Idd, rond de 2000 uur zou het minimale zijn wat een beetje acceptabel gemiddelde is vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1640 uur in een jaar, wat een amateurs.
[ afbeelding ]
Maar is dat ook goed te vergelijken betreft uren wat de zon KAN schijnen? Een dag in december kan de zon hier volgens opkomst/ondergang volgens mij een uur 7/7.5 schijnen. Hoe zit dat in Seattle? In de praktijd schijnt ie natuurlijk geen 7/7.5 uur, maar ongeveer max een uur en max 30 in die maand, maar dat terzijdequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, rond de 2000 uur zou het minimale zijn wat een beetje acceptabel gemiddelde is vind ik persoonlijk.
Ter vergelijk, de stad Seattle, die in Amerika bekend staat als een van de meest sombere en regenachtige steden van het land, heeft alsnog rond de 2100 uur zon gemiddeld per jaar. 🤷♂️
Naja Seattle ligt op de 47e breedtegraad dus wel iets zuidelijker dan NL inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar is dat ook goed te vergelijken betreft uren wat de zon KAN schijnen? Een dag in december kan de zon hier volgens opkomst/ondergang volgens mij een uur 7/7.5 schijnen. Hoe zit dat in Seattle? In de praktijd schijnt ie natuurlijk geen 7/7.5 uur, maar ongeveer max een uur en max 30 in die maand, maar dat terzijde
Brr...quote:Op donderdag 28 juli 2022 05:52 schreef ACT-F het volgende:
Toepasselijke TT overigens. Nu 7,8 graden in Twente en 6,6 in Hoogeveen.
Met pijn en moeite heb ik het binnen 17 graden gekregen maar zit alweer op 20, terwijl het buiten amper 16 graden is.quote:
Pijn en moeite? Wat heb je allemaal gedaan dan, behalve de boel open zetten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heb ik het binnen 17 graden gekregen maar zit alweer op 20, terwijl het buiten amper 16 graden is.
Niet gedacht dat ik dit ooit nog ging zeggen, maar lang leve de zeewind!quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS blijft schroeien... dat weermodel is kapot.
Ik krijg het met geen mogelijkheid onder de 23 en zit weer gewoon op 24 momenteel. Om even wat perspectief te biedenquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met pijn en moeite heb ik het binnen 17 graden gekregen maar zit alweer op 20, terwijl het buiten amper 16 graden is.
Prima toch. Waarom zou je het binnen 17 willen hebben? Zit je binnen een beetje kou te kleumen in de zomer.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg het met geen mogelijkheid onder de 23 en zit weer gewoon op 24 momenteel. Om even wat perspectief te bieden
En muggen dood slaan in het donker die je gezicht aanvallen. Dat is niet makkelijk en pijnlijk als je voor je kop slaatquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pijn en moeite? Wat heb je allemaal gedaan dan, behalve de boel open zetten?
Mja, als je het naar 17 kan krijgen, zal het ook wel een stuk koeler zijn op de echt warme dagen als ik langzaam dood zit te gaanquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prima toch. Waarom zou je het binnen 17 willen hebben? Zit je binnen een beetje kou te kleumen in de zomer.
Als je onder de dekens ligt is het wel fijn hoorquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prima toch. Waarom zou je het binnen 17 willen hebben? Zit je binnen een beetje kou te kleumen in de zomer.
Ja dat lig ik alleen als ik ga slapen, niet overdagquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je onder de dekens ligt is het wel fijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |