SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vroeg het niet aan mij, maar als ik haar site zo bekijk, is haar boodschap dat afvallen vrijwel altijd zinloos is, en dat je dus maar beter kan streven naar een gezond en niet zozeer slank lichaam. En dat je het dus maar moet leren accepteren als jouw lichaam een maatje meer/pens/onderkin/etc blijft houden ondanks dat je gezond leeft.quote:
Ik snap je kriebel deels... niet iedereen is weggelegd voor maatje 34, maar als je gezond eet en leeft krijg je toch vanzelf een gezond gewicht? Of denk ik nu te gemakkelijk?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar als ik haar site zo bekijk, is haar boodschap dat afvallen vrijwel altijd zinloos is, en dat je dus maar beter kan streven naar een gezond en niet zozeer slank lichaam. En dat je het dus maar moet leren accepteren als jouw lichaam een maatje meer/pens/onderkin/etc blijft houden ondanks dat je gezond leeft.
Nou ik vind dat eigenlijk best een gezonde instelling.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar als ik haar site zo bekijk, is haar boodschap dat afvallen vrijwel altijd zinloos is, en dat je dus maar beter kan streven naar een gezond en niet zozeer slank lichaam. En dat je het dus maar moet leren accepteren als jouw lichaam een maatje meer/pens/onderkin/etc blijft houden ondanks dat je gezond leeft.
Nee, niet iedereen krijgt dan vanzelf een gezond gewicht. Ook van gezond eten kun je te veel consumeren en daardoor te zwaar worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap je kriebel deels... niet iedereen is weggelegd voor maatje 34, maar als je gezond eet en leeft krijg je toch vanzelf een gezond gewicht? Of denk ik nu te gemakkelijk?
Nou dat ongeveer ja. Het zal vast voor sommige mensen werken, maar ik kan voor mezelf er helemaal niks mee. Met haar psychologisch inzicht in haar combinatiefunctie als psycholoog en diëtist kan ze echt mensen helpen, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Niet qua extra vetjes, maar ik heb wel het idee dat mijn buik wat meer hangt en dat komt puur omdat mijn spieren wat minder strak staan. Voorzover die strak stonden he... 't is geen For Him Only 6-pack natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:06 schreef SQ het volgende:
Zo snel zak je toch niet uit BEkomt vast goed hoor!
Ja, maar dat noem ik niet meer gezondquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen krijgt dan vanzelf een gezond gewicht. Ook van gezond eten kun je te veel consumeren en daardoor te zwaar worden.
Maar "zoals het was" is in jouw geval toch anorectisch mager?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat noem ik niet meer gezondmaar ik ben een kcaltellende-gek, dus dat telt niet
(al doe ik heel hard mijn best dat niet meer te doen).
(naja mijn diëtist heeft ook die instelling. Die zegt dat mijn gewicht veel gezonder kan, maar nooit meer wordt zoals het was als ik gezond eet volgens haar lijst. Daar zit ik soms best wel erg mee, maar alles beter dan dit. Als ik onder de 100 zit geef ik mezelf een klein feestje).
quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar "zoals het was" is in jouw geval toch anorectisch mager?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zij zegt dat als ik rond de 75 weeg het al heel mooi is, gezien alle factoren. Zelf hoop ik op 63, want ik een kabouter ben. Met 75 heb ik nog steeds overgewicht. Anyways, ik doe wat ze zegt, ik merk aan de weegschaal dat het echt succes heeft! Ik kom niet aan, zelfs niet met deze hitte en val zelfs wat af. Dus ik heb vertrouwen en volg haar dieet. Maar wat ik zei, bij 98 ga ik feest vieren (spaar al voor een cadeautje, mag dan een filmpje huren op Pathé-site, thuis-spa... en nieuwe broeken kopen. Echt even stil staan bij een groots moment)
[ Bericht 7% gewijzigd door ChildoftheStars op 20-07-2022 17:15:11 ]
Ja, dat is ook zo. Maar ik kan me voorstellen dat haar boodschap nogal deprimerend is voor wie nog goede hoop heeft om in een slank lichaam terecht te komen en te blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ik vind dat eigenlijk best een gezonde instelling.![]()
Dat altijd maar ontevreden zijn is wel echt de pest van onze generatie.
Ik denk dat het heel goed kan helpen bij mensen die "vanaf maandag ga ik weer op dieet" en/of "het is nu toch al verloren" denken en dan te veel eten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou dat ongeveer ja. Het zal vast voor sommige mensen werken, maar ik kan voor mezelf er helemaal niks mee. Met haar psychologisch inzicht in haar combinatiefunctie als psycholoog en diëtist kan ze echt mensen helpen, daar ben ik wel van overtuigd.
Ja, en zo moet het ook zijn. Daarom ben ik denk ik ook zoekende naar een andere manier. Een manier waarbij ik niet meer calorieën hoef te tellen, een normaal gewicht heb, gewoon leuk kan leven en geen vreetbuien meer heb.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en ik moet 1 á 2 x per week wat ongezonds eten van haar. Iets snoepen, of een P.
Van haar mag ik dan zoveel als ik wil, mits ik het bewust eet, bewust geniet, en het geen eetbui is. Betekent voor mij wel eten weggooien, wat zonde is, maar zo lukt het me wel zonder eetbui
Dat is ook heel erg moeilijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, en zo moet het ook zijn. Daarom ben ik denk ik ook zoekende naar een andere manier. Een manier waarbij ik niet meer calorieën hoef te tellen, een normaal gewicht heb, gewoon leuk kan leven en geen vreetbuien meer heb.
Ik doe dit namelijk al veel te lang (18 jaar). En in die 18 jaar heb ik best wel mooie successen geboekt, maar er ook een hoge prijs voor betaald. Ik kan niét meer normaal met eten omgaan. Het is altijd of veel te veel (want nu ben ik toch al over mijn calorieën en maakt het niks meer uit) of het is strak in het regime met exact getelde calorieën. Ik wil beide niet meer.
Vertel je het me als je die manier gevonden hebtquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:18 schreef SQ het volgende:
Ja, en zo moet het ook zijn. Daarom ben ik denk ik ook zoekende naar een andere manier. Een manier waarbij ik niet meer calorieën hoef te tellen, een normaal gewicht heb, gewoon leuk kan leven en geen vreetbuien meer heb.
Ik doe dit namelijk al veel te lang (18 jaar). En in die 18 jaar heb ik best wel mooie successen geboekt, maar er ook een hoge prijs voor betaald. Ik kan niét meer normaal met eten omgaan. Het is altijd of veel te veel (want nu ben ik toch al over mijn calorieën en maakt het niks meer uit) of het is strak in het regime met exact getelde calorieën. Ik wil beide niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef SilverEyes het volgende:
Ik herken je situatie echt volledig. Ik heb ook heel lang elke calorie geteld die erin kwam én ook het tegenovergestelde: kop in 't zand en losgaan.
Waar ik nu mee bezig ben (sinds 1,5 maand) is het volgende:
Ik heb opgeschreven in een boekje wat ik vind dat een normaal, gezond eetpatroon is. Met ook ruimte voor wat minder goede dingen en etentjes.
Verder heb ik voor mezelf de regel dat ik doordeweeks (zo-do) 'basis' eet, voor mij dus ontbijt-lunch-diner met fruit/kwark oid tussendoor en in het weekend ruimte voor wat meer.
En dan nadruk op intuītief eten, dus eten wanneer ik voel dat ik wat nodig heb. Dat is (vind ik) mega lastig, want door het vele afvallen en aankomen is dat wat verstoord. Als ik denk trek/honger te hebben drink ik eerst een glas water, ga ik even wat anders doen, en als ik dan na 15/20 min nog steeds trek/honger heb, neem ik iets tussendoor.
Verder sport ik 3x per week, maar dat is ook meer voor mijn mentale welzijn.
Ik tel geen kcal meer. Ik vind het doodeng. Maar deze benadering heeft nu sinds 15 juni -2.9 opgeleverd. Gaat dus mooi naar beneden én ik ben nog geen enkele keer echt hongerig geweest (wat voor mij uiteindelijk een trigger is voor eetbuien).
Wellicht heb je er wat aan
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook nog wel een (flinke) daling. Het kwam er ook in een paar dagen bij, dus dan moet er ook wel een paar dagen een flinke daling op de weegschaal zijn. Toch toch toch?quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Hier is de vochtkilo er ook af maar ik voel me nog wel opgezwollen in mn voeten en handen. Dus wie weet morgen _nog_ lichter. That be great.
Vind ik wel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook nog wel een (flinke) daling. Het kwam er ook in een paar dagen bij, dus dan moet er ook wel een paar dagen een flinke daling op de weegschaal zijn. Toch toch toch?
Ik ben er net weer vanafquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:00 schreef SQ het volgende:
1 vochtkilo down. Wel ontzettend dorst vandaag en vannacht ongesteld geworden (Ja altijd in de nacht) dus zal nog wel ff aanhouden.
Ik wil je nog even bedanken voor deze post, fijn om te horen dat dit ook goed kan gaan! Ik vind intuītief eten echt een heel interessante benadering, en wil me daar ook graag meer in verdiepen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:28 schreef SilverEyes het volgende:
Ik herken je situatie echt volledig. Ik heb ook heel lang elke calorie geteld die erin kwam én ook het tegenovergestelde: kop in 't zand en losgaan.
Waar ik nu mee bezig ben (sinds 1,5 maand) is het volgende:
Ik heb opgeschreven in een boekje wat ik vind dat een normaal, gezond eetpatroon is. Met ook ruimte voor wat minder goede dingen en etentjes.
Verder heb ik voor mezelf de regel dat ik doordeweeks (zo-do) 'basis' eet, voor mij dus ontbijt-lunch-diner met fruit/kwark oid tussendoor en in het weekend ruimte voor wat meer.
En dan nadruk op intuītief eten, dus eten wanneer ik voel dat ik wat nodig heb. Dat is (vind ik) mega lastig, want door het vele afvallen en aankomen is dat wat verstoord. Als ik denk trek/honger te hebben drink ik eerst een glas water, ga ik even wat anders doen, en als ik dan na 15/20 min nog steeds trek/honger heb, neem ik iets tussendoor.
Verder sport ik 3x per week, maar dat is ook meer voor mijn mentale welzijn.
Ik tel geen kcal meer. Ik vind het doodeng. Maar deze benadering heeft nu sinds 15 juni -2.9 opgeleverd. Gaat dus mooi naar beneden én ik ben nog geen enkele keer echt hongerig geweest (wat voor mij uiteindelijk een trigger is voor eetbuien).
Wellicht heb je er wat aan
quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook nog wel een (flinke) daling. Het kwam er ook in een paar dagen bij, dus dan moet er ook wel een paar dagen een flinke daling op de weegschaal zijn. Toch toch toch?
De lazyfitgirl methode werkt ook met intuītief eten toch? Ik volg iemand op Insta die dat doet, maar die zegt zo vaak het woord voedzaam dat ik haar niet meer zo goed kan handelenquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wil je nog even bedanken voor deze post, fijn om te horen dat dit ook goed kan gaan! Ik vind intuītief eten echt een heel interessante benadering, en wil me daar ook graag meer in verdiepen.
Zoals jij het nu doet zou ik het ook graag doen
Haha ze zat vroeger bij mij in de klas dus ik voel me lullig om haar ineens te verwijderen haha.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:43 schreef SQ het volgende:
Ik doe niet aan mensen volgen op insta want ik word daar echt heel ongelukkig vanwat houdt het in?
Nou, dat is wel heel kort door de bocht:quote:
Ik lees op die pagina (alle mindset daargelaten) overigens niets nieuws ten opzichte van bijvoorbeeld de adviezen van het Voedingscentrum.quote:“Het zijn kleine aanpassingen die je doet. Een pakje van Knorr is bijvoorbeeld prima, maar ik verdubbel dan de groente. Zo wordt je lijf verzadigd met voedzaam eten en krijg je minder snaaidrang.”
Raadt ze het aan of zegt ze dat het niet zo'n issue is als je dat doet?quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Uhm
Euh
Juist ja
Pakjes Knorr aanraden, voeding kiezen die laag in vetten is. Ik ben afgehaakt
Komt voor mij op hetzelfde neerquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Raadt ze het aan of zegt ze dat het niet zo'n issue is als je dat doet?
Tsja sorry maar dat vind ik zelf ook wel narrow minded.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Komt voor mij op hetzelfde neer
Voor mij niet. Ze bedoelt het als opsteker, zo van "je hoeft echt niet alles ineens om te gooien".quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Komt voor mij op hetzelfde neer
Ik ben het hier mee eens. En ik eet ook wel eens een wereldgerecht. De burritos en lasagne vind ik gewoon lekker.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ze bedoelt het als opsteker, zo van "je hoeft echt niet alles ineens om te gooien".
Dus als je voorheen graag Knorr at, dan kan dat nog steeds met deze methode. En als je altijd al alles from scratch (als we het dan toch over jeuktermen hebben) maakte, dan hoef je natuurlijk niet over te stappen op Knorr.
Het zit niet in mijn allergie overigens, maar ik vind het wel een hoop open deuren. Etiketten lezen, switchen naar volkoren, etc. Dat gaat bij mij geen zoden aan de dijk zetten in ieder geval, gezond verstand had ik al.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:46 schreef SQ het volgende:
Maar goed, het zit wat minder in mijn allergie dan bij jullie, dat merk ik![]()
Whahaha ja het zijn vaak wel mensen met genoeg tijd op handen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me wel altijd een beetje over de voorgestelde ontbijten. Ik bedoel, ik ben me er van bewust dat ik aan de andere kant van het spectrum zit met m'n minimaal/niet-ontbijten, maar wie heeft er de tijd om pannenkoeken te bakken in de ochtend.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:53 schreef SQ het volgende:
Precies. Beetje nuance kan geen kwaad
Ik ben er van overtuigd dat een pakje van knorr prima in een gezond eetpatroon kan passen. Net als een pizza trouwens. Het ligt allemaal aan de CONTEXT
Dit is met heel veel van die methodes zo. Heel veel open deuren, maar de marketing eromheen en dat je op een zeker moment ergens voor hebt betaald maakt het vaak een succes. Als het geld gekost heeft houdt men beter en langer vol, heb ik laatst nog over gelezen. Daarom werkt weight watchers ook goed voor veel mensen. Want bijzonder is dat verder ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:53 schreef Viv het volgende:
[..]
Het zit niet in mijn allergie overigens, maar ik vind het wel een hoop open deuren. Etiketten lezen, switchen naar volkoren, etc. Dat gaat bij mij geen zoden aan de dijk zetten in ieder geval, gezond verstand had ik al.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:58 schreef SQ het volgende:
Zelfs een pizza bevat voedingsstoffen. Echt.
Ik denk wel dat WW als "extra" voordeel heeft dat het (indien gewenst) een sociaal aspect heeft én het calorieën tellen is enorm versimpeld met dat puntensysteem van ze.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit is met heel veel van die methodes zo. Heel veel open deuren, maar de marketing eromheen en dat je op een zeker moment ergens voor hebt betaald maakt het vaak een succes. Als het geld gekost heeft houdt men beter en langer vol, heb ik laatst nog over gelezen. Daarom werkt weight watchers ook goed voor veel mensen. Want bijzonder is dat verder ook niet.
Ja klopt, maar ik zie (lees, op fora) ook veel mensen die hun extra punten van zichzelf 'moeten' opmaken en zich volproppen met die 0 punten producten, naast het andere eten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat WW als "extra" voordeel heeft dat het (indien gewenst) een sociaal aspect heeft én het calorieën tellen is enorm versimpeld met dat puntensysteem van ze.
Ik kan ook wel een blog/insta account beginnen, toch nog op zoek naar ander werkquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:38 schreef Donna het volgende:
[..]
De lazyfitgirl methode werkt ook met intuītief eten toch? Ik volg iemand op Insta die dat doet, maar die zegt zo vaak het woord voedzaam dat ik haar niet meer zo goed kan handelen
quote:Welke voedingsmiddelen zijn zero Points?
Onderstaande voedingsmiddelen zijn zero Points:
Alle vers fruit (dus géén fruit uit blik of gedroogd fruit)
Alle verse groenten (dus géén producten met andere ingrediënten, zoals spinazie in roomsaus of rode kool met appel)
Eieren*
Peulvruchten & maīs (dus géén bewerkte peulvruchten of maīsproducten zoals polenta of bonenmeel)
Vis & zeevruchten (dus géén gedroogde vis of ingeblikte vis met tomatensaus, olie of roomsaus, let op: ingeblikte vis met water of eigen nat wél)
Kip- en kalkoenfilet (dus níet gemarineerd en zķnder vel en bot)
Magere yoghurt, naturel (dus zķnder toegevoegde smaakstoffen)
Magere Griekse yoghurt (dus zķnder toegevoegde smaakstoffen)
Skyr, naturel (dus zķnder toegevoegde smaakstoffen)
Sojayoghurt, naturel (dus zķnder toegevoegde smaakstoffen)
Tofu, naturel (dus níet gemarineerd en zķnder andere toegevoegde ingrediënten)
Quorn, naturel (dus níet gemarineerd en zķnder andere toegevoegde ingrediënten
Ik was ook nieuwsgierig: https://www.weightwatcher(...)nalpoints/zeropointsquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:09 schreef SQ het volgende:
Wat zijn nulpunters dan? Ik neem aan komkommers en wortel?
Nee maar goed, waar leg je dan de grens he?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook nieuwsgierig: https://www.weightwatcher(...)nalpoints/zeropoints
Dus ook dingen die calorietechnisch wat hoger zijn, maar er staat wel weer als voorwaarde bij dat het niet de bedoeling is om ze maar naar binnen te schuiven.
Ik heb vragen, maar ze zijn niet prangend genoeg om lid te worden en het uit te zoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee maar goed, waar leg je dan de grens he?
Ik heb het ooit geprobeerd, maar kon er echt niks mee. Toen raakte ik zwanger en dan mag je het niet doen en toen kreeg ik niet een deel van m'n geld terug. Vond dat zo niet klantvriendelijk dat ik er meteen klaar mee was.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vragen, maar ze zijn niet prangend genoeg om lid te worden en het uit te zoeken.![]()
Wacht wat.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geprobeerd, maar kon er echt niks mee. Toen raakte ik zwanger en dan mag je het niet doen en toen kreeg ik niet een deel van m'n geld terug. Vond dat zo niet klantvriendelijk dat ik er meteen klaar mee was.
Hoho, dat ei is alleen nul punten als je het kookt of pocheert. Anders punten voor je bakspul. Hetzelfde geld voor kip: als je het bakt, kost het je punten. Dus gekookte kip ofzo...brrt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:21 schreef SQ het volgende:
Elke dag ontbijten met eieren kip en bonen voor nul punten
Lunchen met skyr en fruit voor nul punten
Dineren met aardappelen groenten en vis voor nul punten
Op de bank voor veertig punten chocolade en chips in je waffel proppen
Grillen! En aardappelen zijn 1 punt per ons, dus heb je 2 punten aan aardappelen, kun je nog steeds 38 punten aan chocolade wegschransenquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoho, dat ei is alleen nul punten als je het kookt of pocheert. Anders punten voor je bakspul. Hetzelfde geld voor kip: als je het bakt, kost het je punten. Dus gekookte kip ofzo...brrt.
En aardappels kosten ook punten.
Overigens is dit precies waarom mijn moeder met WW de soep in draaide: die at makkelijk 10-12 stuks fruit per dag. En had dan nog honger, want vooral suiker en verder niks.
Bananen tellen volgens mij niet voor de 0-punters btw.
Anyway, ik lurk weer door.
Ja dan zou ik er snel klaar mee zijn. Fuckers.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja heb je dan voor 6 of 8 maanden betaald. Doei geld.
Hahahah echt? Dat valt me nog mee.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef SQ het volgende:
Ik zie dat je voor 38 punten 11 flesjes trappist mag klappen
quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef SQ het volgende:
Ik zie dat je voor 38 punten 11 flesjes trappist mag klappen
Van gewoon bier mag je dan 19 glazen (250ml)quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind 11 flesjes Trappist drinken nog een beste opgave. 11 pils, prima.
5 trappist is 17,5 punten, dat houdt ruimte voor ongeveer 11 bitterballenquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Als ik er 5 drink, hou ik dan genoeg punten over voor bitterballen?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Van gewoon bier mag je dan 19 glazen (250ml)
[..]
5 trappist is 17,5 punten, dat houdt ruimte voor ongeveer 11 bitterballen
Saillant: 5 bitterballen zijn 9 punten. Dus 5 bitterballen = 2,5 trappist
19 glazen, hoeveel pijpjes zijn dat?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Van gewoon bier mag je dan 19 glazen (250ml)
[..]
5 trappist is 17,5 punten, dat houdt ruimte voor ongeveer 11 bitterballen
Saillant: 5 bitterballen zijn 9 punten. Dus 5 bitterballen = 2,5 trappist
19x 250 ml = 4,75 liter. Dus uh 14quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
19 glazen, hoeveel pijpjes zijn dat?Verdeurie rekenwerk dit.
Overgaan op jupiler!quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
19 glazen, hoeveel pijpjes zijn dat?Verdeurie rekenwerk dit.
Honger.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Even terug naar het serieuze "dieet", tot nu toe zit ik in ieder geval niet boven m'n verbruik met m'n eten en gisteravond niet meer gegraasd. Progressie.
Ok, m'n zaterdag gaat uit donuts, friet, bitterballen, hamburgers, kroketten en chips bestaan, maar goed. Details.
Weekend daarna wordt ook leuk, zaterdag overdag eerst ergens lunchen, daarna een goeien matigen activiteit gevolgd door een andere goeien matigen activiteit met snacks en dan met een verwegger ergens wat eten. Gevolgd door een verjaardag waar ze meestal goeie taart hebben. En de volgende dag weer een verjaardag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |