Hij trekt behoorlijk met zijn been. Blessure van een worsteling met een Siberische tijger of ijsbeer?quote:
Het is leuk om Poetin, de gespierde dictator op het paard weet je nog, uit te lachen om zijn zwakke gezondheid.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik zie Putin toch echt lopen in dit filmpje. Niet supersoepel, maar ik zie ook geen rollator. Wat is het punt nou van dit filmpje? We zien Biden toch ook tot drie keer toe op zijn muil gaan op de trap richting Air Force One?
Nee, die mochten er gewoon blijven wonen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Toen Nederland wat Duits grondgebied annexeerde werden de Duitsers ook gedeporteerd.
Volkomen gerechtvaardigd natuurlijk en gebruikelijk.
Ik krijg bij jou wel vaker het idee dat het nergens over gaatquote:
Beetje overdreven, hij loopt een beetje met een hupje, maar om nou te stellen dat hij niet meer kan lopen is gewoon stemmingmakerij.quote:
Ja, leuk. Toch weer even op de man spelen, blijkbaar vind je het nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou wel vaker het idee dat het nergens over gaat
quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, leuk. Toch weer even op de man spelen, blijkbaar vind je het nodig.
Deze posts tussen ons over en weer zullen waarschijnlijk vrijwel meteen of morgenochtend wel weer verwijderd worden.quote:
Dit dus als ik in een vliegtuig heb gezeten loop ik ook niet als een kieviet rond de eerste 10 stappen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje overdreven, hij loopt een beetje met een hupje, maar om nou te stellen dat hij niet meer kan lopen is gewoon stemmingmakerij.
"Russian civilians who illegally moved from the Russian Federation to Crimea during the occupation"quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
De andere is dat je waarschijnlijk mensen hebt wiens wortels daar gewoon eerlijk liggen.
Tja, ik laat het hier verder ook maar bij. Je wilt uiteindelijk helemaal geen discussie, je wilt slechts een beetje online schelden tegen mensen die niet volledig zoals jij denken. Prima, maar het lijkt me verstandig dat ik zulk infantiel/zwakbegaafd gedrag van jouw zijde niet meer faciliteer.quote:
Kan* Oekraïne*quote:Op woensdag 20 juli 2022 03:35 schreef Za het volgende:
Duitsland zal niet langer wapens leveren aan Oekraïene.
[ twitter ]
Kan Oekraïne wat?quote:
Duitsland kan Oekraïne geen wapens meer leveren. Dat is wat anders dan Duitsland zal Oekraïene geen wapens meer leverenquote:
Oh zoquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Duitsland kan Oekraïne geen wapens meer leveren. Dat is wat anders dan Duitsland zal Oekraïene geen wapens meer leveren.
De eerste geeft aan dat ze geen keuze hebben, de tweede insinueert dat ze er voor kiezen om het niet meer te doen.
Dat noemen ze nu bewust met kleine verdraaiingen de interpetatie van een boodschap veranderen.
Onjuist.quote:Op woensdag 20 juli 2022 03:35 schreef Za het volgende:
Duitsland zal niet langer wapens leveren aan Oekraïene.
[ twitter ]
Jammer dat Jezus niet bij defensie werkt hè, dan kon hij dat trucje met die broden en vissen nog eens herhalen, maar dan met Pantserhouwitsers.quote:Op woensdag 20 juli 2022 08:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oh zo
Nederland zit al een tijdje op dat punt volgens defensie
Betekend alleen dat eventuele steun nu daadwerkelijk geld kost
Ja viel mij ook al op. Het compleet verdraaien van de boodschap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |