Tot voor kort werkte ik op het hart van de Zuidas, echter weinig dealers gezien daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:raptorix had waarschijnlijk contact met de SNUIFAS
CC: @:monkyyy
Best goede keus eigenlijk jaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:53 schreef Netsplitter het volgende:
Op naar Van Marwijk als bondscoach.
Parsons is een aanfluiting.
quote:
Doe Renee Sleegers maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:53 schreef Netsplitter het volgende:
Op naar Van Marwijk als bondscoach.
Parsons is een aanfluiting.
Clairy Polak!quote:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 24 juli 2022 00:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Als wij gaan voetballen, kunnen we tegen elk land voetballen."
Joh.![]()
Jill Roord, 23-7-2022, NOS interview na FRA-NED.
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:52 schreef superniger het volgende:
NOOIT MEER JANSSEN
NOOIT MEER MARTENS
NOOIT MEER SARI
NOOIT MEER BEERENSTEYN
NOOIT MEER PARSONS
Ja die had meer verdiend , want ze speelde beter dan de meesten in de basisquote:Op zondag 24 juli 2022 01:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.
die Parson moet gewoon opdonderen en al die argumenten dat Groenen beter is kan de prullenbak in. Dat hele middenveld stelt geen ene reet voor.
Doe me dan Renard maar.quote:
Ja maar waarom dan.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:40 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er geen regeling is dat het mogelijk maakt om 1 speler van de vrouwen mee te laten doen bij de mannen. Die Van Domselaar is wel echt niet te stoppen (penalty is een loterij, kun je niet echt voor trainen).
Deed me denken aan de tijden van Neuer dat hij ook niet te stoppen was, maar goed een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben benieuwd naar welke club ze gaat. Bij Twente moet ze zo snel mogelijk weg.
Ronduit belachelijk ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende: Dat de groep nog oprecht denkt dat het verlies van Sari een klap was zegt eigenlijk alles
![]()
Laat Damaris eerst maar eens Nederlands gaan leren. Dat spreekt ze niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.
die Parson moet gewoon opdonderen en al die argumenten dat Groenen beter is kan de prullenbak in. Dat hele middenveld stelt geen ene reet voor.
Slecht voor sfeer in het team!!!quote:Op zondag 24 juli 2022 07:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat Damaris eerst maar eens Nederlands gaan leren. Dat spreekt ze niet.
Lulletje rozenwater natuurlijk. Maar goed, de selectie bestaat zelf nou ook niet bepaald uit volwassen vrouwen die het zelf wel even regelen.quote:Op zondag 24 juli 2022 08:37 schreef TheVulture het volgende:
Persons lijkt me in ieder geval wel definitief klaar, weer vernietigend commentaar van de speelsters dat hij veel te verdedigend wilde spelen.
Gebrek aan autoriteit bij de coach maakt dat sommige speelsters zich gaan roeren op de verkeerde manier. Ik begreep dat Janssen niet meer als linksback wilde spelen, Roord vindt zichzelf een vedette. Sommige speelsters zijn sleets en teren op hun naam. Je ziet het vaak bij ploegen die successen hebben gekend... De KNVB zal iemand moeten aanstellen met autoriteit die echt door gaat selecteren. En wie niet mee wil heeft pech...quote:Op zondag 24 juli 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater natuurlijk. Maar goed, de selectie bestaat zelf nou ook niet bepaald uit volwassen vrouwen die het zelf wel even regelen.Sari was genant als aanvoerder en Miedema (nieuwe aanvoerder) is als spits alleen maar met zichzelf bezig. Zou echt niet weten wie je hier voor zou moeten zetten.
Belangrijkste is dat je er iemand neerzet die een beetje chemie heeft met die dames, want ik heb het idee dat minstens de helft van de huidige selectie die Parsons wel in het Kanaal zouden willen flikkeren. Naast dat hij belachelijke keuzes maakt in de opstelling en niet doorselecteert. Hoe bestaat het dat Van Domselaar (met afstand de beste keepster van het toernooi) in eerste instantie als tweede achter die paardenbek plaats moest nemen?quote:Op zondag 24 juli 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lulletje rozenwater natuurlijk. Maar goed, de selectie bestaat zelf nou ook niet bepaald uit volwassen vrouwen die het zelf wel even regelen.Sari was genant als aanvoerder en Miedema (nieuwe aanvoerder) is als spits alleen maar met zichzelf bezig. Zou echt niet weten wie je hier voor zou moeten zetten.
Had allemaal weinig uitgemaakt.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoals ik al zei, ik had Miedema niet opgesteld maar op de bank laten beginnen en dan meer als stormram rol, bij haar grote terugkeer, langzaam in laten komen
Leuchter is de vrouw in vorm, van de wedstrijd ervoor, gebaseerd daarop had ik haar in de basis staan
kwartfinale (laatste 8) is in ieder geval geen grote vernedering en het is na verlenging dus 90 minuten 0-0 houden is op zich ook niet slecht, wanneer frankrijk kans op kans had om te scorenquote:
Ah niks gemist dusquote:Op zondag 24 juli 2022 07:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
120 minuten weggespeeld. De xG van Frankrijk was 4,44.
[ twitter ]
nu nog Wiegman hopelijk de finale niet halen, mooie karma voor die verraderquote:Op zondag 24 juli 2022 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat deze onzin weer voorbij is
Wel hét voorbeeld dat een bril niet altijd geyl is bij een vrouw.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nu nog Wiegman hopelijk de finale niet halen, mooie karma voor die verrader
4 eyes wiegman![]()
Wiegman, Diacré, dan is Hans's zusje nog knap vergeleken bij deze twee chagrijnigenquote:Op zondag 24 juli 2022 10:15 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wel hét voorbeeld dat een bril niet altijd geyl is bij een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |