En voor een dubbeltje verkopen aan de Duitsers zekerquote:
Dat moest ook wel want hij begrijpt nog steeds niet hoe je nu met kernenergie je huis kan verwarmenquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Het gas stroomt. Heeft Rob Jetten weer goed geregeld
Volgende maand weer een 'storing'. Gaat Jetten nog rimpels van krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Het gas stroomt. Heeft Rob Jetten weer goed geregeld
Ik hoop dat er een Uranium deposit wordt gevonden midden in de Randstad. Dan kunnen we mooi allemaal Kerncentrales daar neerzetten en de hele boel leegtrekken. Eindelijk energieonafhankelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat moest ook wel want hij begrijpt nog steeds niet hoe je nu met kernenergie je huis kan verwarmen![]()
![]()
![]()
Wat een randdebiel is dat zeg
Jetten: Maar hoe verwarmen we onze huizen danquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoop dat er een Uranium deposit wordt gevonden midden in de Randstad. Dan kunnen we mooi allemaal Kerncentrales daar neerzetten en de hele boel leegtrekken. Eindelijk energieonafhankelijk.
Al besproken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:11 schreef monkyyy het volgende:
Aan de andere kant, energie besparende maatregelen in huis worden bij deze prijzen zeer rendabel. Denk aan:
- De temperatuur van je CV juist instellen zodat het rendement hoog is
- Je radiatoren juist inregelen
- Een tijdprogramma op je thermostaat zetten
- Daar waar je blanke leidingen ziet waar warm water doorheen gaat: buisisolatie aanbrengen
- Tochtstrips en tochtborstels plaatsen
- Sluimerverbruik aanpakken
- Als je ramen op zuid hebt, gordijnen open als de zon erop staat
- Vriezer en koelkast op de juiste temperatuurinstellen
- Lampen vervangen voor ledlampen
- En natuurlijk de kachel een graadje lager, als je dat tenminste niet oncomfortabel vindt
En als je geld hebt om te investeren:
- Isoleren
- zonnepanelen
- Oud witgoed vervangen
- Zuinigere cv ketel
- Overal HR++ glas inzetten
De slimmeren hebben al geïnvesteerd in aardwarmte.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Begin maar met het afschakelen van die kassen waarin snijbloemen worden geteeld. Die staan niet eens twee weken en kun je dan weer in de bio bak gooien. Verspilling.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Of gewoon zoveel onder/badgoed kopen dat je maar 1x per maand hoeft te wassen.
Ik denk dat de anderhalve meter weer wordt geadviseerd (al dan niet erg dringend).quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:42 schreef Gehrman het volgende:
In het najaar krijgen we gewoon weer een lockdown.
Vind ik prima. Hou niet van vieze mensen in m'n persoonlijke ruimte.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk dat de anderhalve meter weer wordt geadviseerd (al dan niet erg dringend).
En testen natuurlijk, in eerste instantie zelftesten.
Vooral nu mensen denken dat het verstandig is om niet iedere dag te douchen vanwege de gasprijzen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vind ik prima. Hou niet van vieze mensen in m'n persoonlijke ruimte.
De potlood is verdwenen in zijn hoofd, matige truc.quote:
De achterkanten klopten toch?quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:57 schreef Gehrman het volgende:
Dat is toch puur bedrog wat hier gebeurt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:52 schreef dvdfreak het volgende:
Mark en Caroline van den Heuvel & Catherine Keyl over Aad van den Heuvel
Ruurd Jelle van der Leij toverde een weiland om tot natuurparadijs
Barbara Barend over de kwartfinale van de Oranje Leeuwinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |