Verzachtende omstandigheid is dat Ordizia in zijn achtertuin ligt, nog meer een thuiswedstrijd dan Itzulia, maar hier wil ik wel echt mijn fles water voor declareren.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit zou je UCI zijnde ook gewoon moeten verbieden. En alsof Gorka in zijn huidige vorm daar ook maar enige potten zou breken.
Hij had ook vanavond het vliegtuig kunnen pakken. Zelfs met de wagen is het goed te doen.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheid is dat Ordizia in zijn achtertuin ligt, nog meer een thuiswedstrijd dan Itzulia, maar hier wil ik wel echt mijn fles water voor declareren.
https://sporza.be/nl/2022(...)-wint~1658665607802/quote:Christian Prudhomme: "Ik droom ervan dat iemand als Wout van Aert ooit de Tour wint"
...
"Van Aert is een uitzonderlijke kampioen, die overal kan winnen. Dat wisten we eigenlijk al sinds vorig jaar. En hij wordt schijnbaar beter naar het einde van de Tour."
"Het is iemand met veel panache die ook veel respect heeft voor de kampioenen van weleer. Ik heb hem (na de tijdrit) bezig gezien met Bernard Thévenet en in Binche met de verrukkelijke Eddy Merckx."
"Het enige vraagteken dat ik nog heb: welke richting zal zijn carrière uitgaan? Misschien wil hij eerst nog de Ronde van Vlaanderen en Roubaix winnen."
"Maar een eerste Tourweek is meestal een festival voor punchers zoals Van Aert. Ook een Van der Poel kan zich daar uitleven, al was hij nu helaas wat minder. En ook Alaphilippe ontbrak dit jaar."
"Ik droom ervan dat dit soort type renners in die eerste week zoveel voorsprong kunnen nemen dat ze daarna niet meer teruggepakt worden in de bergen. Of dat nu kan of niet voor Wout, hij blijft sowieso een goudklompje."
De Middagetappe.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef Dutch_view het volgende:
Bij NPO is de Tour voorlopig verbannen naar de stream
Dat laat je je toch niet aandoen?quote:
Maar Gorka komt voorlopig niet eens in de buurt van de tien beste Movistars?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verzachtende omstandigheid is dat Ordizia in zijn achtertuin ligt, nog meer een thuiswedstrijd dan Itzulia, maar hier wil ik wel echt mijn fles water voor declareren.
Dus hij wil de altijd aanvallend koersende Wout 3 weken lang z’n klassement zien verdedigen?quote:Op zondag 24 juli 2022 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2022(...)-wint~1658665607802/
Prudhomme gooit nog wat ossewit op het Vlaamse vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |