Verzachtende omstandigheid is dat Ordizia in zijn achtertuin ligt, nog meer een thuiswedstrijd dan Itzulia, maar hier wil ik wel echt mijn fles water voor declareren.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit zou je UCI zijnde ook gewoon moeten verbieden. En alsof Gorka in zijn huidige vorm daar ook maar enige potten zou breken.
Hij had ook vanavond het vliegtuig kunnen pakken. Zelfs met de wagen is het goed te doen.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheid is dat Ordizia in zijn achtertuin ligt, nog meer een thuiswedstrijd dan Itzulia, maar hier wil ik wel echt mijn fles water voor declareren.
https://sporza.be/nl/2022(...)-wint~1658665607802/quote:Christian Prudhomme: "Ik droom ervan dat iemand als Wout van Aert ooit de Tour wint"
...
"Van Aert is een uitzonderlijke kampioen, die overal kan winnen. Dat wisten we eigenlijk al sinds vorig jaar. En hij wordt schijnbaar beter naar het einde van de Tour."
"Het is iemand met veel panache die ook veel respect heeft voor de kampioenen van weleer. Ik heb hem (na de tijdrit) bezig gezien met Bernard Thévenet en in Binche met de verrukkelijke Eddy Merckx."
"Het enige vraagteken dat ik nog heb: welke richting zal zijn carrière uitgaan? Misschien wil hij eerst nog de Ronde van Vlaanderen en Roubaix winnen."
"Maar een eerste Tourweek is meestal een festival voor punchers zoals Van Aert. Ook een Van der Poel kan zich daar uitleven, al was hij nu helaas wat minder. En ook Alaphilippe ontbrak dit jaar."
"Ik droom ervan dat dit soort type renners in die eerste week zoveel voorsprong kunnen nemen dat ze daarna niet meer teruggepakt worden in de bergen. Of dat nu kan of niet voor Wout, hij blijft sowieso een goudklompje."
De Middagetappe.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef Dutch_view het volgende:
Bij NPO is de Tour voorlopig verbannen naar de stream
Dat laat je je toch niet aandoen?quote:
Maar Gorka komt voorlopig niet eens in de buurt van de tien beste Movistars?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheid is dat Ordizia in zijn achtertuin ligt, nog meer een thuiswedstrijd dan Itzulia, maar hier wil ik wel echt mijn fles water voor declareren.
Dus hij wil de altijd aanvallend koersende Wout 3 weken lang z’n klassement zien verdedigen?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2022(...)-wint~1658665607802/
Prudhomme gooit nog wat ossewit op het Vlaamse vuur.
Nou, met het huidige tempo denk ik eerder 21.30.quote:
Ik gun het elke aanvaller meer dan de sprinters vandaagquote:Op zondag 24 juli 2022 16:56 schreef vaarsuvius het volgende:
ik zou het leuk vinden als bv 4 man van ploegen die niks hebben gewonnen er gewoon vandoor piefen (van elke ploeg dus 1 mannetje) so long, see you in Paris...
Maar ja dat zal wel niet kunnen, dan krijg je de hele wielerwereld over je heen als ploeg.
Vino had gewoon het complete peloton omgekocht hier.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gun het elke aanvaller meer dan de sprinters vandaag
Vinogod
Hele woonwijk in Astana verpatst aan het pelotonquote:Op zondag 24 juli 2022 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vino had gewoon het complete peloton omgekocht hier.
Ivan Garcia wel, die speciaal uit de Tour is gehouden om te scoren in Ordizia en door een late afmelding van Abner last minute een mannetje kwijt is geraakt.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar Gorka komt voorlopig niet eens in de buurt van de tien beste Movistars?
In Wallonië stromen de punten binnen!quote:Op zondag 24 juli 2022 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ivan Garcia wel, die speciaal uit de Tour is gehouden om te scoren in Ordizia en door een late afmelding van Abner last minute een mannetje kwijt is geraakt.
Dit is walgelijk.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is gewoon het grote Franse plan om Flip de tour te laten winnen, daarom zegt die ook 'iemand als'.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maarten, da's het zelfde nivo als "Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat."quote:Als je de manier waarop je tegen dingen aankijkt verandert, veranderen de dingen waar je tegen aan kijkt.
En dit was de enige mogelijkheid om tot een zevental te komenquote:Op zondag 24 juli 2022 17:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ivan Garcia wel, die speciaal uit de Tour is gehouden om te scoren in Ordizia en door een late afmelding van Abner last minute een mannetje kwijt is geraakt.
Sla die Pyreneeën maar een keer over.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben wel benieuwd naar de route met die start in het Baskenland, week 1 Pyreneeën, week 3 alpen lijkt me wat vreemd.
Zeker niet van de slechtsten nee, hoewel het eerlijk gezegd ook weer niet écht spannend was. De editie van 2020 staat ook nog in mijn geheugen gegrift, maar dan vooral vanwege het verrassende einde. Maar ik kan me niet herinneren dat er een interessantere Tour was tussen 2003 en 2020. Misschien 2006 met de etappe van Landis. Maar die Tour op zich was volgens mij niet boeiend.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit was dernk ik wel de beste Tour de France die ik ooit dit jaar heb gezien.
Soort van combinatietrui maar die wint dan de Tour?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:24 schreef wimderon het volgende:
José veegt de vloer aan met Christophe, die een Tourwinnaar wil uitroepen op basis van uitgedeelde punten.
2003 blijft mijn favoriet. Lance minder in vorm, Ullrich die iedereen naar huis schroeide richting Cap Découverte. Mayo in overdrive. 3 weken genotquote:Op zondag 24 juli 2022 17:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zeker niet van de slechtsten nee, hoewel het eerlijk gezegd ook weer niet écht spannend was. De editie van 2020 staat ook nog in mijn geheugen gegrift, maar dan vooral vanwege het verrassende einde. Maar ik kan me niet herinneren dat er een interessantere Tour was tussen 2003 en 2020. Misschien 2006 met de etappe van Landis. Maar die Tour op zich was volgens mij niet boeiend.
Dhr Dijkstra uit Utrechtquote:Op zondag 24 juli 2022 17:25 schreef Sabata het volgende:
Kijkersvraag "rijdt de reclame karavaan ook acht rondjes Champs Elysees"
Nee, een jury.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Soort van combinatietrui maar die wint dan de Tour?
10 bonificatieminuten per gewonnen massasprint.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus, dit gaat echt ver weer.
We mogen Mayo sowieso bedanken voor die spannende editie, die had in de Dauphine Lance helemaal gek gemaakt met zijn ontelbare demarrages terwijl Lance half geblesseerd was maar zijn ego het niet toeliet om toe te geven, waardoor hij gesloopt die Tour in ging.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:26 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
2003 blijft mijn favoriet. Lance minder in vorm, Ullrich die iedereen naar huis schroeide richting Cap Découverte. Mayo in overdrive. 3 weken genot
Belgjes leren ook niet echt hè?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:31 schreef wimderon het volgende:
Vandegoor gaat naar de Vuelta voor interviews 'vooral in het zog van ene Remco Evenepoel'
Gelukkig zitten wij dan op Eurosport
Rot op man met die kutbelgen.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Belgjes leren ook niet echt hè?
Dan had Van Aert bijvoorbeeld vrijdag nog wel gesprint en nóg vaker aangevallen voor de tussensprintsquote:Op zondag 24 juli 2022 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
20. 3
19. 5
18 . 2
17. 1
16. 16 (12 vluchters)
15. 12
14. 23 (22 vluchters)
13. 12 (6 vluchters)
12. 5 (4 vluchters)
11. 7
10. 20 (19 vluchters)
9. 5 (4 vluchters)
8. 3
7. 1
6. 1
5. 7 (5 vluchters)
4. 26
3. 26
2. 152 (valpartij)
1. 3
Het lijstje uitslagen van Pogacar is ook behoorlijk indrukwekkend. Zeker als je de vroege vluchters niet meeneemt. Hij zal met een gelijke puntentelling nog best redelijk in de buurt komen van Van Aert.
De lijst met mensen die Renaat op hun permanente shitlist hebben staan wordt steeds langer.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Bask, Renaat.
En het is Oier, niet Aier.
quote:Op zondag 24 juli 2022 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Bask, Renaat.
En het is Oier, niet Aier.
Om een groot commentator te citeren: ein-de-loos.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De lijst met mensen die Renaat op hun permanente shitlist hebben staan wordt steeds langer.
Ja, heerlijk was dat. Sporza en HLN had al ronkende koppen op hun sites staan.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oja, Valter in het roze en niet Remco, dat was erg vermakelijk.
Ja veel beter dan 2003 wordt het niet. Vergeet Vino niet die ook heel dicht in het klassement stond en in BLOEDvorm was. Dan Beloki die ook had kunnen winnen maar onderuit ging. Armstrong die door het veld reed, over de greppel sprong en weer terugkwam in de groep favorieten. Later Armstrong die op Luz Ardiden in een petje bleef haken en toen toch nog de etappe won. Was gewoon een briljante Tour.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:26 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
2003 blijft mijn favoriet. Lance minder in vorm, Ullrich die iedereen naar huis schroeide richting Cap Découverte. Mayo in overdrive. 3 weken genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |