quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Hey het is dqod de bonkjes en sliertjes queen
Goedemiddag en hoe is het met u?quote:
Echt ehquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goedemiddag en hoe is het met u?
Grappig dat je hier nog steeds na zoveel jaren nog wat bekende namen tegen komt
Ah leuk! ik deed het heel sporadisch maar vaak alleen wat dingen lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh. Da's dan ook de reden dat ik zo nu en dan nog eens ff om 't hoekje gluur, alhier
Het gaat heerlijk relaxed met me atm. Lekker weekje vrij en aan 't opladen.
En met jou? Hoe staat het in 't leven?
Same, same. Probeer van die reputatie hier af te komen, dus beter hou ik zo nu en dan m'n mond wijselijk dichtquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah leuk! ik deed het heel sporadisch maar vaak alleen wat dingen lezen.
Klinkt goed. Goed weer er wel bij met je vrije dagen dan
Ik zit nu even in een wat mindere periode (lange relatie is uit) maar ik werk er aan en opent ook weer veel deuren merk ik
The Black Swan!quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Hey het is dqod de bonkjes en sliertjes queen
Dit klopt wel :$quote:
Wou Kraai zeggen maar Black Swan klinkt eleganterquote:
Ha heel goed soms is het beter om niet altijd wat te zeggen hequote:Op donderdag 21 juli 2022 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same, same. Probeer van die reputatie hier af te komen, dus beter hou ik zo nu en dan m'n mond wijselijk dicht
En zeker waar, al was het gisteren te warm om uberhaupt ook maar IETS te doen. Maar ik leef nog
Dat is naar om te lezen jongen. Hopelijk kom je er zonder al teveel ellende doorheen <3
Barbquote:
'T is dat kraaien vet slim zijn, dus ik vat het maar op als complimentquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou Kraai zeggen maar Black Swan klinkt eleganter
[..]
Ha heel goed soms is het beter om niet altijd wat te zeggen he
Jaa was gisteren en eergisteren echt te warm voor de gemiddelde Nederlander.
Dank je komt wel goed met de tijd
Zeker weten! kraaien zijn sowieso tof.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Barb![]()
[..]
'T is dat kraaien vet slim zijn, dus ik vat het maar op als compliment![]()
Te warm was het zeker. Dus dalijk maar eens ff de deur uit, om de schade in te halen.
En goed zo![]()
Amen!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten! kraaien zijn sowieso tof.
Ik had een lange broek aan naar buiten net maar het is hier nog aardig warm en klef dus dat was niet nodig
Ik ben geen joint om door te passen on the left hand sidequote:Op donderdag 21 juli 2022 14:07 schreef rival het volgende:
Het regent al de ganse dag en ik liep net met jas buiten.
Het is 21 Juli, geef me een hittegolf
Ja zonet... doorwaaibroek is beter inderdaad. En skijt toch, lekker mensen verblinden en uitlachen als ze tegen een paal fietsenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen!
Wanneer, vandaag?
Ik heb m'n doorwaaibroek aan, want ik zou mensen verblinden met mijn melkflessen
Alsof jij zou klagen als je in een puff puff pass situatie terecht zou komenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen joint om door te passen on the left hand side.
Ligt aan het gezelschap, ik word nogal randy van wietquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jij zou klagen als je in een puff puff pass situatie terecht zou komen
Goed punt wel (6)quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zonet... doorwaaibroek is beter inderdaad. En skijt toch, lekker mensen verblinden en uitlachen als ze tegen een paal fietsen
Goed zo, je moet alles zo leuk mogelijk maken voor jezelfquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed punt wel (6)
Ik ga dit idee even laten marineren voor straks
Pass the Dutchy!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen joint om door te passen on the left hand side.
Scheelt wat reflectoren op je fiets!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen!
Wanneer, vandaag?
Ik heb m'n doorwaaibroek aan, want ik zou mensen verblinden met mijn melkflessen
The fate of the world depends on it. Mensen met rook uit hun ogen, me gustaquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed zo, je moet alles zo leuk mogelijk maken voor jezelf
Ook nog eens geld besparen, BAM!quote:
Hoeveel blowtjes doe jij dan wel niet elke dag?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan het gezelschap, ik word nogal randy van wiet.
Ik ben altijd al The Dutchy bij het stappen etcquote:
Ik heb een infuus laten aanbrengen inmiddels, dat roken in het openbaar werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel blowtjes doe jij dan wel niet elke dag?
Hij is de enige reden dat er zoveel coffeeshops zijn in Amsterdamquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel blowtjes doe jij dan wel niet elke dag?
Het zijn er maar 160, alsof dat veel is ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is de enige reden dat er zoveel coffeeshops zijn in Amsterdam
Er zijn meer Nutellawinkels.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn er maar 160, alsof dat veel is ofzo.
Goed zo Wokewave, ook de dames laten betalenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben altijd al The Dutchy bij het stappen etc.
Truequote:
Ik heb dan weer nog nooit geblowedquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is de enige reden dat er zoveel coffeeshops zijn in Amsterdam
Nee, ik ben altijd de enige kaaskopquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed zo Wokewave, ook de dames laten betalen
Alles met mate.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
En mijn mening is dat dat slechter voor de volksgezondheid is.
Ook weer eens uiteraardquote:
Zowel HW als jij worden blijkbaar randy van blowen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dan weer nog nooit geblowed
Blowjobs daarentegen
Ok, prima. Hoe laat?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Kan je nagaan geblowd worden na het blowen.
Of tijdens...quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Kan je nagaan geblowd worden na het blowen.
Eeeehmmmmmm, stel jij maar een tijd voor, dan is er 0 kans dat ik op dat moment last van mijn kutsmoesje hebquote:
Gewoon ook blowen op voorhand zodat je dusdanig randy bent dat het niet meer uitmaakt dat het Ang3l is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmmmm, stel jij maar een tijd voor, dan is er 0 kans dat ik op dat moment last van mijn kutsmoesje heb.
Zoveel wiet hebben die 160 shops niet op voorraadquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ook blowen op voorhand zodat je dusdanig randy bent dat het niet meer uitmaakt dat het Ang3l is.
Je overschat jezelf.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoveel wiet hebben die 160 shops niet op voorraad.
Wellicht, maar ik kan er mee levenquote:
Niemand is hier verbaasd over.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik kan er mee leven.
Soms is voorspelbaarheid goedquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fijn naar 22 mannen kijken die achter een bal aanjagen terwijl je gepijpt wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Terwijl Ajax-PSV op de buis aan staat
Juist wel. TV uit en gaan. Weet je sowieso dat je niet iets boeiends mist.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Er is een tijd en plaats voor seks, en tijdens voetbal is niet de tijd.
Nee dan is het zeker geen tijd voor Voetbal iddquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Er is een tijd en plaats voor seks, en tijdens voetbal is niet de tijd.
Is daar iets mis mee dan?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow gelukkig, voel me soms zo enorm burgerlijk.
Nee joh, ik ken mensen zat hier die niet blowen of nooit gedaan hebben. Dat beeld dat Amerikanen hebben, dat iedereen hier de hele dag als een garnaal is klopt echt niet hoorquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow gelukkig, voel me soms zo enorm burgerlijk.
Ah dus ik heb gewoon een soort badboy nodigquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Burgerlijk ftw
Mijn man compenseert wel voor mijn burgerlijkheid
Precies!quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ah dus ik heb gewoon een soort badboy nodig
Anders kreeg je 'm niet omhoog?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik blow sporadisch, nooit in het openbaar en voorheen voornamelijk met mijn vriendin waar ik mee samenwoonde. Met een specifiel doel dus.
Daar werkt wiet niet tegen denk ik zoquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ook blowen op voorhand zodat je dusdanig randy bent dat het niet meer uitmaakt dat het Ang3l is.
Zeg!quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als ik al overstap naar the dark side, waarom niet met een soepel vers exemplaar?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Zeg!Ik ben godverdomme premium vintage material ja!!!
Vanwege zijn track record aan heteroseksuele mannen die hij heeft bekeerd?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als ik al overstap naar the dark side, waarom niet met een soepel vers exemplaar?.
Hmmzzzz, de ervaren meester of de kneedbare nieuweling, goed punt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege zijn track record van heteroseksuele mannen die hij heeft bekeerd?
Met of zonder Ang3l?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzzzz, de ervaren meester of de kneedbare nieuweling, goed punt.
Ik moet er nog maar even een nachtje over slapen, of 2.
Ik zeg toch slapen, dat komt er nooit van als Angel er is, of het is de hele nacht seksen, of ik lig angstig met 1 open oogquote:
Saai. Durf eens 'n beetje te leven, gewoon ervoor gaanquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzzzz, de ervaren meester of de kneedbare nieuweling, goed punt.
Ik moet er nog maar even een nachtje over slapen, of 2.
Trio met jou, mij en Angel dan maar, hey, live a littlequote:Op donderdag 21 juli 2022 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Saai. Durf eens 'n beetje te leven, gewoon ervoor gaan
Smoothquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trio met jou, mij en Angel dan maar, hey, live a little.
Ik denk niet dat ang3l interesse heeft gezien heit feit dat ik geen piemel hebquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trio met jou, mij en Angel dan maar, hey, live a little.
True, maar hij kan jou gewoon negeren dan, zie het als een extra duwtje in de rug voor mijquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ang3l interesse heeft gezien heit feit dat ik geen piemel heb
Ik wil best je handje vasthouden hoorquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar hij kan jou gewoon negeren dan, zie het als een extra duwtje in de rug voor mij.
Dat heb je toch wel voor me over?
Het is een beginquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik wil best je handje vasthouden hoor
Dus jij wil graag tussen memo en angel in?quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar hij kan jou gewoon negeren dan, zie het als een extra duwtje in de rug voor mij.
Dat heb je toch wel voor me over?
Ik heb me nog niet verdiept in de details van deze unholy alliancequote:Op donderdag 21 juli 2022 15:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dus jij wil graag tussen memo en angel in?
Ow ik nam duwtje in de rug dus wat te serieus.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet verdiept in de details van deze unholy alliance.
Dan had het onderrug moeten zijn, maar ik twijfelde al tijdens het tikkenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik nam duwtje in de rug dus wat te serieus.
Unholy, very holy, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet verdiept in de details van deze unholy alliance.
En voor HW wordt het ook nog holey denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Unholy, very holy, het is maar hoe je het bekijkt.
Super massive black hole?quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voor HW wordt het ook nog holey denk ik.
Noemen ze Amsterdam tegenwoordig zo?quote:
Verkeerde account zuurpruim.quote:
Ik ben geen zuurpruim hoor, verre vanquote:
Ah, het goede account.quote:
quote:
quote:
Ik ben heul monogaamquote:
Gek genoeg geloof ik dat.quote:
Zoals het oude spreekwoord gaat, monogamie is idioteriequote:
Immerquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals het oude spreekwoord gaat, monogamie is idioterie.
Hoezo "gek genoeg"?quote:
3 wekenquote:
We hebben innig kennisgemaakt. D.w.z. de mug met mijn handpalm.quote:
Niks mis met een beetje spanken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
We hebben innig kennisgemaakt. D.w.z. de mug met mijn handpalm.
Nadat de mug wat aan je gesabbeld had?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
We hebben innig kennisgemaakt. D.w.z. de mug met mijn handpalm.
Nope, geen rode vlek op de muurquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadat de mug wat aan je gesabbeld had?
Aan haar of aan die drank?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief heeft Finse whiskey en Fins bier voor me meegenomen, vanavond eens aan beginnen
Klinkt wel cool, is dat wat, Finse whiiiskiiiii?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief heeft Finse whiskey en Fins bier voor me meegenomen, vanavond eens aan beginnen
Ik zou eerst je haar verven. Als dat nou niks is, kun je die ook onder de hogedruk reiniger zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:11 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga zo met de hogedrukreiniger achter het huis spelen. Kijken of ik de tegels mooi schoon kan maken. Vanavond of morgen ga ik mijn haar bruin verven zo’n zin in
Beide natuurlijkquote:
Deze ken ik niet, maar de laatste keer dat ik Finse whiskey had was hij echt bijzonder en verrassend goedquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt wel cool, is dat wat, Finse whiiiskiiiii?.
Dit. En alles wat opspat in je haar tijdens het hogedruk reinigen valt minder op dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou eerst je haar verven. Als dat nou niks is, kun je die ook onder de hogedruk reiniger zetten
Die hoge drukreiniger heeft daarvoor ook al nooit geholpen dus ik verwacht niet dat die rot kop nu ineens beter word van wat verdquote:Op vrijdag 22 juli 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou eerst je haar verven. Als dat nou niks is, kun je die ook onder de hogedruk reiniger zetten
Doe gewoon een badmuts op hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. En alles wat opspat in je haar tijdens het hogedruk reinigen valt minder op dan.
Niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen worden toch altijd beter van verf, tenminste volgens vrouwen zelf.
Bananenbroodquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:30 schreef Senn88 het volgende:
Bananenbrood gebakken staat nu in de oven.
Haha dat is ook handig. Misschien ook maar eens doen als ik de hogedruk spuit hanteer.quote:
True, maar met een omzet van 38 miljard per jaar denkt de makeup-industrie daar anders overquote:
En ik maar dure meuk bestellen bij douglas omdat ik hoopte dat het hielpquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar met een omzet van 38 miljard per jaar denkt de makeup-industrie daar anders over.
Dan verwacht ik wel een foto. Ik ga dat overigens wel echt doenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bananenbrood
[..]
Haha dat is ook handig. Misschien ook maar eens doen als ik de hogedruk spuit hanteer.
Sja, wie ben ik om te oordelen, ik ken je nietquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En ik maar dure meuk bestellen bij douglas omdat ik hoopte dat het hielp
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wie ben ik om te oordelen, ik ken je niet.
Ik ben niet zo'n fan van makeup, maar wat vrouwen de naturellook noemen, dus weldegelijk makeup maar niet zo overduidelijk aanwezig, is vaak wel mooi.
Altijd beter dan de ochtend erna een mooi getint kussen hebben van je date.
[ afbeelding ]
Eerst een mooie badmuts uitzoeken. Foto van je badmuts?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel een foto. Ik ga dat overigens wel echt doen
Ow dat heb ik enkel met rode lippenstift gehad na een avondstappen als ik een haantje mee naar huis had incl pandalookquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wie ben ik om te oordelen, ik ken je niet.
Ik ben niet zo'n fan van makeup, maar wat vrouwen de naturellook noemen, dus weldegelijk makeup maar niet zo overduidelijk aanwezig, is vaak wel mooi.
Altijd beter dan de ochtend erna een mooi getint kussen hebben van je date.
[ afbeelding ]
Zoiets jaquote:
Heb een basic badmuts want ik ben een basicbitch. Doorzichtig dingquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst een mooie badmuts uitzoeken. Foto van je badmuts?
Ja ok een beetje is ook redelijk normaal, maar zo'n heel vlak foundation is toch wat anders dan een vlekje hier en daarquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik enkel met rode lippenstift gehad na een avondstappen als ik een haantje mee naar huis had incl pandalook
Scheelt dat ik geen last heb van onzuiverheden dus ik plamuur ook niet. Te veel werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok een beetje is ook redelijk normaal, maar zo'n heel vlak foundation is toch wat anders dan een vlekje hier en daar.
Ik heb wel onzuiverheden, maar ik heb er geen last van.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen last heb van onzuiverheden dus ik plamuur ook niet. Te veel werk.
Eerlijk gezegd vind ik het ook kei lelijk als vrouwen daar dikke plamuur opsmeren. Los van het feit dat het heel vies aanvoelt op je huid kan ik mij niet voorstellen dat het je huid dan mijn onrustiger maakt. Dus good for you!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel onzuiverheden, maar ik heb er geen last van.
Sja, zij ook niet, maar zelfs even naar de AH om de hoek na het wakker worden voor een croissant kon niet zonder dr makeup te doenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen last heb van onzuiverheden dus ik plamuur ook niet. Te veel werk.
Maar je vriend wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel onzuiverheden, maar ik heb er geen last van.
Ik ben ook een basicbitch dus moet ook maar zoiets hebben danquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb een basic badmuts want ik ben een basicbitch. Doorzichtig ding
Kan je kopuh bij de kruidvat!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je vriend wel?
[..]
Ik ben ook een basicbitch dus moet ook maar zoiets hebben dan
Ik had dan meestal white-face na afloop.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok een beetje is ook redelijk normaal, maar zo'n heel vlak foundation is toch wat anders dan een vlekje hier en daar.
Ach, beter dan blackface, daar staat de doodstraf opquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dan meestal white-face na afloop.
ielquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dan meestal white-face na afloop.
Goeie tipquote:
Gadver, make-up in bedquote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Had ooit een soort vakantiescharrel, ze was hier op vakantie, en die was ook van het plamuren, mooie meid hoor, ook zonder plamuur maar zo onzeker als de pest zonder makeup.
Maar goed, wat zijn een paar kussenslopen voor een week lol.
Sja, als je na het stappen samen thuiskomt is het nogal sfeerverpestend om eerst uitgebreid je makeup af te doen natuurlijkquote:
Dan was ik al lang in slaap gevallen, daar op wachtend.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je na het stappen samen thuiskomt is het nogal sfeerverpestend om eerst uitgebreid je makeup af te doen natuurlijk.
Ja, maar dat is incidenteel, dit klonk als dusdanig onzeker/geplamuurd dat ze liever met make-up op sliepquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je na het stappen samen thuiskomt is het nogal sfeerverpestend om eerst uitgebreid je makeup af te doen natuurlijk.
Samen douchen is een optie, maar hey, boeiend verder.
Precies, zo werkt het gewoon niet in de praktijkquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was ik al lang in slaap gevallen, daar op wachtend.
Dat nog net niet gelukkigquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is incidenteel, dit klonk als dusdanig onzeker/geplamuurd dat ze liever met make-up op sliep.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met kat bij de dierenarts. Hij is al enkele weken benauwd. Ook al is hij verder zichzelf vond ik het toch tijd om even te laten checken. Ze hoorde geen gekke dingen, maar denkt nu aan iets met z'n middenrif, dus hij is nu mee naar achter voor foto's. Ik heb geen nagels meer over
Wauw, mijn bloeddruk is al aan de lage kant maar ik vind bananen gewoon lekker. Avocado ook trouwens. Plus deze bananen waren heulemaal zwart gerijpt omdat ze door de warmte te snel rijpte. Mag maar 1 banaan per dag..quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben jij zo salty dan?.
NWS / Amsterdam UMC: ’extra banaantje goed voor zoutliefhebsters’
Was gewoon toeval dat ik dat topic net geopend had hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wauw, mijn bloeddruk is al aan de lage kant maar ik vind bananen gewoon lekker. Avocado ook trouwens. Plus deze bananen waren heulemaal zwart gerijpt omdat ze door de warmte te snel rijpte. Mag maar 1 banaan per dag..
Awquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met kat bij de dierenarts. Hij is al enkele weken benauwd. Ook al is hij verder zichzelf vond ik het toch tijd om even te laten checken. Ze hoorde geen gekke dingen, maar denkt nu aan iets met z'n middenrif, dus hij is nu mee naar achter voor foto's. Ik heb geen nagels meer over
Wel van pruimen? Huehuequote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was gewoon toeval dat ik dat topic net geopend had hoor.
Ik hou niet van bananen, de smaak gaat wel, de textuur vind ik niets.
Vunzig vind ik dan weer een jeuktermquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sappig vind ik al net zo’n vunzig woord als moist of verwennen
Jeuk is niet altijd slechtquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vunzig vind ik dan weer een jeukterm.
Tussen je 2 grote tenen kan wel prima zijn iddquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huul'n. Het is niet goedHoor zo naar welk dierenziekenhuis ik mag met 'm
Hier moest ik even over nadenkenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tussen je 2 grote tenen kan wel prima zijn idd.
Vocht bij zijn longen. Vier mogelijke oorzaken; tumor, hart, lymfe of ontsteking. Ontsteking is het makkelijkste te verhelpen. In de andere gevallen moet er gekeken worden of behandeling zinvol is, anders euthanasie. Ik wil echt nog geen afscheid nemen van mijn ventjequote:
Ah neequote:Op vrijdag 22 juli 2022 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vocht bij zijn longen. Vier mogelijke oorzaken; tumor, hart, lymfe of ontsteking. Ontsteking is het makkelijkste te verhelpen. In de andere gevallen moet er gekeken worden of behandeling zinvol is, anders euthanasie. Ik wil echt nog geen afscheid nemen van mijn ventje
Nohhhhquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nohquote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat heb je niet gedaanquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjullie!
Het was niet mijn bedoeling het topic gelijk plat te leggen. Ga vooral verder
Blegh.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We hebben hem laten inslapen. Hij had aan zijn hart en had hooguit nog een jaar kunnen leven met vele medische behandelingen en medicatie. Dat wilden we hem niet aandoen. Heel moeilijk, maar het is beter zo
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
We hebben hem laten inslapen. Hij had aan zijn hart en had hooguit nog een jaar kunnen leven met vele medische behandelingen en medicatie. Dat wilden we hem niet aandoen. Heel moeilijk, maar het is beter zo
Ja, het stomme is dat ie een paar weken terug al iets geks had, waardoor ik dacht 'als 'ie dit morgen weer heeft/doet ga ik met 'm naar de dierenarts'. Sindsdien werd ie steeds benauwder maar dat realiseer ik me nu pas. Had ik maar enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte.Kan snel gaan met katten. Als je merkt dat het niet goed gaat ben je meestal al te laat.
Voor de diagnose had het waarschijnlijk niet heel veel uitgemaakt maar dat gevoel van 'had ik maar...' is niet tof.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het stomme is dat ie een paar weken terug al iets geks had, waardoor ik dacht 'als 'ie dit morgen weer heeft/doet ga ik met 'm naar de dierenarts'. Sindsdien werd ie steeds benauwder maar dat realiseer ik me nu pas. Had ik maar enzo
Nee, dan hadden we 'm waarschijnlijk eerder laten inslapen maar had ik die keuze denk ik moeilijker gevonden dan nu. Ik weet ook niet of hij echt heel erg geleden heeft voor vandaag, want hij leek wel nog gewoon content. Had het alleen moeilijk met ademen maar at, dronk, plaste en poepte nog als vanouds. Kwam nog gewoon lekker kroelen. Pas vanaf de dierenarts vandaag werd het voor hem zichtbaar ondraaglijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de diagnose had het waarschijnlijk niet heel veel uitgemaakt maar dat gevoel van 'had ik maar...' is niet tof.
Ahnoesquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sipquote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Dank.quote:
Begrijpelijk welquote:Op zaterdag 23 juli 2022 01:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dank.
Ik dacht na een fles wijn wel te kunnen slapen, maar nu zit ik ineens in een achtbaan
Prutserquote:
Ok, ik ben het niet meteen met je oneens, maar waarom nu precies?quote:
Plaatje werkt niet. (bij mij) Al werkt het linkje in de quote wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ik ben het niet meteen met je oneens, maar waarom nu precies?.
Ow, apart, ik zie hem gewoon en het is een link van Twitterquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet. (bij mij) Al werkt het linkje in de quote wel.
We geven gewoon FOK! de schuld.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, apart, ik zie hem gewoon en het is een link van Twitter.
Oh well, het is wat het is.
Het is altijd de schuld van een ander, dat sowiesoquote:
Lekker krokant en nog best smakelijk hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van een ander, dat sowieso.
Maar niet duur, 17 dollar (CND) voor gemalen krekels in een kleffe bun.
Meh, allerlei insecten geprobeerd in Thailand, Allemaal niet smerig ofzo, maar voornamelijk door de kruiden en de dip dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker krokant en nog best smakelijk hoor.
Komt goed...quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, allerlei insecten geprobeerd in Thailand, Allemaal niet smerig ofzo, maar voornamelijk door de kruiden en de dip dan.
Maar 17 dollar, 13 euro, voor 1 hotdog is aan de prijs, als ze de insectenrevolutie willen doordrukken moeten ze nog wel wat aan de prijs doen.
Ieuwww, maar welke insect vond je het lekkerste?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, allerlei insecten geprobeerd in Thailand, Allemaal niet smerig ofzo, maar voornamelijk door de kruiden en de dip dan.
Gelukkig maar danquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed...
https://fd.nl/bedrijfslev(...)-goedkoper-dan-vlees
Geen ideequote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ieuwww, maar welke insect vond je het lekkerste?
Brrrr ik zou het echt niet durven iigquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee. Het smaakte allemaal anders, maar maar allerlei andere kruiden, hoe een bug echt smaakt weet ik niet
.
Ik niet. Zo bbq'en.quote:
Ik heb voor een week vlees gegeten. *burp* En teveel cava gedronken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:29 schreef Senn88 het volgende:
Vanavond ga ik een vega hamburger maken, nu extra veel zin in
Had je wat te vieren knul?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voor een week vlees gegeten. *burp* En teveel cava gedronken.
Fijn dat jullie dat zo met elkaar afstemmen! Zo begaan met het milieu.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voor een week vlees gegeten. *burp* En teveel cava gedronken.
Het leven.quote:
Heb mijzelf moeten beheersen om geen vunzige berichten naar je te sturen onder invloed van de cava.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn dat jullie dat zo met elkaar afstemmen! Zo begaan met het milieu.
Jammer dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb mijzelf moeten beheersen om geen vunzige berichten naar je te sturen onder invloed van de cava.
Mensen die geen vunzige berichten naar Tegan sturenquote:
Oh, mag dat gewoon?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die geen vunzige berichten naar Tegan sturen
Sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben zwak, ik weet het.quote:
tuurlijk. en zo gedetailleerd mogelijkquote:
Oh, in dat geval even wat bedenken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk. en zo gedetailleerd mogelijk
De laatste van jou herinner ik me alleen niet meerquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heerlijk.quote:
Heerlijk meidquote:Op zondag 24 juli 2022 09:33 schreef Senn88 het volgende:
Weertje hoorGa zo nog een keer met de hoge drukreiniger de tuin door. En even wasje in de machine smijten. Dan koffietje doen bij mijn opa
rijke boomerquote:Op maandag 25 juli 2022 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Tropisch eilandje doet enkele tientallen miljoenen, goed te doen.
Gewoon een paar uurtjes overwerken en je kan je eigen tropische eiland kopen. En minder avocado toast eten natuurlijk. Millennials.quote:
Jij werkt zeket bij zo'n club die zich jarenlang heeft verrijkt met klimaatverpestende investeringen dat het voor jou goed te doen is? Salon wappie, met je links lullen, rechts vullen.quote:Op maandag 25 juli 2022 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben maar een arm meisjequote:Op maandag 25 juli 2022 07:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mja hier ook. Wel lekker fris maar toch nog warm. Hopelijk deze week een flinke bui.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:07 schreef STING het volgende:
[..]
Valt tegen om het huis koel te krijgen.
Hier nog maar een dagje gratis airco op kantoor.
Staat ook heel weinig wind helaas.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat er maar weinig wind staat, waardoor het niet echt kan afkoelen.
Volgende maand gratis wonenquote:Op maandag 25 juli 2022 09:33 schreef Senn88 het volgende:
heb per ongeluk 2 maanden huur betaald. Ipv 1.
Huis koel krijgen wordt hem voorlopig toch niet. Nog weer vrolijk 27 graden hier, dus weer de boel dicht gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:07 schreef STING het volgende:
[..]
Valt tegen om het huis koel te krijgen.
Hier nog maar een dagje gratis airco op kantoor.
Ik heb geen vrienden, dus ik herken dit niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:07 schreef Medusa666 het volgende:
Een vriendin van mij praat echt alleen maar over zichzelf of haar vriend en is nooit geïnteresseerd in mijn leven.
Ik merk dat ik dit probleem al jaren heb (vroeger was dat niet zo) en ze was mijn beste vriendin, maar ik vind het gewoon niet chill. Had het ook al een keer eerder bij haar aangegeven.
Ook klaagt ze alleen maar… e.d.
Soms is het wel weer heel gezellig, maar ik merk dat het mij vooral allemaal energie kost in plaats van oplevert en ik word er echt minder gelukkig van. Ik heb nu ook geen zin om met haar af te spreken maar ze wilt het wel heel graag.
Hebben jullie ook zulke vrienden in jullie omgeving/ herkennen jullie in mijn verhaal?
Dit.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dus ik herken dit niet.
Ditchen die vriendin en nieuwe maken.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:07 schreef Medusa666 het volgende:
Een vriendin van mij praat echt alleen maar over zichzelf of haar vriend en is nooit geïnteresseerd in mijn leven.
Ik merk dat ik dit probleem al jaren heb (vroeger was dat niet zo) en ze was mijn beste vriendin, maar ik vind het gewoon niet chill. Had het ook al een keer eerder bij haar aangegeven.
Ook klaagt ze alleen maar… e.d.
Soms is het wel weer heel gezellig, maar ik merk dat het mij vooral allemaal energie kost in plaats van oplevert en ik word er echt minder gelukkig van. Ik heb nu ook geen zin om met haar af te spreken maar ze wilt het wel heel graag.
Hebben jullie ook zulke vrienden in jullie omgeving/ herkennen jullie in mijn verhaal?
Nou, op die toon zou iedereen afhakenquote:Op maandag 25 juli 2022 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Die past bijna in het rijtje met 'Vertel es iets leuksss'
Is goed, zal ik doen dan. Ik hou van diertjes en van het leven. En jij?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ditchen die vriendin en nieuwe maken.
Vertel eens wat over jezelf?
Gisteren heb ik lekker geslapen en was het mooi weer.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Die past bijna in het rijtje met 'Vertel es iets leuksss'
Wat wil je weten dan?quote:Op maandag 25 juli 2022 10:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ditchen die vriendin en nieuwe maken.
Vertel eens wat over jezelf?
Goedlachse optimist met een realistische kijk op het leven die graag op de motor rijdt en op dit moment bunnysitter is.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is goed, zal ik doen dan. Ik hou van diertjes en van het leven. En jij?
ik hou van een lekker wijntjeee op de bankkk en leuke dingen doenquote:Op maandag 25 juli 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is goed, zal ik doen dan. Ik hou van diertjes en van het leven. En jij?
Leukquote:Op maandag 25 juli 2022 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goedlachse optimist met een realistische kijk op het leven die graag op de motor rijdt en op dit moment bunnysitter is.
Met vrienden?quote:Op maandag 25 juli 2022 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
ik hou van een lekker wijntjeee op de bankkk en leuke dingen doen
Ieuw wijn!quote:Op maandag 25 juli 2022 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
En die leuke dingen zijn: een lekker wijntje op de bank?quote:Op maandag 25 juli 2022 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
De bunnies van mijn zus zijn hier nu. Ik pas op ze terwijl ze op vakantie zijnquote:
Zal eens op jou gaan zittenquote:
Nee lekker gek een wijntje op een terrasquote:Op maandag 25 juli 2022 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die leuke dingen zijn: een lekker wijntje op de bank?
vetmesten voor de kerst.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De bunnies van mijn zus zijn hier nu. Ik pas op ze terwijl ze op vakantie zijn
Ja precies! :’)quote:Op maandag 25 juli 2022 11:09 schreef TaMieke het volgende:
Ow zo'n vriendin heb ik ook. Maar als er dat niets meer te vertellen valt, is het mijn schuld dat er geen contact is
oeh.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee lekker gek een wijntje op een terras
Hoe heb jij in vredesnaam Yv weten te veroverenquote:Op maandag 25 juli 2022 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Zo'n dierenbeul ben ik niet, ze zijn veel te schattigquote:
Thee en chocolade.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe heb jij in vredesnaam Yv weten te veroveren
Het is een gavequote:Op maandag 25 juli 2022 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Touché.quote:
Hij bracht thee en chocola.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ja, spuit 11quote:
En toen werden de knietjes week?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |