Zeker niet van de slechtsten nee, hoewel het eerlijk gezegd ook weer niet écht spannend was. De editie van 2020 staat ook nog in mijn geheugen gegrift, maar dan vooral vanwege het verrassende einde. Maar ik kan me niet herinneren dat er een interessantere Tour was tussen 2003 en 2020. Misschien 2006 met de etappe van Landis. Maar die Tour op zich was volgens mij niet boeiend.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit was dernk ik wel de beste Tour de France die ik ooit dit jaar heb gezien.
Soort van combinatietrui maar die wint dan de Tour?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:24 schreef wimderon het volgende:
José veegt de vloer aan met Christophe, die een Tourwinnaar wil uitroepen op basis van uitgedeelde punten.
2003 blijft mijn favoriet. Lance minder in vorm, Ullrich die iedereen naar huis schroeide richting Cap Découverte. Mayo in overdrive. 3 weken genotquote:Op zondag 24 juli 2022 17:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zeker niet van de slechtsten nee, hoewel het eerlijk gezegd ook weer niet écht spannend was. De editie van 2020 staat ook nog in mijn geheugen gegrift, maar dan vooral vanwege het verrassende einde. Maar ik kan me niet herinneren dat er een interessantere Tour was tussen 2003 en 2020. Misschien 2006 met de etappe van Landis. Maar die Tour op zich was volgens mij niet boeiend.
Dhr Dijkstra uit Utrechtquote:Op zondag 24 juli 2022 17:25 schreef Sabata het volgende:
Kijkersvraag "rijdt de reclame karavaan ook acht rondjes Champs Elysees"
Nee, een jury.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Soort van combinatietrui maar die wint dan de Tour?
10 bonificatieminuten per gewonnen massasprint.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus, dit gaat echt ver weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |