Tot voor kort werkte ik op het hart van de Zuidas, echter weinig dealers gezien daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:raptorix had waarschijnlijk contact met de SNUIFAS
CC: @:monkyyy
Best goede keus eigenlijk jaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:53 schreef Netsplitter het volgende:
Op naar Van Marwijk als bondscoach.
Parsons is een aanfluiting.
quote:
Doe Renee Sleegers maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:53 schreef Netsplitter het volgende:
Op naar Van Marwijk als bondscoach.
Parsons is een aanfluiting.
Clairy Polak!quote:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 24 juli 2022 00:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Als wij gaan voetballen, kunnen we tegen elk land voetballen."
Joh.![]()
Jill Roord, 23-7-2022, NOS interview na FRA-NED.
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:52 schreef superniger het volgende:
NOOIT MEER JANSSEN
NOOIT MEER MARTENS
NOOIT MEER SARI
NOOIT MEER BEERENSTEYN
NOOIT MEER PARSONS
Ja die had meer verdiend , want ze speelde beter dan de meesten in de basisquote:Op zondag 24 juli 2022 01:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.
die Parson moet gewoon opdonderen en al die argumenten dat Groenen beter is kan de prullenbak in. Dat hele middenveld stelt geen ene reet voor.
Doe me dan Renard maar.quote:
Ja maar waarom dan.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:40 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er geen regeling is dat het mogelijk maakt om 1 speler van de vrouwen mee te laten doen bij de mannen. Die Van Domselaar is wel echt niet te stoppen (penalty is een loterij, kun je niet echt voor trainen).
Deed me denken aan de tijden van Neuer dat hij ook niet te stoppen was, maar goed een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben benieuwd naar welke club ze gaat. Bij Twente moet ze zo snel mogelijk weg.
Ronduit belachelijk ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende: Dat de groep nog oprecht denkt dat het verlies van Sari een klap was zegt eigenlijk alles
![]()
Laat Damaris eerst maar eens Nederlands gaan leren. Dat spreekt ze niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.
die Parson moet gewoon opdonderen en al die argumenten dat Groenen beter is kan de prullenbak in. Dat hele middenveld stelt geen ene reet voor.
Slecht voor sfeer in het team!!!quote:Op zondag 24 juli 2022 07:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat Damaris eerst maar eens Nederlands gaan leren. Dat spreekt ze niet.
Lulletje rozenwater natuurlijk. Maar goed, de selectie bestaat zelf nou ook niet bepaald uit volwassen vrouwen die het zelf wel even regelen.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:37 schreef TheVulture het volgende:
Persons lijkt me in ieder geval wel definitief klaar, weer vernietigend commentaar van de speelsters dat hij veel te verdedigend wilde spelen.
Gebrek aan autoriteit bij de coach maakt dat sommige speelsters zich gaan roeren op de verkeerde manier. Ik begreep dat Janssen niet meer als linksback wilde spelen, Roord vindt zichzelf een vedette. Sommige speelsters zijn sleets en teren op hun naam. Je ziet het vaak bij ploegen die successen hebben gekend... De KNVB zal iemand moeten aanstellen met autoriteit die echt door gaat selecteren. En wie niet mee wil heeft pech...quote:Op zondag 24 juli 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater natuurlijk. Maar goed, de selectie bestaat zelf nou ook niet bepaald uit volwassen vrouwen die het zelf wel even regelen.Sari was genant als aanvoerder en Miedema (nieuwe aanvoerder) is als spits alleen maar met zichzelf bezig. Zou echt niet weten wie je hier voor zou moeten zetten.
Belangrijkste is dat je er iemand neerzet die een beetje chemie heeft met die dames, want ik heb het idee dat minstens de helft van de huidige selectie die Parsons wel in het Kanaal zouden willen flikkeren. Naast dat hij belachelijke keuzes maakt in de opstelling en niet doorselecteert. Hoe bestaat het dat Van Domselaar (met afstand de beste keepster van het toernooi) in eerste instantie als tweede achter die paardenbek plaats moest nemen?quote:Op zondag 24 juli 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater natuurlijk. Maar goed, de selectie bestaat zelf nou ook niet bepaald uit volwassen vrouwen die het zelf wel even regelen.Sari was genant als aanvoerder en Miedema (nieuwe aanvoerder) is als spits alleen maar met zichzelf bezig. Zou echt niet weten wie je hier voor zou moeten zetten.
Had allemaal weinig uitgemaakt.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoals ik al zei, ik had Miedema niet opgesteld maar op de bank laten beginnen en dan meer als stormram rol, bij haar grote terugkeer, langzaam in laten komen
Leuchter is de vrouw in vorm, van de wedstrijd ervoor, gebaseerd daarop had ik haar in de basis staan
kwartfinale (laatste 8) is in ieder geval geen grote vernedering en het is na verlenging dus 90 minuten 0-0 houden is op zich ook niet slecht, wanneer frankrijk kans op kans had om te scorenquote:
Ah niks gemist dusquote:Op zondag 24 juli 2022 07:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
120 minuten weggespeeld. De xG van Frankrijk was 4,44.
[ twitter ]
nu nog Wiegman hopelijk de finale niet halen, mooie karma voor die verraderquote:Op zondag 24 juli 2022 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat deze onzin weer voorbij is
Wel hét voorbeeld dat een bril niet altijd geyl is bij een vrouw.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nu nog Wiegman hopelijk de finale niet halen, mooie karma voor die verrader
4 eyes wiegman![]()
Wiegman, Diacré, dan is Hans's zusje nog knap vergeleken bij deze twee chagrijnigenquote:Op zondag 24 juli 2022 10:15 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wel hét voorbeeld dat een bril niet altijd geyl is bij een vrouw.
Het was ontzettend slecht. Ergens nog jammer dat je met zo'n lage uitslag wegkomt want je ziet meteen al dat er weer allerlei excuses komen dat het wel meeviel. En dat viel het niet.quote:
Ik heb nu horrorvisioenen van Vera Pauw met een paarse, dikgerande brilquote:Op zondag 24 juli 2022 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Wiegman, Diacré, dan is Hans's zusje nog knap vergeleken bij deze twee chagrijnigen
https://www.volkskrant.nl/cs-b363389dquote:Waarom is de Nederlandse voetbalvrouw vooral wit? ‘De angst om buitengesloten te worden speelt mee’
Het is aan het Oranje van dit EK te zien: vrouwenvoetbal is in Nederland hoofdzakelijk een witte aangelegenheid. Hoe dat nou kan? ‘Voor meiden met een migratieachtergrond is de drempel nog hoger.’
Het schijnt dat Martens Depay de Bentley heeft moeten afbestellen, ze twijfelt nog over een tattoo van een welpje op haar grote teen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:54 schreef raptorix het volgende:
Martens was trouwens wel de treurigheid van het tournooi, beetje de Memvis mentaliteit.
Zelfs de spreekwoordelijke kans die je elke wedstrijd krijgt, heeft Nederland niet gehad.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was ontzettend slecht. Ergens nog jammer dat je met zo'n lage uitslag wegkomt want je ziet meteen al dat er weer allerlei excuses komen dat het wel meeviel. En dat viel het niet.
Mwa misschien die van Miedema uit een verdwaalde corner.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs de spreekwoordelijke kans die je elke wedstrijd krijgt, heeft Nederland niet gehad.
Nou vooruit dan.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa misschien die van Miedema uit een verdwaalde corner.
Ach Engeland was inderdaad ook een ramp geworden. Laat maar gaan, voorlopig zal Oranje wat terugzakken verwacht ik.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Verder had je best de halve finale kunnen halen dit toernooi als je tegen Portugal gewoon 20 minuten bij de les bent en niet collectief door het ijs zakt na de 2-1. Eigenlijk had je die pot gewoon met 3-0 of 4-0 moeten winnen natuurlijk en dan had je via de Belgjes de 1/2 wel gehaald. Dan alsnog eruit tegen Engeland uiteraard.
In het begin kwamen we tegen portugal goed weg, had ook zomaar 2-0 kunnen zijn, en de enige reden waarom Nederland beter was omdat ze allemaal speelsters van 1.50 hadden opgesteld.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Verder had je best de halve finale kunnen halen dit toernooi als je tegen Portugal gewoon 20 minuten bij de les bent en niet collectief door het ijs zakt na de 2-1. Eigenlijk had je die pot gewoon met 3-0 of 4-0 moeten winnen natuurlijk en dan had je via de Belgjes de 1/2 wel gehaald. Dan alsnog eruit tegen Engeland uiteraard.
Maar het was allemaal zo ontzettend broos.
Hopen op een redelijke dag tegen IJsland dan pak je in elk geval de WK-quali.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach Engeland was inderdaad ook een ramp geworden. Laat maar gaan, voorlopig zal Oranje wat terugzakken verwacht ik.
De Kalma woedeuitbarstingquote:Op zondag 24 juli 2022 09:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je er iemand neerzet die een beetje chemie heeft met die dames, want ik heb het idee dat minstens de helft van de huidige selectie die Parsons wel in het Kanaal zouden willen flikkeren. Naast dat hij belachelijke keuzes maakt in de opstelling en niet doorselecteert. Hoe bestaat het dat Van Domselaar (met afstand de beste keepster van het toernooi) in eerste instantie als tweede achter die paardenbek plaats moest nemen?
Als je dat al niet eens kan zien als coach, heb je echt stront in je ogen. Naast dat Brugts en Egurrola steeds maar weer op de bank moesten beginnen en Janssen, Beerensteyn en Pelova steeds maar weer mochten aanklooien. Dáár heb je het verloren. En ik had toch Van de Sande meegenomen, al is het alleen maar voor de snelheid voorin als dat nodig blijkt, als je de boel achterin dicht moet houden en moet gokken op de counter met een lange bal naar voren. En waar de fuck was Fenna Kalma, topscorer van de eredivisie bij de kampioensploeg? Meisje Miedema liep alleen maar met zichzelf te worstelen.
Als de koppies de goede kant op stonden en er juiste keuzes gemaakt werden qua selectiebeleid, had je een veel beter draaiend team gehad. Maar goed, wat weet ik er van, ik ben geen bondscoach hè.
Je verliest deze partij vooral op het fysieke gedeelte, dus ik kan me daar wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En op de valreep nog even een diversiteitsartikel in de Volkskrant.Want de ploeg is veel te wit! (Uiteraard is de Franse ploeg niet te zwart)
[..]
https://www.volkskrant.nl/cs-b363389d
Wie zei dat dan? Heb al diverse interviews gezien maar schijnbaar iets gemist of anders geïnterpreteerd.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:37 schreef TheVulture het volgende:
Persons lijkt me in ieder geval wel definitief klaar, weer vernietigend commentaar van de speelsters dat hij veel te verdedigend wilde spelen.
Precies dit dus. Het was gewoon het hele toernooi niet goed genoeg. Gister scheelde het niet aan de inzet, maar aan de bal kwam NED gewoon veel tekort tov FRA (snelheid, fysiek, intensiteit etc.). Bij het grootste deel van de oude garde lijkt de fut eruit (sommigen ook uit vorm, lang seizoen gehad en geblesseerd geweest) en de jonkies zijn momenteel nog niet ver genoeg in hun ontwikkeling om op dat niveau van Frankrijk, Engeland en Duitsland te zitten.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vraag me wel af wat nou precies het idee was in het veld bij Nederland. Niet alleen gisteren, maar het hele toernooi al. Door wat blind opportunisme kom je nog tot goals in de poulefase maar veel lijn zat er niet in.
Fixed. Spitse eruit, Damaris samen met Groenen 6 september tegen IJsland a.u.b. Damaris verdient echt veel meer speeltijd, de klasse druipt er van af.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die Parson moet gewoon opdonderen en al die argumenten dat Groenen Spitse beter is kan de prullenbak in. Dat hele middenveld stelt geen ene reet voor.
Spitse staat er tegen IJsland gewoon weer in, ga daar maar vanuit. Wel benieuwd wat ie gaat doen in het doel.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wie zei dat dan? Heb al diverse interviews gezien maar schijnbaar iets gemist of anders geïnterpreteerd.
W.b. Parsons: in interviews vind ik het veel gebakken lucht. Maar oké, daarin is hij niet de enige. Ik heb wel het gevoel dat hij het beste met het team voor heeft, maar dat zijn aanpak gewoon niet erbij past. In Amerika heeft hij het anders wel goed gedaan. Verder is Wiegman te lang doorgegaan met de oude garde, waardoor Parsons in één keer te veel moest door selecteren, plus hij had vaak pech dat hij steeds in diverse interlandperiodes 5 à 6 speelsters miste door blessures en covid regels. Maar oké, als een groot deel van je selectie ook niet mee zou willen in je ideeën (geen idee of dat écht zo is), tja dan ben je sowieso als coach de sjaak.
[..]
Precies dit dus. Het was gewoon het hele toernooi niet goed genoeg. Gister scheelde het niet aan de inzet, maar aan de bal kwam NED gewoon veel tekort tov FRA (snelheid, fysiek, intensiteit etc.). Bij het grootste deel van de oude garde lijkt de fut eruit (sommigen ook uit vorm, lang seizoen gehad en geblesseerd geweest) en de jonkies zijn momenteel nog niet ver genoeg in hun ontwikkeling om op dat niveau van Frankrijk, Engeland en Duitsland te zitten.
[..]
Fixed. Spitse eruit, Damaris samen met Groenen 6 september tegen IJsland a.u.b. Damaris verdient echt veel meer speeltijd, de klasse druipt er van af.
Pas als ze de WK kwali verneuken, zie ik de KNVB Parsons pas eruit gooien.
Dat moet toch écht geen discussie meer zijn, of Sari dan nog geblesseerd is of niet...quote:Op zondag 24 juli 2022 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel benieuwd wat ie gaat doen in het doel.
2 gekleurde vrouwen is precies representatief voor heel Nederland. Maar door een Amsterdamse bril moet dat per se minimaal de helft zijn. En ‘teveel’ zwart bestaat opeens niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En op de valreep nog even een diversiteitsartikel in de Volkskrant.Want de ploeg is veel te wit! (Uiteraard is de Franse ploeg niet te zwart)
[..]
quote:Op zondag 24 juli 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Bijvoorbeeld via het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi, waardoor international Shanice van der Sanden met voetbal in aanraking kwam.
Klopt, het is weer om te kotsen.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:50 schreef Homey het volgende:
[..]
2 gekleurde vrouwen is precies representatief voor heel Nederland. Maar door een Amsterdamse bril moet dat per se minimaal de helft zijn. En ‘teveel’ zwart bestaat opeens niet.
Dit idd! Echt zum kotsenquote:Op zondag 24 juli 2022 13:51 schreef Homey het volgende:
Verder; Marokkaanse en Turkse meiden mogen van hun eigen gemeenschap niet sporten. Mogen bijna niks overigens. Dat heeft alles te maken met hun cultuur en geloof. De Volkskrant ontkent dit volledig, en dat alleen al maakt dit artikel zuiver nepnieuws.
Op Nu.nl stonden wat uitspraken, oa wederom van Roord, Van de Donk en Miedema... je ziet aan alle kanten de mismatch er vanaf druipen. Aan de andere kant is die vaste kliek ook niet heel zelfkritisch meer denk ik. Ze waren al niet blij dat hun Shanice ineens werd geslachtofferd, terwijl iedereen al jaren ziet dat ze 0 rendement heeft ondanks die snelheid.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wie zei dat dan? Heb al diverse interviews gezien maar schijnbaar iets gemist of anders geïnterpreteerd.
quote:Op zondag 24 juli 2022 13:50 schreef Homey het volgende:
[..]
2 gekleurde vrouwen is precies representatief voor heel Nederland. Maar door een Amsterdamse bril moet dat per se minimaal de helft zijn. En ‘teveel’ zwart bestaat opeens niet.
Er zitten ook wel echt heel weinig karakters in dit team waar ik iets mee heb, behalve Van Domselaar. Veel van die meiden zijn echt chronisch verontwaardigd. Donk ziet er leuk uit maar ook veel te woke voor een beetje een realistische analyse. Veel klagen over inclusiviteit en racisme. Van Dongen zelfde verhaal.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op Nu.nl stonden wat uitspraken, oa wederom van Roord, Van de Donk en Miedema... je ziet aan alle kanten de mismatch er vanaf druipen. Aan de andere kant is die vaste kliek ook niet heel zelfkritisch meer denk ik. Ze waren al niet blij dat hun Shanice ineens werd geslachtofferd, terwijl iedereen al jaren ziet dat ze 0 rendement heeft ondanks die snelheid.
Beetje vreemd artikel met aparte conclusies wel ja, zeker als je ook nog aangeeft dat Marokko actief bezig is om jonge in Nederland geboren meiden met Marokkaanse roots te strikken voor hun eigen elftal. Dan is het niet vreemd dat je uiteindelijk over een paar jaar nog steeds geen meiden met Marokkaanse roots in je elftal zou kunnen hebben...quote:Op zondag 24 juli 2022 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Pelova wordt trouwens niet eens genoemd in het artikel, Bulgaren zijn niet interessant of inclusief genoeg.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje vreemd artikel met aparte conclusies wel ja, zeker als je ook nog aangeeft dat Marokko actief bezig is om jonge in Nederland geboren meiden met Marokkaanse roots te strikken voor hun eigen elftal. Dan is het niet vreemd dat je uiteindelijk over een paar jaar nog steeds geen meiden met Marokkaanse roots in je elftal zou kunnen hebben...
ik hoop dat vriend @DombohetOlifantje1 het met mij eens is.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Als Frankrijk dit toernooi maar niet wint. Wat een vreselijk land en team hebben ze. Smerig.
Mooi gesproken.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik hoop dat vriend @:dombohetolifantje1 het met mij eens is.
Dat woke geneuzel is dodelijk vermoeiend, je kunt tegenwoordig bijna nergens meer naar kijken of heen gaan of je wordt er weer tegen je zin mee geconfronteerd.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Pelova wordt trouwens niet eens genoemd in het artikel, Bulgaren zijn niet interessant of inclusief genoeg.Alleen als je een kleurtje hebt tel je mee voor de diversiteitsclub.
Ja, en de KNVB is er klaarblijkelijk erg trots op dat ze door de allochtone wijken in te gaan toch maar mooi oer-Utrechter Sjanies hebben weten te vinden.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Pelova wordt trouwens niet eens genoemd in het artikel, Bulgaren zijn niet interessant of inclusief genoeg.Alleen als je een kleurtje hebt tel je mee voor de diversiteitsclub.
Team BLONDquote:Op zondag 24 juli 2022 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Als Frankrijk dit toernooi maar niet wint. Wat een vreselijk land en team hebben ze. Smerig.
Betwijfel of Pelova een dubbel paspoort heeft. En die is gewoon Nederlandse, leuk voor haar moeder dat ze uit Bulgarije komt.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geldt toch ook voor een enorm deel van de Suri's.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Betwijfel of Pelova een dubbel paspoort heeft. En die is gewoon Nederlandse, leuk voor haar moeder dat ze uit Bulgarije komt.
GEKOLONISEERDquote:Op zondag 24 juli 2022 21:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geldt toch ook voor een enorm deel van de Suri's.
Mwah, ieder voor zich, maar het zijn nog maar 3 potjes met 4 prima teams (denk ook momenteel de 4 sterkste), waarvan de finale op Wembley is. Ben wel benieuwd hoe het eindigt eindelijk.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
En naar de rest van de wedstrijden kijkt geen hond meer
Van Veenendaal is iemand met een grote staat van dienst en veel aanzien binnen oranje, haar passeren als nieuwe coach zou de slechts mogelijke binnenkomer zijn geweest. Ik betwijfel ook of de KNVB dat zou accepteren.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je er iemand neerzet die een beetje chemie heeft met die dames, want ik heb het idee dat minstens de helft van de huidige selectie die Parsons wel in het Kanaal zouden willen flikkeren. Naast dat hij belachelijke keuzes maakt in de opstelling en niet doorselecteert. Hoe bestaat het dat Van Domselaar (met afstand de beste keepster van het toernooi) in eerste instantie als tweede achter die paardenbek plaats moest nemen?
Als je dat al niet eens kan zien als coach, heb je echt stront in je ogen. Naast dat Brugts en Egurrola steeds maar weer op de bank moesten beginnen en Janssen, Beerensteyn en Pelova steeds maar weer mochten aanklooien. Dáár heb je het verloren. En ik had toch Van de Sande meegenomen, al is het alleen maar voor de snelheid voorin als dat nodig blijkt, als je de boel achterin dicht moet houden en moet gokken op de counter met een lange bal naar voren. En waar de fuck was Fenna Kalma, topscorer van de eredivisie bij de kampioensploeg? Meisje Miedema liep alleen maar met zichzelf te worstelen.
Als de koppies de goede kant op stonden en er juiste keuzes gemaakt werden qua selectiebeleid, had je een veel beter draaiend team gehad. Maar goed, wat weet ik er van, ik ben geen bondscoach hè.
Wat is deze? Dus het maakt ook nog uit hoeveel procent migratieachtergrondbloed iemand heeft? Dus huidskleur én percentage bloed? Paspoort ook uiteraard. Schoenmaat en cupgrootte ook nog relevant?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Betwijfel of Pelova een dubbel paspoort heeft. En die is gewoon Nederlandse, leuk voor haar moeder dat ze uit Bulgarije komt.
Bij de 'diversiteitsjankerds' gaat het doorgaans alleen maar om huidskleur. Ze zijn zelf de grootste racisten wat dat betreft.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:53 schreef SOG het volgende:
[..]
Wat is deze? Dus het maakt ook nog uit hoeveel procent migratieachtergrondbloed iemand heeft? Dus huidskleur én percentage bloed? Paspoort ook uiteraard. Schoenmaat en cupgrootte ook nog relevant?
Ja zo werkt dat blijkbaar. Bij spelers met gemengd bloed (Stengs, Depay, Van Dijk, Gakpo) wordt altijd vooral benadrukt dat het donkere spelers zijn maar is je moeder een Bulgaar dan telt dat uiteraard niet meer.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:53 schreef SOG het volgende:
[..]
Wat is deze? Dus het maakt ook nog uit hoeveel procent migratieachtergrondbloed iemand heeft? Dus huidskleur én percentage bloed? Paspoort ook uiteraard. Schoenmaat en cupgrootte ook nog relevant?
voor die tijd kan er toch wel een fatsoenlijke NL coach gevonden worden zou je denken.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mwah, ieder voor zich, maar het zijn nog maar 3 potjes met 4 prima teams (denk ook momenteel de 4 sterkste), waarvan de finale op Wembley is. Ben wel benieuwd hoe het eindigt eindelijk.
Gister in Studio Engeland werd er weinig van Parsons heel gelaten. Draagvlak vanuit een deel van de groep lijkt iig weg ja. 6 september een beslissende WK-kwali wedstrijd. Vraag me af wat de KNVB gaat doen: hem voor deze wedstrijd eruit gooien, wat goed maar ook slecht kan uitpakken in aanloop naar die wedstrijd, of zijn lot juist laten afhangen van die wedstrijd, nog een beetje extra druk dus. Dat laatste moet je ook niet willen eigenlijk.
Wie dan??? Misschien moet je Advocaat terug halen voor een tijdje. bezig blijven tijdens je pensioenquote:Op maandag 25 juli 2022 17:28 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
voor die tijd kan er toch wel een fatsoenlijke NL coach gevonden worden zou je denken.
Die parsons heeft de uitstraling van een aardappel en het regent kennelijk klachten. Keuze snel gemaakt.
voor die ene wedstrijd kan je er Ome van Gaal best neerzetten, die zou het fantastisch vinden denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wie dan??? Misschien moet je Advocaat terug halen voor een tijdje. bezig blijven tijdens je pensioen![]()
![]()
Van gaal. Die kun je afvoeren bij het idee alleen alquote:Op maandag 25 juli 2022 17:32 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
voor die ene wedstrijd kan je er Ome van Gaal best neerzetten, die zou het fantastisch vinden denk ik.
Erna geen idee, weet niet welke NL coaches er beschikbaar zijn.
Gewoon Koeman ... 1 bondscoach voor zowel mannen als vrouwen .. Ze verdienen tenslotte al net zoveel ...quote:Op maandag 25 juli 2022 17:32 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
voor die ene wedstrijd kan je er Ome van Gaal best neerzetten, die zou het fantastisch vinden denk ik.
Erna geen idee, weet niet welke NL coaches er beschikbaar zijn.
Tweede plek is nog wel play-offs toch?quote:Op maandag 25 juli 2022 17:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Maar genoeg over kleinzerige kanttekeningen in het kwadraat.
Heb maar weinig van de wedstrijd gezien, maar ik vond Jackie Groenen echt ontzettend slecht spelen. Veel inzet, maar kwam over als de persoon die in het midden van een rondo stond.
Ik voorspel bij deze alvast dat de WK kwalificatiewedstrijd tegen IJsland in 1-1 zal eindigen. En dan kunnen ze ergens in 2024 beginnen met de EK kwalificatiewedstrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |