abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205414750
Soberso heb ik het niet op feesten en partijen maar mijn partner was uitgenodigd voor een etentje van een goed bevriende collega en partners waren geoorloofd te komen.
Wegens de sociale druk dat zij niet als enige daar zonder partner zou zitten ben ik onder lichte dwang mee gegaan.
Heb ik mij daar lekker vol gevreten en gedronken allemaal prima zou je denken
Een geweldig fantastisch avond zoals verwacht (not) enfin wat schetst mijn verbazing terwijl ik even aan mijn scrotum jeuk? krijg ik een pin apparaat onder m’n neus geduwd, een lichte asociale actie bij mijn inziens want iedereen moest voor zichzelf betalen
pi_205414833
Laat je partner betalen.
Jij bent met haar mee, zodat zij niet alleen zit.
Voor wat, hoort wat.
pi_205414884
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:02 schreef KREEFTx het volgende:
Soberso heb ik het niet op feesten en partijen maar mijn partner was uitgenodigd voor een etentje van een goed bevriende collega en partners waren geoorloofd te komen.
Wegens de sociale druk dat zij niet als enige daar zonder partner zou zitten ben ik onder lichte dwang mee gegaan.
Heb ik mij daar lekker vol gevreten en gedronken allemaal prima zou je denken
Een geweldig fantastisch avond zoals verwacht (not) enfin wat schetst mijn verbazing terwijl ik even aan mijn scrotum jeuk? krijg ik een pin apparaat onder m’n neus geduwd, een lichte asociale actie bij mijn inziens want iedereen moest voor zichzelf betalen
Ik gaf ooit toestemming (zo gaat dat in dit Huis) aan mijn neefje voor het huwelijk van zijn huidige vrouw waar hij inmiddels flink onder de plak ligt. Destijds wilden vooral al de nichtjes zo een 'vrijgezellendag' aanbieden. De neefjes gingen maar mee. Ik niet want had wel wat beters te doen met mijn tijd.

Dus hoorde ik later de plannen van twee nichtjes. Dat dat neefje allerlei schandelijke kleding aan moest en op straat moest lopen naar het restaurant toe waarbij iedereen voor zichzelf zou betalen. En dat neefje dan? Nou, die moest dat ook doen. _O- _O- _O- Op een feest dat voor hem werd georganiseerd, waarbij hij de gast was moest hij zelf betalen.
pi_205414888
Gewoon ter plekke alles weer uitkotsen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_205415144
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:14 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon ter plekke alles weer uitkotsen.
Dan op die kots trappen.

Habe ich nicht gegessen !!!!!1!1!!1!1!!1!1!!1!1!!1!1!
  donderdag 21 juli 2022 @ 18:52:21 #6
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205415220
Geen alfa uitstraling hebben zodat mensen dit niet eens durven te flikken :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205415846
Als je betaalt mag je ook klagen over de matige kwaliteit van 'voedsel' en over de hygiëne van de zaak.
Laat je gaan zou ik zeggen.
Cindy De Vuyst
pi_205416314
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:14 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik gaf ooit toestemming (zo gaat dat in dit Huis) aan mijn neefje voor het huwelijk van zijn huidige vrouw waar hij inmiddels flink onder de plak ligt. Destijds wilden vooral al de nichtjes zo een 'vrijgezellendag' aanbieden. De neefjes gingen maar mee. Ik niet want had wel wat beters te doen met mijn tijd.

Dus hoorde ik later de plannen van twee nichtjes. Dat dat neefje allerlei schandelijke kleding aan moest en op straat moest lopen naar het restaurant toe waarbij iedereen voor zichzelf zou betalen. En dat neefje dan? Nou, die moest dat ook doen. _O- _O- _O- Op een feest dat voor hem werd georganiseerd, waarbij hij de gast was moest hij zelf betalen.
Dat is toch van de zotte
Normaal betaal je toch wel voor de verloofde ?
pi_205417243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
Geen alfa uitstraling hebben zodat mensen dit niet eens durven te flikken :')
Aangezien TS en zijn partner beide gay zijn verwacht ik geen alfa uitstraling.
pindazakje
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:00:32 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205417605
Lol, als je uit eten met je vrienden niet kan betalen, dan moet je ze er ook niet voor uitnodigen. Je kunt ook thuis een etentje regelen dan bijvoorbeeld om goedkoper uit te zijn.
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:02:33 #11
136343 BasEnAad
pi_205417634
Overigens weet ik van een vriend van mij dat hij en zijn vriendin eens samen gingen eten bij een ander stelletje. Gewoon thuis, gewoon AVG'tje. Aan het eind van de avond kwam de kassabon van de Albert Heijn tevoorschijn. :')
pi_205417769
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:02 schreef BasEnAad het volgende:
Overigens weet ik van een vriend van mij dat hij en zijn vriendin eens samen gingen eten bij een ander stelletje. Gewoon thuis, gewoon AVG'tje. Aan het eind van de avond kwam de kassabon van de Albert Heijn tevoorschijn. :')
Hou op met me
pi_205417825
quote:
Deze winter ook gewoon verwarmingsgeld aan je gasten vragen omdat je voor hen de verwarming iets hoger moet zetten.

@BloodhoundFromHell
pi_205417854
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:18 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Deze winter ook gewoon verwarmingsgeld aan je gasten vragen omdat je voor hen de verwarming iets hoger moet zetten.

@:bloodhoundfromhell
Als ik mensen op visite heb kan de verwarming juist uit. Moet ik ze dan ook geld geven omdat ze hier met hun lichaamswarmte mijn huis op temperatuur houden?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:28:33 #15
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205417915
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dat word eens te meer pijnlijk duidelijk uit dit topic
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205418027
Wel nog geneukt daarna?
  donderdag 21 juli 2022 @ 22:57:12 #17
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_205418237
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 18:14 schreef stokj het volgende:
twee nichtjes
pi_205418454
Gierige mensen :')

Laatst keken mensen mij verbaast aan dat ze echt niet het patat en de snacks die ik voor ze had betaald hoefden terug te betalen. Waar hebben we het over, 10 euro? :')

Sinds tikkies en online snel via mobiel terugbetalen lijkt dat rekeningen vereffenen nog veel erger te zijn geworden.
pi_205418626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 20:35 schreef KREEFTx het volgende:

[..]
Dat is toch van de zotte
Normaal betaal je toch wel voor de verloofde ?
Dat leek mij ook niet meer dan logisch maar blijkbaar dachten ze daar niet aan.
pi_205418630
quote:
_O- _O- _O-
pi_205418633
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 22:41 schreef Erasmus het volgende:
Wel nog geneukt daarna?
Ja met mijn eigen hand
pi_205418653
In een vaste vriendengroep (ongeveer 4-5 man) betaalden we om de beurt. Maar eentje was een vrek en die vond het niet eerlijk dat er bij restaurant x, waar alles dan wat duurder was, dat hij moest meebetalen aan andersmans drankje dat duurder was dan bij een ander restaurant. Dus wanneer hij aan de beurt was moest de rekening worden gedeeld.

Tijdens mijn studie was er ook een student die een boekje bijhield met alles wat hij uitgaf aan zijn vriendin. Als ze uit elkaar gingen dan kon hij haar een rekening sturen van wat hij allemaal aan haar had geinvesteerd.
  donderdag 21 juli 2022 @ 23:48:41 #23
136343 BasEnAad
pi_205418693
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:45 schreef stokj het volgende:
In een vaste vriendengroep (ongeveer 4-5 man) betaalden we om de beurt. Maar eentje was een vrek en die vond het niet eerlijk dat er bij restaurant x, waar alles dan wat duurder was, dat hij moest meebetalen aan andersmans drankje dat duurder was dan bij een ander restaurant. Dus wanneer hij aan de beurt was moest de rekening worden gedeeld.

Tijdens mijn studie was er ook een student die een boekje bijhield met alles wat hij uitgaf aan zijn vriendin. Als ze uit elkaar gingen dan kon hij haar een rekening sturen van wat hij allemaal aan haar had geinvesteerd.
Verschrikkelijk, dat soort mensen :D :D
pi_205419285
quote:

_O-
  vrijdag 22 juli 2022 @ 03:15:12 #25
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_205419315
Cultura borealis _O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_205419339
quote:

Stuurde zij dan elke keer een rekening als hij wel een orgasme kreeg, en zij niet?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_205420282
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 04:38 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Stuurde zij dan elke keer een rekening als hij wel een orgasme kreeg, en zij niet?
Denk het niet, ik heb haar één keer op de achtergrond iets horen vragen toen ik aan de telefoon was met die gast. Ze maakte een domme indruk op mij. Dat maakte ik op uit de reactie van die gast die toen een beetje woedend werd op haar.
pi_205420303
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 23:42 schreef KREEFTx het volgende:

[..]
Ja met mijn eigen hand
Nou wat zeik je dan
-nee-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 juli 2022 @ 18:35:32 #29
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205424825
quote:
Zo'n verhaal ken ik van een oom en tante. Het is al een flinke tijd geleden, maar ze waren een keer op bezoek bij een stelletje, goede vrienden van hen, lekker gezellie aan het bier, de wijn, kaasplankje, je kent het wel. Op het moment dat het tijd was om weer naar huis te gaan kwam er een kladblokje tevoorschijn; de vrouw des huizes had keurig bijgehouden wat oom en tante zoal gegeten en gedronken hadden, en of ze even af wilde rekenen :') Ze hebben die lui uiteraard recht in hun gezicht uitgelachen en hebben ze nooit meer gesproken.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')