Tot voor kort werkte ik op het hart van de Zuidas, echter weinig dealers gezien daar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:raptorix had waarschijnlijk contact met de SNUIFAS
CC: @:monkyyy
Best goede keus eigenlijk jaquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:53 schreef Netsplitter het volgende:
Op naar Van Marwijk als bondscoach.
Parsons is een aanfluiting.
quote:
Doe Renee Sleegers maar.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:53 schreef Netsplitter het volgende:
Op naar Van Marwijk als bondscoach.
Parsons is een aanfluiting.
Clairy Polak!quote:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 24 juli 2022 00:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Als wij gaan voetballen, kunnen we tegen elk land voetballen."
Joh.![]()
Jill Roord, 23-7-2022, NOS interview na FRA-NED.
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:52 schreef superniger het volgende:
NOOIT MEER JANSSEN
NOOIT MEER MARTENS
NOOIT MEER SARI
NOOIT MEER BEERENSTEYN
NOOIT MEER PARSONS
Ja die had meer verdiend , want ze speelde beter dan de meesten in de basisquote:Op zondag 24 juli 2022 01:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Damaris had Spanje en VS opgegeven voor Nederland. Fucking Nederland en dan beloon je haar met niet eens een basisplaats? Daar bovenop scoorde ze ook meteen (zie: portugal) toen ze mee mocht spelen.
die Parson moet gewoon opdonderen en al die argumenten dat Groenen beter is kan de prullenbak in. Dat hele middenveld stelt geen ene reet voor.
Doe me dan Renard maar.quote:
Ja maar waarom dan.quote:Op zondag 24 juli 2022 01:40 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er geen regeling is dat het mogelijk maakt om 1 speler van de vrouwen mee te laten doen bij de mannen. Die Van Domselaar is wel echt niet te stoppen (penalty is een loterij, kun je niet echt voor trainen).
Deed me denken aan de tijden van Neuer dat hij ook niet te stoppen was, maar goed een zwaluw maakt nog geen zomer. Ben benieuwd naar welke club ze gaat. Bij Twente moet ze zo snel mogelijk weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |