nee, ze komen ook nog met nummer 6. Dit is wel extreem. Geeft wel de sterkte van hun beloftenploeg aan, maar is ook de bevestiging dat er niet zoveel te investeren valt voor hun WT-team.
Nee, een perfect moment om wat overbodige nutteloze ballast eindelijk overboord te kieperen en aan een nieuw droomplan te beginnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thompson, Germani, Martinez, Gregoire, Paleni, Pithie en Watson.
Dit slaat een beetje door, jongons.
Total zou ook nog interesse hebben in Gaviria!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jammer dat hij met Sagan vast nog geen kans krijgt in de Tour
Kopecky mag elke koers de sprint aantrekken!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Veel succes zonder treintje, Lorena.
Voor een half miljoen per jaar wil ik ook wel zonder treintje.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Veel succes zonder treintje, Lorena.
Prima toch. Zo worden dat soort gastjes wel vaker gebracht.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Total zou ook nog interesse hebben in Gaviria!
Tesson mag lekker de 1.1-koersjes gaan oprollen.
Denk niet dat het veel uitmaakt of je met een lengte minder over de finish komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor een half miljoen per jaar wil ik ook wel zonder treintje.
En aangezien ze met 6 lengtes wint, is er veel ruimte. Vlaamse Lotte zal niet zo blij zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor een half miljoen per jaar wil ik ook wel zonder treintje.
Ik denk dat er bv afgelopen Tour wel 1 rit minder in een sprint was geλindigd. SDoesntWorx gaat niet alles dicht rijden normaal gesproken. Ik ben wel benieuwd wat ze in de klassiekers kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel uitmaakt of je met een lengte minder over de finish komt.
Waar heb je Reuser anders voor en Lotte leadout Kopeckyquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bv afgelopen Tour wel 1 rit minder in een sprint was geλindigd. SDoesntWorx gaat niet alles dicht rijden normaal gesproken. Ik ben wel benieuwd wat ze in de klassiekers kan.
Ik zeg niet dat ze niets doen hι, maar met oa Vollering zal de hoofddoel het klassement zijn. En dan kan het dat je soms een sprintrit een Reuser niet helemaal op wil rijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar heb je Reuser anders voor en Lotte leadout Kopecky
Kadlec gaat naar DSM Devo, samen met Axel Kδllberg en Adam Seeman. Bronquote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Vlad Van Mechelen wordt volgend jaar al prof. 🤒 Zelfs Milan Kadlec ligt al ergens vast, zij het met een jaar uitleen. Mijn vermoeden is bij die laatste overigens (Biesse Arvedi —> QuickStep).
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Vlad Van Mechelen wordt volgend jaar al prof. 🤒 Zelfs Milan Kadlec ligt al ergens vast, zij het met een jaar uitleen. Mijn vermoeden is bij die laatste overigens (Biesse Arvedi —> QuickStep).
Ze halen vijf jongens uit hun opleidingsploeg. En Robbe Ghys. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:28 schreef Momo het volgende:
De deentjes ook weg bij DSM, wat blijft daar over behalve Bardet?
hoe moet dat als sponsor voelenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als geen enkele topper naar DSM wil komen, moet je toch iets anders verzinnen.
voor zover heb ik nog maar weinig versterkingen gehoord van UAEquote:
Die boeit het kennelijk niet. Anders hadden ze hele leiding al op matje geroepen en hun eruit gebonjourd.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe moet dat als sponsor voelen
Lijkt me geen pretje, maar weet niet met welk idee ze erin gestapt zijn. Het wordt voor DSM in elk geval lastig om van het imagoprobleem dat ze hebben gecreλerd nog at te komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk maakt Aike nog een projectje van Bas Tquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ja joh, doe Tom Paquot er anders ook bij. De Waal omdat het moet.
Daar ben ik dan weer niet zo bang voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk maakt Aike nog een projectje van Bas T
Paquot en Paasschens is wel echt dramatisch. Net nu ze van Van Melsen af waren.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo bang voor.
Aike geeft wel weg dat er vijf Belgen prof gaan worden bij Intermarche. Dries De Pooter hadden ze lang geleden al aangekondigd, nu komen Rex en Paquot erbij en staat de teller op drie. Nog twee te gaan. Rune Herregodts, als we de geruchten mogen geloven, en ik hoorde laatst ook de naam van Arne Marit passeren. Spoilers.
Maar Paasschens gaat naar de Lotto.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paquot en Paasschens is wel echt dramatisch. Net nu ze van Van Melsen af waren.
Excuus. Ik haal al die idiote transfers door elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Paasschens gaat naar de Lotto.
Wel een dramatische renner, inderdaad. Bingoal gaat, als Lotto in de WT blijft, vier renners afleveren aan het hoogste niveau die er eigenlijk allemaal niets van kunnen, terwijl Aniolkowski nog geen ploeg heeft gevonden. Leg maar uit.
Boguslawski wordt in verband gebracht met BikeExchange.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Excuus. Ik haal al die idiote transfers door elkaar
Ik heb mijn best gedaan om Aniolkowski te pitchen al die tijd![]()
Mag ik daarnaast A Banaszek en Bogusławski aandragen voor een mooi PCT-plekje?
Chemiebedrijven doen niet aan gevoel.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kasper Andersen is op komst!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
voor zover heb ik nog maar weinig versterkingen gehoord van UAE
Was te verwachten met budget van AG-NXTG. Benieuwd wie ze nog meer halen daar.quote:
Natuurlijk laag hematocriet.quote:
Als je zoals D'hoore een zak geld krijgt zou Moolman toch niet de eerste zijn die ik aan zou trekken. Zou eerst ook stoppen, dus waarschijnlijk financieel ook flink aantrekkelijk voor haar.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was te verwachten met budget van AG-NXTG. Benieuwd wie ze nog meer halen daar.
Wiebes naar SD Worx vind ik wel een waardeloze transfer. Leuk voor haar financieel maar alleen maar BV'tjes daar. Bij DSM had ze een goed lopend treintje.
Zo gek vind ik dat niet. Dumoulin kan ze best helpen met hoe je een tijdrit aan moet pakken en ook met de positie en bikehandling. Mentale begeleiding lijkt me een minder goed ideequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:11 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Visbeek is wel iets te veel in zichzelf gaan geloven heh?
Verder heb ik nu al medelijden met die renners die Tom als coach krijgen.
quote:Team DSM are delighted to announce a trifecta of new signings to their Women’s program for next season, with the talented Dutch trio of Daniek Hengeveld, Anna van der Meiden and Nienke Vinke joining the squad. All three will ride in the team’s distinctive two-striped jersey until the end of 2024.
Punten zullen niet tellen toch? Die van Van Rensburg tellen ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Israel is wanhopig voor de puntjes?
Nee, maar Dylan kan nog wel in de top-10 komen qua punten met een paar aardige uitslagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:29 schreef Beregd het volgende:
[..]
Punten zullen niet tellen toch? Die van Van Rensburg tellen ook niet.
Punten die hij gaat behalen wel, als hij tenminste tot de top tien renners van Israλl gaat horen, maar dat lijkt mij geen probleem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:29 schreef Beregd het volgende:
[..]
De punten die hij al gehaald heeft, tellen niet inderdaad, wel de punten die hij nog voor de ploeg scoort toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:29 schreef Beregd het volgende:
[..]
Klopt, als hij in top-10 best presterende renners bij Israel komt. Dat moet lukken gezien ja treurige niveau van de rest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De punten die hij al gehaald heeft, tellen niet inderdaad, wel de punten die hij nog voor de ploeg scoort toch?
Op de UCI-site. Einhorn staat daar nu op de tiende plaats voor hun team met 172 punten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar is eigenlijk de score uitgesplit per team per renner te vinden?
quote:Dylan’s arrival at IPT comes off the back of a mutual agreement between IPT and Israeli rider Guy Sagiv to end Sagiv’s season prematurely, allowing Sagiv to pursue other endeavours for the remainder of the season.
Als ik naar die ranking kijk dan hadden ze beter 1-2 matige sprinters kunnen contracteren voor de punten. Als Danny van Poppel al evenveel punten heeft als Teuns, maar goed ik ken het najaar-programma niet helemaal, misschien is het voor het najaar slimmer om wel een Teuns te nemen met die Canadese wedstrijden en Lombardia.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Op de UCI-site. Einhorn staat daar nu op de tiende plaats voor hun team met 172 punten.
Teunsquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik naar die ranking kijk dan hadden ze beter 1-2 matige sprinters kunnen contracteren voor de punten. Als Danny van Poppel al evenveel punten heeft als Theuns, maar goed ik ken het najaar-programma niet helemaal, misschien is het voor het najaar slimmer om wel een Theuns te nemen met die Canadese wedstrijden en Lombardia.
Isreal zal een sloot punten op moeten halen om de top 18 nog te halen. Dat gaat niet te doen zijn met een paar ereplaatsen. Dus of ze moeten top zijn of het gaat te weinig zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik naar die ranking kijk dan hadden ze beter 1-2 matige sprinters kunnen contracteren voor de punten. Als Danny van Poppel al evenveel punten heeft als Theuns, maar goed ik ken het najaar-programma niet helemaal, misschien is het voor het najaar slimmer om wel een Theuns te nemen met die Canadese wedstrijden en Lombardia.
Van Poppel vorig jaar een goed najaar gedraaid in de vele Belgische wedstrijden. Dus het is inderdaad slim om snelle renners in je team te steken en dat hebben een aantal ploegen gewoon al snel doorgehad in tegenstelling tot somige andere ploegen. Van Poppel haalde vorig jaar in twee maanden tijd bijna 800 punten binnen, dat mag De Lie voor Lotto de komende twee maanden gaan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik naar die ranking kijk dan hadden ze beter 1-2 matige sprinters kunnen contracteren voor de punten. Als Danny van Poppel al evenveel punten heeft als Teuns, maar goed ik ken het najaar-programma niet helemaal, misschien is het voor het najaar slimmer om wel een Teuns te nemen met die Canadese wedstrijden en Lombardia.
Ik kan die pagina eerlijk gezegd niet vinden. Wat een kut-sitequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Op de UCI-site. Einhorn staat daar nu op de tiende plaats voor hun team met 172 punten.
Valt mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan die pagina eerlijk gezegd niet vinden. Wat een kut-site
Zo'n beetje de langste in het profpeloton denk ik?quote:
Ik vond Ganna tot 2027 al lang.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo'n beetje de langste in het profpeloton denk ik?
Allemaal 25-minners en dan opeens Mollema met zijn 35quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:04 schreef franklop het volgende:
📊🤝Longest contracts in male pro-cycling:
2027: 🇮🇹Ganna (🇬🇧IGD), 🇸🇮Pogacar (🇦🇪UAE),🇬🇧Pidcock (🇬🇧IGD), 🇨🇭Christen (🇦🇪UAE), 🇳🇴Kulset (🇳🇴UX)
2026: 🇳🇱Mollema (🇺🇸TFS),🇪🇷Girmay (🇧🇪WGM), 🇳🇴Staune-Mittet (🇳🇱JV), 🇳🇴Hagenes (🇳🇱JV), 🇨🇴Bernal (🇬🇧IGD), 🇧🇪Evenepoel (🇧🇪QS), 🇵🇹Almeida (🇦🇪UAE)
Even aan een stukje zelfkastijding gedaan en die podcast geluisterd. Hun argument is letterlijk: 'Kung komt niet en Jungels is de beste (passende) renner met een aflopend contract dus schuif die zak geld daar maar heen'quote:
Vernoemd naar Poetin of Dracula?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijft AG-NXTG actief onder een Nederlandse licentie? Gezien alle Belgische connecties lijkt een licentie van dat land logischer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was te verwachten met budget van AG-NXTG. Benieuwd wie ze nog meer halen daar.
Wiebes naar SD Worx vind ik wel een waardeloze transfer. Leuk voor haar financieel maar alleen maar BV'tjes daar. Bij DSM had ze een goed lopend treintje.
Ze snappen niets van Ome Iwan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Even aan een stukje zelfkastijding gedaan en die podcast geluisterd. Hun argument is letterlijk: 'Kung komt niet en Jungels is de beste (passende) renner met een aflopend contract dus schuif die zak geld daar maar heen'
Zal wel iets Litouws zijn (daar komt zijn moeder vandaan).quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vernoemd naar Poetin of Dracula?
quote:De Belgische enclave bij Israλl - Premier Tech wordt almaar groter. Ook Jens Reynders zal volgend seizoen aan de zijde van onder meer Dylan Teuns en Sep Vanmarcke te zien zijn.
Ik voorzie een move naar Alpecinquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Stybar moet vertrekken bij the Wolfpack
Gewoon weer lekker het veld in.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Stybar moet vertrekken bij the Wolfpack
Dat kon hij bij QS ook wel, maar deed hij nooit.. maar als hij inderdaad naar Alpecin gaat, kan hij in de winter mooi met Mathieu mee ja. Er vanuit gaande dat die wel een fatsoenlijk programma rijdt ditj aarquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker het veld in.
We gaan hard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:02 schreef Momo het volgende:
Maar hoe komt die Daniel eigenlijk aan al die geruchten, is hij de Yvonne Coldweijer van het peloton?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Op deze manier heb je altijd gelijk.
Dat geldt voor 90% van de aangekondigde transfers zo'n beetje.. (al was Jungels dan de uitzondering)quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ twitter ]
Saai. Dit was ook al lang bekend.
wel mooi voor Pogiquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ twitter ]
Saai. Dit was ook al lang bekend.
Inderdaad, een renner die hard fietst in februari, precies de periode dat iedereen bij UAE hard gaatquote:
JohnDDD weet niet dat je ook kritisch mag zijn op de ploeg waar je fan van bent...quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, een renner die hard fietst in februari, precies de periode dat iedereen bij UAE hard gaat
Wellens gaat gewoon knallen in de Tour manquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JohnDDD weet niet dat je ook kritisch mag zijn op de ploeg waar je fan van bent...
Gaat het regenen en vriezen volgend jaar in Juli?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wellens gaat gewoon knallen in de Tour man
Keihard op kop rijden en dat hele Jumboteampje naar huis fietsen
re·a·lis·tisch (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wellens gaat gewoon knallen in de Tour man
Keihard op kop rijden en dat hele Jumboteampje naar huis fietsen
Doet ie niet gewoon aan overacting?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
re·a·lis·tisch (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
de werkelijkheid zo getrouw mogelijk weergevend
2
in staat de dingen te zien zoals ze zijn; = nuchter
Marit en Herregodtsquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Milan Menten en Stan Aniolkowski.
QS was daar niet echt voorstander van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kon hij bij QS ook wel, maar deed hij nooit.. maar als hij inderdaad naar Alpecin gaat, kan hij in de winter mooi met Mathieu mee ja. Er vanuit gaande dat die wel een fatsoenlijk programma rijdt ditj aar
Is dat zo ja? Dacht altijd dat Pat daar nooit veel problemen mee had, maar dat hij zelf de keuze voor de weg maakte op een gegeven momentquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
QS was daar niet echt voorstander van.
Jij in FCPL volgend seizoen!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie pikt de boomlange Nicolas Debeaumarchι op? Hij valt me al het hele seizoen goed op.
Habib-Omega Teamquote:
Neoprof is toch altijd 2 jaar?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:28 schreef Mykonos het volgende:
[ twitter ]
Tot 2024, dat heeft 'ie goed voor elkaar.
Dan is ie 51 wanneer z'n contract afloopt?quote:
Ze zijn bij Jumbo wel he-le-maal doorgeslagen met het wattagetesten om renners vast te leggen heh?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik ken ze niet, maar gelukkig hebben we twitter nog voor de broodnodige duiding.
[ twitter ]
Deze twee hebben wel heel erg weinig uitslagen inderdaad. Dan had je net zo goed Elmar Abma kunnen halen!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze zijn bij Jumbo wel he-le-maal doorgeslagen met het wattagetesten om renners vast te leggen heh?
Wel eens met die random twittertokkie dat je dit soort figuren ook wel gewoon uit Nederland kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |