In het artikel roept deze verrader ook dat we in het midden moeten staan, en niet achter Oekraine of tegen Rusland.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En wat heeft dit met de oorlog in Oekraïne te maken?
Kinderachtige Whataboutism-gehalte.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
In het artikel roept deze verrader ook dat we in het midden moeten staan, en niet achter Oekraine of tegen Rusland.
Ongelooflijk wel dat zo'n nazi mag meestemmen met maatregelen die beschaafde landen nemen.
Orbans mening is gesponsord door Rusland.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En wat heeft dit met de oorlog in Oekraïne te maken?
Dan ben ik zeker de uitzondering op de regel?quote:Op maandag 25 juli 2022 19:20 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
[..]
Orbans mening is gesponsord door Rusland.
Thanks!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Russen die zichzelf opblazen. +1quote:
Dit is satire toch?quote:
In het begin van de oorlog was ik het daar wel mee eens maar nu kunnen we het niet maken om Oekraine ineens niet meer te helpen.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
In het artikel roept deze verrader ook dat we in het midden moeten staan, en niet achter Oekraine of tegen Rusland.
Ongelooflijk wel dat zo'n nazi mag meestemmen met maatregelen die beschaafde landen nemen.
Was het maar zo’n feest.quote:
Duitsers doen toch wat. Levering Ballistol plat gelegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Hyperdude op 25-07-2022 21:17:59 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
De 2 zouden ook compleet los van elkaar moeten staan, maar de correlatie tussen alle Russische propaganda 1 op 1 overnemen en haat tegen alles wat met corona te maken heeft is enorm. Zeker op dit forum.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gevaccineerd, maar ik kan toch niemand anders aanwijzen als schuldige in dit conflict dan de Russen. Niet gevaccineerd wil niet zeggen dat ik ineens blind ben.
Welke "Russische propaganda" dan? Russische (staats)tv valt niet te ontvangen hier en het internet is ook dichtgezet.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De 2 zouden ook compleet los van elkaar moeten staan, maar de correlatie tussen alle Russische propaganda 1 op 1 overnemen en haat tegen alles wat met corona te maken heeft is enorm. Zeker op dit forum.
Kwam gister ook al voorbij, hier is wat anders gebeurd dan reguliere slijtage want daar klapt je schietbuis niet van uitelkaar. Waarschijnlijk gewoon een lading doeken in de schietbuis laten zitten... Het voorbeeld ligt ook op de Bernhard Kazerne in Amersfoort.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 15:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En er komen tribunalen dus Thierry kan tevreden zijn
https://nos.nl/artikel/24(...)-donbas-te-berechten
Dit zijn echt landen die recht van spreken hebben. Rusland heeft een leuk vriendenclubje.quote:Bastrykin deed zijn uitspraken in een interview waarin hij ook zei dat Rusland meer dan tweehonderd Oekraïners voor een nog op te richten internationaal tribunaal wil berechten voor misdaden tegen de menselijkheid. Onder meer Bolivia, Iran en Syrië hebben volgens hem interesse getoond in deelname aan het tribunaal.
Oh ja, die slangenolie...quote:Op maandag 25 juli 2022 21:06 schreef Hyperdude het volgende:
Duitsers doen toch wat. Levering Ballistol plat gelegd.
Pro-tip.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, die slangenolie...![]()
Echte pro's gebruiken Break Free.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |