Ik dacht net 'wat is het lekker fris hier binnenquote:
Uniekaas belegen, jij?quote:
Komijn en eoa boeren pittig en romigquote:
Ik zit almaar Buienradar te refreshenquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht net 'wat is het lekker fris hier binnen'
27 graden
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht net 'wat is het lekker fris hier binnen'
27 graden
Keurig plankje!quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Komijn en eoa boeren pittig en romig
Ze schijnen ook de Argentijnse rechter centrale verdediger Juan Adrian op het oog te hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:17 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Een grap van het niveau dat je in deze SC ook vaak ziet
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Keurig plankje!
Mijn plankje is alweer leeg. RIP kaasblokjes
Het smaakte primaquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]maar wel van genoten toch?
Of in één keer achter je huig gefrommeld?
Ik ga in de rust een plankje maken.
Misschien word je met 8-0 en 5-0 ook wel een beetje overmoedig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Zou een flinke tegenvaller zijn voor de Engelsen als ze nu worden uitgeschakeld. Al is het geen schande tegen dit Spanje.
Of is de NL’se media weer teveel aan het hypen geweest?
+15 stamina als je dat drinkt.quote:
Het komt opvallend vaak voor dat een ploeg in de poulefase goed speelt en dat het dan in de knock-out fase meteen mis gaat. (denk Nederland EK 2008)quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien word je met 8-0 en 5-0 ook wel een beetje overmoedig.
Daar denk ik liever niet aan.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het komt opvallend vaak voor dat een ploeg in de poulefase goed speelt en dat het dan in de knock-out fase meteen mis gaat. (denk Nederland EK 2008)
Vond ze tegen Duitsland ook best goed, ondanks dat Duitsland ook wel gemakkelijk van ze won. Viel wel op dat ze echt niet kansloos zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:13 schreef blackswangreen het volgende:
Vamos! Wat een fijne ploeg, Engeland ziet er maar gewoontjes uit.
quote:
De haat richting @Strani zit diep.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:46 schreef Cee het volgende:
Wat riep die verhitte speelster nu? “CHANEL TRUE WINNER!”?
WE HANG ZEH FLAGS UPSIDE DOWNquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:46 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:46 schreef Cee het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Dit zal verlengen worden. En ik moet slapen
Nu kun je lekker slapen.quote:
Ja, dat wel.quote:
Nou, dat dus. De hitte zit nog in de muren en het is of ik door een mondkapje aan het ademen ben of zo. Ramen/deuren tegenover elkaar openzetten helpt amper, o.a. doordat er weinig (grote) ramen zijn die open kunnen. Ik ben al vanaf 4 uur wakker. Dat wordt liters koffie drinken op kantoor straks.quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:33 schreef Redefine het volgende:
Nu is het weer een stukje koeler buitenBinnen bij mij thuis is dat helaas een ander verhaal. Nog steeds 27,5 graden dus totaal wel één hele graad gezakt t.o.v. dinsdagavond
Ik heb ook matig geslapenquote:Op donderdag 21 juli 2022 07:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, dat dus. De hitte zit nog in de muren en het is of ik door een mondkapje aan het ademen ben of zo. Ramen/deuren tegenover elkaar openzetten helpt amper, o.a. doordat er weinig (grote) ramen zijn die open kunnen. Ik ben al vanaf 4 uur wakker. Dat wordt liters koffie drinken op kantoor straks.
Dat heb ik de afgelopen dagen ook wel gemerkt. Dan is het op de benedenverdieping redelijk koel en zodra je dan de trap oploopt, voel je gewoon dat je de warmte inloopt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook matig geslapenHet lukte gisteravond wel om de woonkamer te koelen tot iets van 23 graden, wat best prettig was
Op de gang was het echter alweer een paar graden warmer en op de slaapkamer nóg weer warmer. Een temperatuur heb ik niet, maar het was echt makkelijk te voelen
Zelfde probleem hier met ramen openzetten. Tegen elkaar om het echt te laten doorwaaien kan helaas niet. Duurt altijd een week om de warmte er weer uit te krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, dat dus. De hitte zit nog in de muren en het is of ik door een mondkapje aan het ademen ben of zo. Ramen/deuren tegenover elkaar openzetten helpt amper, o.a. doordat er weinig (grote) ramen zijn die open kunnen. Ik ben al vanaf 4 uur wakker. Dat wordt liters koffie drinken op kantoor straks.
En dan graag meteen ook iedereen die geen richting aangeeft bij het afslaan/rijbaan wisselen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een auto voor me op de oprit reed met 60 km/h de snelweg op. Zulke personen moeten ze direct van de weg halen.
goed plan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan graag meteen ook iedereen die geen richting aangeeft bij het afslaan/rijbaan wisselen.
Op de rotonde is ook zo fijn als ze dan geen richting aangeven. Sta je voor niets te wachten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan graag meteen ook iedereen die geen richting aangeeft bij het afslaan/rijbaan wisselen.
Je moet eens weten hoe slecht ik tegen mensen kan die ver onder de maximum snelheid rijden. Een vrachtwagen of een aanhanger is prima, hoor je mij niet over klagen. Maar een normale auto kan gewoon 100. En als je dat niet durft moet je niet over een snelweg gaan. Want wat men niet in de gaten heeft is dat je dan algauw een jojo van auto's krijgt die steeds van snelheid veranderen. Daar kun je me goed chagrijnig mee maken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een auto voor me op de oprit reed met 60 km/h de snelweg op.Zulke personen moeten ze direct van de weg halen.
Ja, of de hele rotonde met de rotonderichting meeknipperen om dan vlak voor de afslag (en soms pas als za al aan het afslaan zijn) te switchen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op de rotonde is ook zo fijn als ze dan geen richting aangeven. Sta je voor niets te wachten.
Jij was zeker weer aan het jinxen.quote:
Daar kan ik ook slecht tegen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe slecht ik tegen mensen kan die ver onder de maximum snelheid rijden. Een vrachtwagen of een aanhanger is prima, hoor je mij niet over klagen. Maar een normale auto kan gewoon 100. En als je dat niet durft moet je niet over een snelweg gaan. Want wat men niet in de gaten heeft is dat dan algauw een jojo van auto's krijgt die steeds van snelheid veranderen. Daar kun je me goed chagrijnig mee maken.
Afijn. Morgen iedereen
Flinke hoeveelheden eyecandy.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat kllinkt niet verkeerd toch?Veel knappe boy bands?
Van mij mogen auto's best onder de maximumsnelheid rijden. Ik rij zelf ook niet altijd 130 als het na 19 uur mag. Maar zorg er dan wel voor dat je andere auto's niet in de weg zit, en al helemaal niet als je dat doet door kilometers lang op de middelste rijstrook blijft rijdenquote:Op donderdag 21 juli 2022 10:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe slecht ik tegen mensen kan die ver onder de maximum snelheid rijden. Een vrachtwagen of een aanhanger is prima, hoor je mij niet over klagen. Maar een normale auto kan gewoon 100. En als je dat niet durft moet je niet over een snelweg gaan. Want wat men niet in de gaten heeft is dat dan algauw een jojo van auto's krijgt die steeds van snelheid veranderen. Daar kun je me goed chagrijnig mee maken.
Afijn. Morgen iedereen
Dit dus, hele nacht alle ramen open gehad en dan wakker worden met nog steeds 27 graden binnen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:33 schreef Redefine het volgende:
Nu is het weer een stukje koeler buitenBinnen bij mij thuis is dat helaas een ander verhaal. Nog steeds 27,5 graden dus totaal wel één hele graad gezakt t.o.v. dinsdagavond
Wat is de huidige situatie? Vorige keer reageerde ze nog een beetje mwah op een whatsapp berichtje. Hebben jullie in de tussentijd weer gewoon leuk contact (gehad)?quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie net een bericht op insta van B staan en ik wil haar daar een berichtje over sturen, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe ik er op moet reageren. Eigenlijk is het enige dat ik wil is haar in mijn armen sluiten.
Schiet niet opquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit dus, hele nacht alle ramen open gehad en dan wakker worden met nog steeds 27 graden binnen.
Gewoon een hoe gaat het? kan het verschil maken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie net een bericht op insta van B staan en ik wil haar daar een berichtje over sturen, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe ik er op moet reageren. Eigenlijk is het enige dat ik wil is haar in mijn armen sluiten.
Em is gek op mijquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De haat richting @:Strani zit diep.
Nu ik je hier tref: Humble Bundle heeft treinspellen in de aanbieding. Geen idee of het leuke spellen zijn, maar het deed me aan je denkenquote:
Ik heb die laatste en die is wel leuk.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu ik je hier tref: Humble Bundle heeft treinspellen in de aanbieding. Geen idee of het leuke spellen zijn, maar het deed me aan je denken
quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:50 schreef Yesse het volgende:
Zo dan..
[ twitter ]
En dit zijn dan twee vaartuigen die regelmatig op die plek te vinden zijn.. Ongeluk zit in een klein hoekje.
Mensen zijn gered:quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:50 schreef Yesse het volgende:
Zo dan..
[ twitter ]
En dit zijn dan twee vaartuigen die regelmatig op die plek te vinden zijn.. Ongeluk zit in een klein hoekje.
Die watertaxi's gaan ook best hard voor zo'n klein bootje.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:50 schreef Yesse het volgende:
Zo dan..
[ twitter ]
Wie nietquote:
Dat is volgens mij wel gebeurdquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh gelukkiglijkt echt alsof die boot zo richting de bodem gaat.
Ja, en ze gaan soms kris-kras over het water heen. Deze had volgens mij wel een vaste route. Maar de Spido ging zover ik kan zien ook gewoon de vaste route.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die watertaxi's gaan ook best hard voor zo'n klein bootje.
Oh man, schrik je je toch helemaal kapot.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel gebeurdMaar ze zijn snel door andere watertaxi's geholpen.
[..]
Ja, en ze gaan soms kris-kras over het water heen. Deze had volgens mij wel een vaste route. Maar de Spido ging zover ik kan zien ook gewoon de vaste route.
Stukje Shape of you zou moeten werkenquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Dankzij Q voel ik me plots weer zo Oya Lele
Hoe kom ik hier vanaf?
Armstrong/Ullrich taferelen met het wachten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:42 schreef Momo het volgende:
Bijna Jonas, maar nu gaat Pogi zelf liggen
Wel gewoon netjes, denk dat als je er als een speer vandoor gaat dat je dat wel terug krijgt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Armstrong/Ullrich taferelen met het wachten.
Op kantoor net via Radio Tour de France zitten volgen, machtig mooi.quote:Op donderdag 21 juli 2022 15:45 schreef Em31 het volgende:
Zo mooi die beelden in de tour de afgelopen twee dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |