foodcoachapp, heb je geen doping nodig.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:21 schreef svann het volgende:
Is de tour echt dopingvrij nu?
Nog weinig over gehoord.
Wel een dope team dit jaar.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:23 schreef Bolasie het volgende:
Natuurlijk niet. Dat Jumbo team zit vol met DOPE ouwe.
We hadden een seizoen waar Italianen alles wonnen waarvan achteraf bleek dat ze zich helemaal vol spoten.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar hoor je wie er doping heeft gebruikt die nu nog niet opgespoord kan worden.
Hier reageert ze in ieder geval uiterst laf, zolang ze niet hardop zegt dat Vlaar volkomen van lotje getikt is. Echt, laffe tak, geef eens wat sturing aan dat zgn. boerenverzet plaats van alles te laten kapen door een groep ernstig gestoorden.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:46 schreef svann het volgende:
Caroline schijnt de wetten een beetje halfslachtig te citeren, heb ik van 'Even tot hier' geleerd.
Was een gewone uitzending... Misschien dat die Chris was paddo's op had?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Hier wat ophef over de uitzending van gisteren om de tijd te overbruggen: [ twitter ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Als er naar mijn advies geluisterd werd, dan hadden we dit probleem niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Een goede Amsterdamse burgemeester geeft Amsterdam terug aan de zee.
Wat ordinairquote:
Alleen een peniskoker.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zouden jullie gekleed gaan in het parlement?
In een WoW undead rogue cosplay.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zouden jullie gekleed gaan in het parlement?
Dat heb ik ook wel eens gedacht. Staat beter dan ze naar Rwanda exporteren oid.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Stiekum is dat buitenslapen ontmoedigingsbeleid!
Laat het kabinet eindelijk eens gaan besturen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |