SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
bron?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:56 schreef Joppiez het volgende:
Rusland bombardeert weer de haven van Odessa. Afspraken van gisteren zijn dus niks waard, maar dit wist iedereen stiekem toch al
Het is de (False) Balance fallacy.quote:
Facebook.quote:
Wat een teringlijers zijn het ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:56 schreef Joppiez het volgende:
Rusland bombardeert weer de haven van Odessa. Afspraken van gisteren zijn dus niks waard, maar dit wist iedereen stiekem toch al
Het is wat subtieler dan wat de Russen doen maar bayraktar drones die een kruiser afleiden geloof ik ook niets van bvquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is de (False) Balance fallacy.
https://rationalwiki.org/wiki/Balance_fallacy
Zal ongetwijfeld enige kern van waarheid inzitten, als je het hebt over de body count ofzo,
Nee dat is gewoon feitelijk lijkt me maar dat heeft dan weer niets met propaganda te makenquote:Maar aan de ene kant heb je een agressieve imperialist, en aan de andere kant heb je een land wat gewoon om niks aangevallen werd.
En die waarheid ligt nu eenmaal niet in het midden.
Op twitter melden UA media het.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Facebook.
Zou zeggen plaats de bron waar je het vandaan hebt. En dan kan ik altijd besluiten of ik die bron wel of niet vertrouw
En gewoon de NOS ook:quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Facebook.
Zou zeggen plaats de bron waar je het vandaan hebt. En dan kan ik altijd besluiten of ik die bron wel of niet vertrouw
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat Rusland zou hebben beloofd om niet vanuit de zee op Odessa te gaan schieten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En gewoon de NOS ook:
https://nos.nl/artikel/24(...)-over-graantransport
Gelukkig zijn er hier genoeg mensen die zeggen dat het de schuld van het Westen is en dat er juist met Rusland onderhandeld moet worden!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:56 schreef Joppiez het volgende:
De categorie: mensen die zich niet informeren, compleet arbitrair hun vinger in de lucht steken, en pontificeren: "Het is niet waar", is de laatste dagen ook in opkomstquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:19 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier genoeg mensen die zeggen dat het de schuld van het Westen is en dat er juist met Rusland onderhandeld moet worden!
Van die zelfhaat, zelfde soort mensen die met een vlag op de kop staan te zwaaien of zo'n zakdoek hebben maar helemaal 0 met de agrarische sector van doen hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:19 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er hier genoeg mensen die zeggen dat het de schuld van het Westen is en dat er juist met Rusland onderhandeld moet worden!
Zonder capitulatie van Oekraine is haar enige kans een bloedige uitputtingsslag met miljoenen doden aan beide zeiden en Rusland zo veel als mogelijk in de miserie als gevolg van deze oorlog mee te slepen. Zo lang Rusland ook maar een kans ruikt meer grondgebied te veroveren heeft praten toch geen zin.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:19 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dan houden ze zich in ieder geval aan de afspraak.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat Rusland zou hebben beloofd om niet vanuit de zee op Odessa te gaan schieten.
Om het dan vanuit de lucht alsnog te doen lijkt me typisch iets voor Rusland.
Dat eindeloze getroll van ze in Call of Duty was duidelijk gewoon training.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:56 schreef Joppiez het volgende:
Er zijn waarschijnlijk wat zeemijnen weg gehaald om de graanschepen veilig van en naar de haven te brengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan houden ze zich in ieder geval aan de afspraak.
Ik gaf het drie dagen, maar blijkbaar te optimistisch.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:56 schreef Joppiez het volgende:
“Explosions have rocked a key Ukrainian port just a day after Kyiv and Moscow reached a landmark deal to allow the resumption of grain exports.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:56 schreef Joppiez het volgende:
Mag in de op.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:08 schreef ipa84 het volgende:
Mood over dit topic af en toe. Hoe sommige hier denken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |