Theedoek gebruiker gespotquote:Op zondag 24 juli 2022 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Alles is tegenwoordig smerig en onhygiënisch. Het zijn verdomme ook nog gewassen handen ook, tis niet dat je je anus ermee afveegt. Wat een smetvrees, echt ziekelijk.
Dit ja. Theedoek, vaatdoek, handdoek. Who gives a fuck.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
Alles is tegenwoordig smerig en onhygiënisch. Het zijn verdomme ook nog gewassen handen ook, tis niet dat je je anus ermee afveegt. Wat een smetvrees, echt ziekelijk.
Wat is het verschil met een theedoek?quote:
En dit.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:16 schreef BasEnAad het volgende:
En waar zouden deze verschrikkelijk smerige mensen hun handen dan wel mee af moeten drogenquote:Op zondag 24 juli 2022 11:13 schreef roos94 het volgende:
Zie ik weleens bij bepaalde mensen thuis.
Hangt er een theedoek of handdoek in de keuken.
Mensen wassen hun handen, drogen het af aan deze thee of handdoek
En nog een keer
En nog een keer
En nog een keer
Niet normaal smerig
Theedoek gebruik ik als er iets nog wat nat is als het uit de afwasmachine komt.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een theedoek?
Het droogt beide, heeft geen enkel hygiëne verschil.
Wil je meer op hygiëne letten dan was je je handen, gebruikt een wegwerp droogdoek (keukenrol e.d.) en ontsmet daarna nog je handen zonder een doek aan te raken daarna.
Theedoek of handdoek maakt geen verschil. Hoevaak je 1 van beiden gebruikt wel, hoe je de theedoek of handdoek wast ook.
Hangt af van hoe je die rol bewaart.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:26 schreef christmastsunami het volgende:
Zo'n grote dikke rol papier, is eigenlijk het enige wat wel hygienisch is. Ook die schuursponsjes zou je eigenlijk elke dag moeten vernieuwen, maarja. helemaal hygienisch gaat gewoon niet.
Ik weet niet hoeveel immuungecompromitteerde kinderkankerpatiëntjes jij in je keuken hebt rondlopen maar voor de meeste mensen lijkt me dit nogal onzinnig gedrag.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wil je meer op hygiëne letten dan was je je handen, gebruikt een wegwerp droogdoek (keukenrol e.d.) en ontsmet daarna nog je handen zonder een doek aan te raken daarna.
Dat kan en mag.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Theedoek gebruik ik als er iets nog wat nat is als het uit de afwasmachine komt.
Ik werk met voedsel en heb vanuit daar wat goede gewoontes meegenomen naar mijn eigen keuken.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel immuungecompromitteerde kinderkankerpatiëntjes jij in je keuken hebt rondlopen maar voor de meeste mensen lijkt me dit nogal onzinnig gedrag.
Onzin. Bij plastic voorwerpen blijven er vaak laagjes water staan, als je die nat in de kast zet (bakjes in elkaar bijvoorbeeld) gaat het stinken.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat kan en mag.
Maar dat is vooral voor de vorm. Qua gebruik is het maar net wat je ermee doet.
Net zoals toiletpapier en keukenrol niet hetzelfde zijn, zijn handdoeken en theedoeken niet hetzelfde. Je kunt er dezelfde dingen meedoen, maar qua functie zijn ze geschikter voor het doel waarvoor ze geproduceerd zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat kan en mag.
Maar dat is vooral voor de vorm. Qua gebruik is het maar net wat je ermee doet.
Huh?quote:Op zondag 24 juli 2022 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onzin. Bij plastic voorwerpen blijven er vaak laagjes water staan, als je die nat in de kast zet (bakjes in elkaar bijvoorbeeld) gaat het stinken.
Waarom dan? Wat gaat precies beter met een handdoek dan met een vaatdoek?quote:Op zondag 24 juli 2022 11:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Net zoals toiletpapier en keukenrol niet hetzelfde zijn, zijn handdoeken en theedoeken niet hetzelfde. Je kunt er dezelfde dingen meedoen, maar qua functie zijn ze geschikter voor het doel waarvoor ze geproduceerd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |