Het wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 9 december 2024 23:46 schreef loveli het volgende:
Beetje laat mee begonnen (zit net afl 1 te kijken), maar het lijkt tot nu toe veelbelovend qua ongemak en cringe.
Hij heeft iets engs over zich.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:25 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil je graag harder aanraken."
Ja, wij zeiden gisteravond al, die jongen heeft iets over zich waardoor hij kan ontploffen. Of erger.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:44 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Hij heeft iets engs over zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat de search van Fok dat topic kon vinden. Want ik had wel gezocht.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
RLS / [NPO 3] Onderweg naar liefde
Ooit aan begonnen en al heel snel gestopt met kijken.
Kan toch niet echt zijn. NIemand is zo. Die 4 jarige knul zit echt vast in het lichaam van een 42 jarige.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben normaal niet zo van die datingdingen maar dit is wel een soort guilty pleasure of zo. En Martijn is echt hilarisch.
Daar verder inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
RLS / [NPO 3] Onderweg naar liefde
Ooit aan begonnen en al heel snel gestopt met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |