En voor een dubbeltje verkopen aan de Duitsers zekerquote:
Dat moest ook wel want hij begrijpt nog steeds niet hoe je nu met kernenergie je huis kan verwarmenquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Het gas stroomt. Heeft Rob Jetten weer goed geregeld
Volgende maand weer een 'storing'. Gaat Jetten nog rimpels van krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Het gas stroomt. Heeft Rob Jetten weer goed geregeld
Ik hoop dat er een Uranium deposit wordt gevonden midden in de Randstad. Dan kunnen we mooi allemaal Kerncentrales daar neerzetten en de hele boel leegtrekken. Eindelijk energieonafhankelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat moest ook wel want hij begrijpt nog steeds niet hoe je nu met kernenergie je huis kan verwarmen![]()
![]()
![]()
Wat een randdebiel is dat zeg
Jetten: Maar hoe verwarmen we onze huizen danquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat er een Uranium deposit wordt gevonden midden in de Randstad. Dan kunnen we mooi allemaal Kerncentrales daar neerzetten en de hele boel leegtrekken. Eindelijk energieonafhankelijk.
Al besproken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:11 schreef monkyyy het volgende:
Aan de andere kant, energie besparende maatregelen in huis worden bij deze prijzen zeer rendabel. Denk aan:
- De temperatuur van je CV juist instellen zodat het rendement hoog is
- Je radiatoren juist inregelen
- Een tijdprogramma op je thermostaat zetten
- Daar waar je blanke leidingen ziet waar warm water doorheen gaat: buisisolatie aanbrengen
- Tochtstrips en tochtborstels plaatsen
- Sluimerverbruik aanpakken
- Als je ramen op zuid hebt, gordijnen open als de zon erop staat
- Vriezer en koelkast op de juiste temperatuurinstellen
- Lampen vervangen voor ledlampen
- En natuurlijk de kachel een graadje lager, als je dat tenminste niet oncomfortabel vindt
En als je geld hebt om te investeren:
- Isoleren
- zonnepanelen
- Oud witgoed vervangen
- Zuinigere cv ketel
- Overal HR++ glas inzetten
De slimmeren hebben al geïnvesteerd in aardwarmte.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Begin maar met het afschakelen van die kassen waarin snijbloemen worden geteeld. Die staan niet eens twee weken en kun je dan weer in de bio bak gooien. Verspilling.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Of gewoon zoveel onder/badgoed kopen dat je maar 1x per maand hoeft te wassen.
Ik denk dat de anderhalve meter weer wordt geadviseerd (al dan niet erg dringend).quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:42 schreef Gehrman het volgende:
In het najaar krijgen we gewoon weer een lockdown.
Vind ik prima. Hou niet van vieze mensen in m'n persoonlijke ruimte.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk dat de anderhalve meter weer wordt geadviseerd (al dan niet erg dringend).
En testen natuurlijk, in eerste instantie zelftesten.
Vooral nu mensen denken dat het verstandig is om niet iedere dag te douchen vanwege de gasprijzen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vind ik prima. Hou niet van vieze mensen in m'n persoonlijke ruimte.
De potlood is verdwenen in zijn hoofd, matige truc.quote:
De achterkanten klopten toch?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:57 schreef Gehrman het volgende:
Dat is toch puur bedrog wat hier gebeurt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:52 schreef dvdfreak het volgende:
Mark en Caroline van den Heuvel & Catherine Keyl over Aad van den Heuvel
Ruurd Jelle van der Leij toverde een weiland om tot natuurparadijs
Barbara Barend over de kwartfinale van de Oranje Leeuwinnen
Klopt ik heb er zelfs nog een topic over geopend laatst.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Rood zakjedoekje aan de rechter pols, Gehrman weet wat dit betekent in the scene
Loopt die niet vast door de (yech) drab?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:58 schreef monkyyy het volgende:
En gister met de regen allemaal naaktslakken op het gazon die allemaal opgepeuzeld zijn door de robotmaaier
Heel af en toe. Misschien 3x per jaar ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Loopt die niet vast door de (yech) drab?
Dit bespreken ze ook bij Renze.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:38 schreef dvdfreak het volgende:
Caroline van der Plas over steun van Trump voor Nederlandse boeren
Dat hebben ze al opgelost met cutting edge technologyquote:Op maandag 25 juli 2022 22:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Gewoon op straat schijten. Doen ze in India ook.
'ik hou van een vuist in het keeltje'.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Rood zakdoekje om de keel, wat is daar de betekenis van? @:gehrman
Het is gewoon een verdienmodel.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:42 schreef Faraday01 het volgende:
Eva Vlaardingerbroek is rijp voor een stevige beoordeling in een psychiatrische instelling.
Alles voor de stemmenquote:Op maandag 25 juli 2022 22:46 schreef svann het volgende:
Caroline schijnt de wetten een beetje halfslachtig te citeren, heb ik van 'Even tot hier' geleerd.
quote:Op maandag 4 juli 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
- Voer veranderen
- Melkquota
- Export van vlees verbieden
- Megastallen verbieden
Problem solved.
Al lang, net zoals met de kaderrichtlijn water waar al 2x 9 jaar uitstel is verleend en waar stikstofdepositie een groot probleem voor is.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:51 schreef svann het volgende:
Wanneer hadden we die stikstof in orde moeten hebben?
Vijftien, twintig jaar geleden?
Hoeveel jaar heeft Nederland al een uitzonderingspositie gehad?
Bevindingen van rapporten weglaten zodat het leek of de wetenschappers het ook niet wisten.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:46 schreef svann het volgende:
Caroline schijnt de wetten een beetje halfslachtig te citeren, heb ik van 'Even tot hier' geleerd.
Voortaan een beflapje gebruiken dus.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:54 schreef superniger het volgende:
Apenpokken krijg je toch alleen door homosex?
Boomers die voor 1974 zijn geboren hebben al een pokken vaccin gehad.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:02 schreef Bolasie het volgende:
Dus alle homo's krijgen binnenkort een vaccinatie uitnodiging?
Dan ben ik heel benieuwd of @:GGMM inmiddels een brief heeft ontvangen
???quote:Op maandag 25 juli 2022 22:55 schreef svann het volgende:
Ab zaait paniek, maar blijkt nog al eens gelijk te hebben.
Zo oud is Ab ook weer nietquote:Op maandag 25 juli 2022 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
???
Riep de Spaanse griep op komst en adviseerde het kabinet om veel vaccins te kopen, en die kocht 35 miljoen vaccins bij ViroClinics.
Maar die Spaanse griep kwam nooit, achteraf bleek dat hij 10% van de aandelen van ViroClinics in handen had.
Over anderhalf jaar hoor je wie er doping heeft gebruikt die nu nog niet opgespoord kan worden.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:21 schreef svann het volgende:
Is de tour echt dopingvrij nu?
Nog weinig over gehoord.
Wout van Aert heeft daar nog wel wat over te zeggenquote:Op maandag 25 juli 2022 23:21 schreef svann het volgende:
Nog weinig over gehoord.
Natuurlijk niet. Dat Jumbo team zit vol met DOPE ouwe.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:21 schreef svann het volgende:
Nog weinig over gehoord.
foodcoachapp, heb je geen doping nodig.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:21 schreef svann het volgende:
Nog weinig over gehoord.
Wel een dope team dit jaar.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:23 schreef Bolasie het volgende:
Natuurlijk niet. Dat Jumbo team zit vol met DOPE ouwe.
We hadden een seizoen waar Italianen alles wonnen waarvan achteraf bleek dat ze zich helemaal vol spoten.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar hoor je wie er doping heeft gebruikt die nu nog niet opgespoord kan worden.
Hier reageert ze in ieder geval uiterst laf, zolang ze niet hardop zegt dat Vlaar volkomen van lotje getikt is. Echt, laffe tak, geef eens wat sturing aan dat zgn. boerenverzet plaats van alles te laten kapen door een groep ernstig gestoorden.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:46 schreef svann het volgende:
Was een gewone uitzending... Misschien dat die Chris was paddo's op had?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Hier wat ophef over de uitzending van gisteren om de tijd te overbruggen: [ twitter ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Als er naar mijn advies geluisterd werd, dan hadden we dit probleem niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Een goede Amsterdamse burgemeester geeft Amsterdam terug aan de zee.
Wat ordinairquote:
Alleen een peniskoker.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zouden jullie gekleed gaan in het parlement?
In een WoW undead rogue cosplay.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zouden jullie gekleed gaan in het parlement?
Dat heb ik ook wel eens gedacht. Staat beter dan ze naar Rwanda exporteren oid.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Stiekum is dat buitenslapen ontmoedigingsbeleid!
Laat het kabinet eindelijk eens gaan besturen.quote:
D66 wil dat niet... Rutte misschien wel maar die komt dan met een inlegvel bij niet gezinde uitslag...quote:
Staan die niet onderwater?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:41 schreef NoCigar het volgende:
Is het heropenen van de kolenmijnen al besproken?
En als dat in je achtertuin is?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon net als Elon Musk, eerst de fabriek bouwen en dan dat geouwehoer met die regeltjes uitzoeken.
Ik sta het toe.quote:
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:57 schreef NoCigar het volgende:
En er nu lekker hip uitzien met je baardje zes knoopjes open. En vroeger balletje zijn.
Wel aardig dat ze duidelijk geen kledingadviseur heeft. Maar ze maakte daar dus gewoon deel van uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.
En die jongedame met een geleende/oversized pyamajas en colbert.
Is dat niet meer universiteit-only?quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:07 schreef dvdfreak het volgende:
schimmelpenninck heeft heeft een andere oordeel over hbo'ers die lid worden de corps
Alsof dat alleen maar boeren zijn die dit doen. Gros zijn gewoon onruststokers die het maar wat prachtig vinden om rellen te schoppen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:11 schreef superniger het volgende:
Die boeren oppakken en 20 jaar cel geven.
quote:Onder terrorisme verstaat de AIVD:
'Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.'
quote:Rutte gaat alles oplossen![]()
Op woensdag 27 juli 2022 23:20 schreef monkyyy het volgende:
FDF is een terroristische organisatie.
1,9 miljoen stemmen.quote:
quote:Wilders: schieten op relschoppers
Fidanesque.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:26 schreef -XOR- het volgende:
Jort Kelder denkt dat een presentator zijn mening moet geven?
Jort en denkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:26 schreef -XOR- het volgende:
Jort Kelder denkt dat een presentator zijn mening moet geven?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Caroline van der Plas, een journalist uit een middelgrote stad die cosplayt als een boerin.
Tenzij ze samen met VVD, CDA en JA21 een meerderheid krijgt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:38 schreef NoCigar het volgende:
De gruwelijke representant van de agrarische miljardairs die ons land de komende jaren nog onbestuurbaarder gaat maken.
Met vijf (of meer of minder) amateurs en gelukzoekers die elkaar de kamer uit gaan vechten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:40 schreef svann het volgende:
Straks een boerenbubbel die zeepbelt in de kamer.
Net als alle exponentieel vergrote partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |