Ja geen idee misschien zagen die het meer als een hobby de afgelopen jaren?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En toch 7 wereldtitels pakken, zegt wel iets over het niveau van de rest dan.
Dat is puur voor het Britse/Sky sports thuispubliek.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:28 schreef Elan het volgende:
Vind het maar een gelikt acteurtje. Vandaag ook weer uitgebreid vriendjes maken bij het publiek en slijmen hoe geweldig ze zijn![]()
Als coureur kun je er natuurlijk niks op aan merken gezien zijn krankzinnige prestaties.
Vandaag deed hij het ook weer na afloop. En hij sorteerde vast voor op het publiek volgende week in Hongarije. Echt heel cringe dat zieltjes winnen. Ben blij dat Verstappen daarin gewoon heel nuchter is. Zowel als ze hem uitfluiten als ook wanneer ze hem toejuichen.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is puur voor het Britse/Sky sports thuispubliek.
De rest van de wereld ziet hoe gemaakt het is.
Lewis is ook gewoon een echte showman. Dat charisma heb je in je of heb je niet in je.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:28 schreef Elan het volgende:
Vind het maar een gelikt acteurtje. Vandaag ook weer uitgebreid vriendjes maken bij het publiek en slijmen hoe geweldig ze zijn![]()
Als coureur kun je er natuurlijk niks op aan merken gezien zijn krankzinnige prestaties.
Of die prikken er gewoon doorheen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis is ook gewoon een echte showman. Dat charisma heb je in je of heb je niet in je.
Mensen die het bekritiseren kunnen de grootheid niet aan.
"prikken erdoorheen"quote:Op zondag 24 juli 2022 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Of die prikken er gewoon doorheen natuurlijk.
Bedanken is prima maar als je elke week roept dat ze de beste fans ter wereld zijn is het gewoon een nogal vermoeiende act.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"prikken erdoorheen"
Hoezo, een publiek figuur bedankt zijn publiek voor het komen. Is toch ongeveer het minst wat je kan doen voor de mensen die zijn afgereisd en een kaart hebben betaald. En alsnog wordt je afgemaakt door de "nuchtere" Nederlander, die zaken veel groter maken dan ze eigenlijk zijn.
Blijft toch wel schattig.
Dat laatste zeker de Mercedes is aanzienlijk minder snel maar wel beter in balans en betrouwbaarder dan de Ferrari en de Redbulls in de bandenslijtage.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:44 schreef Zwoerd het volgende:
Vandaag sneller dan Perez, dat is wel opvallend, maar Perez was ook wel erg slecht als je ziet hoe ver Verstappen voor hem eindigt. Verder wel een prima race, maar ook niet meer. Het is nog steeds hetzelfde met Mercedes: ze kunnen alleen podium halen door uitvallen of gridstraffen bij RBR of Ferrari.
En dan nog 10+ seconden moeten toegeven op Max.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:02 schreef DKUp het volgende:
De beste race van de GOAT dit seizoen.
Hiervoor heeft hij wel een crash van Leclerc nodig, Sainz met een gridstraf + nog een penalty in de race en Perez kwam niet vooruit….
In een auto die tussen de 6 tienden a 1 seconde per ronde langzamer is maal 53 rondjes... Dat is best netjesquote:Op zondag 24 juli 2022 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan nog 10+ seconden moeten toegeven op Max.
Ware het niet dat Verstappen waarschijnlijk grotendeels banden aan het sparen was, buiten de pogingen voor de snelste ronde dan.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In een auto die tussen de 6 tienden a 1 seconde per ronde langzamer is maal 53 rondjes... Dat is best netjes![]()
En motor sparen inderdaad, maar eeeeehh waarom reageer je dat niet op el_thijs?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ware het niet dat Verstappen waarschijnlijk grotendeels banden aan het sparen was, buiten de pogingen voor de snelste ronde dan.
Omdat mijn sarcasme meter ff offline was waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En motor sparen inderdaad, maar eeeeehh waarom reageer je dat niet op el_thijs?
Oh hoe durf je de waarheid te vertellenquote:Op zondag 24 juli 2022 21:57 schreef Thaddeus het volgende:
Hamilton was de beste omdat hij de beste auto had
Die 6 was ook zijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, Hamilton van 4 naar 2, Russel van 6 naar 3 gisteren
quote:Op zondag 31 juli 2022 16:44 schreef tripel7 het volgende:
Die moet het nu hebben vam cadeautjes van andere, z'n prestaties zijn werkelijk om te janken
Pas maar op als @Nattekat dit topic ontdekt.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:06 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je laat weer eens zien dat mensen met autisme moeite hebben met het herkennen van emoties
Wellicht dat hij dan eindelijk eens chevy aanpaktquote:Op zondag 31 juli 2022 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pas maar op als @:nattekat dit topic ontdekt.
Chevy heeft zich gewoon opgeworpen als verplicht tegenwicht voor de MaxManie die hier rondgaat.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:12 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Wellicht dat hij dan eindelijk eens chevy aanpakt
Die ontdekt deze niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pas maar op als @:nattekat dit topic ontdekt.
Ik wacht af...quote:Op zondag 31 juli 2022 17:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
@:nattekat #viaplay #olafmol #f1radio
Moet jij eens opletten
Je zou maar zo sneu zijn dat je een ander beschuldigt van autisme nadat je net de meest salty sad post achterlaat in een fantopic. Lol.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:06 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je laat weer eens zien dat mensen met autisme moeite hebben met het herkennen van emoties
Dit inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou maar zo sneu zijn dat je een ander beschuldigt van autisme nadat je net de meest salty sad post achterlaat in een fantopic. Lol.
Hij werd alsnog overtroffen door Maxquote:Op zondag 31 juli 2022 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je teammaat die op pole start helemaal naar Timboektoe rijden terwijl je zelf van plek 7 komt.
Mondjes snoeren.
En dat terwijl Max achter Hamilton starttequote:
Het is geen prestatie om Hamilton ruim te overtreffen? Ook niet als je achter hem start en je teammaat nóg verder van huis rijdt? Ok, dan is Hamilton dus niet de GOAT, de beste allertijden etc..quote:Op zondag 31 juli 2022 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof dat een prestatie is.
Gekke conclusie.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is geen prestatie om Hamilton ruim te overtreffen? Ook niet als je achter hem start en je teammaat nóg verder van huis rijdt? Ok, dan is Hamilton dus niet de GOAT, de beste allertijden etc..
Hoeft ook niet. Als een andere coureur het beter doet kan Hamilton dat gewoon niet zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb nergens het woord Max laten vallen.
Je bedoelt zijn teamgenoot naar Timboektoe rijden?quote:Op zondag 31 juli 2022 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Als een andere coureur het beter doet kan Hamilton dat gewoon niet zijn.
Ik weet nou niet of het een diss naar Hamilton is of niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof dat een prestatie is.
Ja rustig rondjes rijden en wachten tot de concurrentie fouten maakt is ook een tactiek. Die nieuwe jas past hem goed.quote:
En Russel kreeg teamorders zeker?quote:Op zondag 31 juli 2022 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja rustig rondjes rijden en wachten tot de concurrentie fouten maakt is ook een tactiek. Die nieuwe jas past hem goed.
Dan ben je naief, voetbal en F1 is oorlog, voor sommigen dan. Ik lig helemaal in een deuk, ik vind zeker de F1 complete kneuzen. Voetbal is nog wel sport, F1 is tech.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat de gemiddelde F1 fan niet gewoon kan genieten wat ook een Hamilton vandaar weer presteert. Hij en Max zijn echt next level in dit veld.
Max is next level, maar we gaan het zien in de tweede helft. De eerste helft was het een mooi en schoon gevecht, zo niet Lewis zijn manier. De schone gevechten tussen Sainz/Max en leclerc/Max dit jaar laten een andere manier van racen zien. Dat kan Lewis imo niet, nooit gezien ook.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat de gemiddelde F1 fan niet gewoon kan genieten wat ook een Hamilton vandaar weer presteert. Hij en Max zijn echt next level in dit veld.
Kortzichtig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Max is next level, maar we gaan het zien in de tweede helft. De eerste helft was het een mooi en schoon gevecht, zo niet Lewis zijn manier. De schone gevechten tussen Sainz/Max en leclerc/Max dit jaar laten een andere manier van racen zien. Dat kan Lewis imo niet, nooit gezien ook.
Deze reactie noem ik naief.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan ben je naief, voetbal en F1 is oorlog, voor sommigen dan. Ik lig helemaal in een deuk, ik vind zeker de F1 complete kneuzen. Voetbal is nog wel sport, F1 is tech.
Nee, die waren lekker aan het racen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Russel kreeg teamorders zeker?
En Sainz ook?
Realistisch.quote:
Naief omdat ik gelijk heb? Het gaat nergens over, ook de reactie van Ootjekatootje niet. Zo naief.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze reactie noem ik naief.
Hele rare vraag inderdaad. Je zou toch willen winnenquote:Op maandag 1 augustus 2022 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die waren lekker aan het racen.
Trouwens ook zo stom tijdens de race, Lewis ligt tweede en vraagt naar het gat met Max…
De term oorlog en het gaat nergens over. Ja, dan is dit naief.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Naief omdat ik gelijk heb? Het gaat nergens over, ook de reactie van Ootjekatootje niet. Zo naief.
Allemaal onderdeel van de Great Reset.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
Maar blijf maar lekker denken dat dit echt is, allebeiHet is zo nep en gefrabiceerd.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van de Great Reset.
De gemiddelde F1 fan kan echt wel genieten van Lewis. Maar je kan moeilijk zeggen dat de gemiddelde F1 bezoeker een "gemiddelde F1 fan" is. Hier in dit forum is de objectiviteit vaak ver te zoeken. Ik mag dan een George-supporter zijn, ik kijk nog steeds gewoon objectief naar zijn concurrenten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jackie en z'n familie?quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Realistisch.
Lewis kan best een race gaan winnen dit jaar, maar dan beukt die er eerst twee vanaf. En laat Toto flink klagen naar de Stewarts. Zo roeit Lewis.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier in dit forum is de objectiviteit vaak ver te zoeken. Ik mag dan een George-supporter zijn, ik kijk nog steeds gewoon objectief naar zijn concurrenten.
Ik heb deze mod al vaker aangegeven niet representatief en objectief te zijn. Wordt niets mee gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2022 07:13 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]![]()
Van alle trollen in de F1 topics, vind ik jou toch echt bij de minst objectieven horen.
En dat vind ik persoonlijk vooral kwalijk, omdat je imo een voorbeeldrol hoort te hebben, als moderator.
Maar goed, als jij graag wil denken dat je goed bezig bent hier, ga vooral je gang...
Hoe kan ik nou genieten van iemand die met een vlag staat te zwaaien terwijl hij net daarvoor opzettelijk iemand het ziekenhuis in rijdtquote:Op maandag 1 augustus 2022 00:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tja, slecht gedrag wordt kennelijk beloont, zeker als het om een mod gaat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb deze mod al vaker aangegeven niet representatief en objectief te zijn. Wordt niets mee gedaan
ja ach het is een afspiegeling van fok int algemeen geworden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:57 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Tja, slecht gedrag wordt kennelijk beloont, zeker als het om een mod gaat.
Het feit dat hij nu een topic in leven houdt (imho is dit gewoon een ordinair troll topic), die gestart is door een forumlid die nu een (waarschijnlijk) perm ban heeft, zegt al genoeg...
Wat een strijd was het vorig jaar zegquote:Op maandag 1 augustus 2022 07:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou genieten van iemand die met een vlag staat te zwaaien terwijl hij net daarvoor opzettelijk iemand het ziekenhuis in rijdt
omdat het een vervelend mannetje isquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:33 schreef Questular het volgende:
Dat gehaat op Hamilton wordt wel triester met de dag, wat best knap is want ik dacht dat we de max (hihaho) al gehaald hadden.
Eens. En ze zijn wat realistischer geworden omtrent vechten met Red Bull, want ze zagen zelf ook in dat Max gewoon bij hen wegreed.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Credits aan wie ze toekomt, Hamilton reed een leuke race, toch mooi #2.
Absoluut goed gereden. Wat geholpen door het geblunder bij Ferrari, maar als deze lijn doorzet dan is Mercedes binnen een paar races weer terug om echt te vechten voor de overwinning.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Credits aan wie ze toekomt, Hamilton reed een leuke race, toch mooi #2.
quote:Op zondag 31 juli 2022 19:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dat terwijl Max achter Hamilton startte![]()
Maar verder mooie race en ben toch ook wel blij dat zowel Russell als Hamilton beter dan de Ferrari's waren Mercedes tactisch beter dan Ferrari is.
Leclerc is tot nu toe wel de grootste concurrent van Max dus als anderen beter zijjn is dat alleen maar een voordeel.
En Mercedes heeft ook wel vooruitgang geboekt ten opzichte van het begin van het jaar, kunnen zelfs nog 2e in het constructeurskampioenschap worden als Ferrari zo blijft falen.
DIT....al het respect gewoon verloren, simpelquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:07 schreef DjVero het volgende:
Hamilcry heeft het verbruid bij veel kijkers cq. fans met zijn gedrag vorig jaar en dat gedram met BLM de jaren daarvoor. Sinds hij niet meer zo in the picture staat, kan ik hem ook veel beter hebben.
Maar geen GOAT (volgens Herr Wolff dan).quote:
Zo gek is dat niet als publiek figuuur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo leuk dat men zich altijd geroepen voelt om te vertellen hoe KUT HamGoat is.
Dan ben je een hele grote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |