Als je volgende keer op Open nieuw deel klikt, gaat het vanzelfquote:Op zondag 9 juni 2024 06:05 schreef superniger het volgende:
Graag reeksen ❤️
TV / [Net5] Het blok 2024 #2
gedaan, er was bij de originele deel 2 iets fout gegaan waardoor die geen nummer meer had. Dus heb deze nu #3 gegeven.quote:Op zondag 9 juni 2024 06:05 schreef superniger het volgende:
Graag reeksen ❤️
TV / [Net5] Het blok 2024 #3
dat gaat niet als er nog geen reeks is.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je volgende keer op Open nieuw deel klikt, gaat het vanzelf
fixed thatquote:Op maandag 2 september 2024 19:48 schreef Leandra het volgende:
Ik mijn numlock stond kennelijk niet aan en de 1 achter het hekje verscheen dus niet....
Als iemand die even in de TT zou kunnen zetten? Thnx
TV / [NET5] Een Eigen Huis #1
ja maar die is al 4 jaar stilquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:06 schreef Blues het volgende:
Is er ergens nog een topic over Holland gots talent?
Top, ben mobiel aan het klooien, kan de TT even aangepast?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die is al 4 jaar stil
TV / Holland's Got Talent seizoen 11 #1 Zonder Dan
dus ik zou zeggen maak maar een nieuwe aan
zelfs twee keerquote:Op vrijdag 20 september 2024 14:41 schreef potjecreme het volgende:
Drukte perongeluk op post report
🫣
joh nergens voor nodig.quote:
laten we deze discussie niet in het topic voeren en daarmee volledig offtopic gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:50 schreef JimPansje het volgende:
[..]
Nee dit komt niet in de uitzending voor de n is informatie op internet.
Waarom meteen zo agressief reageren met je insinuaties? Ik spoiler per ongeluk iets waarvan ik het niet wist en heb dat ook gemeld dat ik dat niet wist, die houding van je slaat helemaal nergens op, doe eens ff rustig joh
Ik moet mij nu even ongelofelijk inhouden , zie post 242 in dat zelfde topic van mij, precies 1 post na jou bericht op 241 en 1 post boven mijn reactie op jou op 243. Of had mevrouw liever gehad dat ik ook haar persoonlijk en nederig mijn excuses had aangeboden ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:14 schreef Leandra het volgende:
Los daarvan had die user eerder al wel gespoilerd van het vooruitkijken.
Die ¤ 11 kwam uit de uitzending die de vrijdag na die post werd uitgezonden.
Als het van insta of wat dan ook is: prima, zet er een linkje bij.
Je kan een topic openen, [Retro] als tagje en dan weet men dat het geen actuele afleveringen zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 07:23 schreef Charged het volgende:
Een goedemorgen. Ik was deze ochtend een beetje aan het Youtuben en kwam een 40 jaar oud filmpje tegen van De Wondere Wereld van de Firato 1984. Is er een verzameltopic voor zoiets om te delen? Lijkt me wel grappig voor de jongere users onder ons om te zien hoe de techniek er toen voorstond. (crap..ik was pas 10 toen...)
Thnx. Ik zal m'n best eens gaan doen. Misschien gaat het iets worden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kan een topic openen, [Retro] als tagje en dan weet men dat het geen actuele afleveringen zijn
het past beter onder de noemer RLSquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:32 schreef superniger het volgende:
Waarom staat dit in RLS?
Graag weer terug naar TV verplaatsen.
RLS / [SBS 6/Amazon Prime] Million Dollar Island #5 Flopshow
Jaren staat het in TV en vanuit het niets verplaatsen jullie het.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
het past beter onder de noemer RLS
dus nee het staat daar prima
klopt, dat kan wel eens voor komen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Jaren staat het in TV en vanuit het niets verplaatsen jullie het.
nope, daar zit meer spelelement in dan in de woestijnquote:Nog 1 verzoekje dan: mag het Expeditie Robinson topic ook naar RLS? Zijn het zelfde soort programma's.
Rare redenering. Spelelement is ongeveer evenveel in beide programma's.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, dat kan wel eens voor komen.
[..]
nope, daar zit meer spelelement in dan in de woestijn
Je hebt het zelf al gevonden gezien superniger in TV / [RTL4] Humberto #3 Wat Tom kan, kon Tan al.quote:
Waarom post je ditquote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al gevonden gezien superniger in TV / [RTL4] Humberto #3 Wat Tom kan, kon Tan al.
Nadat ik ben gaan zoeken ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al gevonden gezien superniger in TV / [RTL4] Humberto #3 Wat Tom kan, kon Tan al.
Niet in TV, want RLS…quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:53 schreef derLudolf het volgende:
Is er geen topic over steenrijk, straatarm?
Dankuquote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in TV, want RLS…
RLS / [SBS6] Steenrijk/Straatarm #4 Met hoertje van Assen.....
Dutch_view in RLS / [SBS6] Familie Gillis #18 Gaat naar Belgiequote:Op vrijdag 8 november 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het Massa is kassa topic niet vinden.
Was al eerder gekickt. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Dutch_view in RLS / [SBS6] Familie Gillis #18 Gaat naar Belgie
Is al meermaals gerapporteerd, zo'n opmerking kan toch gewoon niet? Het is een serieus topic en daar kan toch gewoon met respect over mensen gesproken worden zonder een ondertoon van racisme en haat?quote:Op maandag 9 december 2024 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ze nogal hautain eerlijk gezegd. En dat mocro grietje er nog bij wat zich maar hijgerig zit uit te sloven, veel te bang om er uit gestemd te worden.
voor het melden van dingen die via PM gaan wil ik je adviseren naar forum at fok.nl te mailen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:53 schreef GereDathan het volgende:
En ter informatie, de betreffende user zit mij uit te dagen en te beledigen via DM n.a.v. mijn report.
Geeft niks, het is druk genoeg. Vandaar de reminder hier in het topic, hoor van meerdere mensen dat ze de opmerkingen heel vervelend vinden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor het melden van dingen die via PM gaan wil ik je adviseren naar forum at fok.nl te mailen.
Een admin kan dan kijken of er actie nodig is.
De moderatie in een topic ga ik naar kijken.
ik was nog niet aan de TRs toegekomen nadat ik gisteravond om 21u ben gaan slapen en vandaag moest werken.
Ja. Beetje jammer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:09 schreef ISVV het volgende:
Gaan we in Vandaag Inside niet heel erg off-topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |