Ik gaf ooit toestemming (zo gaat dat in dit Huis) aan mijn neefje voor het huwelijk van zijn huidige vrouw waar hij inmiddels flink onder de plak ligt. Destijds wilden vooral al de nichtjes zo een 'vrijgezellendag' aanbieden. De neefjes gingen maar mee. Ik niet want had wel wat beters te doen met mijn tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:02 schreef KREEFTx het volgende:
Soberso heb ik het niet op feesten en partijen maar mijn partner was uitgenodigd voor een etentje van een goed bevriende collega en partners waren geoorloofd te komen.
Wegens de sociale druk dat zij niet als enige daar zonder partner zou zitten ben ik onder lichte dwang mee gegaan.
Heb ik mij daar lekker vol gevreten en gedronken allemaal prima zou je denken
Een geweldig fantastisch avond zoals verwacht (not) enfin wat schetst mijn verbazing terwijl ik even aan mijn scrotum jeuk? krijg ik een pin apparaat onder m’n neus geduwd, een lichte asociale actie bij mijn inziens want iedereen moest voor zichzelf betalen
Dan op die kots trappen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:14 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon ter plekke alles weer uitkotsen.
Dat is toch van de zottequote:Op donderdag 21 juli 2022 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik gaf ooit toestemming (zo gaat dat in dit Huis) aan mijn neefje voor het huwelijk van zijn huidige vrouw waar hij inmiddels flink onder de plak ligt. Destijds wilden vooral al de nichtjes zo een 'vrijgezellendag' aanbieden. De neefjes gingen maar mee. Ik niet want had wel wat beters te doen met mijn tijd.
Dus hoorde ik later de plannen van twee nichtjes. Dat dat neefje allerlei schandelijke kleding aan moest en op straat moest lopen naar het restaurant toe waarbij iedereen voor zichzelf zou betalen. En dat neefje dan? Nou, die moest dat ook doen.![]()
![]()
Op een feest dat voor hem werd georganiseerd, waarbij hij de gast was moest hij zelf betalen.
Aangezien TS en zijn partner beide gay zijn verwacht ik geen alfa uitstraling.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
Geen alfa uitstraling hebben zodat mensen dit niet eens durven te flikken
Hou op met mequote:Op donderdag 21 juli 2022 22:02 schreef BasEnAad het volgende:
Overigens weet ik van een vriend van mij dat hij en zijn vriendin eens samen gingen eten bij een ander stelletje. Gewoon thuis, gewoon AVG'tje. Aan het eind van de avond kwam de kassabon van de Albert Heijn tevoorschijn.
Deze winter ook gewoon verwarmingsgeld aan je gasten vragen omdat je voor hen de verwarming iets hoger moet zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:02 schreef BasEnAad het volgende:
Overigens weet ik van een vriend van mij dat hij en zijn vriendin eens samen gingen eten bij een ander stelletje. Gewoon thuis, gewoon AVG'tje. Aan het eind van de avond kwam de kassabon van de Albert Heijn tevoorschijn.
Als ik mensen op visite heb kan de verwarming juist uit. Moet ik ze dan ook geld geven omdat ze hier met hun lichaamswarmte mijn huis op temperatuur houden?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze winter ook gewoon verwarmingsgeld aan je gasten vragen omdat je voor hen de verwarming iets hoger moet zetten.
@:bloodhoundfromhell
Dat word eens te meer pijnlijk duidelijk uit dit topicquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Aangezien TS en zijn partner beide gay zijn verwacht ik geen alfa uitstraling.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Aangezien TS en zijn partner beide gay zijn verwacht ik geen alfa uitstraling.
quote:
Dat leek mij ook niet meer dan logisch maar blijkbaar dachten ze daar niet aan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:35 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat is toch van de zotte
Normaal betaal je toch wel voor de verloofde ?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:02 schreef BasEnAad het volgende:
Verschrikkelijk, dat soort mensenquote:Op donderdag 21 juli 2022 23:45 schreef stokj het volgende:
In een vaste vriendengroep (ongeveer 4-5 man) betaalden we om de beurt. Maar eentje was een vrek en die vond het niet eerlijk dat er bij restaurant x, waar alles dan wat duurder was, dat hij moest meebetalen aan andersmans drankje dat duurder was dan bij een ander restaurant. Dus wanneer hij aan de beurt was moest de rekening worden gedeeld.
Tijdens mijn studie was er ook een student die een boekje bijhield met alles wat hij uitgaf aan zijn vriendin. Als ze uit elkaar gingen dan kon hij haar een rekening sturen van wat hij allemaal aan haar had geinvesteerd.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 23:45 schreef stokj het volgende:
Tijdens mijn studie was er ook een student die een boekje bijhield met alles wat hij uitgaf aan zijn vriendin. Als ze uit elkaar gingen dan kon hij haar een rekening sturen van wat hij allemaal aan haar had geinvesteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |