Het is wel iets meer dan een handelsverdrag hèquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
plus de cyber oorlog, onrust creeren etc. financieren van extreem rechtse malloten, vluchtelingen stromen opgang brengen om het westen te destabilesen.
Het krim werd aangevallen voor een handelsverdrag met de eu.
https://nl.m.wikipedia.or(...)ropese_Unie_en_Oekraïnequote:De overeenkomst verplicht beide partijen ertoe om een geleidelijke convergentie te bevorderen met betrekking tot het Gemeenschappelijk veiligheids- en defensiebeleid, het Europees Defensieagentschap. Ook verplicht ze tot ratificatie, uitvoering en/of het overwegen partij te worden bij een groot aantal verdragen.
Dit dus, daar is Za een kei in namelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Duitsland kan Oekraïne geen wapens meer leveren. Dat is wat anders dan Duitsland zal Oekraïene geen wapens meer leveren.
De eerste geeft aan dat ze geen keuze hebben, de tweede insinueert dat ze er voor kiezen om het niet meer te doen.
Dat noemen ze nu bewust met kleine verdraaiingen de interpetatie van een boodschap veranderen.
Ja dat flikt ie mij ook altijd eigenlijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Deze posts tussen ons over en weer zullen waarschijnlijk vrijwel meteen of morgenochtend wel weer verwijderd worden.
Toch vraag ik me af: af en toe heb ik het idee dat we een redelijk inhoudelijke discussie hebben en uiteindelijk maak je het dan toch weer persoonlijk/vijandelijk. Waarom vind je dat nodig?
Die zogenaamde uitgetikte gesprekjes geloof ik geen reet van.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:28 schreef ExTec het volgende:
Weer wat nieuws van het front.
[ afbeelding ]
Het is dat Putin niet nog twintig jaar leeft, anders had hij nu nog twintig jaar lang kunnen huilen dat Turkije hem niet serieus neemt en uiteindelijk Turkmenistan kapot bombardeert.quote:
Zelfs mondelinge gesprekken kunnen fake zijn. Veel Oekrainers spreken namelijk russisch, zoiets is eenvoudig in scene te zetten. Kan onderdeel zijn het russische thuisfront te verontrusten, demoraliseren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zogenaamde uitgetikte gesprekjes geloof ik geen reet van.
StOp BeInG rAcIsT aNd GiVe Me MoRe FrEe StUfF!!!!quote:
Bizar. Zelfs bij de allerslimsten van Rusland is er geen enkele beschaving.quote:
Mocht je het boeiend vinden, de persoon die dit vertaald heeft daar een keer wat over geschreven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:37 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zelfs mondelinge gesprekken kunnen fake zijn. Veel Oekrainers spreken namelijk russisch, zoiets is eenvoudig in scene te zetten. Kan onderdeel zijn het russische thuisfront te verontrusten, demoraliseren.
Wel apart om zoveel zooi op te hangen. En dan heb ik het niet over wat er op staat.quote:
Klopt ik dacht dat ze ook maar een heel beperkt gewicht mochten meenemen aan persoonlijke spullen. Beetje vreemd om dan bergen vlagen, iconen, foto's en een compleet kruis mee te nemen. Maar het zal me ook niks verwonderen dat ze het verplicht moesten meenemen voor propaganda doeleinden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wel apart om zoveel zooi op te hangen. En dan heb ik het niet over wat er op staat.
Moet dit?quote:
Ik ga lachen als Russen niet meer welkom zijn op Baikonurquote:
Punt is dat velen ervan hier heen willen komen. Niet dat afrika een klein continent is.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Moet dit?
[ afbeelding ]
Kun je niet naar het MOE meldpunt bellen over al die Oekrainers?
Of zijn MOEers ineens niet interessant meer nu extreemrechtse politici ze niet meer op de korrel nemen?
Dat zal niet gebeuren want Rusland huurt Baikonur voor 115 miljoen dollar per jaar tot 2050.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga lachen als Russen niet meer welkom zijn op Baikonur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |